Huh? Hoe heb je dat gedaan dan? Gewoon een matras op de grond ofzo of hoe moet ik me dat voorstellen??quote:Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka is afgelopen maandag naar haar eigen kamertje verhuisd. Eens kijken hoe dat gaat. Ze ligt nu op een éénpersoons matras, waardoor ik er ook bij kan gaan liggen als het nodig is, sowieso geef ik de laatste voeding altijd liggend.
Maandag sliep ze vrij slecht door de verhuizing, en ik ben op een gegeven moment naar haar toe verhuisd. Gisteren sliep ze weer op onze kamer, omdat ik weg was(examen waar ik moest lotussen), overdag slaapt ze ook op haar eigen kamertje en dat gaat meestal best goed.
Het is trouwens best krap zo'n éénpersoons matras met z'n tweetjes...
Uiteindelijk zal ze een keer in een bed gaan slapen en waarschijnlijk gaat ze er heus een keertje uitvallen.. Daar gaan ze niet kapot van hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow ja, in een ledikant slapen lukt echt niet trouwens, dat is een groot drama. Vandaar ook dat we haar meteen overgooien in een groot bed, maar ik wil er eerst zeker van zijn dat ze er niet uitvalt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef cattie het volgende:
Je hebt natuurlijk ook bedden waar je zo'n rand aan kan zetten (bij de IKEA bijvoorbeeld). Daar slaapt Ive sinds hij 2 is probleemloos in.
Fee slaapt nog steeds niet goed helaas, ze eindigt elke nacht weer in ons bed. Af en toe gaat het een nachtje beter, maar het houdt geen stand.
Maaaaarrrrr, Fee was vandaag met mijn man en Ive buiten en ze klom op Ive's oude driewieler om vervolgens de hele buurt onveilig te maken! Ze loopt dan ipv dat ze trapt, maar ze heeft echt honderden meters afgelegd.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Danique, beterschap.![]()
Estrys, ik mag toch hopen dat het wel overgaat. *heeft een mental image in haar hoofd van een volwassen Seb die bij zijn werkgever staat te brullen nadat jij hem daar af hebt gezet*![]()
Leander, niet zo chagrijnig zijn hoor, daar schijnt de zon veel te mooi voor.
Ik werd vanmorgen naast Annicka wakker, in haar kamertje. Ik kan me alleen écht niet meer herinneren hoe en waneer en waarom ik daar gekomen ben?Zou ik dan toch nog gaan slaapwandelen?
Mijn zus was vorige week helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik over een paar jaar al een jaaaaa mam, daaaaag mamnaar mn hoofd krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |