Hier idem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:29 schreef Kleurdoos het volgende:
elin wel..of ze geeft t aan mij of ze stopt t in r mond..
beidequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:33 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hier idem.
Maar speelt ze gewoon op de tegels/op het gras?
't lijkt me nog zo koud
Achterthuis? Is dat streektaal?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zitten jullie ook al buiten dan? Ik heb nog niet een moment gehad dat ik dacht... even lekker achterthuis zitten.zo heel warm vind ik het nog niet eigenlijk. komt misschien ook omdat wij pas na 11 uur ofzo de zon achterthuis hebben en maar tot een uur of half 3 En de wind vind ik ook nog wel fris. Loopkar ga ik ook achterthuis zetten, goed idee!!! Kan hij toch lopen achterthuis.
Nou dat is ook mooi zondequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef Marie79 het volgende:
Wij zitten ook in een tuin met weinig wind. Wij hebben zondag dus buiten gezeten, de afgelopen dagen was het wel heerlijk weer hier, maar lag ik ziek op de bank en Maarten was op het kdv...
En zeg je dan achter-thuis of achter-t-huis?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
Het komt misschien inderdaad ook wel omdat ik zelf vanaf zondag al ziek ben... Maar wij zitten trouwens nooit zo snel buiten. wij zijn niet van die tuinliefhebbers eigenlijk
En ja, Raissa, achterthuis is volgens mij Twents... wist ik niet, w ordt hier door iedereen gebruikt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
En zeg je dan achter-thuis of achter-t-huis?
Misschien is het iets oostelijks?quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:16 schreef freecell het volgende:
Hier ook achterthuis hooren echt iedereen zegt het hier
En wij zitten en spelen er ook veel(vorig jaar ook al bij mijn ouders trouwens)
Als ik een jas of vest van Leander pak roept hij heel blij: uiten! Koenen ja? (of koenen aan! schoenen dus)
Volgens mij vinden kindjes op het gras lopen in het begin nooit fijn. Seb ook niet in ieder geval.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler vind het maar raar om buiten te lopen. Gisteren op het gras vond hij helemaal niks. Maar misschien is vooral omdat zijn oortje nog zeer doet. Dat niks leuk is zeg maar. Djeez moest naar de ha en wij gingen mee zodat de ha bij zijn oren kon kijken. Heeft hij 1 loopoor sinds vandaag. En de andere was nog wel wat rood. Duurt het bij jullie dreumesjes ook zo lang voordat een kies door is trouwens?Tyler is zo lief voor Kim nu. Hij heeft vast door dat ze ziek is.
Op de voordeur doe ik nu standaard de haak, dan kan ze er iig niet meer vandoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:41 schreef Marie79 het volgende:
Netjes hoor Seb!
Groof wat eng dat S. zomaar naar buiten kan, wat GWS zegt, is wel een idee! Wij hebben het ook op veel deuren (maar dan nu nog voor de katten).
Maarten vindt buitenspelen zo leuk, dat hij op het kdv het hardste "hoera" roept!
en pap uit een beker? zodat je hem helpt met drinken? Ook een handig begin om uit een beker te leren drinken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet er iemand een goede speen voor pap?
Die van difrax is troep, komt niks door.
Djeez heeft het voor elkaar gekregen om de goede kwijt te raken.![]()
Gelukkig lukte het wel van een lepel deze keer. Maar meestal wil hij dat niet 's avonds. En dat is soms echt wel nodig nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |