als dat een marokkaan is, ben ik een chineesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen heel licht getint zijn en dat in combinatie met de nou niet bepaald denderende kwaliteit van de foto's, sluit niet uit dat het toch een Marokkaan is...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
als dat een marokkaan is, ben ik een chinees
*poef*quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
als dat een marokkaan is, ben ik een chinees
Voorspelbaar +1quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelbaar +1
Maar nee dus.
Heb je ooit wel eens een geblondeerde marokkaan gezien trouwens?
Ik zie maar 2 personen op die foto's waarvan bij 1 gedeeltelijk de huidskleur zichtbaar is. Wat zegt dat over de andere daders?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef Mister1979 het volgende:
De slachtoffers hebben de daders nooit gezien omdat ze hun gezichten hadden bedekt.
Een van de daders zei tegen de slachtoffers dat ze Marokkanen waren en daar is alles op gebasseerd..
En als je deze beelden ziet blijkt dat het verhaal niet klopte.
quote:Woensdagavond had de burgemeester een gesprek met vertegenwoordigers uit de Marokkaanse gemeenschap. „Ook daar is dit keihard aangekomen. Want dit is die minderheid tussen al die goede mensen die we allemaal kennen.”
Mag ik je aanraken? Ik nog nooitquote:
Je hebt toch ook negers met geblondeerd haar? En die Jap, Keisuke Honda.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelbaar +1
Maar nee dus.
Heb je ooit wel eens een geblondeerde marokkaan gezien trouwens?
Dat is een klassieker die je vast wel vaker hebt gehoord: "We wonen hier toch niet in Marokko?"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Marokko kom je er hordes tegen, vooral de dames trouwens.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een klassieker die je vast wel vaker hebt gehoord: "We wonen hier toch niet in Marokko?"
Ja, want negers en marokkanen komen uit dezelfde winkel. En 1 jap als voorbeeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je hebt toch ook negers met geblondeerd haar? En die Jap, Keisuke Honda.
Dat is een VROUW.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar deze woont wel in Marokko.
Het geeft allleen maar aan dat "afkomst" niet direct een soort beslag legt op de kleur en stijl van je haarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, want negers en marokkanen komen uit dezelfde winkel. En 1 jap als voorbeeld?
De dader is een man.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen geen Marokkaan zijn?
Wat ik bedoel is dat de kans HEEL klein is dat het om een geblondeerde Marokkaan gaat want die zijn er in Nederland vrijwel niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het geeft allleen maar aan dat "afkomst" niet direct een soort beslag legt op de kleur en stijl van je haar![]()
Chill man
en zo is het maar net.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
Chinees, Antiliaan, Nederlands, Marokkaan... TUIG moet worden aangepakt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
Chinees, Antiliaan, Nederlands, Marokkaan... TUIG moet worden aangepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |