hehehehequote:
Werken zal jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brandweer.. En ik ben zeg maar een beetje de enigst beschikbare fotograaf voor morgen
enigequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brandweer.. En ik ben zeg maar een beetje de enigst beschikbare fotograaf voor morgen
Ik ga altijd de fout in met enige/enigstequote:
ben jij dan ook foto's gaan maken bij die huisbrand waar die broer van een fokker is omgekomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ga altijd de fout in met enige/enigste..
't Is gelukkig niet heel lang, 10:45 tot 12:30 +/-.. Dus hopen dat 't in de ochtend droog blijft
Als dat die in Philippine was, yep..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij dan ook foto's gaan maken bij die huisbrand waar die broer van een fokker is omgekomen?
Ja, maar ik heb te maken met een flyer voor een rapport voor de financiële wereldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef Kremers het volgende:
Totale crap inderdaad... Less is moreGelukkig begrijpen de meeste docenten op mijn opleiding dat.
Doet me denken aan vroegah, toen enkele van mijn klasgenoten hun verslag hadden uitgeprint in lettergrootte 14, (formaat slechtziende zegmaar) met een extra grote regelafstand. "Dan leek het meer".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef HMaster-II het volgende:Mensen die denken dat je met meer A4tjes tekst zonder inhoud psychologisch voordeel haalt.-O-
"Met meer velletjes heb je het idee meer in handen te hebben."
Beetje jammer
Tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef Chanty het volgende:
Zo 11 en 12 mei sta ik zes keer voor een vmbo klasSpannend
Denk t ook wel, hoef maar een tien a vijftien minuten te kletsen en ze dan aan het werk te zetten met de enquetequote:
Hiquote:
Hoe gaat het deze regenachtige vrijdagmiddag?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe gaat het deze regenachtige vrijdagmiddag?
Leuk leuk! Ik wil ook meer van zulke dingen doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Best ok, ondanks mijn grote tekort aan slaap. Vanavond weer een concertje
Gisteren Point Quiet en Isbells gezien. Vanavond Mintzkov.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van de zomer uiteraard weer een berg festivals, nu met nieuw spul gaat dat zeker wel lukken
* Bedrijf in muziek heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het is gewoon cool om te doen. Vooral als je ook nog eens bovenmatig geinteresseerd bent in muziek
Oh? Vertel? Misschien kunnen we eens zaken doen?quote:
Hehe we hebben al een goede fotograaf http://www.rsfotografie.com/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh? Vertel? Misschien kunnen we eens zaken doen?
Wat doe je dan precies? Of althans...je ondernemingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, heb het na 2005 overgedragen en wil er op het moment dat ik klaar ben met studeren weer aandacht aan gaan besteden
Cruisecontrol op 30km en chillen maar.quote:
Hosten Graz, nieuwsberichten plaatsen, kaarten verkopen, veeeel festivals bezoeken ed. Een behoorlijk veelzijdige websitequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies? Of althans...je onderneming
Ok. Coolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hosten Graz, nieuwsberichten plaatsen, kaarten verkopen, veeeel festivals bezoeken ed. Een behoorlijk veelzijdige website
Ah poepluiers verschonenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef Xilantof het volgende:
Weekend!
Vanavond ff op m'n neefje passen!
ik had gelukquote:
Goed afgerichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik had gelukhij belastte daarmee m'n zus nog net voordat ik aanbelde
Goedemiddag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |