quote:
Liesje kan deze ranzige horde helemaal niet in toom houden. Vandaar dat ze mod is op SEXquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Recce het volgende:
Ik neem maar eens een willekeurig topic om Liesje succes te wensen met het in toom houden van de ranzige RLS horde. Bij dezen.
Ach! Ik dacht dat met het wegvallen van Noek, Liesje de boel zou overnemen. Maar nu blijkt Liesje een sexmod te zijn. Ranzig, vuig etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef D. het volgende:
[..]
Liesje kan deze ranzige horde helemaal niet in toom houden. Vandaar dat ze mod is op SEX
Wat lief, ik hoef alleen niet deze ranzige horde in toom te houden, maar op SEXquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Recce het volgende:
Ik neem maar eens een willekeurig topic om Liesje succes te wensen met het in toom houden van de ranzige RLS horde. Bij dezen.
Het in toom houden van de pubers op SEX is natuurlijk een veel groter project. P zei eens met zijn poten in de modder te staan, geloof ik. Jij zwemt nu in de beerput.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief, ik hoef alleen niet deze ranzige horde in toom te houden, maar op SEX
En natuurlijk doe ik de groeten aan P van je.
Aech niequote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:39 schreef Dementor het volgende:
Liesje weet nu al onze geheimen.
Zometeen mijn laatste rijles en aansluitend examen.quote:
Wow! Gaat helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zometeen mijn laatste rijles en aansluitend examen.
Oeh, spannendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zometeen mijn laatste rijles en aansluitend examen.
ik was er maar effetjes tochquote:
De rest was er nog minder ffquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef FANN het volgende:
en hoe kan dit nou ????![]()
[..]
ik was er maar effetjes toch![]()
Nee, niet bepaald.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, spannend
Al heb je er zelf niet zo'n zin/vertrouwen in gezien je smiley?
Thanksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow! Gaat helemaal goedkomen.Zelfs ik deed het in één keer. Succes.
jah... was lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was de appeltaart lekker?
Welkom Recce, kennen we jou? Je kent Liesje blijkbaar
De zin, of het vertrouwen?quote:
Kop op, beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Iig succes Meer.quote:
Ik post hier nauwelijks, maar heb wel eens gechat met Liesje en P6k op de SV chat. Een erg ongelukkige plek om iemand te ontmoeten, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welkom Recce, kennen we jou? Je kent Liesje blijkbaar
Hoe? In een auto enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kop op, beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Iig succes Meer.Hoe gaat het gebeuren?
Morning.
Ik was 'hier'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
waar wa jij gisteren ???
doe eens verantwoording afleggen enzo
Ah ok, leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik post hier nauwelijks, maar heb wel eens gechat met Liesje en P6k op de SV chat. Een erg ongelukkige plek om iemand te ontmoeten, dat moet ik toegeven.
Het vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
De zin, of het vertrouwen?
Als jouw rijschoolhouder niet denkt dat je er klaar voor bent zal ie je er toch nog niet naar toe sturen?
Ja dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe? In een auto enzo![]()
Ik denk dat je bedoelt hoe laat, dat is 11:40. Ik word over 5 minuten opgehaald voor de laatste les.
Tja, je moet niet zenuwachtig zijn en het gewoon over je heen laten komen (figuurlijk)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het vertrouwen.Het rijden an sich komt wel goed, alleen de bijzonderen manouvres zijn we pas gaan doen toen het examen eenmaal aangevraagd was, en ik ben bang dat die niet gaan lukken.
Gisteren was ik ook al zo zenuwachtig en toen ging zelfs het rijden voor geen meter meer.
Hoevaak mag ze nog dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:26 schreef Copycat het volgende:
Succes Mera!
Ik weet zeker dat je het sneller haalt dan ik toentertijd.
Ik bedoelde hier thuisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:27 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik me niks van herinneren
of heb je liggen lurken ?
Ik had altijd al een leven hoor, alleen had Fok daarin nu ff geen voorkeurquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:27 schreef Deisyy het volgende:
D. waar zat je, had je je leven gevonden?
Och, ik rolde langzaam bijna tegen mijn voorligger tijdens het wachten voor een stoplicht. De beste strategie lijkt me al spiegelend flink door te rijden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het vertrouwen.Het rijden an sich komt wel goed, alleen de bijzonderen manouvres zijn we pas gaan doen toen het examen eenmaal aangevraagd was, en ik ben bang dat die niet gaan lukken.
Gisteren was ik ook al zo zenuwachtig en toen ging zelfs het rijden voor geen meter meer.
Na vandaag? Nog drie keer! Oh nee, want dan is ze net als ik. Nog twee keer!quote:
Men heeft het altijd over het aantal examens, maar dat zegt niet altijd wat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Na vandaag? Nog drie keer! Oh nee, want dan is ze net als ik. Nog twee keer!
Zenuwen en onhandigheid is een vervelende combinatie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:38 schreef D. het volgende:
Men heeft het altijd over het aantal examens, maar dat zegt niet altijd wat.
Belangrijker is het aantal lessen
Wat was de reden voor het niet slagen? Zenuwen, of gewoon onhandigheid?
En die 5e keer ging het ineens goed? Of zagen ze dat je eigenlijk wel kon en zagen ze wat foutjes door de vingers?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zenuwen en onhandigheid is een vervelende combinatie.
De examintor kan ook zakken, naar mijn mening. Tijdens mijn tussentijdse toets was mijn examinator zo zenuwachtig dat ik bijna overwoog naar het ziekenhuis te rijden. Hij wilde bij werkelijk elke verandering van richting het stuur grijpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zenuwen en onhandigheid is een vervelende combinatie.
Hoho! De vierde keer hč! Ik ben niet de een of andere sukkel, ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef D. het volgende:
En die 5e keer ging het ineens goed? Of zagen ze dat je eigenlijk wel kon en zagen ze wat foutjes door de vingers?
Dat ging wel in één keer goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En inmiddels al twee keer mijn rijbewijs moeten verlengen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had altijd al een leven hoor, alleen had Fok daarin nu ff geen voorkeur
Nee. Vandaar die twee keer.quote:
Erg hč. Voel jij je ook zo aan de kant gezet?quote:
Ow ja, ik had verkeerd gelezen, mijn foutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! De vierde keer hč! Ik ben niet de een of andere sukkel, ja!![]()
Zover is het bij mij gelukkig niet gekomen.quote:En toen ben ik voor het Rijk opgegaan. Het idee dat je, als je door zenuwen wordt overmand een soort time out kunt krijgen, was voldoende om die zenuwen te beteugelen en toen ben ik foutloos geslaagd. En inmiddels al twee keer mijn rijbewijs moeten verlengen.
Aan dat gevoel ben ik wel gewendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg hč. Voel jij je ook zo aan de kant gezet?
Zolang was ik niet weg toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg hč. Voel jij je ook zo aan de kant gezet?
Ik maakte mij wat zorgen omdat het niet des D's is om niet iedere dag even binnen te komen vallen.quote:
Da's waarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik maakte mij wat zorgen omdat het niet des D's is om niet iedere dag even binnen te komen vallen.
En hoe voelde dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waar
Ik was behoorlijk streng voor mezelf
Huhquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hoe voelde dat?
Trouwens, je hebt vast wel gelezen dat ik en Remlof, ondanks dat we te laat waren met inschrijven in dat F1 spel, toch geld hebben mogen ontvangen voor die eerste GP?
Dit is het nu, na verbrassen van het geld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef D. het volgende:
Jouw team kan ik niet zien, maar remlof heeft geen extra budget hoor
Dat zegt me nog niets, want ik zie jouw aankoopprijzen en budget nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit is het nu, na verbrassen van het geld.
[ afbeelding ]
Ow ik had al ¤ 2.624.850 over?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef D. het volgende:
Jouw team kan ik niet zien, maar remlof heeft geen extra budget hoor
Je hoeft ook niet alles te zien, maar die Vitantonio is prijzig genoeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niets, want ik zie jouw aankoopprijzen en budget niet
Maar zoals ik al zeg, remlof heeft niets extra's
Als ik jouw aankoopbedragen en budget optel kom ik op precies 150.000.000 uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik had al ¤ 2.624.850 over?
Niet dat ik daar iets mee kan trouwens
Ow en goeiemorgen uit Grunn
Zou een saai shirt worden, ik zit gewoon om de twee weken op donderdag en vrijdag in Groningenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat zit jij on tour te doen dan? Heb je al een shirt met data?
Weet ik, want ik had 'm ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te zien, maar die Vitantonio is prijzig genoeg.
Ik denk dat ik dan al weet waar de fout zit. Ik heb mij wel ingeschreven voor 13 maart, de dag van de race, ook een team samengesteld, maar kon hem alleen niet bevestigen. Dat kon dan wel eens een bug in de software zijn, dat mensen die voor de zondag toch al lid waren, ook geld krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jouw aankoopbedragen en budget optel kom ik op precies 150.000.000 uit
Geen idee. Zal eens navraag doen. Of heb je dat lier niet in de angst dat ze het terugdraaien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan al weet waar de fout zit. Ik heb mij wel ingeschreven voor 13 maart, de dag van de race, ook een team samengesteld, maar kon hem alleen niet bevestigen. Dat kon dan wel eens een bug in de software zijn, dat mensen die voor de zondag toch al lid waren, ook geld krijgen.
Ja, laat het maar lekker zoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Zal eens navraag doen. Of heb je dat lier niet in de angst dat ze het terugdraaien?
Tof merkje. Toffe mensjes. Uit Eindhovuh.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
Maar dát is een gezellig plaatje! Tof shirt ook.
De spandex maakte hem agressief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Leuk altijd. 's ochtends de kranten doorbladeren voor het harde wereldnieuws:
"Een 25-jarige jogger is bij de Australische hoofdstad Canberra bewusteloos geslagen door een passerende kangoeroe."
Die schijnen te kunnen méppen hč, die beesten!![]()
Oe, google heeft zelfs een plaatje van een confrontatie tussen mens en kangaroe!
"I said NO PHOTOS"![]()
![]()
[ afbeelding ]
11:40uquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
Hoe laat rijdt Mera af?
Dat we op het goede moment gaan duimen!
OK, 11:40 allemaal massaalquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
Wat is een hardloopbroek dan?
Dadelijk heb ik die ook en loop ik zonder het te weten voor lul.
Nee die heb ik niet. Het ziet er meer uit als een schaatsbroek, maar die kankerwinter is gelukkig voorbij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En en en?
Ik loop elke dag in spandex. Nu ook nog gesponsorde ook. Dat is helemaal lullig. Ben net Jean Marie. [ afbeelding ]
Maar daar ga je toch geen boodschappen in doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
HaHa! Deze viel net op mijn mat. HaHa!
Nee, die is zo ontzettend gesponsord. Van kop tot teen. Mijn e is bijna dood.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
Pfaff? Loopt die in spandex dan? Waarom dan? Pfaff lijkt wel een beetje op paf. Jammer van die extra f eigenlijk, anders was die familie veel cooler geweest. Eerst dat zij-ige Jean Marie, en dan...... PAF! Als een kangaroe in je bek.
En je figuur, maar als je 8 uur per week kwijlend boven een fiets hangt dan blubber je d'r echt niet uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar daar ga je toch geen boodschappen in doen?
Werk vind ik voldoende verzachtend, qua omstandigheid.
Mijn i, op de laptop that is. Ze hbben 'm ook slecht gemaakt laatst. Ik denk dat ie maar eens per ongeluk van de trap moet vallen, het kutding verdient het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is zo ontzettend gesponsord. Van kop tot teen. Mijn e is bijna dood.
Ja, dat is knap huh!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn i, op de laptop that is. Ze hbben 'm ook slecht gemaakt laatst. Ik denk dat ie maar eens per ongeluk van de trap moet vallen, het kutding verdient het.
Jij hebt nog steeds dat opgelapte ouwe beestje toch? Best een prestatie eigenlijk!
Heb ik wel een tijdje gedaan, maar ik was fanatieker dan mijn lichaam, dus ben i.v.m. aanhoudende pijn in mijn schenen overgestapt op fietsenquote:
Ja, dat is kut. Heb ik ook steeds. Kom er niet doorheen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik wel een tijdje gedaan, maar ik was fanatieker dan mijn lichaam, dus ben i.v.m. aanhoudende pijn in mijn schenen overgestapt op fietsen
Zolang je blijft lopen gaat dat dus niet over. Dat was tenminste wat ik begreep van Fokkers die er meer verstand van hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Heb ik ook steeds. Kom er niet doorheen.
Veel plezier allemaal!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef CarOnline het volgende:
Succes Mera!
Zo boodschappen binnen, teringzooi opruimen en de verjaardagslawine kan beginnen
Valt mee denk ik, examen duurt toch 45min?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:16 schreef beequeen het volgende:
Shit, ik ben te laat. Toch nog maar even voor Mera.![]()
![]()
![]()
![]()
Tenzij je al na 5 minuten zeker gezakt bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt mee denk ik, examen duurt toch 45min?
Dank je!quote:
Ooo.. nou vast om in de stemmnig te komen dan! Und herzlich gratuliert!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je!
Maar het Aloha-feest duurt nog even.
Nu de gewone verjaardag, Aloha is voor vriendinnen enzo.
Het kan ook al binnen 5 minuten afgelopen zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Valt mee denk ik, examen duurt toch 45min?
Danke danke!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo.. nou vast om in de stemmnig te komen dan! Und herzlich gratuliert!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Welke stad moet ze eigenlijk? Roosendaal, Breda, Rotterdam?
Klundert?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gert ik heb een voor jou vertrouwde kinderopvang gevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo.. nou vast om in de stemmnig te komen dan! Und herzlich gratuliert!
Verjaardagstopicpolicy.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
>>>> MeraViglioSa Gefeliciteeeeerdst! <<<<<
Juich mee!
Nog erger!quote:
Vandaag of morgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Danke danke!
Vandaag barst het al los en morgen gaat het dak eraf![]()
Poetsen
Ja! Mera ook. Die ageerde als een van de eersten tegen die felicitatietopics.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent net zo'n zure gast als die Noek waar iedereen het steeds over heeft.
Ik trek me van dat soort dingen niets aan hč?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mera ook. Die ageerde als een van de eerste tegen die felicitatietopics.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Mera ook. Die ageerde als een van de eersten tegen die felicitatietopics.
Dat is dan weer wel goed.quote:
Doei!quote:
SEX! Sinds begin deze week en niet ter vervanging!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
OMGWTFBBQ Liesje blauw![]()
Sinds wanneer, voor welk subforum en is ze de vervanging van Noek, en en en, kut ik kom hier te weinig meer, ik ben gewoon niet meer op de hoogte
Nee, SEXmod. En je komt hier te weinig idd, vroeg me al een paar keer af hoe 't met je ging, vertelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
OMGWTFBBQ Liesje blauw![]()
Sinds wanneer, voor welk subforum en is ze de vervanging van Noek, en en en, kut ik kom hier te weinig meer, ik ben gewoon niet meer op de hoogte
Nee, ik had even gekeken. Er zitten drie of vier rijscholen in Klundert en die rijden af in Breda of Roosendaal.quote:
Wel in dat boerendurp dan waar jij vandaan komt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Klundert afrijden kan natuurlijk niet, dan krijg je 'm nooit in z'n 4.
Een beetje wijf krijgt 'm overal inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan kom je niet eens in de 3quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel in dat boerendurp dan waar jij vandaan komt?
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die auto van Laysa rijdt denk ik 45 in zijn vier en maximaal 90 in de vijfquote:
Ah okay, SEX, daar kom ik niet, sommige dingen moet je niet over lullen maar gewoon doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, SEXmod. En je komt hier te weinig idd, vroeg me al een paar keer af hoe 't met je ging, vertel.
Ja....en jij zit gezellig naast me...ventjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die auto van Laysa rijdt denk ik 45 in zijn vier en maximaal 90 in de vijf
Ah mooiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, SEX, daar kom ik niet, sommige dingen moet je niet over lullen maar gewoon doen
Gaat goed hier, ben weer een beetje opgeknapt enzo, komt allemaal wel weer zoals het hoort te zijn
En met jou??
Oh God.....moedersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ook al claimt mijn moeder de overwinning met haar gebed![]()
alsof wij voor Jan Lul hebben zitten duimenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaalHet heeft dus echtwel geholpen zie je wel
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef D. het volgende:
En krijg je nu, omdat je hem een fiets gegeven hebt, van Ian een auto?
Echtniet dus!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
alsof wij voor Jan Lul hebben zitten duimen
quote:
Vandaag komt Zus met Nicht en Neef en mn ouders en zusje. Allemaal eten en logeren enzo.quote:
Hahahaquote:Feli, ook namens de meiden hier!
Mooi, dan zie ik je binnenkort wel bij de koffiecorner van de AHquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah mooi. Met mij gaat 't prima, z'n gangetje, zoals altijd
.
Gefeliciteerd met je roze papiertje kaartjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaalHet heeft dus echtwel geholpen zie je wel
![]()
Ohg, heb jij ook al zo'n moeder?quote:Ook al claimt mijn moeder de overwinning met haar gebed![]()
Let me hear an amen!Hallelujuhahdah!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zelfs bij de Super de Boer zie je mensen met koffie lopen. En hebben ze zo'n vage gezinstafel in de winkel staan, like wtfquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan zie ik je binnenkort wel bij de koffiecorner van de AH
Dat wist ik ook niet, Lies, gefeliciteeeerd!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
SEX! Sinds begin deze week en niet ter vervanging!
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar alles ging dus volgens plan? Of heb je je examinator verleid?
Ja, ik zie je er al zitten. Met al je kiddo's braaf op een rijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef CarOnline het volgende:
Wat is daar nou mis mee.
Wij gaan elke zaterdagmorgen ontbijten bij Super de Boer, jezallie aan de gezeenstafel koffie lurken.
Ik maak op het werk het personeelsblad, en krijg daar regelmatig foto's voor van kinderen die een frietje eten en bejaarden die koffie drinken oid in de Spar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik zie je er al zitten. Met al je kiddo's braaf op een rij.
Woeh!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik wil weekend!
En ik ga donderdag naar Alice. In Imax.
Bij de Super de Boer kom je m'n lief wel tegen, maar mij niet.... ik vind de indeling bagger en kwalitatief zijn ze over het algemeen ook niet best, en dan laat ik nog maar even buiten beschouwing wat ik vind van 2-literpakken melk die nog maar 3 dagen houdbaar zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs bij de Super de Boer zie je mensen met koffie lopen. En hebben ze zo'n vage gezinstafel in de winkel staan, like wtf!
Je kan ook gewoon wat leuks gaan doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik wil weekend!
Knus toch!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik zie je er al zitten. Met al je kiddo's braaf op een rij.
Dat is toch sowieso met Imax dacht ik?quote:
Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je kan ook gewoon wat leuks gaan doen
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik maak op het werk het personeelsblad, en krijg daar regelmatig foto's voor van kinderen die een frietje eten en bejaarden die koffie drinken oid in de Spar.
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Iedereen moet gewoon zo snel mogelijk al z'n spullen verzamelen en opzouten, vooral aan de kassa.
Hoeft niet, maar aangezien er maar twee de film aanbieden, denk het wel danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso met Imax dacht ik?
quote:
Oh, dat wordt geen Lea-meet danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Super de Boer kom je m'n lief wel tegen, maar mij niet.... ik vind de indeling bagger en kwalitatief zijn ze over het algemeen ook niet best, en dan laat ik nog maar even buiten beschouwing wat ik vind van 2-literpakken melk die nog maar 3 dagen houdbaar zijn.
Ik doe alleen de AH in het winkelcentrum nog maar dus, naar de Super ga ik niet meer mee
Echt?? Nee hier is het tegenwoordig de Appie hoor, voor het weekend-ontbijt. Het is toch een bepaald slag volk hč, bij de superdeboer. Misschien is het bij jullie anders, maar hier is het van hop, dat gaat zitten en meteen de poten op tafel. En altijd is er wel eentje die een paar handenvol suikerzakjes en kuipjes melk in de boodschappentas stort. En dan triomfantelijk: "Ja, of ik het nou hier in m'n koffie doe of thuis, dat kost meneer de superboer toch niets extra!" Zucht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:04 schreef CarOnline het volgende:
Wat is daar nou mis mee.
Wij gaan elke zaterdagmorgen ontbijten bij Super de Boer, jezallie aan de gezeenstafel koffie lurken.
Commercieel opgelegde 'cultuur' is geen cultuur.quote:
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik wil weekend!
Ik ga vanavond denk ik ook even een drankje doen, omdat mijn caféquiz van zondag niet doorgaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb al weekend.
Vanavond lekker stappen denk ik en dan morgen een verjaardag en weer stappen, zonder dat ik halverwege de avond op cola over hoef te gaan
Nee tot dusver bevalt de Super de Boer me nog prima, maar misschien toch eens de Appie proberen dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?? Nee hier is het tegenwoordig de Appie hoor, voor het weekend-ontbijt. Het is toch een bepaald slag volk hč, bij de superdeboer. Misschien is het bij jullie anders, maar hier is het van hop, dat gaat zitten en meteen de poten op tafel. En altijd is er wel eentje die een paar handensuikerzakjes en kuipjes melk in de boodshappentas stort. En dan triomfantelijk: "Ja, of ik het nou hier in m'n koffie doe of thuis, dat kost meneer de superboer toch niets extra!" Zucht.
Nee, ja, je hebt jelijk hoog!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Commercieel opgelegde 'cultuur' is geen cultuur.
Nopequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dat wordt geen Lea-meet dan.
bij mij staat een post van Pietje bovenaan de paginaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef CarOnline het volgende:
Getsie wann vies beest bovenaan de pagina![]()
Snel weg hier!
Whahahaha ja, ik dacht nog, moet er wel een vervolg komen.... maar ik maak hem wel evenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Goffer. Gooit Leandra een topic dicht zonder dat ik kon reageren.
En melk poéder! Gadverdamme wat "wachtruimte van de Kwikfit"-pauper. Hartman is al lang failliet maar als je die stoelen bij de Plus ziet dan weet je meteen waarom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef CarOnline het volgende:
Waar ik echt niet dood aan de gezinstafel tijdens het zaterdagontbijt gevonden wil worden is in de Plus!
Haha, wann losers daar!
Staat vast ook zo'n wiebeltafel en Hartman stoelen
quote:
Je ziet Alice in Wonderland ineens heel anders als je weet dat de schrijver wel van te jonge blaadjes hield.quote:Uiterlijk
Dodgson was een voor zijn tijd lange en slanke man. Hij liep scheef (vermoedelijk door een knieblessure op middelbare leeftijd), was doof aan een oor en hij stotterde. Ook was hij een wat neurotische, zonderlinge man die makkelijk met jonge meisjes omging en bevriend raakte. Hij kon goochelen en had altijd wat bij zich om kinderen die hij tegenkwam mee te vermaken. Omgang met volwassenen ging hem niet goed af. Zijn werk biedt naast een groot aantal logische en wiskundige grapjes (voor wie er oog voor heeft) een ongewone rijkdom aan mogelijke freudiaanse duidingen.
Fotografie
Alice Pleasance Liddell as a beggar girl foto van Lewis Carroll
Hij was een niet onverdienstelijk amateurfotograaf in het begintijdperk van de natte-plaat fotografie en maakte foto's over velerlei onderwerpen, waaronder skeletten, speelgoed en landschappen. Ook maakte hij portretten van mannen, vrouwen[1] en (soms gedeeltelijk ontklede) kinderen, waarbij hij toestemming had van de ouders. Niettemin vond Alice' moeder het na een poos beter dat ze elkaar niet meer zagen. Hij onderhield met Alice en een aantal andere vriendinnetjes een levendige correspondentie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lewis_Carroll
12 stoelen? Kunnen we daar ook wel een meet houden. Gaan ze lopen zeiken als je een flesje wijn optentrekt uit het schap? Of kan dat gewoon, in het kader van de Veluwse gemoedelijkheid?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope
Bij de AH waar ik op de Veluwe regelmatig boodschappen doe staat overigens een enorme koffietafel, met zeker 10 of 12 stoelen er omheen, en ze hebben altijd een schaal met lekkere koekjes staan, en er liggen kranten, is haske gezellig man, ik doe ook wel eens met Jr. ff koffie als we daar zijn
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
12 stoelen? Kunnen we daar ook wel een meet houden. Gaan ze lopen zeiken als je een flesje wijn optentrekt uit het schap? Of kan dat gewoon, in het kader van de Veluwse gemoedelijkheid?
Klaag 'm aan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je ziet Alice in Wonderland ineens heel anders als je weet dat de schrijver wel van te jonge blaadjes hield.
LOLquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
12 stoelen? Kunnen we daar ook wel een meet houden. Gaan ze lopen zeiken als je een flesje wijn optentrekt uit het schap? Of kan dat gewoon, in het kader van de Veluwse gemoedelijkheid?
!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:28 schreef Leandra het volgende:
Ja das lekker, maak ik speciaal voor Cc een nieuw topic en doe eerst het topic en dan de OP fatsoeneren, staat er al gezeik dat er geen fatsoenlijke OP is, en nog geen post van Cc
Ik zal een boze brief naar God sturen!quote:
Ik had 'm nog onder de knop!quote:
Oke, ik laat je zeker even weten hoe het bevallen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En melk poéder! Gadverdamme wat "wachtruimte van de Kwikfit"-pauper. Hartman is al lang failliet maar als je die stoelen bij de Plus ziet dan weet je meteen waarom.![]()
Ja doe de Appie maar weer eens, denk dat het wel bevalt! Bij ons ligt er ook altijd gezellig een stapeltje Allerhandes klaar, om inspiratie op te doen voor het shoppen. Maar meestal gaan we zonder iets te kopen weer weg hoor, het is toch een stuk duurder dan de Aldi immers, maar daar wordt nooit wat van gezegd.
Ik ben al een week bezig met zo'n schoonmaak. Misschien moet ik maar eens die kattenfluisteraar uit bonje met de buren in gaan huren, om mijn 2 katten te vertellen dat wat ze vies maken ze ook zelf moeten opruimen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik ook even een drankje doen, omdat mijn caféquiz van zondag niet doorgaat.
En verder denk ik dat ik dit weekend maar eens een soort van voorjaarsschoonmaak ga houden. Hoger dan hoog tijd.
quote:Terror Jaap opgelicht door Joran
HILVERSUM - Terror Jaap is opgelicht door Joran van der Sloot. Jaap leende Joran geld, maar ziet zijn centen waarschijnlijk nooit meer terug.
Joran van der Sloot en Terror Jaap. De voormalige winnaar van de Gouden Kooi, Terror Jaap, legde het contact met Van der Sloot en betaalde meermalen sommen geld aan Joran...
Jaap en Joran maakten vorig jaar rond Joran's nieuwe verklaring over de verdwijning van Natalee Holloway. De Gouden Kooi-winnaar nam contact op met Joran en betaalde hem om mee te werken aan zijn programma.
Jaap leende Joran in die tijd een onbekend geldbedrag, maar kan daar hoogstwaarschijnlijk naar fluiten. RTL Boulevard legde de hand op een filmpje van een telefoongesprek tussen de twee mannen.
"Ik beloof dat ik nooit van je heb willen stelen. Ik wilde alleen genoeg geld hebben voor mijn coffeeshop", zegt Joran in dat gesprek.
Nee, spuit 11quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso met Imax dacht ik?
http://forum.fok.nl/topic/1428315/10/25#79337645quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
Joran van der Sloot tilt Terror Jaap
Spuit 11
Echt niet, is van de bakkert, die zit in de supermarktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef Copycat het volgende:
Prefab hamkaasbroodjes.
Met van die fabrieksham en nepkaas.
Supermarktbakkersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt niet, is van de bakkert, die zit in de supermarkt
In Klundert wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan er dan nog mensen naar een echte bakker?
De vrouw van de bakkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja! Want die zit tegenover de supermarktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heel af en toe, als ik echt een keer lekker brood wil eten. Want het is een verschil van dag en nachtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja in prijs welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel af en toe, als ik echt een keer lekker brood wil eten. Want het is een verschil van dag en nacht
Dat valt reuze mee. Of jij moet alleen casinowit eten, dan scheelt het idd relatief veel.quote:
De bakker bij mij in de straat is meer dan eens uitgeroepen tot beste bakker van Nederland. Alleen maar volkorenbrood dat na twee dagen zo hard is dat je de eendjes er knock-out mee gooit en zo zwaar dat ze zinken in de Amstel als ze toch een stukje binnengekregen hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie begon er hier nou met broodjes-zeikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daarna janken dat je plastic kaas zit te vreten zeker.
Enig idee wat die andere bakker er voor meuk doorheen draait om het maar een dag of wat extra soepel te houden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De bakker bij mij in de straat is meer dan eens uitgeroepen tot beste bakker van Nederland. Alleen maar volkorenbrood dat na twee dagen zo hard is dat je de eendjes er knock-out mee gooit en zo zwaar dat ze zinken in de Amstel als ze toch een stukje binnengekregen hebben.
Eigenlijk boeit me 't verschil helemaal niks, ben gewoon te lui om naar 2 adressen te gaan voor de boodschappen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Of jij moet alleen casinowit eten, dan scheelt het idd relatief veel.
Broodjes van de echte bakker, jankzakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie begon er hier nou met broodjes-zeiken.
Echt hčquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Centenneuker![]()
Ook in smaak hoor Pietje, echt wel
Zo jong en dan al zo lui.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eigenlijk boeit me 't verschil helemaal niks, ben gewoon te lui om naar 2 adressen te gaan voor de boodschappen.
Nee, je valt dood over een dubbeltje, dat is hetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit me 't verschil helemaal niks, ben gewoon te lui om naar 2 adressen te gaan voor de boodschappen.
Zie je het voor je? Pjotr regelt een chickie, sleept haar mee naar zijn neukhol en de volgende ochtend mag ze zelf naar de bakker lopen voor een ontbijtjequote:
hij vraagt de avond vantevoren al: Heb je brood bij je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Pjotr regelt een chickie, sleept haar mij naar zijn neukhol en de volgende ochtend mag ze zelf naar de bakker lopen voor een ontbijtje
Afbakbroodjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je het voor je? Pjotr regelt een chickie, sleept haar mee naar zijn neukhol en de volgende ochtend mag ze zelf naar de bakker lopen voor een ontbijtje
Gewoon voor het raam gaan staan fappen, ies graties.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje gaat rustig een week voor het raam van een hoer staan om tien euro af te dingen op een rukbeurt
Nee, want ik ga nooit naar die andere bakker. Er zijn mensen die gerust 5 km fietsen om hun brood bij Hartog te halen, voor mij is het 100 meter lopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Enig idee wat die andere bakker er voor meuk doorheen draait om het maar een dag of wat extra soepel te houden?
Of erger: schotelt hij haar wit casinobrood voor met fabrieksham.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Zie je het voor je? Pjotr regelt een chickie, sleept haar mee naar zijn neukhol en de volgende ochtend mag ze zelf naar de bakker lopen voor een ontbijtje
Wedden dat hij zo'n schoteltje op een tafeltje heeft staan bij het toilet waar dat arme meiske 20 cent op moet leggen nadat ze zijn Pjotrzaad uit heeft zitten pissenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hij vraagt de avond vantevoren al: Heb je brood bij je?
en dan moet ze terugkomen om een ontbijtje voor Pietje op bed te serveren! Wat een baas is het ook!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of erger: schotelt hij haar wit casinobrood voor met fabrieksham.
Pietje heeft een neukhol?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij doet het anders ook niet slecht met een privé chauffeusequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en dan moet ze terugkomen om een ontbijtje voor Pietje op bed te serveren! Wat een baas is het ook!
Ja, als ik thuis ben wel, daar heb ik een hele goeie, als ik weer hierheen ga dan haal ik daar zelfs nog brood voor ik de snelweg opduik.... maar die verkoopt dan ook een "Bonkie" een soort meergranenbrood wat ik verder nog nergens ben tegengekomenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft vast zo'n kastje in de douche! Waar je muntjes in moet gooien voor warm waterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
en dan moet ze terugkomen om een ontbijtje voor Pietje op bed te serveren! Wat een baas is het ook!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet weer, eikels. Niet weer.
Tuurlijk heeft ie een neukholquote:
Waarbij hij in staat is om tijdelijk het dubbele van de kostprijs erin te programmerenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft vast zo'n kastje in de douche! Waar je muntjes in moet gooien voor warm water
Dat zo'n meiske eerst speciale muntjes bij hem moet kopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij hij in staat is om tijdelijk het dubbele van de kostprijs erin te programmeren
Ik denk dat we Pietje op een idee brengen en hij z'n douche aan de buurt gaat verhuren. Vanaf volgende week maandagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zo'n meiske eerst speciale muntjes bij hem moet kopen
En als ze er dan één over heeft na het douchen krijgt ze haar geld NIET terug.
Bonkies, die zijn van Molcro/Unipro als ik het goed heb. Ik zit te lang in de foodwereld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als ik thuis ben wel, daar heb ik een hele goeie, als ik weer hierheen ga dan haal ik daar zelfs nog brood voor ik de snelweg opduik.... maar die verkoopt dan ook een "Bonkie" een soort meergranenbrood wat ik verder nog nergens ben tegengekomen![]()
Spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje lacht ons allemaal uit want hij heeft geld over voor mooie spulletjes en/of leuke dingen en wij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |