http://www.nu.nl/binnenla(...)ische-problemen.htmlquote:Uitgegeven: 19 maart 2010 07:52
De verdachte van de moord op Milly Boele, Sander V., had in zijn jeugd zware psychische problemen. Dat verklaart de mentor die V. tijdens zijn vbo-opleiding begeleidde in het AD.
© ANP
Volgens de mentor had hij toen zelfmoordneigingen en sneed met scheermesjes in zijn armen. ''Je vergeet duizenden leerlingen, maar Sander niet."
In De Telegraaf komt een ex-vriendin van V. over hem aan het woord; ze beschrijft hem als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.
"Als hij in extase raakt wordt hij onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben.''
De vrouw vertelt in de ochtendkrant dat Sander V. haar enkele maanden geleden vertelde dat het niet goed met hem ging. ''Hij wilde weg bij de politie. Hij trok het niet, zei hij. Ook met zijn relatie liep het mis. Linda en hij zagen elkaar nooit, zo klaagde hij. Hij wilde met haar stoppen.”

Ziek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:34 schreef Perrin het volgende:
Klinkt allemaal behoorlijk psychopathisch.
Hoorde op de radio dat hij zelfs een kaartje in de bus had gedaan bij de ouders van Milly om ze sterkte te wensen met de verdwijning.

Damn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:34 schreef Perrin het volgende:
Hoorde op de radio dat hij zelfs een kaartje in de bus had gedaan bij de ouders van Milly om ze sterkte te wensen met de verdwijning.

Dat is echt ziekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:34 schreef Perrin het volgende:

Ja TBS is een pretje, en we zijn er meer bij gebaat dat iemand een paar jaar in een cel vast zit en dan vrijkomt, dan dat hij behandeld wordt voor zijn stoornis.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en dit gaat als verzachtende omstandigheden aangevoerd worden.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:39 schreef shmoopy het volgende:
Een man die een meisje van 12 vermoordt heeft zware psychische problemen, hm...
Een welgemeend dúh! is hier wel op z'n plaats.

Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:39 schreef shmoopy het volgende:
Een man die een meisje van 12 vermoordt heeft zware psychische problemen, hm...
Een welgemeend dúh! is hier wel op z'n plaats.

Hij kan natuurlijk redelijk oké zijn geweest ten tijde van de opleiding en selectie, en later in de problemen zijn gekomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NEE ECHT![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag je je toch af hoe grondig die selectie bij de politie is geweest........ Hij kwam op maandag ochtend langs voor het gesprek?

In het nieuwsbericht staat dat hij tijdens zijn VBO-opleiding al problemen had.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk redelijk oké zijn geweest ten tijde van de opleiding en selectie, en later in de problemen zijn gekomen.
Door het werk, dingen die hij zag, niet aankon etc.
Het arme schaap.![]()
Het was pas nieuws geweest als ie geestelijk volkomen gezond was geweest, wát een belachelijke open deur.

true truequote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk redelijk oké zijn geweest ten tijde van de opleiding en selectie, en later in de problemen zijn gekomen.
Het arme schaap.![]()
Het was pas nieuws geweest als ie geestelijk volkomen gezond was geweest, wát een belachelijke open deur.

ja!! en terecht!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Nog even en dit gaat als verzachtende omstandigheden aangevoerd worden.

Klopt. Dus dat artikel hoeft niet perse waar te zijn he.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:31 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ische-problemen.html
Ik dacht dat als je agent wilde worden er een veiligheidsonderzoek naar je gedaan werd?![]()

My bad, het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:45 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht staat dat hij tijdens zijn VBO-opleiding al problemen had.

Een agressieve debiel (als in dom) met een depressieve/suicidale achtergrond waarin hij automutilatie niet schuwde.. Wat doet zo iemand bij de politie?quote:Uitgegeven: 19 maart 2010 07:52
De verdachte van de moord op Milly Boele, Sander V., had in zijn jeugd zware psychische problemen. Dat verklaart de mentor die V. tijdens zijn vbo-opleiding begeleidde in het AD.
© ANP
Volgens de mentor had hij toen zelfmoordneigingen en sneed met scheermesjes in zijn armen. ''Je vergeet duizenden leerlingen, maar Sander niet."
In De Telegraaf komt een ex-vriendin van V. over hem aan het woord; ze beschrijft hem als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.
"Als hij in extase raakt wordt hij onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben.''
De vrouw vertelt in de ochtendkrant dat Sander V. haar enkele maanden geleden vertelde dat het niet goed met hem ging. ''Hij wilde weg bij de politie. Hij trok het niet, zei hij. Ook met zijn relatie liep het mis. Linda en hij zagen elkaar nooit, zo klaagde hij. Hij wilde met haar stoppen.”

Gebeurt ook wel dat verder redelijk doorsnee mensen iemand in een opwelling vermoorden hoor, niet alle moordenaars zijn al jarenlang psychisch onstabiel.. Ik dacht toen ik het nieuws hoorde eerst aan het motief van een geheime verhouding tussen die 2, waarbij Sander V. op een of andere manier niet wilde dat het uitkwam. Maar zo te lezen lijkt het meer op een psychopatische lustmoord.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het arme schaap.![]()

Ga eens terug je grot in jijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
ja!! en terecht!!
kijk hij en zijn vriendin hebben het slecht, dreigen uit elkaar te gaan.
Hij was gewoon geil op dat moment en wilde graag neuken.
Alleen het buurmeisje was aanwezig, maar hij raakte in extase en per ongeluk wurgde hij haar.
Het was gewoon een ongelukje, niets meer en niets minder.

Het zijn anderen, waaronder een ex-vriendin, die dat soort dingen over hem roepen, dus of het helemaal waar is valt te betwisten. Wel lijkt me zeer waarschijnlijk dat die vent niet spoort aangezien hij een meisje vermoord heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Klopt. Dus dat artikel hoeft niet perse waar te zijn he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |