SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie je maar weer, anything you post can and will be used against you, even by your boyfriendquote:
Hahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, anything you post can and will be used against you, even by your boyfriend
En het ging ook gewoon zó niet goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon KNAP Mera, in één keer. Dat doet ongeveer 45-50 procent je na![]()
(volgens CBR statistiek)
quote:
Dankjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Maanvis het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
. Ook heul goed dat het de 1e keer meteen lukt
. Net zoals ik overigens
.
Oi!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Dankje![]()
Mag het topic dan nu weer dicht?![]()
Nee joh! Je eerst zelf gereden deuk, je eerste geschepte fietser et cetera. Als je een auto hebt dan is er nog zat te feliciteren hoor!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Dankje![]()
Mag het topic dan nu weer dicht?![]()
Ja het was toch ook eigenlijk een kulregelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij zal niet in de eeuwigheid open blijven, maar de vrijdagmiddag overleeft ie vast.
In ieder geval een selectief toegepaste regelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja het was toch ook eigenlijk een kulregel. Geef maar toe!
Je bent bij deze uitgenodigd in het voor mij geopende topique van volgende week vrijdagquote:
Je gaat ook je rijbewijs halen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent bij deze uitgenodigd in het voor mij geopende topique van volgende week vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |