Tuurlijk. Jij doet zeker aan wrede wurgseks, dat je überhaupt zoiets durft te insinueren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Re het volgende:
dat die leraar gewoon zooi uit zijn grote duim zuigt of dat de integere journalist van de telegraaf een en ander wat bloemiger omschrijft is natuurlijk uitgesloten...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
dat je überhaupt zoiets durft te insinueren.
nee hoor alleen aan romantische fluwelen wurgsexquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij doet zeker aan wrede wurgseks, dat je überhaupt zoiets durft te insinueren.
Klopt, maar om nou geestelijk instabiele mensen aan te nemen bij de politie....waarom dan überhaupt nog psychologische tests afleggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat soort van symptomen wijzen meestal eerder op bv. een borderline-stoornis en/of een depressie, het zijn op zich geen aanwijzingen dat iemand in staat is om een moord te plegen, en al zeker niet op een jong kind.
Een politieagent die een misdadiger wordt lijkt mij niet echt goed functioneren.quote:Dus misschien had iemand dat wel kunnen opmerken, maar dan nog... hem met ziekteverlof sturen? Blijkbaar functioneerde hij toch goed op zijn werk?
Precies.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Dagonet het volgende:
Gelukkig hebben we in dit land geen juryrechtspraak.
Je blijft er maar van uitgaan dat ze daar überhaupt weet van hadden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Een politieagent die een misdadiger wordt lijkt mij niet echt goed functioneren.![]()
Misschien dat hij goed op z'n werk functioneerde, maar ik snap alleen niet dat ze hem dat werk hebben laten doen gezien zijn jeugd.
Gelukkig maar. Dan ren ik niet naar De Telegraaf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef Re het volgende:
nee hoor alleen aan romantische fluwelen wurgsex
Wie zegt dat dat duidelijk was?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Een politieagent die een misdadiger wordt lijkt mij niet echt goed functioneren.![]()
Misschien dat hij goed op z'n werk functioneerde, maar ik snap alleen niet dat ze hem dat werk hebben laten doen gezien zijn jeugd.
Misschien heeft niet iedereen door dat de politie niet de katholieke kerk is?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef Dagonet het volgende:
Je blijft er maar van uitgaan dat ze daar überhaupt weet van hadden.
Misschien is het beter om dat juist wel te doen. Potentieel red je daarmee mogelijk misschien een eventueel mensenleven! Better safe than sorry!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar. Dan ren ik niet naar De Telegraaf.
Als ze dat niet hadden, vind ik dat dom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je blijft er maar van uitgaan dat ze daar überhaupt weet van hadden.
Maar wie zegt dat de symptomen zichtbaar waren op het moment dat hij de test aflegde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar om nou geestelijk instabiele mensen aan te nemen bij de politie....waarom dan überhaupt nog psychologische tests afleggen.
Wil jij het op je geweten hebben dat er straks een schone dame omgebracht is middels de kieteldood!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar. Dan ren ik niet naar De Telegraaf.
Sinds wanneer is een voorliefde voor wurgseks een teken van gestoordheid?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze dat niet hadden, vind ik dat dom.
Als ze dat wel houden, vind ik het dom dat ze hem dat werk hebben laten doen.
Ervan uitgaande inderdaad dat die ex en lerares de waarheid spreken. Maar het lijkt mij wel logisch dat zijn gestoordheid zich toch ergens uitte, zoals bij die wurgseks. Wurgseks en dan janken in bed, dat verzin je toch ook niet.
En hoe moeten zij er bij een psychologische test achterkomen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze dat niet hadden, vind ik dat dom.
Als ze dat wel houden, vind ik het dom dat ze hem dat werk hebben laten doen.
Maar daar heeft de politie geen hol over te zeggen en hoeven ze ook niet te weten.quote:Ervan uitgaande inderdaad dat die ex en lerares de waarheid spreken. Maar het lijkt mij wel logisch dat zijn gestoordheid zich toch ergens uitte, zoals bij die wurgseks. Wurgseks en dan janken in bed, dat verzin je toch ook niet.
waarom in godsnaam..?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet het feit dat hij door het lint is gegaan, maar dat hij in zijn jeugd behoorlijk wat psychische problemen heeft gehad en ze dat onmogelijk hadden kunnen missen, zou je denken.
En als m'n oma vleugels had dan kon ze vliegen.quote:
Het hoort niet zo makkelijk te zijn om zo'n test te bedriegen, lijkt me. En het gaat niet zozeer om de symptomen, maar om zijn geestelijke gesteldheid, zijn manier van denken. Als hij echt zo'n dramatische jeugd heeft gehad, zou je dat toch in die tests terug moeten zien, me dunkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:06 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat de symptomen zichtbaar waren op het moment dat hij de test aflegde?
Of daarna?
(Uit persoonlijke ervaring met iemand in mijn kennissenkring weet ik dat mensen die aan zelfverminking doen dat doorgaans zeer goed weten te verbergen voor de buitenwereld.)
Aan waar trek je dan de grens?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een voorliefde voor wurgseks een teken van gestoordheid?
Of het werd duidelijk in de test, of niet. In het geval van niet, dan doet dat mij denken dat die test compleet nutteloos is. In het geval van wel, dan hebben ze een geestelijk instabiel persoon aangenomen en snap ik het nut van die test ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En als m'n oma vleugels had dan kon ze vliegen.
Verkeerd voorbeeld misschien. Doe dan maar het krassen en die zelfmoordpoging.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een voorliefde voor wurgseks een teken van gestoordheid?
Jij denkt dat je alle risico kan afschermen? Dat er één dit doet wil nog niet zeggen dat de test nutteloos is. Hoeveel worden er op grond van de test afgewezen? Is de test überhaupt bedoelt om te onderzoeken of je van zins bent om een gewelddadig misdrijf te begaan of is de test wellicht om uit te zoeken of je het werk geestelijk aan kan. Kan je bepaalde overwegingen maken onder hevige stress, heb je controle over je emoties zodat je niet blind door het lint gaat, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Of het werd duidelijk in de test, of niet.
In het geval van niet, dan doet dat mij denken dat die test compleet nutteloos is.
Dus al die krassende pubertjes zijn potentiële moordenaars?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Verkeerd voorbeeld misschien. Doe dan maar het krassen en die zelfmoordpoging.
Ja kijk, wake up zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoort niet zo makkelijk te zijn om zo'n test te bedriegen, lijkt me. En het gaat niet zozeer om de symptomen, maar om zijn geestelijke gesteldheid, zijn manier van denken. Als hij echt zo'n dramatische jeugd heeft gehad, zou je dat toch in die tests terug moeten zien, me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |