Spannend!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:32 schreef kvdv het volgende:
[..]
Botanica.
Studiofoto's van botanica. Invulling geheel vrij.
Generatiekloof:
[ afbeelding ]
Tis wel behelpen op 3m2. De studio op school is helaas niet open vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?quote:
http://maxsaver.net/B-W-7(...)ti-Coated-Alloy.aspx hier is ie $62,50. (de B+W MRC UV Filter ALLOY mount F-PRO)quote:
Geen last van tot op heden met LR3b.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet was weer veel te laat gisteravond
Ik kreeg opeens allemaal meldingen over corrupte foto's en als je dan ergens je de tandjes van schrikt
Het lijkt erop dat er een bugje in LR3 beta zit of zo
Alle andere RAW-viewers geven gewoon goeie data aan. Echt heel tof......
had ik bijna een excuus gehad om een 5D te gaan halen
Nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 09:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen last van tot op heden met LR3b.
Goeiemorge btw.
Binnenkort ook maar eens de foto's van t weekend uitzoeken.
Gistere met de kleinste naar de kinderboerderij geweest, en op de terug weg t kaartje maar even vol geschoten bij een weiland met jonge lammetjes.
8 GB op 1 ochtend (+/- 370 fotos), ik doe wat fout.
Euh, misschien was het handig geweest als je vannacht even gemeld had dat je een beta gebruikt?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet was weer veel te laat gisteravond
Ik kreeg opeens allemaal meldingen over corrupte foto's en als je dan ergens je de tandjes van schrikt
Het lijkt erop dat er een bugje in LR3 beta zit of zo
Alle andere RAW-viewers geven gewoon goeie data aan. Echt heel tof......
had ik bijna een excuus gehad om een 5D te gaan halen
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh, misschien was het handig geweest als je vannacht even gemeld had dat je een beta gebruikt?
Goeiemorgen iedereen!
Wat is het verschil tussen alloy en brass? en iemand ervaring met deze shop?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
http://maxsaver.net/B-W-7(...)ti-Coated-Alloy.aspx hier is ie $62,50. (de B+W MRC UV Filter ALLOY mount F-PRO)
Tofquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Sarabi het volgende:
Een nieuwe weeken ik heb er zin in
Gisteren een heerlijke tijd gehad met vrienden tijdens een high tea![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:12 schreef Kremers het volgende:
Ik heb er ook zin inEindelijk weer eens verder met de scriptie en straks naar Marken.
Er staat een limo voor de deur, zal ik zeggen dat ik zijn ritje ben en naar Marken moet?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef Chanty het volgende:
Ik heb er geen zin in. Die scriptie hangt me ff de keel uit
Gaat snel vervelen hequote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef Chanty het volgende:
Ik heb er geen zin in. Die scriptie hangt me ff de keel uit
Wel stoer om zo in je kloffie naar een shoot te rijden en dan 3uur later zeggen: "Drive me home, James.."quote:
Ik heb nog 2,5 uur om dit af te krijgen... wat denk je zelfquote:Op maandag 22 maart 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Doen
[..]Pak je cam en je auto en rij ff naar het strand
Vervelen niet zozeer; ik blijf het onderwerp en onderzoek leuk vinden. Maar al dat theoretische geneuzel, alles dat op een bepaalde manier MOET, de frustratie dat je bepaalde dingen niet terug kunt vinden in de literatuur terwijl je weet dat het zo is en de frustratie dat je mensen maar niet te pakken krijgt. DAT gaat wel vervelenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Gaat snel vervelen heIk heb een mooi tijdschema gemaakt, maar er klopt nu al niets meer van
Ach ja, komt goed
Ik ben sowieso niet van de tijdschema's, maar het was nu verplicht vanuit de opleiding. Ik zou echt geen goede project manager zijnGelukkig weet ik dat zelf ook
Daarna danquote:Op maandag 22 maart 2010 13:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog 2,5 uur om dit af te krijgen... wat denk je zelf
Ik zie hier alleen maar wolkenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarna danMooie zonsondergang of zo
Ik moet vanavond helaas werken
hier nu idd ook wat zonquote:Op maandag 22 maart 2010 14:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje op te klaren geukkigNet alleen maar een wit dun wolkendek.
Checkquote:Op maandag 22 maart 2010 15:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En de zaterdagavond was natuurlijk ook erg gezellig
Hier had je meer uit kunnen halenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vet die kermis met die kantoorpanden op de achtergrond
Ja kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier had je meer uit kunnen halenCamera iets omlaag, zodat je iets meer kermis krijgt en dan de lucht weg bij de flats bovenin.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar goed, dat heb ik toen niet gedaan
* Spiek even gauw door de foto's en er zitten nog wel meer platen tussen die dat wel hebben
Ja ben wel bezig maar het is een soort kluizenaars werk en had nog niet echt tijd gehad.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Leuk showcaseje van maken dus?
Nog steeds tevreden met je speelgoed?
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb ook alweer 1800 van de 3000 woorden voor mijn verslag in een uurtje geschreven
Dus kennelijk heb ik daar ook voor niets zorgen om lopen maken
Netjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik heb ook alweer 1800 van de 3000 woorden voor mijn verslag in een uurtje geschreven
Dus kennelijk heb ik daar ook voor niets zorgen om lopen maken
Lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |