Hier slaat de dokter standaard prikjes over bj hangerige/zieke kindjes, dus volgens mij kun je daar dus best naar vragen!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
BMR overslaan? Hier hebben we hem ook overgeslagen omdat we toen met zijn allen lekker ziek(jes) waren, is verder geen probleem.
seb heeft er nog steeds 6 en geen teken van de rest. De huisarts zei overigens de vorige keer dat ze van tandjes wel verhoging kunnen krijgen maar 40 graden toch niet waarschijnlijk is. Hij heeft het ook maar een dag gehad. Er zal wel weer iets langs zijn gekomen op het Kdv.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:22 schreef Kleurdoos het volgende:
elin heeft 7 tanden en ik zie nog geen teken van de rest
en ik dacht dat t sprongetje over was
Hier hetzelfde!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:50 schreef Fruppel het volgende:
lastig diaan, dat brood gooien! Danique doet dat ook wel maar pas op het einde als ze genoeg gegeten heeft!
Gaan slapen doet Seb dan weer zonder enig protest. Het is om 4 uur 's nachts dat hij drama maaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef DJMO het volgende:
arme kleintjes met oorpijnhopelijk gaat het al iets beter nu
sterkte estrys, ik herken het wel een *klein* beetje, jan heeft ook avonden dat hij absoluut niet wil/kan slapen, al is hij niet zo wild als seb zeg maar. Hij is wel snel te kalmeren als je hem gewoon bij je laat zitten.
Goed zo tyler! geen fysio meer
wat ik te melden heb .. beelden zeggen meer dan 1000 woorden
Jan gaat ook wel zonder protest liggen, maar na een uurtje slaap is het dan fini .. tot een uur of 12, 1, en dan issie zo moe (en ben ik hem zo moe) dattie naast me in slaap valt als we samen op het grote bed gaan liggen. (dan vraag je je misschien af waarom ik er niet meteen naast ga liggen, maar ik wil hem niet aanleren dat mama meteen zijn zin doetquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Gaan slapen doet Seb dan weer zonder enig protest. Het is om 4 uur 's nachts dat hij drama maakt
goed zo jan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |