Beterschap met Seb! Zou het tandjes of een virus kunnen zijn gezien de koorts en poepluier?
Bla Bla: Dit soort situaties hebben wij hier nog niet echt gehad. Hoewel je merkt, dat hij wel drainerig wordt als hij zijn zin niet krijgt. Dan wijst hij ergens naar waar die niet bij kan en zegt Mama mama mama (schijnt het woordt te zijn voor "ik wil... hebben". Van wat ik hoor ga je er goed mee om.
GWS: goed idee voor de verboden snoepjes. Ik heb ook weleens wat dingen gekregen voor hem waarvan ik vond, dat die dat nog niet hoefde bijvoorbeeld chocoladereepjes en rozijntjes toen die 8 of 9 maanden was. Ik zeg dan gewoon, dat dat nog niet mag. Als mensen het dan toch willen geven besluit ik zelf dat ik het zelf opeet (chocoladereep) of het voor hem bewaar (rozijntjes). Gelukkig was die toen nog niet op de leeftijd, dat hij denkt, dat hij zelf weet wat hij wil/ krijgt en dat het van hem is. Dan wordt weer een stuk moeilijker.
Ons zoontje wil vandaag overdag niet echt goed slapen. Maar ik heb al een stukje van tand nummer 4 gezien, die doorbreekt. Het is de tweede bovensnijtand (rechts). Voer het maar daarop terug, gelukkig nog geen sprongetje. S'nachts heeft die prima geslapen en s'ochtends kun je echt de klok naar hem zetten. Normaal is die zo rond 7 uur wakker. Vandaag dus 8 uur zomertijd