abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:36:04 #226
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79874055
Groot gelijk hoor dat je Peace en Lennon even naar de HA laat gaan! Sterkte voor Lennon
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:44:43 #227
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79874331
He bah Diaan, wat sneu dat Lennon zich niet goed voelt!
Hopelijk kan de huisarts er wat zinnigs van zeggen!
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:47:04 #228
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79879948
Het linkeroor is erg rood, dus flink ontstoken, het rechteroor is een beetje rood/ontstoken... hij heeft AB gekregen en ligt nu lekker te slapen. Hopelijk slaapt hij vanavond/vannacht goed door, kan hij wel even gebruiken. En hebben we snel ons vrolijke en gezellige mannetje terug.
Make love, not war ☮
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:55:46 #229
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79882673
Ah gossie wat zielig zeg! Oorpijn is zo naar
Heel veel beterschap!
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:56:17 #230
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79885327
Beterschap voor Lennon! Hopelijk werkt de ab snel!

Wij gaan dinsdag weer naar de KNOarts die waarschijnlijk gaat zeggen dan het gewoon goed lente/zomer moet worden en dat Isis er dan wel even vanaf is maarja daar heb ik niet zoveel aan. De huisarts zei al dat ze maar groot moest worden met paracetamol Het scheelt wel iets dat ze met de buisjes niet zoveel koorts meer heeft. Nou ja, even afwachten maar weer dus...

We liepen vanmiddag even door de straat en toen zag ze een man die op haar papa lijkt (zelfde postuur, geen haar). Isis wees en zei papaaa met een grote glimlach wilde ze naar die man toe rennen. Vond dat schattig en sneu tegelijk
pi_79886111
oortjes doen ook zoveel pijn als ze pijn doen
Ik weet het zelf nog wel van vroeger

Arme Lennon en Isis.
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:01:51 #232
62233 Jelief
ikke lief!
pi_79887586
voor de oorpijnklantjes.

Ik hoop dat de wet van fok! niet inwerking gaat nu maar: Ruben gaat steeds beter zelf in slaap vallen in zijn eigen bed het duurt tussende 10 en 30 minuten voor hij slaapt en meestal zonder huilen Wemoeten nog wel in de buurt blijven maar op deze manier is de was elke dag gevouwen en de bovenverdieping vaker gezogen dan ooit Hij valt namelijk vrij snel in slaap als hijde stofzuiger hoort
Nu nog 'snachts ook terug in zijn bed. Als hij dat doet gaan we de kinderen een nachtje onderbrengen bij mijn moeder en tijd aan elkaar besteden
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:53:39 #233
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79900516
Wat een oorpijn zeg bij Isis en Lennon, sterkte allebei

Jelief, hopelijk is de wet van Fok! niet in werking getreden...

Maarten slaapt gewoon erg prut de laatste tijd, vaak bij ons in bed en veel wakker... (Avond)eten gaat ook niet heel geweldig, maar hij is dan ook met HEEL BELANGRIJKE ZAKEN bezig:
- Leren lopen (zet steeds vaker een pasje los)
- Praten (veel "Maate" en "die" en "papa" )
- Hij snapt gewoon ineens heel veel
- Kan de vormenstoof helemaal zelf puzzelen
- Met een rietje drinken (vandaag waren we in het winkelcentrum en we besloten ter plekke dat we daar een broodje konden eten, maar niks voor Maarten mee genomen, dus een flesje fristie besteld en hij dronk zo het hele flesje leeg met een rietje, eten daarentegen )

Dus een hele hoop!
  zaterdag 3 april 2010 @ 14:17:14 #234
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79901294
Mijn bijna dreumes-af oet een middagdutje en werd naar mijn zin wel erg vroeg weer wakker. Dus ik net door de babyfoon: "Ga nog maar even slapen moppie, mama komt je straks halen." En het is gewoon alweer 10 minuten stil .
pi_79926131
Weet iemand wat dit nu voor een fase is?:

Mijn zoon (geboren op 25 Januari 2009) krijgt altijd voor het slapen gaan warme melk... Heerlijk vindt hij dat. Nu sinds paar dagen smijt hij de fles uit mijn handen. Als ik het in de tuitbeker doet (waar hij prima uitdrinkt) smijt hij het ook weg. Thee moet ie ook niet. Sap ook niet. Niks wil hij drinken.
Snap echt niet wat het kan zijn!
Iemand ideeen?
pi_79931399
Lijkt me dat hij er gewoon geen zin in heeft

Ik zou een 'dan niet' neiging hebben
  zondag 4 april 2010 @ 14:26:52 #237
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79932277
Dat zou ik ook doen idd... trouwens... dat hebben we ook gedaan, gewoon een iets groter toetje gegeven en de fles laten vervallen (Maarten was toen een maand of 11 dacht ik)
  zondag 4 april 2010 @ 14:49:56 #238
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79933203
Diaan, hoe gaat het nu met Lennon? Kuur goed aangeslagen?

Maarten lekker bezig! En Ruben valt rustig in slaap...

Hier een kind dat echt nauwelijks wil eten, behalve rozijntjes... Drinkt wel lekker (was hier heel warm gisteren en eergisteren tegen de 30 graden), maar eten is ze totaal niet geinteresseerd in. De mond gaat gewoon niet open en lekker laten klooien met eten gaat goed, maar er wordt niets gegeten. Hoop dat het tijdelijk is, misschien tandjes of toch nog wat kuren van na de prikjes, of het weer natuurlijk.

Afgelopen vrijdag naar Niagara Falls geweest, heeft ze midden op een plein staan dansen... Tot vermaak van iedereen natuurlijk. Wilde er eigenlijk een pet bij leggen. Kom maar op met het geld!

Wel gek, ze kruipt bijna niet meer, en wat lijken ze opeens groot als ze lopen... Dat is gewoon in een week helemaal geswitched!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79950033
Sedano, lijkt me ook gewoon geen zin meer. Niet meer nodig. Tyler wil soms wel, soms niet een fles voor het slapen gaan.

Tyler hoeft geen fysio meer!
Hij heeft nu wel (langer dan) 10 dagen een loopoor. Dinsdag maar weer langs de huisarts. Hij trekt ook meer aan beide oortjes en voelde warm aan bij het naar bed gaan.
Is verder heel vrolijk en loopt nu meer dan dat hij kruipt.
  maandag 5 april 2010 @ 10:38:39 #240
114177 Diaan73
pi_79960371
Isis ook al last van de oren.. Ik vind het zo zielig voor ze.

Maarten, die dingen zijn ook heel belangrijk

S.

Tyler wat fijn dat jullie niet meer naar fysio hoeven!!

Beisan, lekker dansen

Met Lennon gaat het wat betreft de oorpijn wel wat beter... hij is bij pozen nog wel wat mopperig, komt denk ik ook door de 15 maandensprong en tanden die op doorkomen staan. Maar slapen gaat in wel weer goed 's avonds, overdag wat minder waardoor hij ook weer wat mopperige wordt.

Sedano, wat anderen zeggen, het kan zijn dat hij gewoon geen zin meer heeft en al vol zit, gewoon laten gaan zou ik zeggen. Het kan ook gewoon even een fase zijn dat hij minder zin heeft....
Make love, not war ☮
  maandag 5 april 2010 @ 16:09:12 #241
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79969704
Grote Beisan

Tyler geen fysio meer

Fijn dat het met Lennon weer wat beter gaat!

We waren gisteren te gourmetten bij mijn schoonmoeder en Maarten is tot 21.00 uur opgebleven. We zaten lang aan tafel en hij zat er lekker bij (eten deed 'ie niet). In de auto terug was 'ie meteen vertrokken. Thuis ook, vannacht wakker, bij ons verder geslapen tot tien over 7, en later ook weer in slaap gevallen tot half 11! We zijn dus helemaal uit het ritme vandaag, gelukkig gewoon thuis. Laat ontbeten, en na een plakje ontbijtkoek zijn we even aan de wandel gegaan naar de kermis. Maarten is voor het eerst in de draaimolen geweest (achterlijk eigenlijk dat ik voor mezelf ook moet betalen). We hadden helaas geen fototoestel mee... /einde lief dagboek...
pi_79996717
Bij ons is het goede nachten, slechte nachten. Na twee goede nachten weer twee slechte nachten op rij gehad nu. Ik weet werkelijk niet wat we eraan kunnen doen. We doen steeds een poging om hem weer te laten slapen. Als eerst proberen we hem te negeren want zodra je gaat kijken en hem met een aai over zijn bol achterlaat is het helemaal mis. Gaan we niet kijken dan gaat het echt gewoon twee uur op volle sterkte door en daar kan ik helemaal niet tegen. Als ik hem uit zijn bed pak dan schopt hij wild met zijn benen en gooit zijn hoofd naar achter en overstrekt zich volledig. Alsof je een plank uit bed haalt Dan probeer ik wat water te geven maar dat moet hij niet en BOOS dat hij is
Hij slaapt steeds vaker wat nachten door maar de nachten dat hij dan drie keer op een nacht wakker wordt voelen dan echt veel zwaarder aan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_79997094
Lastig Estrys.

Gister was ik met het kitten en mijn moeder wat aan het eten bij de V&D.
Het kitten loopt naar een tafeltje met 4 vrouwen en verteld over haar poppe.
Vervolgens komt ze dr pop bij ons halen en laat zien: mij poppe zei ze trots.
Ze geeft die vrouw haar pop en loopt weg doei dag totzo..
(de vrouw gaf ons de pop weer terug en dat zag ze zelf niet)
dus even later loopt ze weer naar de vrouw toe en vroeg waar haar pop was
En raar kijken dat de vrouw de pop niet meer had. haar poppe had ze toch echt daar gelaten.

Ze is zo trots op wie ze is. Als je zegt ooh wat zing je mooi zegt ze: Ja!
En als ze in de spiegel kijkt en het bevalt wat ze ziet zegt ze oooh wauww
Dat zegt ze ook bij willekeurige kledingstukken die je haar aan doet
Een simpele witte maillot met bloemetjes is oooohh wauwww wauwww wauwwwwww

En ik kan wel uren doorgaan over hoe leuk ze is als bijna 2 jarige
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 april 2010 @ 11:50:07 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_79998595
arme kleintjes met oorpijn hopelijk gaat het al iets beter nu
sterkte estrys, ik herken het wel een *klein* beetje, jan heeft ook avonden dat hij absoluut niet wil/kan slapen, al is hij niet zo wild als seb zeg maar. Hij is wel snel te kalmeren als je hem gewoon bij je laat zitten.
Goed zo tyler! geen fysio meer

wat ik te melden heb .. beelden zeggen meer dan 1000 woorden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_79999282
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef DJMO het volgende:
arme kleintjes met oorpijn hopelijk gaat het al iets beter nu
sterkte estrys, ik herken het wel een *klein* beetje, jan heeft ook avonden dat hij absoluut niet wil/kan slapen, al is hij niet zo wild als seb zeg maar. Hij is wel snel te kalmeren als je hem gewoon bij je laat zitten.
Goed zo tyler! geen fysio meer

wat ik te melden heb .. beelden zeggen meer dan 1000 woorden

Gaan slapen doet Seb dan weer zonder enig protest. Het is om 4 uur 's nachts dat hij drama maakt

goed zo jan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 april 2010 @ 12:10:22 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_79999483
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Gaan slapen doet Seb dan weer zonder enig protest. Het is om 4 uur 's nachts dat hij drama maakt

goed zo jan
Jan gaat ook wel zonder protest liggen, maar na een uurtje slaap is het dan fini .. tot een uur of 12, 1, en dan issie zo moe (en ben ik hem zo moe) dattie naast me in slaap valt als we samen op het grote bed gaan liggen. (dan vraag je je misschien af waarom ik er niet meteen naast ga liggen, maar ik wil hem niet aanleren dat mama meteen zijn zin doet )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_80001048
Hoppa Jan! Lopen is hip!

Pvoes, klinkt heel tof!

Leander zei zonet toen ik zijn brood smeerde: 'kaaaaaas!'
Ik: kaas?
Hij: nee! kaas!
Ik:
Hij: *denkt na* Kinna... pinna.... pin... Pinnakaas!

Dat vind ik knap Hij heeft zijn pindakaas gekregen trouwens en de rest van de maaltijd tevreden 'pinnakaas, pinnakaas' gemompeld
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:09:28 #248
114177 Diaan73
pi_80001599
Arme Seb en Estrys... hopelijk gaat hij weer goed de nacht door slapen.

Kitten en Leander wat lief zeg.

Jan wat goed zeg, gewoon zelf lopen.

Lennon is vanmorgen naar de kapster geweest.. hij vond het harstikke interessant vooral die grote spiegel waar hij voor zat. Ter vergelijk:

gisteren:

vandaag:

En gisteren in de auto op de terugweg van de "dierentuin" naar huis
Make love, not war ☮
pi_80001811
Wat een verschil Diaan wat heeft hij toch een lief koppie.

De locatiemanager van het kdv belde zojuist. We zouden vanmiddag even bijpraten hoe het gaat met Seb na ons gesprek van december. Maar het gaat super goed met hem. De leidsters vonden dat hij een heel ander kind is nu hij kan lopen. En hij heeft een voorkeur voor de stagiaire op zijn groep Als die naar huis gaat dan brult hij de hele tent bij elkaar En hij gaat altijd mee buiten spelen met de grote kindjes en hij kan zich heel goed redden daartussen. *trots is*
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:21:40 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_80002019
Estys, Danique heeft ook momenten dat ze 's nachts wakker word en niet meer uit zichzelf gaat slapen.
Wij gaan ook niet naar haar toe als ze ligt te mopperen want als we dan weggaan is het huis te klein!
Meestal wachten we het af en als ze niet meer in slaap valt halen we haar even uit bed, het helpt bij haar heel goed om haar even 15 a 20 minuutjes uit bed te halen en bijvoorbeeld samen op de bank te gaan zitten.
Ze krijgt verder dan geen aandacht en we maken geen oogcontact zodat ze even "uit haar bui" kan komen.
Als we haar daarna op bed leggen slaapt ze direct weer verder.

Kan me voorstellen dat je niet nacht na nacht even eruit wilt maar wie weet is het een tip om eens te proberen!
Succes ermee iedergeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')