abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79323879
quote:
Uitgegeven: 19 maart 2010 07:52
De verdachte van de moord op Milly Boele, Sander V., had in zijn jeugd zware psychische problemen. Dat verklaart de mentor die V. tijdens zijn vbo-opleiding begeleidde in het AD.
© ANP

Volgens de mentor had hij toen zelfmoordneigingen en sneed met scheermesjes in zijn armen. ''Je vergeet duizenden leerlingen, maar Sander niet."

In De Telegraaf komt een ex-vriendin van V. over hem aan het woord; ze beschrijft hem als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.

"Als hij in extase raakt wordt hij onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben.''

De vrouw vertelt in de ochtendkrant dat Sander V. haar enkele maanden geleden vertelde dat het niet goed met hem ging. ''Hij wilde weg bij de politie. Hij trok het niet, zei hij. Ook met zijn relatie liep het mis. Linda en hij zagen elkaar nooit, zo klaagde hij. Hij wilde met haar stoppen.”
http://www.nu.nl/binnenla(...)ische-problemen.html

Ik dacht dat als je agent wilde worden er een veiligheidsonderzoek naar je gedaan werd?

[ Bericht 3% gewijzigd door leukvoorlater op 19-03-2010 08:36:46 ]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:34:16 #2
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_79323919
Klinkt allemaal behoorlijk psychopathisch.

Hoorde op de radio dat hij zelfs een kaartje in de bus had gedaan bij de ouders van Milly om ze sterkte te wensen met de verdwijning.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_79323937
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:34 schreef Perrin het volgende:

Hoorde op de radio dat hij zelfs een kaartje in de bus had gedaan bij de ouders van Milly om ze sterkte te wensen met de verdwijning.
Ziek.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 maart 2010 @ 08:36:04 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79323948
Ach gossie.
Hij heeft een zware jeugd gehad dus vermoord hij maar een tiener.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79323966
quote:

Damn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79323988
Klinkt als een gezellig type.. Wel vreemd dat zo iemand ook bij de politie mag werken.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_79323989
quote:

Dat is echt ziek
All good things are wild and free.
pi_79324011
Een man die een meisje van 12 vermoordt heeft zware psychische problemen, hm...

Een welgemeend dúh! is hier wel op z'n plaats.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:40:49 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79324031
Een kaartje!? Ziek!
Een moord ook wel, maar dat kaartje... Zomgiebomg
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 maart 2010 @ 08:40:59 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79324035
Nog even en dit gaat als verzachtende omstandigheden aangevoerd worden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 maart 2010 @ 08:41:50 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79324047
NEE ECHT

Vraag je je toch af hoe grondig die selectie bij de politie is geweest........ Hij kwam op maandag ochtend langs voor het gesprek?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:42:49 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79324065
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ja TBS is een pretje, en we zijn er meer bij gebaat dat iemand een paar jaar in een cel vast zit en dan vrijkomt, dan dat hij behandeld wordt voor zijn stoornis.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:43:05 #13
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_79324068
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:39 schreef shmoopy het volgende:

pi_79324077
quote:

Ik dacht precies hetzelfde.
Flinke open deur.
pi_79324088
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NEE ECHT

Vraag je je toch af hoe grondig die selectie bij de politie is geweest........ Hij kwam op maandag ochtend langs voor het gesprek?
Hij kan natuurlijk redelijk oké zijn geweest ten tijde van de opleiding en selectie, en later in de problemen zijn gekomen.
Door het werk, dingen die hij zag, niet aankon etc.
Het arme schaap.

Het was pas nieuws geweest als ie geestelijk volkomen gezond was geweest, wát een belachelijke open deur.
pi_79324090
Ik vraag me af hoe erg zijn automutilatie is geweest. Als je een agent ziet met littekens op z'n armen, dan roept dat toch vragen op?
pi_79324123
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Hij kan natuurlijk redelijk oké zijn geweest ten tijde van de opleiding en selectie, en later in de problemen zijn gekomen.
Het arme schaap.

Het was pas nieuws geweest als ie geestelijk volkomen gezond was geweest, wát een belachelijke open deur.
In het nieuwsbericht staat dat hij tijdens zijn VBO-opleiding al problemen had.
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 maart 2010 @ 08:45:58 #18
Toezicht is gezond!
pi_79324128
quote:

[..]

Het arme schaap.

true true

Ja, je moet je site toch ergens mee vullen. Het is HOT NEWS, het scoort
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_79324141
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
ja!! en terecht!!
kijk hij en zijn vriendin hebben het slecht, dreigen uit elkaar te gaan.
Hij was gewoon geil op dat moment en wilde graag neuken.
Alleen het buurmeisje was aanwezig, maar hij raakte in extase en per ongeluk wurgde hij haar.

Het was gewoon een ongelukje, niets meer en niets minder.
pi_79324150
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:31 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/binnenla(...)ische-problemen.html

Ik dacht dat als je agent wilde worden er een veiligheidsonderzoek naar je gedaan werd?
Klopt. Dus dat artikel hoeft niet perse waar te zijn he.
Leaf
pi_79324157
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:45 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

In het nieuwsbericht staat dat hij tijdens zijn VBO-opleiding al problemen had.
My bad, het is nog vroeg.
Dat is wel heel apart dan.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:46:59 #22
236046 NotYou
tigerblood
pi_79324159
quote:
Uitgegeven: 19 maart 2010 07:52
De verdachte van de moord op Milly Boele, Sander V., had in zijn jeugd zware psychische problemen. Dat verklaart de mentor die V. tijdens zijn vbo-opleiding begeleidde in het AD.
© ANP

Volgens de mentor had hij toen zelfmoordneigingen en sneed met scheermesjes in zijn armen. ''Je vergeet duizenden leerlingen, maar Sander niet."

In De Telegraaf komt een ex-vriendin van V. over hem aan het woord; ze beschrijft hem als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.

"Als hij in extase raakt wordt hij onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben.''

De vrouw vertelt in de ochtendkrant dat Sander V. haar enkele maanden geleden vertelde dat het niet goed met hem ging. ''Hij wilde weg bij de politie. Hij trok het niet, zei hij. Ook met zijn relatie liep het mis. Linda en hij zagen elkaar nooit, zo klaagde hij. Hij wilde met haar stoppen.”
Een agressieve debiel (als in dom) met een depressieve/suicidale achtergrond waarin hij automutilatie niet schuwde.. Wat doet zo iemand bij de politie?

Was hij ook al agent of bezig met de opleiding toen hij met deze ex-vriendin samen was? Indien zij de waarheid spreekt treft ook haar, wat mij betreft genoeg blaam. (Uiteraard gaat dit niet op als zij, van zijn bepaald niet normale gedragingen wél melding heeft gemaakt.)
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:47:47 #23
38496 Perrin
pi_79324180
quote:

[..]

Het arme schaap.

Gebeurt ook wel dat verder redelijk doorsnee mensen iemand in een opwelling vermoorden hoor, niet alle moordenaars zijn al jarenlang psychisch onstabiel.. Ik dacht toen ik het nieuws hoorde eerst aan het motief van een geheime verhouding tussen die 2, waarbij Sander V. op een of andere manier niet wilde dat het uitkwam. Maar zo te lezen lijkt het meer op een psychopatische lustmoord.
  PR/Manusje van alles vrijdag 19 maart 2010 @ 08:48:05 #24
Toezicht is gezond!
pi_79324189
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef 19patje72 het volgende:

[..]

ja!! en terecht!!
kijk hij en zijn vriendin hebben het slecht, dreigen uit elkaar te gaan.
Hij was gewoon geil op dat moment en wilde graag neuken.
Alleen het buurmeisje was aanwezig, maar hij raakte in extase en per ongeluk wurgde hij haar.

Het was gewoon een ongelukje, niets meer en niets minder.
Ga eens terug je grot in jij
pi_79324190
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Klopt. Dus dat artikel hoeft niet perse waar te zijn he.
Het zijn anderen, waaronder een ex-vriendin, die dat soort dingen over hem roepen, dus of het helemaal waar is valt te betwisten. Wel lijkt me zeer waarschijnlijk dat die vent niet spoort aangezien hij een meisje vermoord heeft.
pi_79324255
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:46 schreef NotYou het volgende:

[..]
Was hij ook al agent of bezig met de opleiding toen hij met deze ex-vriendin samen was? Indien zij de waarheid spreekt treft ook haar, wat mij betreft genoeg blaam. (Uiteraard gaat dit niet op als zij, van zijn bepaald niet normale gedragingen wél melding heeft gemaakt.)
Op welke wijze treft die ex-vriendin blaam dan .
pi_79324257
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gebeurt ook wel dat verder redelijk doorsnee mensen iemand in een opwelling vermoorden hoor, niet alle moordenaars zijn al jarenlang psychisch onstabiel..
Ik snap je punt, maar dat wil er bij mij niet in.

In wiens optiek is zo iemand dan geestelijk wel stabiel?
Doosnee mensen aan wie je niets ziet en dan zoiets doen zijn per definitie niet in orde, niemand kan weten wat zich daarvoor in iemands hoofd afgespeeld heeft, het kan alleen maar goed verborgen zijn geweest.
pi_79324280
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:48 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

Het zijn anderen, waaronder een ex-vriendin, die dat soort dingen over hem roepen, dus of het helemaal waar is valt te betwisten. Wel lijkt me zeer waarschijnlijk dat die vent niet spoort aangezien hij een meisje vermoord heeft.
Dat die vent niet spoort lijkt mij duidelijk. Ik denk tegelijk dat die vriendin ook niet spoort door gelijk haar verhaal te doen met foto en al. Dus hoe serieus moet je haar nemen?
pi_79324328
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:51 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat die vent niet spoort lijkt mij duidelijk. Ik denk tegelijk dat die vriendin ook niet spoort door gelijk haar verhaal te doen met foto en al. Dus hoe serieus moet je haar nemen?
Precies.
Gewoon iemand die haar 15 minutes of fame wil hebben, hoe dan ook.
Als je een beetje normaal in elkaar zit en dit met hem hebt meegemaakt, dan ga je dit lekker met je therapeut zitten verwerken, maar niet mediageil je verhaal uit de doeken doen, een verhaal dat geen enkel doel dient.
Per definitie afgeserveerd wmb.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:55:07 #30
38496 Perrin
pi_79324343
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:50 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar dat wil er bij mij niet in.

In wiens optiek is zo iemand dan geestelijk wel stabiel?
Doosnee mensen aan wie je niets ziet en dan zoiets doen zijn per definitie niet in orde, niemand kan weten wat zich daarvoor in iemands hoofd afgespeeld heeft, het kan alleen maar goed verborgen zijn geweest.
Naja.. stel: jong meisje papt aan met stoere buurman. Van het een komt het ander, buurman heeft achteraf spijt dat hij het te ver liet komen en probeert meisje te vermijden. Meisje dreigt ouders en politie in te lichten als buurman geen tijd voor haar blijft maken. In zo'n soort scenario kun je je best enorm in het nauw gedreven voelen en gekke dingen doen als je bang bent dat je vervolgd wordt wanneer het uitkomt. Nog steeds gestoord en zeer afkeurenswaardig, maar niet psychopathisch.
pi_79324435
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:48 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

Volgens mij ben je per definitie gestoord als je een meisje vermoord.

Maar dat wil nog niet zeggen dat dat naar voren is gekomen op het moment dat die de politie tests onderging.
Leaf
pi_79324441
Ze moeten maar eens onderzoeken of er meer onopgeloste moorden en verkrachtingen zijn nabij plekken waar hij eerder gewoond heeft. Hij heeft de ouders nog een kaartje geschreven en stond de volgende dag met vrienden gezellig een biertje te drinken in de tuin. Die is compleet gestoord
pi_79324448
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:59 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Volgens mij ben je per definitie gestoord als je een meisje vermoord.

Maar dat wil nog niet zeggen dat dat naar voren is gekomen op het moment dat die de politie tests onderging.
Ik vraag me dan af hoe streng zo'n screening is...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:00:23 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_79324452
Dus iemand die in het verleden psychische problemen heeft gehad moet je maar uitsluiten voor een gedeelte van de arbeidsmarkt?.. Volgens mij gaat dat best ver!

Verder is het een beetje een open deur... en zou er tevens 'heeft' in de titel moeten staan!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:01:30 #35
236046 NotYou
tigerblood
pi_79324469
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Op welke wijze treft die ex-vriendin blaam dan .

Wanneer je weet dat je domme (ex)vriend zich zo gedraagt, zo in elkaar steekt maar ondertussen wel een uniform draagt dat vertrouwen en respect, iig bij de gewone burger, zou moeten inboezemen dan ben je wat mij betreft nalatig geweest en heb je er zeker aan bijgedragen dat deze jongen slachtoffers zou kunnen maken. (Al helemaal als de littekens van het automutileren nog zichtbaar zouden zijn op zijn lichaam.)

Vergeet niet dat daar bovenop agenten over een dienstwapen beschikken en ook getraind worden op het met 'geweld' in bedwang houden van verdachten. Nog los van of het dienstwapen en/of de training gebruikt zijn, had deze jongen nooit een politie-uniform mogen dragen.

Ook valt nog niet uit te sluiten dat hij in het onderzoek anders behandeld/bekeken is dan andere (mogelijke) verdachten vanwege zijn baan als agent.
Je suis Charlie Sheen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 maart 2010 @ 09:03:19 #36
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79324509
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:42 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja TBS is een pretje, en we zijn er meer bij gebaat dat iemand een paar jaar in een cel vast zit en dan vrijkomt, dan dat hij behandeld wordt voor zijn stoornis.
Met het geweldige weekendverlofsysteem wat we hier hebben vrees ik het ergste ja.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:03:51 #37
285351 dalaiblama
too much bla
pi_79324518
Ik vind de reactie van de ex vriendin zorgwekkender. Waarom trok zij niet eerder aan de bel toen ze erachter kwam dat haar vriend deze neigingen had?.
Wat er bij Sander mis was is wel duidelijk en helaas ook niet zo zeldzaam. In elk mens schuilt een gewetensloze moordenaar. Onder de juiste omstandigheden, met de juiste triggers kan iedereen uit zijn stekker gaan.
Het zou mij niets verbazen als hij verliefd was op Milly. Een jong, onschuldig meisje die wrs altijd aardig tegen hem was. Daarbij de afwijking die zijn ex schetst en het scenario is helder.
Hij wilde haar a la Lenny doodknuffelen wellicht.
Zijn bijna on-mannelijke liefde voor kleine poesjes maakt dat helemaal geen vreemd verhaal.

Hier kun je geen kind voor behoeden, want zoals ik al aanhaalde zit in de grootste ogenschijnlijke softie een potentiele moordenaar. De heldhaftige agent met zijn grote passie voor diertjes is voor niemand afschrikwekkend.
Het is de wereld nu eenmaal, met zijn pracht en zijn duisternis.
Het is beter je kinderen te leren een stabiel en liefhebbend mens te zijn. Dat scheelt weer een Lenny op deze planeet.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:06:21 #38
116015 SicSicSics
pi_79324562
Er komen hier weer reacties en aannames voorbij van een paar internet amateur psychologische profilers waar je eng van wordt! Ik hoop dat jullie nooit bij de politie gaan werken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 09:06:27 #39
18653 crew  D.
pi_79324563
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat is echt ziek
Maar wel logisch, want als hij de enige was die geen medeleven zou betuigen zou het opvallen
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 09:07:49 #40
18653 crew  D.
pi_79324591
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:03 schreef dalaiblama het volgende:
.
Zijn bijna on-mannelijke liefde voor kleine poesjes maakt dat helemaal geen vreemd verhaal.
pi_79324608
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:01 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wanneer je weet dat je domme (ex)vriend zich zo gedraagt, zo in elkaar steekt maar ondertussen wel een uniform draagt dat vertrouwen en respect, iig bij de gewone burger, zou moeten inboezemen dan ben je wat mij betreft nalatig geweest en heb je er zeker aan bijgedragen dat deze jongen slachtoffers zou kunnen maken. (Al helemaal als de littekens van het automutileren nog zichtbaar zouden zijn op zijn lichaam.)

Vergeet niet dat daar bovenop agenten over een dienstwapen beschikken en ook getraind worden op het met 'geweld' in bedwang houden van verdachten. Nog los van of het dienstwapen en/of de training gebruikt zijn, had deze jongen nooit een politie-uniform mogen dragen.

Ook valt nog niet uit te sluiten dat hij in het onderzoek anders behandeld/bekeken is dan andere (mogelijke) verdachten vanwege zijn baan als agent.
Dus omdat hij zich tijdens de seks niet helemaal in de hand kan houden maakt hem in jouw ogen al gelijk een potentiële moordenaar? Dan kan ik mijn ex-vriendin ook maar beter aan gaan geven.
pi_79324651
Mooi zo. Bovenop zijn gevangenisstraf nog even lekker TBS zodat ze hem desnoods zijn leven lang vast kunnen houden.

Ik hou d'r wel van als dergelijke daders (jaja, even de rechtszaak afwachten) van alles mankeert in hun kop. Dan kunnen ze zo heerlijk lang achter de tralies.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79324652
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dus omdat hij zich tijdens de seks niet helemaal in de hand kan houden maakt hem in jouw ogen al gelijk een potentiële moordenaar? Dan kan ik mijn ex-vriendin ook maar beter aan gaan geven.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar als iemand doorslaat met wurgsex of andere dingen..

Maar ach het is weer het zoveelste qua verhalen van buren, collega's, etc.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:12:44 #44
236046 NotYou
tigerblood
pi_79324696
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Je ex-vriendin is een boom van een vent, niet al te slim, heeft zeer agressieve/geweldadige neigingen, is suicidaal geweest, heeft geautomutileerd en heeft nu een baan waarin het van de burgers waarmee zij in aanraking komt verwacht wordt haar te respecteren en haar aanwijzingen op te volgen? Ook draagt zij een dienstwapen en is zij in geweld getraind?

Ja, dan zou ik daar helemaal in het licht van recente gebeurtenissen zeker even melding van maken.
Je suis Charlie Sheen
pi_79324769
By ImageHousing.com

By ImageHousing.com

Ben ik de enige die het wazig vind dat die muts daarachter staat te lachen?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:18:00 #46
116015 SicSicSics
pi_79324791
Ik vind dat die kerel op Owen Schumacher lijkt!
Fine, fuck you then!
pi_79324800
Hele Telegraaf-artikel
quote:
'Sander V. gewelddadig in bed'
door Jolande van der Graaf en Sebastian Schramm

DORDRECHT - Een ex-vriendin van Sander V. - verdacht van de moord op het Dordtse meisje Milly Boele (12) - beschrijft de dinsdag opgepakte politieman als seksueel gestoord en gewelddadig in bed. "Hij is seksverslaafd en wordt als hij in extase raakt onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben. Als hij dit heeft gedaan met dat arme meisje, had ze geen schijn van kans", aldus de geschokte jonge vrouw, die vandaag exclusief haar verhaal vertelt in De Telegraaf.

"Dat arme meisje in Dordrecht... Ik moet er niet aan denken wat Milly heeft moeten doorstaan. Als hij tijdens de seks in extase raakt, is Sander onbeschrijflijk gewelddadig. Ik kon hem aan, was niet bang. Ik hield hem altijd op tijd tegen. Maar hij had mijn keel dichtgeknepen tot ik stikte, als ik hem niet stopte", aldus de ex. "Maar ik heb nooit gemerkt dat hij zich tot erg jonge meisjes voelde aangetrokken".

Ze noemt zichzelf ’Anneke’ en wil in een exclusief gesprek met De Telegraaf haar verhaal kwijt over haar ex, de politieman Sander V. die nu verdacht wordt van een gruwelijke kindermoord. „Het is verbijsterend wat er is gebeurd en hoe ik me voel. Sander en ik hebben een relatie gehad. Nu is hij een ex die een klein meisje om het leven heeft gebracht. Om me heen – in de bus, op straat – overal hoor ik mensen alleen maar over Milly praten. Ik voel me dan echt verschrikkelijk.”

Enkele maanden geleden had zij voor het laatst contact met Sander. „Het ging helemaal niet goed met hem. Hij wilde weg bij de politie. Hij trok het niet, zei hij. Ook met zijn relatie liep het mis. Linda en hij zagen elkaar nooit, zo klaagde hij. Hij wilde met haar stoppen.”

Hun relatie was turbulent geweest. „Ik was in het verleden dolverliefd op Sander. Hij was stoer, leuk. Op het oog wel een macho. Maar als hij bij mij in bed was, lag hij maar wat vaak te janken om dingen. Sander is geen gevoelloze man. Een sociaal type is hij zeker niet, maar als je hem leert kennen is hij aardig, vrolijk. Je kan met hem lachen. Hij voelde zich wel heel superieur. Wees me ook altijd terecht op allerlei dingen.”

Er zijn dingen niet in de haak met V., constateert Anneke. Vooral op seksueel gebied. „Ik heb altijd het vermoeden gehad dat hij van jongs af aan is misbruikt door iemand uit zijn directe kring. Die persoon greep hem in het voorbijgaan bij zijn kruis, ik heb dat meermalen gezien. ’Sander is van mij. Altijd al geweest’, werd er dan gezegd. Gezond vind ik dat bepaald niet.”

Hij wilde voortdurend met haar naar bed, herinnert Anneke zich. „Seksverslaafd is hij absoluut. Wel binnen de relatie, heb ik het idee. Maar dan lustte hij er ook wel pap van. Als hij zich liet gaan, moest ik hem echt stoppen. Hij is bij wijze van spreken twee meter lang en een meter breed. Ontzaggelijk sterk. Hij kon zich met zijn hele gewicht op me drukken, dat ik bijna geen lucht meer kon krijgen en me zo hard vastpakken dat mijn hele lijf onder de blauwe plekken zat. ’Kappen nu’, schreeuwde ik dan. En dan stopte hij wel. Natuurlijk kickte hij er ook op om seks te hebben met zijn handboeien om.”

Sander V. ging aanvankelijk compleet op in zijn politiewerk. „Hij heeft in Den Haag gewerkt, later in Rotterdam. In uniform stond daar echt een agent die gezag uitstraalde. Niet iemand met wie je kon spotten. Hij was er trots op om dat werk te doen. ’Ik ben de politie’, waren altijd zijn woorden. Sander is een heel rationeel persoon. Zo wil hij per se geen kinderen omdat de wereld volgens hem verpaupert en dat alleen maar erger wordt. Ik heb nooit gemerkt dat hij een hekel heeft aan kinderen. Ook niet dat hij zich bijzonder tot erg jonge meisjes voelde aangetrokken.”

Waren het spanningen in zijn relatie en werk die bij Sander V. de remmen wegsloegen waardoor een seksueel roofdier op strooptocht ging? Anneke: „Het moet zoiets zijn geweest. Ik vind het verbijsterend, bizar wat er is gebeurd. Wat beweegt hem in godsnaam om zich aan een meisje van twaalf jaar te vergrijpen? Ik zou hem in de cel willen opzoeken, hem helemaal in elkaar willen slaan en dan willen horen wat er in hem gevaren is. Ook voor mijn eigen verwerking.”

Ook voor Anneke is de wereld even helemaal ingestort. „Ik leef momenteel naar mijn gevoel in een slechte soap. Een nachtmerrie zelfs. Een tijdje geleden begon Sander me weer op te zoeken. Hij wilde me terug. Hij wilde ook weer seks met me. Ik ging wel weer vriendschappelijk met hem om, maar ik heb hem geweigerd. We lagen op de bank naar een film te kijken. Nu denk ik: hij had mij ook wel kunnen ombrengen omdat ik hem niet wilde. Ook voel ik me ontzettend schuldig. Als ik toch weer met hem in zee was gegaan, had hij dat kleine meisje misschien niet vermoord. Ik weet dat dit nergens op slaat, al mijn vrienden zeggen dat ook. Maar ik krijg het gewoon niet uit mijn gedachten.”

Ze heeft haar verhaal nog niet aan de politie verteld. „Ik heb nog niets van ze gehoord. Maar ik denk dat ze mijn naam wel zullen tegenkomen in zijn computer. Toen ik hoorde dat het Sander was die dinsdag was opgepakt, heb ik hem nog gemaild. Hoe ben je zo diep gezonken’, heb ik hem geschreven.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)dadig_in_bed___.html
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:18:57 #48
236046 NotYou
tigerblood
pi_79324814
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:17 schreef nurpleur het volgende:
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com

quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:06 schreef nurpleur het volgende:

Ben ik de enige die het wazig vindt exact dezelfde post in twee verschillende topics aan te treffen?
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:19:45 #49
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_79324836
'sander v. had zware psychische problemen'

Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_79324882
quote:

Mijn eerste gedachte ook toen ik de TT las..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')