abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79326754
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja..
[..]

[..]

[..]

Sorry hoor, maar ervan uitgaand dat het bovenstaand beeld van Sander V. naar waarheid geschetst is.. Hoeveel clichématiger wil je het hebben? Hoeveel clichématiger is uberhaupt nog mogelijk?

Dit is overduidelijk iemand die bij de politie niets te zoeken heeft en zo te lezen had die ex-vriendin dat inzicht heel wat sneller kunnen en moeten hebben. Misschien was zij wel de enige die hem daar goed genoeg voor kende.. op z'n slechtst. Maar nee, mevrouw laat weten het verbijsterend te vinden.. verbijsterend!
Zijn (nu ex-)vriendin werkt toch ook bij de politie?
Die moet dan toch hebben doorgehad dat er iets niet helemaal klopte bij die vent.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:24:38 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79326790
Hij was toch surveillant? Misschien heb je daar weer andere onderzoeken voor!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79326809
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef JarnoF het volgende:
Waar ik op dit moment bang voor ben, is het gehele psychische verhaal erom heen. Hierdoor zou die klootzak gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar kunnen worden verklaard?
Wat is daar mis mee, als hij ook ontoerekeningsvatbaar was?
Die vent moet gewoon TBS. Dan komt ie misschien nooit meer vrij. Bij gewone gevangenisstraf wel.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:26:10 #104
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79326855
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:

Die moet dan toch hebben doorgehad dat er iets niet helemaal klopte bij die vent.
Ja en wat had ze moeten doen? Meneer de commissaris, hij geilt erop als hij wurgsex heeft ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_79326953
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:18 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind dat die kerel op Owen Schumacher lijkt!
Dat
pi_79326962
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:17 schreef nurpleur het volgende:
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com

[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com

Ben ik de enige die het wazig vind dat die muts daarachter staat te lachen?
Waar maak je je druk om zeg.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:29:08 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79326969
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef just me het volgende:

Ja en wat had ze moeten doen? Meneer de commissaris, hij geilt erop als hij wurgsex heeft ?
"Oh, dat is toevallig. Ik ook!"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79326996
Als dat in zijn jeugd al duidelijk was, hoe is hij dan door de psychologische test heen gekomen?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:30:37 #109
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_79327023
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee, als hij ook ontoerekeningsvatbaar was?
Die vent moet gewoon TBS. Dan komt ie misschien nooit meer vrij. Bij gewone gevangenisstraf wel.
Dit zie je verkeerd. Als hij wordt veroordeeld voor moord en wederrechtelijke vrijheidsberoving (misschien seksueel misbruik, na de sectie op het lichaam), is de kans groot dat hij levenslang kan gaan zitten. Wanneer er TBS bijkomt, zal dan weinig uitmaken. Toch zie ik hem liever wegrotten in een cel dan in een psychiatrische gevangenis. In de normale bak zal zijn leven veel harder worden, als ex-agent/kindermoordenaar, tussen de zware jongens.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_79327047
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef 9x19 het volgende:
Als dat in zijn jeugd al duidelijk was, hoe is hij dan door de psychologische test heen gekomen?
Dan zou je dus concluderen dat hij tijdens de test niet geestelijk instabiel was.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:32:22 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79327088
quote:
Wát voor test krijgt een surveillant????
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:33:01 #112
236046 NotYou
tigerblood
pi_79327120
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee, ik heb nooit zo'n test gezien of gemaakt. Ik ken wel mensen die hem gefaald hebben en niet aan de gang mochten als agent op basis van die test. (En nee dat zijn geen uiterst seksueel gefrustreerde serie moordenaars.)

En omdat politieagenten pesten knijpen ze ook allemaal een oogje dicht als iemand 'overduidelijke signalen' van gewelddadig gedrag gecombineerd met seksuele frustraties ten toon spreid.

En onder agenten bevinden zich ook categorisch meer psychopathische kindermoordenaars dan onder vrijwel iedere andere doelgroep?
Een beetje jammer dat je hier zo simpel op reageert en mij geheel uit de lucht gegrepen beweringen/gedachten toeschrijft.

Ik stel absoluut niet dat er meer "psychopathische kindermoordenaars" als agent werkzaam zouden zijn, niet absoluut en ook niet in verhouding tot enige andere beroepsgroep. Wel vind ik dat een figuur als Sander V. nooit agent had moeten mogen worden.

Wat het pesten betreft, daarmee wilde ik aangeven dat agenten ook maar mensen zijn, soms niet eens al te volwassen. En het wil nou eenmaal zo zijn dat mensen dit normaal gesproken niet zomaar verwachten van een ander uit hun directe omgeving. "Oh die is gewoon een beetje macho, autoritair, misschien wat snel op z'n tenen getrapt". Helemaal wanneer jou en de collega in kwestie eerst al een psychologisch onderzoek is afgenomen om uberhaupt het beroep te mogen uitoefenen.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die 'overduidelijke signalen' heeft hij best goed verborgen weten te houden dan. Tenzij je er natuurlijk vanuit gaat dat diegenen die de test afnamen (en al zijn collega's) lachen en hun schouders ophalen als een collega 'overduidelijke signalen' van seksuele frustratie en buitensporig gewelddadig gedrag vertoond tijden de tests en op de werkvloer.

En je maakt weer aannames waar de honden geen brood van lusten.
Die overduidelijke signalen waren er voornamelijk in zijn priveleven, zoals ik ook in mijn eerdere posts al aangeef. Maar ook op een lichaam waarop goed mogelijk de tekenen van automutilatie nog zichtbaar waren hadden best vragen mogen volgen. Ook had de politie bij zijn eerdere opleiding best informatie in kunnen en moeten winnen over de psychische gesteldheid van een nieuwe cursist/agent in opleiding.
Je suis Charlie Sheen
pi_79327155
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan zou je dus concluderen dat hij tijdens de test niet geestelijk instabiel was.
Maar ze doen toch ook wel een antecedentenonderzoek? Ik weet niet of hij ooit echt onder behandeling heeft gestaan, maar het lijkt me dat de politie dat hoort te weten.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:34:42 #114
236046 NotYou
tigerblood
pi_79327178
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zou het al helemaal absurd maken.
Je suis Charlie Sheen
pi_79327189
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef just me het volgende:

[..]

Wát voor test krijgt een surveillant????
Ik denk eigenlijk dezelfde als hogere functies.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:35:29 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_79327202
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef just me het volgende:

[..]

Zo kent iedereen wel iemand die bij de politie werkt..

En vergis je niet, er zijn ook toelatingen bij de politie waar je meer dan MAVO voor nodig hebt hoor! Mijn broer (nee werkt niet in nederland) is er na zijn HBS naar toegegaan
Je profiel
Als politieman of vrouw moet je een stevige en stabiele persoonlijkheid zijn. Blijf je jezelf in spannende situaties? Heb je teamgeest en discipline? Dat zijn zaken die we graag zeker willen weten. Veel van die eigenschappen ontwikkel je in de opleiding tot agent en tijdens het werkend leren, maar ze moeten ook in je karakter zitten. Daarom ga je eerst een selectieprocedure in waarin we je persoonlijkheid, intelligentie en conditie testen.

Agent ben je 24 uur per dag, dat houdt niet op als je dienst er op zit. Je hebt een voorbeeldfunctie, je bent integer, betrouwbaar en je collega’s kunnen voor de volle 100% op je rekenen. Naast deze eigenschappen zijn er ook een aantal basiseisen waar je aan moet voldoen:

Minimaal een diploma vmbo kaderberoepsgerichte (kb) leerweg
Minimaal 18 jaar, solliciteren kan al een half jaar eerder
Nederlandse nationaliteit
Onbesproken gedrag
Rijbewijs B (of bereid dit binnen 2 jaar na aanstelling te halen)
Beheersing van de Nederlandse taal
Goede conditie
Goed zichtvermogen (de visuseis)
Meer over de selectieprocedure lees je bij ‘Zo kom je bij de politie
http://www.politie.nl/Mid(...)/toelatingseisen.asp

Zat Sander dan bij een sepciale eenheid van de politie, hij was toch ook een simpel agentje?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:35:41 #117
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79327216
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dezelfde als hogere functies.
ik denk het eigenlijk niet ! Een surveillant loopt op straat, is, volgens mij, niet bewapend enz. enz.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:35:50 #118
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79327224
quote:
Het is niet dat die tests geen waarde of functie hebben maar het zijn ook geen leugendetectors of wondermiddelen he.

Verder is het ook zeer naïef om te denken dat er geen instabiele of mensen met een stoornis bij de politie werken. Daarnaast kun je ook nog zeggen dat geen enkele collega iets aan hem 'gemerkt' heeft. Dus dat zijn eigenlijk ook allemaal falende agenten? Nee.

Gaat sowieso TBS worden, denk niet dat we hem snel terug zullen zien.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ad_rem op 19-03-2010 10:41:52 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_79327327
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en dit gaat als verzachtende omstandigheden aangevoerd worden.
Ja, dat dacht ik ook al paar dagen geleden al: kan op 'ontoerekeningsvatbaar' worden gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:39:35 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79327365
Het is dus eigenlijk de schuld van zijn ouders omdat zij gescheiden zijn toen hij nog jong was!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_79327393
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef just me het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in....maar misschien dat ze toch had kunnen inzien dat hij niet helemaal 100% was. Hem een psycholoog aanraden of zo? Ik neem aan dat hij aan het polsensnijden ook wel littekens heeft overgehouden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:40:39 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79327406
en iemand met zelfmoordpogingen en automutilatie.... zal natuurlijk niet in zijn medisch dossier staan

voorheen werd alles en iedereen uit de directe omgeving van een mogelijke solliciatant bij de politie uitgeplozen, criminele banden persoonlijke dingen etc...

maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:40:45 #123
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_79327411
Ik vind het trouwens wel schandalig dat een vertrouwenspersoon van school even flink uit de school klapt richting de krant over de prive omstandigheden van een oud leerling. Heeft die man geen beroepsgeheim?
pi_79327439
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:30 schreef JarnoF het volgende:

[..]

Dit zie je verkeerd. Als hij wordt veroordeeld voor moord en wederrechtelijke vrijheidsberoving (misschien seksueel misbruik, na de sectie op het lichaam), is de kans groot dat hij levenslang kan gaan zitten. Wanneer er TBS bijkomt, zal dan weinig uitmaken. Toch zie ik hem liever wegrotten in een cel dan in een psychiatrische gevangenis. In de normale bak zal zijn leven veel harder worden, als ex-agent/kindermoordenaar, tussen de zware jongens.
Als levenslang dan ook echt levenslang is, dan zie ik hem daar ook liever.
Maar in geval van terugkering in de maatschappij lijkt TBS mij een stuk handiger.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:41:34 #125
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_79327449
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef NotYou het volgende:
Een beetje jammer dat je hier zo simpel op reageert en mij geheel uit de lucht gegrepen beweringen/gedachten toeschrijft.
Vervelend he? Ongefundeerde aannames!
quote:
Ik stel absoluut niet dat er meer "psychopathische kindermoordenaars" als agent werkzaam zouden zijn, niet absoluut en ook niet in verhouding tot enige andere beroepsgroep. Wel vind ik dat een figuur als Sander V. nooit agent had moeten mogen worden.
Je stelt wel dat 'er bij politieagenten meer gepest wordt dan elders' in een context waarin dit absoluut niet relevant is.

De mensen die er over gaan dachten daar kennelijk anders over.
quote:
Wat het pesten betreft, daarmee wilde ik aangeven dat agenten ook maar mensen zijn, soms niet eens al te volwassen. En het wil nou eenmaal zo zijn dat mensen dit normaal gesproken niet zomaar verwachten van een ander uit hun directe omgeving. "Oh die is gewoon een beetje macho, autoritair, misschien wat snel op z'n tenen getrapt". Helemaal wanneer jou en de collega in kwestie eerst al een psychologisch onderzoek is afgenomen om uberhaupt het beroep te mogen uitoefenen.
Wat?
quote:
Die overduidelijke signalen waren er voornamelijk in zijn priveleven, zoals ik ook in mijn eerdere posts al aangeef. Maar ook op een lichaam waarop goed mogelijk de tekenen van automutilatie nog zichtbaar waren hadden best vragen mogen volgen. Ook had de politie bij zijn eerdere opleiding best informatie in kunnen en moeten winnen over de psychische gesteldheid van een nieuwe cursist/agent in opleiding.
En nu ga je er vanuit dat niemand daar over gesproken heeft en/ of dat deze tekenen hoewel duidelijk aanwezig totaal genegeerd zijn en dat niemand informatie in heeft gewonnen over de psychische gesteldheid van een politieman in opleiding. Ik vind dat ongefundeerde aannames.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_79327451
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef just me het volgende:

[..]

ik denk het eigenlijk niet ! Een surveillant loopt op straat, is, volgens mij, niet bewapend enz. enz.
Maar heeft verder wel vergelijkbare verantwoordelijkheden, het is en blijft een politiemedewerker. Dit toont overigens ook maar weer eens aan dat een wapen echt geen noodzaak is om iemand te vermoorden
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:42:41 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79327486
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in....maar misschien dat ze toch had kunnen inzien dat hij niet helemaal 100% was. Hem een psycholoog aanraden of zo? Ik neem aan dat hij aan het polsensnijden ook wel littekens heeft overgehouden.
Een alcoholist zegt zelf ook dat hij geen alcoholist is...

als iemand denkt dat ie normaal is zal hij/zij geen hulp vragen dan wel hulp accepteren.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_79327503
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef Dalilah het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook al paar dagen geleden al: kan op 'ontoerekeningsvatbaar' worden gedaan.
Als hij dat was, dan is dat terecht.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:43:14 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79327513
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef just me het volgende:

[..]

quote:
Ook aspiranten en surveillanten die in opleiding zijn voor de rang van agent en hoger, mogen een vuurwapen dragen als zij hiertoe de benodigde trainingen met succes hebben afgelegd. Het huidige pistool van de Duitse fabrikant Walther is al sinds 1978 in gebruik bij de Nederlandse politie. Op dit moment loopt er een aanbesteding voor een nieuw pistool voor de politie. Welk pistool dit wordt is tot op heden nog niet bekend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Politie_in_Nederland
pi_79327524
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef just me het volgende:

[..]

Een alcoholist zegt zelf ook dat hij geen alcoholist is...

als iemand denkt dat ie normaal is zal hij/zij geen hulp vragen dan wel hulp accepteren.
Daar heb je gelijk in.
Ik vind het toch apart dat die creep überhaupt een vriendin had als ik die verhalen zo hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:44:36 #131
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79327568
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef Re het volgende:

voorheen werd alles en iedereen uit de directe omgeving van een mogelijke solliciatant bij de politie uitgeplozen, criminele banden persoonlijke dingen etc...
jaja zo'n meneer hebben wij ook thuis gehad voordat mijn broer werd toegelaten tot de politieacedemie..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:44:37 #132
236046 NotYou
tigerblood
pi_79327569
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vervelend he? Ongefundeerde aannames!
[..]

Je stelt wel dat 'er bij politieagenten meer gepest wordt dan elders' in een context waarin dit absoluut niet relevant is.

De mensen die er over gaan dachten daar kennelijk anders over.
[..]

Wat?
[..]

En nu ga je er vanuit dat niemand daar over gesproken heeft en/ of dat deze tekenen hoewel duidelijk aanwezig totaal genegeerd zijn en dat niemand informatie in heeft gewonnen over de psychische gesteldheid van een politieman in opleiding. Ik vind dat ongefundeerde aannames.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:46:24 #133
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_79327629
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:39 schreef just me het volgende:
Het is dus eigenlijk de schuld van zijn ouders omdat zij gescheiden zijn toen hij nog jong was!
Er is natuurlijk niets wat zo'n daad rechtvaardigd, maar wat er gesuggereerd wordt in dat stukje uit de Telegraaf van die ex-vriendin is wel extreem treurig als het klopt.
quote:
Er zijn dingen niet in de haak met V., constateert Anneke. Vooral op seksueel gebied. „Ik heb altijd het vermoeden gehad dat hij van jongs af aan is misbruikt door iemand uit zijn directe kring. Die persoon greep hem in het voorbijgaan bij zijn kruis, ik heb dat meermalen gezien. ’Sander is van mij. Altijd al geweest’, werd er dan gezegd. Gezond vind ik dat bepaald niet.”
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:46:27 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79327630
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Ik vind het toch apart dat die creep überhaupt een vriendin had als ik die verhalen zo hoor.
Je leert iemand toch pas een beetje "kennen" als je wat langer een relatie hebt. Hij zal zich ongetwijfeld in het begin anders hebben voorgedaan. Ik kan me niet voorstellen dat ie meteen met "wurgsex" begonnen is
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_79327660
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef Re het volgende:
en iemand met zelfmoordpogingen en automutilatie.... zal natuurlijk niet in zijn medisch dossier staan

maar goed
Het feit dat er 1 politieagent is een flink aantal jaren ná die keuring door het lint gaat, doet jou al insinueren dat het hele keuringssysteem rot is?
pi_79327704
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Nou, als je die verhalen zo leest vind ik dat niet zo verwonderlijk. Hij was blijkbaar wel seksverslaafd en nogal 'extreem' in bed, maar tegelijkertijd kon hij liggen huilen tussen de lakens. Ik kan me zo voorstellen dat een vrouw valt voor zo'n 'ruwe bolster met een zachte pit'.

Ook had zijn ex-vriendin het vermoeden dat hij vroeger zelf misbruikt was, dus dan krijgen sommige vrouwen al snel het gevoel dat ze voor die man moeten 'zorgen'.

En dat autoritaire trekje in zijn karakter past natuurlijk uitstekend bij zijn job, dus zijn collega's zullen dat niet uitzonderlijk hebben gevonden. Misschien werd hij zelfs wel positief beoordeeld om die reden.
pi_79327707
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het feit dat er 1 politieagent is een flink aantal jaren ná die keuring door het lint gaat, doet jou al insinueren dat het hele keuringssysteem rot is?
Niet het feit dat hij door het lint is gegaan, maar dat hij in zijn jeugd behoorlijk wat psychische problemen heeft gehad en ze dat onmogelijk hadden kunnen missen, zou je denken.
pi_79327802
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Nou, als je die verhalen zo leest vind ik dat niet zo verwonderlijk. Hij was blijkbaar wel seksverslaafd en nogal 'extreem' in bed, maar tegelijkertijd kon hij liggen huilen tussen de lakens. Ik kan me zo voorstellen dat een vrouw valt voor zo'n 'ruwe bolster met een zachte pit'.
Klinkt mij meer als zeer labiel, maar goed je hebt vrouwen die daar op vallen ja....
quote:
Ook had zijn ex-vriendin het vermoeden dat hij vroeger zelf misbruikt was, dus dan krijgen sommige vrouwen al snel het gevoel dat ze voor die man moeten 'zorgen'.
En het maakt hem interessant. Maar toch zou ik dan wel op mijn hoede zijn.
quote:
En dat autoritaire trekje in zijn karakter past natuurlijk uitstekend bij zijn job, dus zijn collega's zullen dat niet uitzonderlijk hebben gevonden. Misschien werd hij zelfs wel positief beoordeeld om die reden.
Ja, maar die zelfmoordpoging en dat krassen lijken me niet echt positieve eigenschappen...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:51:23 #139
116015 SicSicSics
pi_79327846
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet het feit dat hij door het lint is gegaan, maar dat hij in zijn jeugd behoorlijk wat psychische problemen heeft gehad en ze dat onmogelijk hadden kunnen missen, zou je denken.
Wie zegt er dat ze dat gemist hebben!?!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_79327861
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou ja, blijkbaar (maar dat is pure speculatie van mijn kant) zijn die problemen niet ernstig genoeg geweest om bijvoorbeeld opgenomen te worden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:51:54 #141
116015 SicSicSics
pi_79327870
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef NotYou het volgende:

Fine, fuck you then!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:52:47 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79327917
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

uhmmm ik denk dat je wat snel naar conclusies greep toen je dit postte
pi_79327979
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wie zegt er dat ze dat gemist hebben!?!
Dan snap ik niet dat ze hem hebben aangenomen.
pi_79328036
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou ja, blijkbaar (maar dat is pure speculatie van mijn kant) zijn die problemen niet ernstig genoeg geweest om bijvoorbeeld opgenomen te worden.
Als dat al niet erg genoeg is en duidt op geestelijke instabiliteit, wat dan wel?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:56:40 #145
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_79328083
quote:
èen golden gun AUB,zijn we dr in 1 klap vanaf
pi_79328086
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:

Ja, maar die zelfmoordpoging en dat krassen lijken me niet echt positieve eigenschappen...
Dat is waar, maar dat soort van symptomen wijzen meestal eerder op bv. een borderline-stoornis en/of een depressie, het zijn op zich geen aanwijzingen dat iemand in staat is om een moord te plegen, en al zeker niet op een jong kind.

Dus misschien had iemand dat wel kunnen opmerken, maar dan nog... hem met ziekteverlof sturen? Blijkbaar functioneerde hij toch goed op zijn werk?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:58:25 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79328163
dat die leraar gewoon zooi uit zijn grote duim zuigt of dat de integere journalist van de telegraaf een en ander wat bloemiger omschrijft is natuurlijk uitgesloten...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:58:41 #148
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79328177
En wie zegt mij dat die ex betrouwbaar is? Of die leraar? wie zegt mij niet dat ze even fijn op al die aandacht geilen en het er dus maar lekker dik opleggen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:58:56 #149
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79328191
Gelukkig hebben we in dit land geen juryrechtspraak.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:59:08 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79328201
hoi dago
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')