abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 17:32:58 #276
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_80090741
Books het is eigenlijk niet te achterhalen waar het door gekomen is, netelroos kan door zo ontzettend veel oorzaken op komen. Volgende de dermatoloog is het onbegonnen werk.
pi_80092606
Fruppel, wat zielig voor haar hopelijk een eenmalig iets!

Hier de halve middag met dreumes buiten geweest. Geweldig een speeltuin achter je huis
pi_80095159
Wat sneu Fruppel.

Tyler is echt een boeffie. Vandaag bij de winkels net alsof doen of je braaf meeloopt. Dan gaan de oogjes glinsteren en rent hij snel weg al lachend.
En hij wil ineens graag met Kim hand in hand lopen, zo lief!

[ Bericht 10% gewijzigd door _Ingrid_ op 08-04-2010 20:03:18 ]
pi_80095230
Beterschap voor je meisje Fruppel!!
pi_80111731
Beterschap met je meisje Fruppel.

Seb was al voor zessen wakker dus die is nu al naar het kdv. Kan ik nog even lekker rustig ontbijten alvorens aan het werk te gaan. Er was op het kdv een stel die hun kind voor het eerst kwamen brengen. Waren helemaal aan het hyperen, waar moeten we dit.. en dat en zus en zo en het telefoonnummer van hier en bla ... Is ook spannend zo'n eerste keer Maar ja, ik kom binnen zet Seb neer, die stort dramatisch op de grond en zet het op een brullen. Dus die moeder helemaal van ooooow hij wil niet hier blijven 'dat doet ie altijd' zei ik nog. Zij helemaal Ik denk dat ze het liefste rechtsomkeer had gemaakt met haar kind op dat moment. Hij doet dat al minimaal zes maanden op die manier, dus eigenlijk weet ik niet beter. Zou het ooit over gaan?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_80112411
Waaaah, monsterkind wakker geworden
Chagrijn tot en met! Dat zijn we niet meer gewend
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:01:26 #282
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_80112709
Arme moeder die haar kind voor het eerst kwam brengen

Och Free, ik heb meedelijden met je, de hele dag is net aan begonnen

Hier is gelukkig een gezellig jongetje wakker geworden. Gisteravond werd hij helemaal overstuur wakker, en in zijn eigen bed werd er dat niet beter op. Toen maar even bij ons op bed toen hij daar rustig werd, hem overgelegd in zijn eigen bedje. Nog een beetje nasnikken en ik aan het zingen en hij weer lekker slapen! (tot 8 uur vanmorgen, wat een luxe, en hij werd ook nog heel gezellig wakker, kletsen en rustig liggen tot ik hem kwam halen, we zitten nu beiden aan een broodje)
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 9 april 2010 @ 09:06:59 #283
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80112826
Danique, beterschap.

Estrys, ik mag toch hopen dat het wel overgaat. *heeft een mental image in haar hoofd van een volwassen Seb die bij zijn werkgever staat te brullen nadat jij hem daar af hebt gezet*

Leander, niet zo chagrijnig zijn hoor, daar schijnt de zon veel te mooi voor.

Ik werd vanmorgen naast Annicka wakker, in haar kamertje. Ik kan me alleen écht niet meer herinneren hoe en waneer en waarom ik daar gekomen ben? Zou ik dan toch nog gaan slaapwandelen?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80112919
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Danique, beterschap.

Estrys, ik mag toch hopen dat het wel overgaat. *heeft een mental image in haar hoofd van een volwassen Seb die bij zijn werkgever staat te brullen nadat jij hem daar af hebt gezet*

Leander, niet zo chagrijnig zijn hoor, daar schijnt de zon veel te mooi voor.

Ik werd vanmorgen naast Annicka wakker, in haar kamertje. Ik kan me alleen écht niet meer herinneren hoe en waneer en waarom ik daar gekomen ben? Zou ik dan toch nog gaan slaapwandelen?

Ik denk dat ik over een paar jaar al een jaaaaa mam, daaaaag mam naar mn hoofd krijg
pi_80114798
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik denk dat ik over een paar jaar al een jaaaaa mam, daaaaag mam naar mn hoofd krijg
Mijn zus was vorige week helemaal
Ze kreeg geen kusje meer bij school (zoon is 9) want zijn vriendjes aren erbij

Humeur hier is nog steeds onder nul, maar met boekjes, drinken en het zandkasteel komen we er wel
pi_80118175
Ha nog een zandkasteel fan! Sterkte met het draakie!
pi_80119942
Zandkasteel is de minst erge
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:54:58 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_80120071
Klinkt niet echt gezellig Free, succes!

Wij zijn net even naar Linneaushof geweest. Fee heb ik in het dreumesgedeelte los gelaten en die werd helemaal wild! Ging overal op klauteren en rond lopen en kruipen, erg leuk!
pi_80120325
Haha, dat ziet er tof uit
Dreumesgedeelte klinkt trouwens goed! Ik wil ook een dreumesspeeltuin
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:08:47 #290
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_80138913
Fruppel, hoop dat het snel over is voor je meisje!

Cattie, wat superleuk! Wist helemaal niet dat ze ook een dreumesgedeelte hebben. Is die ook al het entreegeld waard? Linnaeushof zoooo nostalgie
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:13:53 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_80139166
Het entreegeld is 10,50 euro voor iedereen vanaf 2 jaar. Best veel dus. Wij wonen dicht bij en hebben een abbo, dan is het prima. Maar anders weet ik het niet. Het dreumesgedeelte is 10 bij 10 meter ofzo, best redelijk. Ze is trouwens ook van een dreumesglijbaan af geweest!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:20:33 #292
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_80139493
10,50 is best veel voor 2 uurtjes... maar misschien toch leuk om eens te doen in de zomer. Wij wonen er ook niet ver vandaan en gingen er vroeger echt heel vaak naartoe.
Durfde ze al zelf van die glijbaan?
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:25:22 #293
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80139715
Ladies, vraagje: mijn heren zijn vlg week 10 mnd. De flessen drinken ze bijna niet meer, wel ander vocht (thee diksap, yoghurt,...). Nu is het advies van mijn cb om gewone halfvolle melk te gaan geven ipv fv. Hebben jullie ervaring op dit gebied? Wanneer zijn jullie overgestapt op ''gewone' melk?
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:43:04 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_80140646
Rond die tijd mix. Nou ja niet overgestapt, maar melk uit de beker bij het ontbijt en borstvoeding bleef ik ook gewoon geven tot ze daar geen zin meer in had.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:44:01 #295
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_80140706
Mikoxx, wij zijn overgestapt met 13 maanden. Toen we eenmaal gewone melk gingen geven wilde ze eigenlijk helemaal niet meer, maar misschien vinden jouw jongens het wel erg lekker.
pi_80164209
Fee cute, ook al groot zeg

Elin is ziek 39 graden net..dus die ligt nu ook pieperig op de bank, arm ding.
Ze geniet wel heel erg van buitenspelen (ook ballorig )
pi_80169038
Seb is ook ziek, 39,8 had hij daarstraks maar hij heeft er niet echt last van. Rent gewoon rond als een bezetene
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:03:29 #298
12913 GreatWhiteSilence
pi_80171240
Elin, beterschap. Annicka is ook een beetje ziekjes, maar heeft er verder totaal geen last van.

Wij zijn met Annicka naar mijn ouders geweest en daarna door naar Lelystad waar mijn vader een vliegles van een uur heeft gehad, die hij van ons heeft gekregen voor zijn verjaardag.

We zullen alleen een gevalletje 'tot hier en niet verder' moeten toepassen, vanwege de hond van mijn zus. Die wil nog wel eens bijten (gisteren heeft hij kennelijk ook nog iemand gebeten) en vandaag gromde hij naar Annicka. We hebben dus net besloten dat wij niet meer met Annicka bij die hond in de buurt willen komen. Voor hetzelfde geld gaat het straks wel mis en zoiets vergeef je jezelf nooit, natuurlijk. Het is alleen jammer dat wij die maatregel moeten nemen en dat mijn zus niet zelf haar verantwoordelijkheid neemt door bijvoorbeeld de hond gewoon thuis te laten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80174432
Misschien moet je die hond een vliegles geven (met je voet)!
Er zijn gevallen waarbij ik me voor kan stellen dat een hond iemand bijt. Maar als ze de dag erna tegen een klein kind gaan grommen, moet je toch eens goed na gaan denken, lijkt me. (En maatregelen nemen!) Heb je het er met je zus over gehad? Lijkt me niet meer dan logisch dat ze in het vervolg de hond thuis laat als ze weet dat jullie ook komen?
  zondag 11 april 2010 @ 00:08:18 #300
12913 GreatWhiteSilence
pi_80174906
Vliegles gaat een beetje moeilijk met een dier van een kilo of 30.

Dat van gisteren was kennelijk omdat iemand weg ging na een feestje bij een vriend van mijn zus. Hij heeft de dochter van die vriend gebeten omdat ze welterusten zei. Daar kan die hond ook niet tegen dus... Het speelt sowieso al veel langer, die hond is nooit goed geweest met kinderen. Al van voordat Annicka geboren was zei iedereen (ook mijn zus) dat we dan goed moesten oppassen met Annicka in de buurt. Mijn zus had al een muilkorf voor hem aangeschaft, maar daar kon hij niet tegen, dus blijft het maar doorsudderen.

Die mantel der liefde moet eindelijk maar eens een keertje de deur uit, zeker nu Annicka kan lopen. Echt niemand zit meer lekker als die twee bij dezelfde gelegenheid zijn omdat iedereen altijd oppast dat die twee niet bij elkaar in de buurt komen omdat iedereen bang is dat het mis gaat. Vorige week is een etentje bij mijn ouders (vanwege mijn moeders verjaardag) aardig verpest daardoor. Annicka was het zat om aan de tafel te zitten dus huilen. Maar ja, de hond was er ook, dus vrij rondlopen was ook geen optie. Dus zijn we maar in wisseldiensten ergens anders gaan zitten, zodat we beiden in ieder geval nog iets te eten kregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')