hehehehequote:
Werken zal jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brandweer.. En ik ben zeg maar een beetje de enigst beschikbare fotograaf voor morgen
enigequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brandweer.. En ik ben zeg maar een beetje de enigst beschikbare fotograaf voor morgen
Ik ga altijd de fout in met enige/enigstequote:
ben jij dan ook foto's gaan maken bij die huisbrand waar die broer van een fokker is omgekomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ga altijd de fout in met enige/enigste..
't Is gelukkig niet heel lang, 10:45 tot 12:30 +/-.. Dus hopen dat 't in de ochtend droog blijft
Als dat die in Philippine was, yep..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij dan ook foto's gaan maken bij die huisbrand waar die broer van een fokker is omgekomen?
Ja, maar ik heb te maken met een flyer voor een rapport voor de financiële wereldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Kremers het volgende:
Totale crap inderdaad... Less is moreGelukkig begrijpen de meeste docenten op mijn opleiding dat.
Doet me denken aan vroegah, toen enkele van mijn klasgenoten hun verslag hadden uitgeprint in lettergrootte 14, (formaat slechtziende zegmaar) met een extra grote regelafstand. "Dan leek het meer".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:Mensen die denken dat je met meer A4tjes tekst zonder inhoud psychologisch voordeel haalt.-O-
"Met meer velletjes heb je het idee meer in handen te hebben."
Beetje jammer
Tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Zo 11 en 12 mei sta ik zes keer voor een vmbo klasSpannend
Denk t ook wel, hoef maar een tien a vijftien minuten te kletsen en ze dan aan het werk te zetten met de enquetequote:
Hiquote:
Hoe gaat het deze regenachtige vrijdagmiddag?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe gaat het deze regenachtige vrijdagmiddag?
Leuk leuk! Ik wil ook meer van zulke dingen doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Best ok, ondanks mijn grote tekort aan slaap. Vanavond weer een concertje
Gisteren Point Quiet en Isbells gezien. Vanavond Mintzkov.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van de zomer uiteraard weer een berg festivals, nu met nieuw spul gaat dat zeker wel lukken
* Bedrijf in muziek heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het is gewoon cool om te doen. Vooral als je ook nog eens bovenmatig geinteresseerd bent in muziek
Oh? Vertel? Misschien kunnen we eens zaken doen?quote:
Hehe we hebben al een goede fotograaf http://www.rsfotografie.com/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Vertel? Misschien kunnen we eens zaken doen?
Wat doe je dan precies? Of althans...je ondernemingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, heb het na 2005 overgedragen en wil er op het moment dat ik klaar ben met studeren weer aandacht aan gaan besteden
Cruisecontrol op 30km en chillen maar.quote:
Hosten Graz, nieuwsberichten plaatsen, kaarten verkopen, veeeel festivals bezoeken ed. Een behoorlijk veelzijdige websitequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies? Of althans...je onderneming
Ok. Coolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hosten Graz, nieuwsberichten plaatsen, kaarten verkopen, veeeel festivals bezoeken ed. Een behoorlijk veelzijdige website
Ah poepluiers verschonenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef Xilantof het volgende:
Weekend!
Vanavond ff op m'n neefje passen!
ik had gelukquote:
Goed afgerichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik had gelukhij belastte daarmee m'n zus nog net voordat ik aanbelde
Goedemiddag allemaal!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Erasmo het volgende:
Zo de saucijzenbroodjes gaan de oven in hier, het is zo simpel te maken maar zo lekker
Er is dus een duidelijke reden waarom ik weiger op mijn neefje te passenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed afgericht
Ik weet nog wel dat mijn broertje een jaar of drie was en ik dan wel eens moest oppassen. En altijd als mijn ouders net de deur uit waren ging hij zitten poepen en hij kon natuurlijk zijn kont nog niet afvegen dus dat mocht ik doen
Echt... hij DEED het er gewoon om
Het is ook mijn ontbijt hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet nog ontbijten
Ik ga dat zo maar eens doen denk ik
Ja, maar je herinnerde me er opeens aanquote:
Mhoah lekker met smeltcheddar en tonijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar je herinnerde me er opeens aanHet is hier tosti-tijd denk ik
Nee. Kaas en kipfiletquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mhoah lekker met smeltcheddar en tonijn
Chillisaus maakt alles lekkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Kaas en kipfiletEn daarna chilisaus erbij
Goed plan, anders is het alweer tijd voor het avondetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet nog ontbijten
Ik ga dat zo maar eens doen denk ik
Mocht eens tijd wordenquote:
Ik had datzelfde topic gezien jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:07 schreef Kremers het volgende:
Ik geloof dat ik west Canada moet toevoegen op mijn lijst van te bezoeken locaties
http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=107&t=63216&p=1155262
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:19 schreef Chanty het volgende:
Zwangere vriendin van me heeft net de echo's van haar kindje doorgestuurdMijn eierstokken wat doe je?
Jaquote:
Ook, dat is het nadeel. Plus dat ze veel geld kosten, dus ik wacht nog een paar jaartjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
typische vrouwen....
Zie een echo en de hormomen gieren door het lichaam.
Niks geen gedachte over een uitpuilende pens of dat je een kind door een 10cm gaatje moet zien te persen.
Kut regen, krijg je alleen maar verrotte foto's vanquote:
Ik ga niet eens naar buiten met kut regenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kut regen, krijg je alleen maar verrotte foto's van
[ afbeelding ]
Ik zeg: "DOEN".quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar buiten met kut regenVolgende keer misschien ff amsterdam in en dan met lange sluitertijden proberen de regen ook vast te leggen? Wat straatfotografie van rennende mensen doen of zo? Terwijl je zelf veilig droog op een terrasje zit oid
Als ik dat soort auto's in zo'n toestand zie, vraag ik me elke keer weer af of generaliseren wel echt zo slecht is...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef Timmos het volgende:
Eindelijk weer thuis..
En 90% kans op neerslag.. 't Heeft vanavond misschien een halfuurtje keihard geregent, de rest van de dag gewoon droog..
''Even Apeldoorn bellen''
[ afbeelding ]
De vraag is hoe die het voor elkaar heeft gekregen
Have funquote:Op zondag 21 maart 2010 07:54 schreef Marc H het volgende:
Morge
Zo, spullen zijn gepakt, ik ga zo vetrekken naar blijdorpAls je ook naar blijdorp gaat, en je ziet iemand rondlopen met een flipside rugtas met een monopod erop, en zeer waarschijnlijk een grote witte toeter op de body, Its me
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
zometeen high tea voor mijn verjaardag
Jemig wat tofquote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Ynske het volgende:
ik heb lente gemaakt gister
[ afbeelding ]
heerlijk weertje nu hier, strakjes de auto in, naar t zuiden
ik ben jaloersquote:Op zondag 21 maart 2010 07:54 schreef Marc H het volgende:
Morge
Zo, spullen zijn gepakt, ik ga zo vetrekken naar blijdorpAls je ook naar blijdorp gaat, en je ziet iemand rondlopen met een flipside rugtas met een monopod erop, en zeer waarschijnlijk een grote witte toeter op de body, Its me
Wat leukquote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Marken natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 11:04 schreef Kremers het volgende:
21 maart, lente!![]()
Het ziet er naar uit dat morgen een mooie dag wordt, nog even bepalen of ik naar Marken of de Zaanse Schans ga.
Dat doe je goed hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Hij begint hier ook eindelijk door te breken, mocht eens tijd wordenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Marken natuurlijkHoewel het zonnetje schijnt zie ik hier trouwens toch veeeeeeeeel te veel wolkjes
Daar neigde ik al naarquote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Marken natuurlijkHoewel het zonnetje schijnt zie ik hier trouwens toch veeeeeeeeel te veel wolkjes
Klinkt als een tof planquote:Op zondag 21 maart 2010 13:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar neigde ik al naarVoor mij is het 45min met de bus. Net een de boel lopen bespieden op Google Maps (wat een geniale uitvinding is dat toch, en heb het bij de hand op mijn iPhone) en al een paar locaties gevonden waarvan ik denk dat er aardige foto's te schieten zijn
Denk dat ik daar om een uur of 4 aanwezig wil zijn, kan ik nog eenb eetje rondlopen en de volgende keer ga ik dan rond zonsondergang. 7uur is een rotte tijd gezien ik dan normaal eet en als dat niet gebeurt dan gaat mijn maag protesteren
Een goede voorbereiding is het halve werk zullen we maar zeggenquote:
Wat voor opdracht als ik vragen mag?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:55 schreef kvdv het volgende:
Nee moet 'n schoolopdrachtje nog eventjes afmaken
Nog eentje:
[ afbeelding ]
Botanica.quote:
Spannend!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:32 schreef kvdv het volgende:
[..]
Botanica.
Studiofoto's van botanica. Invulling geheel vrij.
Generatiekloof:
[ afbeelding ]
Tis wel behelpen op 3m2. De studio op school is helaas niet open vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?quote:
http://maxsaver.net/B-W-7(...)ti-Coated-Alloy.aspx hier is ie $62,50. (de B+W MRC UV Filter ALLOY mount F-PRO)quote:
Geen last van tot op heden met LR3b.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet was weer veel te laat gisteravond
Ik kreeg opeens allemaal meldingen over corrupte foto's en als je dan ergens je de tandjes van schrikt
Het lijkt erop dat er een bugje in LR3 beta zit of zo
Alle andere RAW-viewers geven gewoon goeie data aan. Echt heel tof......
had ik bijna een excuus gehad om een 5D te gaan halen
Nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen last van tot op heden met LR3b.
Goeiemorge btw.
Binnenkort ook maar eens de foto's van t weekend uitzoeken.
Gistere met de kleinste naar de kinderboerderij geweest, en op de terug weg t kaartje maar even vol geschoten bij een weiland met jonge lammetjes.
8 GB op 1 ochtend (+/- 370 fotos), ik doe wat fout.
Euh, misschien was het handig geweest als je vannacht even gemeld had dat je een beta gebruikt?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet was weer veel te laat gisteravond
Ik kreeg opeens allemaal meldingen over corrupte foto's en als je dan ergens je de tandjes van schrikt
Het lijkt erop dat er een bugje in LR3 beta zit of zo
Alle andere RAW-viewers geven gewoon goeie data aan. Echt heel tof......
had ik bijna een excuus gehad om een 5D te gaan halen
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, misschien was het handig geweest als je vannacht even gemeld had dat je een beta gebruikt?
Goeiemorgen iedereen!
Wat is het verschil tussen alloy en brass? en iemand ervaring met deze shop?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
http://maxsaver.net/B-W-7(...)ti-Coated-Alloy.aspx hier is ie $62,50. (de B+W MRC UV Filter ALLOY mount F-PRO)
Tofquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Sarabi het volgende:
Een nieuwe weeken ik heb er zin in
Gisteren een heerlijke tijd gehad met vrienden tijdens een high tea![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:12 schreef Kremers het volgende:
Ik heb er ook zin inEindelijk weer eens verder met de scriptie en straks naar Marken.
Er staat een limo voor de deur, zal ik zeggen dat ik zijn ritje ben en naar Marken moet?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef Chanty het volgende:
Ik heb er geen zin in. Die scriptie hangt me ff de keel uit
Gaat snel vervelen hequote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef Chanty het volgende:
Ik heb er geen zin in. Die scriptie hangt me ff de keel uit
Wel stoer om zo in je kloffie naar een shoot te rijden en dan 3uur later zeggen: "Drive me home, James.."quote:
Ik heb nog 2,5 uur om dit af te krijgen... wat denk je zelfquote:Op maandag 22 maart 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Doen
[..]Pak je cam en je auto en rij ff naar het strand
Vervelen niet zozeer; ik blijf het onderwerp en onderzoek leuk vinden. Maar al dat theoretische geneuzel, alles dat op een bepaalde manier MOET, de frustratie dat je bepaalde dingen niet terug kunt vinden in de literatuur terwijl je weet dat het zo is en de frustratie dat je mensen maar niet te pakken krijgt. DAT gaat wel vervelenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gaat snel vervelen heIk heb een mooi tijdschema gemaakt, maar er klopt nu al niets meer van
Ach ja, komt goed
Ik ben sowieso niet van de tijdschema's, maar het was nu verplicht vanuit de opleiding. Ik zou echt geen goede project manager zijnGelukkig weet ik dat zelf ook
Daarna danquote:Op maandag 22 maart 2010 13:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,5 uur om dit af te krijgen... wat denk je zelf
Ik zie hier alleen maar wolkenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarna danMooie zonsondergang of zo
Ik moet vanavond helaas werken
hier nu idd ook wat zonquote:Op maandag 22 maart 2010 14:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje op te klaren geukkigNet alleen maar een wit dun wolkendek.
Checkquote:Op maandag 22 maart 2010 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En de zaterdagavond was natuurlijk ook erg gezellig
Hier had je meer uit kunnen halenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vet die kermis met die kantoorpanden op de achtergrond
Ja kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier had je meer uit kunnen halenCamera iets omlaag, zodat je iets meer kermis krijgt en dan de lucht weg bij de flats bovenin.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar goed, dat heb ik toen niet gedaan
* Spiek even gauw door de foto's en er zitten nog wel meer platen tussen die dat wel hebben
Ja ben wel bezig maar het is een soort kluizenaars werk en had nog niet echt tijd gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Leuk showcaseje van maken dus?
Nog steeds tevreden met je speelgoed?
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb ook alweer 1800 van de 3000 woorden voor mijn verslag in een uurtje geschreven
Dus kennelijk heb ik daar ook voor niets zorgen om lopen maken
Netjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik heb ook alweer 1800 van de 3000 woorden voor mijn verslag in een uurtje geschreven
Dus kennelijk heb ik daar ook voor niets zorgen om lopen maken
Lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |