quote:
Liesje kan deze ranzige horde helemaal niet in toom houden. Vandaar dat ze mod is op SEXquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Recce het volgende:
Ik neem maar eens een willekeurig topic om Liesje succes te wensen met het in toom houden van de ranzige RLS horde. Bij dezen.
Ach! Ik dacht dat met het wegvallen van Noek, Liesje de boel zou overnemen. Maar nu blijkt Liesje een sexmod te zijn. Ranzig, vuig etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:28 schreef D. het volgende:
[..]
Liesje kan deze ranzige horde helemaal niet in toom houden. Vandaar dat ze mod is op SEX
Wat lief, ik hoef alleen niet deze ranzige horde in toom te houden, maar op SEXquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef Recce het volgende:
Ik neem maar eens een willekeurig topic om Liesje succes te wensen met het in toom houden van de ranzige RLS horde. Bij dezen.
Het in toom houden van de pubers op SEX is natuurlijk een veel groter project. P zei eens met zijn poten in de modder te staan, geloof ik. Jij zwemt nu in de beerput.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief, ik hoef alleen niet deze ranzige horde in toom te houden, maar op SEX
En natuurlijk doe ik de groeten aan P van je.
Aech niequote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:39 schreef Dementor het volgende:
Liesje weet nu al onze geheimen.
Zometeen mijn laatste rijles en aansluitend examen.quote:
Wow! Gaat helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zometeen mijn laatste rijles en aansluitend examen.
Oeh, spannendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zometeen mijn laatste rijles en aansluitend examen.
ik was er maar effetjes tochquote:
De rest was er nog minder ffquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef FANN het volgende:
en hoe kan dit nou ????![]()
[..]
ik was er maar effetjes toch![]()
Nee, niet bepaald.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Oeh, spannend
Al heb je er zelf niet zo'n zin/vertrouwen in gezien je smiley?
Thanksquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow! Gaat helemaal goedkomen.Zelfs ik deed het in één keer. Succes.
jah... was lekkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was de appeltaart lekker?
Welkom Recce, kennen we jou? Je kent Liesje blijkbaar
De zin, of het vertrouwen?quote:
Kop op, beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Iig succes Meer.quote:
Ik post hier nauwelijks, maar heb wel eens gechat met Liesje en P6k op de SV chat. Een erg ongelukkige plek om iemand te ontmoeten, dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welkom Recce, kennen we jou? Je kent Liesje blijkbaar
Hoe? In een auto enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kop op, beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad. Iig succes Meer.Hoe gaat het gebeuren?
Morning.
Ik was 'hier'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
waar wa jij gisteren ???
doe eens verantwoording afleggen enzo
Ah ok, leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik post hier nauwelijks, maar heb wel eens gechat met Liesje en P6k op de SV chat. Een erg ongelukkige plek om iemand te ontmoeten, dat moet ik toegeven.
Het vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
De zin, of het vertrouwen?
Als jouw rijschoolhouder niet denkt dat je er klaar voor bent zal ie je er toch nog niet naar toe sturen?
Ja dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe? In een auto enzo![]()
Ik denk dat je bedoelt hoe laat, dat is 11:40. Ik word over 5 minuten opgehaald voor de laatste les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |