Schilder gaf in VI toe dat hij Marcellis aantikte. Als verdediger op snelheid is het vrij makkelijk om daardoor pas iets later je evenwicht alsnog te verliezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dan weer struikelen en een overtreding claimen? Simons is nog betrouwbaarder achterin
quote:'PSV volgt Gylfi Þór Sigurðsson'
19 maart 2010
Volgens het IJslandse Fótbolti.net volgt PSV de ontwikkeling van Gylfi Þór Sigurðsson. Sinds begin van 2010 zouden scouts van PSV de aanvallende middenvelder al drie keer hebben bekeken. De IJslander speelt voor Reading waar hij dit seizoen topscorer is met negen doelpunten. Mede door zijn rol in de FA Cup wedstrijden tegen Liverpool, Burnley en West Bromwich Albion trekt hij ook de interesse van diverse Premier League clubs.
Daarom ook het vraagtekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT:
Als we winnen van FC Twente, zijn we helemaal terug op titelkoers
Ik weet het nog niet...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@TT:
Als we winnen van FC Twente, zijn we helemaal terug op titelkoers
Nog gauw even volspammenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ojee.... topic 413. Ik voel hem al aankomen morgen hoor
Ik hoop dat we die duitsers verslaan maar.... ojee..... ojee.
Inderdaad.. met dat verhaal over Twente krijgt hij nu steeds meer de schijn tegen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Raar dat Kesler aan de gang blijft met het roepen van dingen over het einde van de competitie enzo :S dat ie gewoon stil is...
Idd, dat hij zich maar eens bezig houdt met andere, belangrijkere zaken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Raar dat Kesler aan de gang blijft met het roepen van dingen over het einde van de competitie enzo :S dat ie gewoon stil is...
Keslerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
is het een keer niet de knjb is het wel de kntbquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef DeParo het volgende:
In De Pers stond laatst wel een grappig stukje over de scheidsrechters en de KNVB.
Rutten had dus gezegd dat een grensrechter uit de buurt van Enschede had gezegd dat ze voor Twente waren. Braamhaar komt ook uit de buurt van Enschede. Vervolgens kwam Kessler met kritiek op Rutten en Jol van Ajax. Maar waar komt Kessler vandaan (inderdaad FC Twente / Enschede). Vervolgens kwam er kritiek naar voren op Bas Nijhuis. Hij komt ook uit de buurt van Enschede en schrijft voor RTV Oost analyses over Twente, bekritiseert Ajax en PSV, en is vol lof over de plaatselijke FC. De KNVB heeft het vevolgens goed proberen te praten maar ik vind het allemaal wel zeer dubieus.
Totale zuivering binnen de KNVB en snel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |