Goed idee. Maar dan kan hij de gewone melk nog niet drinken. Meneer is eigenwijs wil alleen uit die fles drinken. Ander drinken is nog steeds erg moeilijk. Al had hij net wel Kims bidon gejat. Waar melk met een beetje roosvicee in zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
of gewoon een extra gat in de speen maken en die alleen voor de pap gebruiken
Ik dacht ook niet zozeer aan een soepkom. De Ikea bekertjes zien er goed uit. Jair drinkt uit onze glazen maar daar is de opening zo klein, dat het glas tegen zijn neus stoot. Dat wil ik dus niet. Lijkt me handiger als de opening groot genug is, dat die over de neus heen gaat. Maar een echte neusuitsparing zoals van die Difrax beker is niets. Jair knoeit trouwens ook enorm. WIj houden het glas/ de beker dan ook altijd vast. En dan nog gaat er weleens iets aan zijn mond voorbij. Maar als wij erbij zijn en voor een paar slokjes is het gewoon een goede oefening. Ook handig is om dan zo'n slabbetje om te doen met een opvangbak, waar alles opgevangen wordt, wat aan de mond voorbij gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
Diaan, dat omkeren gaat weer over
Hier kan Leander wel uit een gewone beker drinken, maar hij knoeit nog als een gek. Een beker met een heel grote opening is trouwens juist niet zo handig (probeer zelf maar eens uit een soepkom te drinken) en heb 'gewone' plastic IKEA bekers en die bevallen prima
Deze:
[ afbeelding ]
Die gaan bij ons dus niet goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef Raissa het volgende:
Je hebt van die plastic 'glazen' waarin een uitsparing zit voor de neus, ideaal!
Ik hoop dat het wel over is wanneer hij naar de middelbare school gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oooooooooooooooh is dat het?! Dan zit Tyler ook in die sprong.
En wanneer gaat in godsnaam de eenkennigheid over? Wel lief, maar is wel extreem en totaal niet handig.
donderdag, hij heeft net pap gehad. Eerder hoefde hij niet. Volgens mij is de koorts minder nu. Ik was bij mijn ouders eten met hem toen ik naar huis ging pakte ik zijn speen om in de tas te doen. Ik weet nog dat ik dacht dat ik hem niet in grote vak moest doen. Kom thuis, nergens te vinden. De derde kwijt in drie weken. Hoe irritant!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef bodpa09 het volgende:
Wanneer is ie geprikt Estrys? M kreeg de dag erna pas koorts (een dagje) en dag of 10 later weer. Uiteindelijk bleek dat hij weer een oorontsteking had, dus het hoeft niet perse van de prik te komen.
Sterkte met Seb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |