abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79531327
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik snap z'n punt wel, hoor. Porsche-puristen hebben de 996 lichtpartij altijd als een misser gezien (ben ik met ze eens, trouwens). Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die om die reden geen 996 willen.
[..]

editted to add:
[..]


Op puristen hou je geen merk draaiend.

De boxster (en de 996) waren de redding voor het bijna failliete Porsche.
pi_79532386
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Op puristen hou je geen merk draaiend.

De boxster (en de 996) waren de redding voor het bijna failliete Porsche.
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die de koplampen van de 996 mooier vinden dan die van de 997. De boxster was inderdaad een redding omdat hij voor veel mensen betaalbaar was en ze hadden tóch een porsche.. Eigenlijk net als de cayenne nu een cashcow.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79532446
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Googolplexian het volgende:

Ik snap z'n punt wel, hoor. Porsche-puristen hebben de 996 lichtpartij altijd als een misser gezien (ben ik met ze eens, trouwens). Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die om die reden geen 996 willen.
De 996 is (was?) de meest succesvolle 911 ooit...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79532628
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef draaier89 het volgende:

Wat wou je er allemaal in hebben dan? Slicks? Rolkooi? Ik zou niet weten wat er niet op de 997 leverbaar is maar wel op de 996.

Dat jij dat niet weet vind ik niet bijster interessant om heel eerlijk te zijn.

Je mag er voorshands vanuit gaan dat ik mijzelf in de materie heb verdiept. Maar om je een idee te geven: meer opties aangaande onderstel, meer opties aangaande tuning (veel meer...), meer opties aangaande remmerij, enz. enz.

Het is ook logisch. Degenen die een nieuwe Porsche kopen zijn doorgaans niet degenen die er mee het circuit op gaan. Die kopen gewoon een nieuwe RS. De markt voor dit soort zaken is dus veel groter als de auto 5 jaar of ouder is. Plus dat e.e.a. moet worden ontwikkeld. Natuurlijk is een bedrijf als Ruf er altijd wel snel bij, maar Ruf is weinig flexibel en ook gewoon prijzig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79532798
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

De 996 is (was?) de meest succesvolle 911 ooit...
Hij heeft ook iets meer tijd gehad om te verkopen...
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79532899
Af en toe een uitstapje naar een bepaald onderwerp is niet erg,
maar kunnen we weer onze droomauto's posten?
pi_79533020
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat jij dat niet weet vind ik niet bijster interessant om heel eerlijk te zijn.

Je mag er voorshands vanuit gaan dat ik mijzelf in de materie heb verdiept. Maar om je een idee te geven: meer opties aangaande onderstel, meer opties aangaande tuning (veel meer...), meer opties aangaande remmerij, enz. enz.

Het is ook logisch. Degenen die een nieuwe Porsche kopen zijn doorgaans niet degenen die er mee het circuit op gaan. Die kopen gewoon een nieuwe RS. De markt voor dit soort zaken is dus veel groter als de auto 5 jaar of ouder is. Plus dat e.e.a. moet worden ontwikkeld. Natuurlijk is een bedrijf als Ruf er altijd wel snel bij, maar Ruf is weinig flexibel en ook gewoon prijzig.
Leuke reactie, joh. Ik was gewoon benieuwd wat je er allemaal aan zou willen veranderen mits je er een hebt.

En natuurlijk, als je op het circuit gaat dan koop je een 997 GT3 RS of 997 GT3 RS MKII... Ik snap je punt niet want er staat nergens over welk type het gaat, alleen over de serie 996 of 997?
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:28:01 #208
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_79533278
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef draaijer het volgende:

[..]

2 jaar US en je mag het 1 keer doen
1 jaar buiten Europa waarvan de auto minstens een half jaar in jouw bezit is en voor dagelijks gebruik ingezet is. Zie www.belastingdienst.nl onder verhuisboedels.

Ik heb geen droomauto. Ik droom van elke auto die ik bezit op het moment dat ik hem bezig. Momenteel is dat mijn Jeep JK:
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_79534017
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef draaier89 het volgende:

Leuke reactie, joh. Ik was gewoon benieuwd wat je er allemaal aan zou willen veranderen mits je er een hebt.

En natuurlijk, als je op het circuit gaat dan koop je een 997 GT3 RS of 997 GT3 RS MKII... Ik snap je punt niet want er staat nergens over welk type het gaat, alleen over de serie 996 of 997?
Volgens mij begrijpen wij elkaar wederzijds verkeerd...

Kort dan, om Anne niet over de pis te krijgen:

Ik heb een 996 turbo en die is vanuit Porsche Motorsport geheel voorzien van GT2 aeropakket en GT2 remmen (maar dan staal, want PCCB van de eerste generatie kan circuitgebruik niet aan en dat is hetzelfde als 996 GT3 cup remmen). Verder komt er komende week eindelijk een Manthey onderstel onder. Daarnaast is de auto getuned naar 530 pk, maar zit ik te overwegen om een stap verder te gaan, beetje afhankelijk van de vraag of met het nieuwe onderstel meer vermogen zinnig is (ik vermoed van wel en dan gaan we naar 600pk).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79534213
Jongens, een eigen Porsche topic openen om daar over koplampen te discussieren was geen optie?
pi_79537529
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

De 996 is (was?) de meest succesvolle 911 ooit...
Wat heeft dat met puristen te maken?
Calm down, please!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:09:05 #212
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_79541226
Mijn droomauto --> Nissan GT-R

Mijn aankomende auto --> Nissan Murano




[ Bericht 12% gewijzigd door raimen op 24-03-2010 19:16:27 ]
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_79548797
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijpen wij elkaar wederzijds verkeerd...

Kort dan, om Anne niet over de pis te krijgen:

Ik heb een 996 turbo en die is vanuit Porsche Motorsport geheel voorzien van GT2 aeropakket en GT2 remmen (maar dan staal, want PCCB van de eerste generatie kan circuitgebruik niet aan en dat is hetzelfde als 996 GT3 cup remmen). Verder komt er komende week eindelijk een Manthey onderstel onder. Daarnaast is de auto getuned naar 530 pk, maar zit ik te overwegen om een stap verder te gaan, beetje afhankelijk van de vraag of met het nieuwe onderstel meer vermogen zinnig is (ik vermoed van wel en dan gaan we naar 600pk).
Dat denk ik ook. Maar ja, dat heb je wel eens.

Manthey is altijd goed hè. Zal de wegligging flink verbeteren. Misschien Sparco(?) kuipstoeltjes voor meer gewichtsbeperking tenzij je hem als dagelijks vervoer gebruikt?

Heb je pics trouwens? Ben altijd wel in voor wat leuke plaatjes, via pm mag ook hoor

EDIT: Sorry Anne, had je bericht niet gezien
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:21:43 #214
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_79553374
Chevrolet Bel-Air Convertible uit 1957


En een van de weinige niet (oude) Amerikaanse auto's die ik graag zou willen hebben:
Porsche 911 cabrio uit 1987:
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:06:38 #215
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_79554747
Altijd stuk, en niet te berijden. maar toch mijn droomauto.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_79555657
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef draaier89 het volgende:

Heb je pics trouwens?
Stond er al, maar goed bij dezen.



Dagelijks vervoer en circuit auto. Mix dus, maar daarom geen racekuipen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79557841
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Stond er al, maar goed bij dezen.

[ afbeelding ]

Dagelijks vervoer en circuit auto. Mix dus, maar daarom geen racekuipen.
hoe komt die over drempels heen met zo'n lage voorkant
pi_79558435
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hoe komt die over drempels heen met zo'n lage voorkant
Niet echt een foto om de hoogte van de auto van af te lezen
Carrousel, Nurburgring ... auto is nogal ingeveerd en de weg loopt in een soort "knik" in het midden met het hoogste punt bijna onder z'n auto op die foto.

edit : ga er maar van uit dat de foto met een hogo sluitertijd is genomen en dattie daar best hard rijdt
Calm down, please!
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:49:39 #219
182073 invine
blablabla etc.
pi_79562017
Hoge sluitertijd? Laag toch..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_79563191
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef invine het volgende:
Hoge sluitertijd? Laag toch..
Een hoge sluitertijd is een snelle of korte sluitertijd
Hoog slaat meer de performance van de camera dan op de breuk.
quote:
De sensor is erg lichtgevoelig, de sluitertijd is daarom vaak maar heel kort, fracties van seconden. Sluitertijd wordt uitgedrukt in waarden zoals 1000, 640, 250, 20 etc. Dit betekent eigenlijk 1/640 seconde, 1/250 seconde, etc. Hoe hoger het getal, hoe sneller de sluiter weer dicht gaat en hoe minder licht er op de sensor valt.
[/offtopic]
Calm down, please!
pi_79563231
Morgan Aero 8



[ Bericht 29% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 25-03-2010 18:39:41 (plaatje was dood) ]
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:56:16 #222
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_79578221
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat de mensen in PTA die hun droomauto hebben op de vingers van 1 hand te tellen zijn

En ik ben er een van


quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:03 schreef draaier89 het volgende:
Even off-topic:

Laatst hoorde ik dat als je een jaar in het buitenland hebt gewoond, bijvoorbeeld voor een multinational waarvan je ergens anders moet werken, en je komt terug, dat je dan over de auto die je daar hebt gekocht geen BPM hoeft te betalen als hij op Nederlands kenteken wordt gezet. Heb al wat op google gezocht maar kon niks vinden.

Iemand enig idee?

BTW: carrera GT
Voor mij is het zo (in de VS) dat ik er langer dan een jaar moet zitten en de auto minstens een half jaar in het bezit moet hebben en aantoonbaar gebruikt hebben (ik geloof dat dat iets van 6000km is). In Nederland moet ik hem vervolgens ook nog minimaal een jaar in het bezit hebben; verkoop ik hem eerder kan ik alsnog even de BPM aftikken.
Nee echt niet.
pi_79578691
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

hoe komt die over drempels heen met zo'n lage voorkant
Nou, dat gaat niet altijd goed om heel eerlijk te zijn... maar zo laag als op de foto lijkt ligt hij niet.

Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79579390
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Okeuj het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
[..]

Voor mij is het zo (in de VS) dat ik er langer dan een jaar moet zitten en de auto minstens een half jaar in het bezit moet hebben en aantoonbaar gebruikt hebben (ik geloof dat dat iets van 6000km is). In Nederland moet ik hem vervolgens ook nog minimaal een jaar in het bezit hebben; verkoop ik hem eerder kan ik alsnog even de BPM aftikken.
Okee, bedankt!

Mooie M3 trouwens. Goede kleur ook, al is donkerrood met zwart dak ook echt een aanrader! Hij is daar ook een stuk betaalbaarder hè?

Dat dus.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79579662
deze hoop ik ooit eens voor mijn deur te hebben!
maar dat blijft wel een droom denk ik

  donderdag 25 maart 2010 @ 19:13:02 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79580699
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:06 schreef Knarf het volgende:
Altijd stuk, en niet te berijden. maar toch mijn droomauto.
[ afbeelding ]
Zag er vandaag toch echt nog een rijden. Ging prima hoor. En de eigenaar daarvan heeft er drie

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 25-03-2010 22:12:18 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:19:13 #227
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79580948
droomauto


Iets bereikbaarder: de originele DBS V8
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:25:24 #228
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79600052
Momenteel haalbaar


Droomauto
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_79604091


Porsche 911 (964) turbo

Een van de laatste widowmakers volgens mij. 355pk op de achterwielen met een lekkere lompe jaren 80 turbo

Een auto die alleen voor mannen met borsthaar is
pi_79604478
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef tjoptjop het volgende:

Een van de laatste widowmakers volgens mij. 355pk op de achterwielen met een lekkere lompe jaren 80 turbo

De GT2 heeft die naam ook...

Overigens: 360pk, of 385pk als turbo s
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79604732
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

De GT2 heeft die naam ook...

Overigens: 360pk, of 385pk als turbo s
Nooit in gereden, maar dat model (996 en 997 bedoel je neem ik aan) vind ik minder mooi dan de 964 (waar ik helaas ook nog niet in gereden heb )

Waarschijnlijk begin ik gewoon met een carrera 2 (of wellicht 4)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:29:23 #232
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79604993
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]

Porsche 911 (964) turbo

Een van de laatste widowmakers volgens mij. 355pk op de achterwielen met een lekkere lompe jaren 80 turbo

Een auto die alleen voor mannen met borsthaar is
(Vage) kennis van mij heeft zo'n ding. durft er al een paar jaar nauwelijks meer mee te rijden na mislukte highsider icm. met bezoekje aan greppel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_79605128
een wat?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:34:44 #234
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79605162
een ongelukje.



Te vergelijken met voorwieltje Porsche in greppeltje/net naast het asfalt. Achterwieltje haalt voorwieltje in. Boompje, boem.

[ Bericht 56% gewijzigd door Hyperdude op 27-03-2010 11:24:02 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_79605222
uh wtf

Ziet er best nasty uit. Maar een motorongeluk heeft natuurlijk weinig met een auto te maken
pi_79605299
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef tjoptjop het volgende:

Waarschijnlijk begin ik gewoon met een carrera 2 (of wellicht 4)
Doen! Ik heb twee 964's gehad en het zijn geweldige auto's en m.i. ook de mooiste 911's. Neem alleen wel een GOEDE...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79605517
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Doen! Ik heb twee 964's gehad en het zijn geweldige auto's en m.i. ook de mooiste 911's. Neem alleen wel een GOEDE...
Ik heb alle tijd, voorlopig zit het er helaas nog niet in. Aanschaf zou geen probleem zijn, alleen lopende kosten wel. Zoals het er nu uitziet moet het over 2 jaar wel lukken.

Had jij ze als daily driver? en zo ja, is dat een beetje te doen bij slecht weer?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:54:12 #238
58560 Oksel
Gezellig.
pi_79605742
Ik rij:


Schoonpa rijdt:


MIjn pa rijdt:


Ik ga over paar jaar rijden:


En deze wil ik rijden, maar zal ik ws. nooit rijden:


[ Bericht 0% gewijzigd door Oksel op 26-03-2010 13:33:49 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:58:57 #239
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79605899
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Oksel het volgende:

Ik ga over paar rijden:
Nou ... dat oude geld ga je niet beter van schrijven, zeg maar

mooie bakken hoor
Calm down, please!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:34:37 #240
58560 Oksel
Gezellig.
pi_79607154
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nou ... dat oude geld ga je niet beter van schrijven, zeg maar

mooie bakken hoor
Ik was te lui..

En oud geld.. we zien wel. Ben bang dat ze alles opmaken voordat ze dood gaan..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:38:42 #241
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_79607312
Porsche Carrera Mirage GT

pi_79611384
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef tjoptjop het volgende:

Had jij ze als daily driver? en zo ja, is dat een beetje te doen bij slecht weer?
Ik ging er zelfs mee op wintersport. Carrera 4 uiteraard...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79617159
Ik weet wel welke droomauto ik niet rijdt.
pi_79617295
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ging er zelfs mee op wintersport. Carrera 4 uiteraard...
Mijn gevoel zegt Carrera 2, maar dat kan ik niet onderbouwen. Tegen die tijd ga ik wel in alletwee rijden.
pi_79617481
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef tjoptjop het volgende:

Mijn gevoel zegt Carrera 2, maar dat kan ik niet onderbouwen. Tegen die tijd ga ik wel in alletwee rijden.
Dat laatste is hoe dan ook verstandig...

Voor dagelijks gebruik is de 4 de beste keuze. Voor erbij zijn beiden aan te raden, maar velen kiezen dan eerder voor de 2.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:06:13 #246
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79617577

Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79618215


Porsche 356A cabrio, liefst in het blauw met lichtbruine bekleding en een bagagerekje achterop. Niet heel goedkoop, maar wel bereikbaar.
pi_79618242

Ferrari F40
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:30:41 #249
27383 poktor
10101011010110
pi_79631444
mijn droomkarretje heb ik voor de deur staan:
If you see a bomb technician running, try to keep up with him.
Het nieuwe normaal: Op een terrasje behandeld worden als een tyfuslijder en dankbaar zijn.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:51:52 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79632069
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:30 schreef poktor het volgende:
mijn droomkarretje heb ik voor de deur staan:
[ afbeelding ]
Er is toch wel iets uitdagenders, iets wat je liever voor de deur zou hebben staan als deze bolide? Begrijp me niet verkeerd, leuke auto hoor, maar niet echt bijzonder naar mijn mening.
pi_79635105
Ik rij: (z4 3.0i)

Ik wil rijden: (Jaguar XK)
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:32:33 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_79635197
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:23 schreef arnoldschw1 het volgende:
Ik rij: (z4 3.0i) [ afbeelding ]

Ik wil rijden: (Jaguar XK) [ afbeelding ]
Leuke auto, maar waarom met Duits kenteken? Neem, gezien het copyright, aan dat jij de eigenaar bent van deze auto?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:34:37 #253
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79636687
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Leuke auto, maar waarom met Duits kenteken? Neem, gezien het copyright, aan dat jij de eigenaar bent van deze auto?
Eerder Italiaans zo te zien...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79637810
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:06 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]

rij je dat of is dat je droomauto, aangezien je die dingen voor een prikkie bij de meestal autohandelaren full option kan kopen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:26:11 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79638953
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik heb alle tijd, voorlopig zit het er helaas nog niet in. Aanschaf zou geen probleem zijn, alleen lopende kosten wel. Zoals het er nu uitziet moet het over 2 jaar wel lukken.

Had jij ze als daily driver? en zo ja, is dat een beetje te doen bij slecht weer?
Gewoon doen. Laatste jaar studie reed ik als enige auto een 911 3.2. Prima te doen, en je hoeft nooit op zaterdag mee naar de IKEA.

Nog een, mi. bereikbare, droomauto:
De Tomaso Pantera: Alfa achterlichten , dikke FORD V8 in Italiaans, hopelijk roest- en kreukvrij, maatkostuum.


[ Bericht 18% gewijzigd door Hyperdude op 27-03-2010 11:32:23 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_79639250


Aston Martin DBS
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:38:44 #257
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79642269
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

rij je dat of is dat je droomauto, aangezien je die dingen voor een prikkie bij de meestal autohandelaren full option kan kopen
Dat prikkie is tegen de tienduizend euro's, en dan heb je een redelijk gaar exemplaar. De droom is dus een zo-goed-als-nieuwe Turbo 16s.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:53:26 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_79642716
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:38 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]

Aston Martin DBS
Die kleur
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_79642826
Lamborghini <3

En ik rij nu Focus ST
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_79643304
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef Duvel het volgende:

De droom is dus een zo-goed-als-nieuwe Turbo 16s.
Als het nou een 205 in de Evo 2 uitvoering was...

Maar voor een paar duizend euro vind je al zo'n Saab. Ruime keuze heb je al voor ver onder de 5K.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:20:06 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79643360
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het nou een 205 in de Evo 2 uitvoering was...

Maar voor een paar duizend euro vind je al zo'n Saab. Ruime keuze heb je al voor ver onder de 5K.
OK, en volgens jou hoort ie hier daarom niet te staan? Niettegenstaande het feit dat zo'n auto onder de 5K van niet al te beste kwaliteit zal zijn. Wat een gelul.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_79643565
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Leuke auto, maar waarom met Duits kenteken? Neem, gezien het copyright, aan dat jij de eigenaar bent van deze auto?
Willekeurige google images foto.
pi_79646852
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:38 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]

Aston Martin DBS
Die kleur .
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:34:20 #264
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_79647921
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Die kleur .
Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_79648785
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...
Babyblauw bedoel je. Zilver is zo'n saaie standaard kleur en groen vind men alleen mooi omdat het wordt geassocieerd met het lemans gebeuren. Antraciet is dan wel weer mooi.
Mja, Ik vind 'm mooi.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:09:40 #266
182073 invine
blablabla etc.
pi_79650580
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...
Agreed, dat baby blauw staat hem niet en lijkt net of die door een foute tuner is aangepakt..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:35:40 #267
291790 Maaslander
Maaslander Kaas
pi_79651347
Lexus RX400h

  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 20:20:15 #268
18653 crew  D.
pi_79652815
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Babyblauw bedoel je. Zilver is zo'n saaie standaard kleur en groen vind men alleen mooi omdat het wordt geassocieerd met het lemans gebeuren. Antraciet is dan wel weer mooi.
Mja, Ik vind 'm mooi.
Ik vind het blauw 'm wel staan.

weer eens wat anders dan dat saaie grijs
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:25:27 #269
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_79653002
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...
De kleuters van Topgear hebben echt niet altijd gelijk.

a. Een lelijke, maar goede auto, bij voorkeur aanschaffen in het zwart; verder zijn kleurtjes voor nichten en vrouwen.
b. Aston heeft deze lichtblauw-metallic kleur al decennia lang in hun programma net zoals bv. BRG. Blijft er tenminste nog iets van pre-Ford historie bewaard.

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:23:47 #271
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_79654620
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

De kleuters van Topgear hebben echt niet altijd gelijk.

a. Een lelijke, maar goede auto, bij voorkeur aanschaffen in het zwart; verder zijn kleurtjes voor nichten en vrouwen.
b. Aston heeft deze lichtblauw-metallic kleur al decennia lang in hun programma net zoals bv. BRG. Blijft er tenminste nog iets van pre-Ford historie bewaard.

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En toch oogt die DBS hierboven als een patserbak vergelijkbaar met een uitgebouwde Civic. Goedkoop.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_79658072
Sportwagen:

Wat een schoonheid De Gallardo Superleggera

Alledaags:

CL65 AMG

En dan nog even de droommotor:

Man man wat een ding(50th anniversary edition van de R6)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:53:34 #273
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_79658543
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Oksel het volgende:
Schoonpa rijdt:
[ afbeelding ]
Mooie auto! Waar laten ze trouwens het nummerbord? Onder de voorruit?
pi_79659344
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:20 schreef Duvel het volgende:

OK, en volgens jou hoort ie hier daarom niet te staan?
Het voldoet niet echt aan de term "droomauto" als je voor weinig zo'n auto kan kopen... Een droom is nu eenmaal iets wat niet binnen handbereik is.
quote:
Niettegenstaande het feit dat zo'n auto onder de 5K van niet al te beste kwaliteit zal zijn. Wat een gelul.
Sorry, maar jij beweerde dat een gare al 10K kost en ik zie al voor 2K exemplaren. Die zullen best gebreken hebben, maar dat doet niets af aan het feit dat jij de prijs van zo'n auto wezenlijk te hoog in schat.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79663259

BTTF FTW

NICHT RIJDER FTW.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 10:52:50 #276
18653 crew  D.
pi_79664233
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het voldoet niet echt aan de term "droomauto" als je voor weinig zo'n auto kan kopen... Een droom is nu eenmaal iets wat niet binnen handbereik is.
[..]
Niet mee eens.

Ik heb ook mijn droomauto gekocht. Het feit dat ik 'm kon betalen maakt niet dat het bij bezit mijn droomauto niet meer is
pi_79665375
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:52 schreef D. het volgende:

Niet mee eens.

Ik heb ook mijn droomauto gekocht. Het feit dat ik 'm kon betalen maakt niet dat het bij bezit mijn droomauto niet meer is
Niet binnen handbereik voor iedereen bedoel ik natuurlijk...

Het heet een droomauto omdat de meesten er alleen maar van kunnen dromen. Het heeft toch weinig zin om te dromen van iets wat je met het grootste gemak kan kopen. Dat koop je nl. (zeker als het om een auto gaat, want die heeft vrijwel iedereen nodig).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:24:10 #278
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79666039
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]
Het heet een droomauto omdat de meesten er alleen maar van kunnen dromen.
Fundamenteel mee oneens.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 28 maart 2010 @ 12:40:29 #279
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79666507
Ferrari 250 GTO



Love will tear us apart (Joy Division)
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 12:46:48 #280
18653 crew  D.
pi_79666675
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]


Het heet een droomauto omdat de meesten er alleen maar van kunnen dromen.
Het heet droomauto omdat je jezelf in je 'dromen' in die auto ziet rijden.

Als je 'm (makkelijk) kunt betalen is dat alleen maar mooi meegenomen
  zondag 28 maart 2010 @ 13:27:51 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_79667743
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:24 schreef Duvel het volgende:

[..]

Fundamenteel mee oneens.
Heerlijk hoe de term droomauto hier in een adem wordt gebruikt met ideale auto of favoriete auto.

Ik ben het er wel degelijk mee eens: het zou hier volgens mij over voertuigen moeten gaan waar je het geld of het praktisch nut gewoon niet voor hebt, maar welke je wel graag eens zou willen bezitten, en niet dat je al je hele leven een lelijk eendje wilde hebben en die nu ook rijdt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_79667816
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:24 schreef Duvel het volgende:

Fundamenteel mee oneens.
Nietus! roepen is makkelijk. Vertel jij maar eens waarom het een droomauto heet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 13:31:01 #283
18653 crew  D.
pi_79667835
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Heerlijk hoe de term droomauto hier in een adem wordt gebruikt met ideale auto of favoriete auto.

Ik ben het er wel degelijk mee eens: het zou hier volgens mij over voertuigen moeten gaan waar je het geld of het praktisch nut gewoon niet voor hebt, maar welke je wel graag eens zou willen bezitten, en niet dat je al je hele leven een lelijk eendje wilde hebben en die nu ook rijdt.
Jij gaat voor mensen bepalen wat de 'eisen' zijn waar hun droomauto aan moet voldoen?
pi_79667939
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef D. het volgende:

Het heet droomauto omdat je jezelf in je 'dromen' in die auto ziet rijden.

Iedereen droomt over de zaken die hij bezit (omdat dromen nu eenmaal verwerking is van hetgeen je mee maakt). Met jouw (kennelijke) uitleg is jouw keukentafel een "droomkeukentafel", woon je in je "droomhuis", bezit iedereen zijn "droomauto", enz. enz.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79667985
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:31 schreef D. het volgende:

Jij gaat voor mensen bepalen wat de 'eisen' zijn waar hun droomauto aan moet voldoen?
Niet de eisen waar die aan moet voldoen, maar wel wat de inhoud van de term is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 13:39:56 #286
18653 crew  D.
pi_79668073
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Iedereen droomt over de zaken die hij bezit (omdat dromen nu eenmaal verwerking is van hetgeen je mee maakt). Met jouw (kennelijke) uitleg is jouw keukentafel een "droomkeukentafel", woon je in je "droomhuis", bezit iedereen zijn "droomauto", enz. enz.
Dromen stond tussen haakjes, omdat er dagdromen/wensen/hunkeren/e.d. mee bedoelt wordt.

Dat droomauto niets te maken heeft met welke auto er tijdens je nachtrust voorbij komt wist jij ook wel
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 13:44:18 #287
18653 crew  D.
pi_79668198
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet de eisen waar die aan moet voldoen, maar wel wat de inhoud van de term is.
Dus als je ineens veel geld hebt moet je je wensen bijstellen?
En die SUV moet je maar laten gaan want die is ietsje te praktisch?
pi_79668389
In het betaalbare segment


Minder betaalbare segment

  zondag 28 maart 2010 @ 13:57:04 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_79668560


Plymouth Barracuda '70

En dan het liefst in matzwart.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_79668613
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:40 schreef don-diablo het volgende:
Ferrari 250 GTO

[ afbeelding ]

Ook een prachtige
pi_79668674
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef D. het volgende:

Dromen stond tussen haakjes, omdat er dagdromen/wensen/hunkeren/e.d. mee bedoelt wordt.

Dat doe je toch niet van gebruiksvoorwerpen die iedereen met gemak kan kopen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79668718
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef D. het volgende:

Dus als je ineens veel geld hebt moet je je wensen bijstellen?
En die SUV moet je maar laten gaan want die is ietsje te praktisch?
Ik vind mijzelf niet "de meesten" (zie mijn reactie hierboven) en een SUV niet praktisch...

Wees eerlijk: als je dit draadje opent en je komt de ene corolla na de andere astra tegen... dan denk jij ook: volgens mij heeft niemand de vraag begrepen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 14:02:49 #293
18653 crew  D.
pi_79668730
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat doe je toch niet van gebruiksvoorwerpen die iedereen met gemak kan kopen?
Waarom niet? Niet iedereen stelt hoge eisen?

En al het kunnen kopen de maatstaf is dan kun je onderhand de helft van alle autos in dit topic wel afkeuren
pi_79668733
He DS4. Jij postte in het droomauto topic je eigen 996 Turbo. Die is dus binnen handbereik en dús geen droomauto meer volgens jouw redenering.. Nieuwe droomauto s'il vous plaît.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79668862
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef draaier89 het volgende:
He DS4. Jij postte in het droomauto topic je eigen 996 Turbo. Die is dus binnen handbereik en dús geen droomauto meer volgens jouw redenering.. Nieuwe droomauto s'il vous plaît.
Lees nog eens goed...
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef DS4 het volgende:

Het heet een droomauto omdat de meesten er alleen maar van kunnen dromen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 14:08:13 #296
18653 crew  D.
pi_79668883
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef DS4 het volgende:


Wees eerlijk: als je dit draadje opent en je komt de ene corolla na de andere astra tegen... dan denk jij ook: volgens mij heeft niemand de vraag begrepen.
Die neem ik dan ook niet serieus. Maar bijv. een Saab 900 cabrio is een echte liefhebbersauto, en ook niet echt praktisch te noemen. Dat ik 'm lelijk vind wil niet zeggen dat een ander er niet van mag dromen 'm ooit te bezitten.

Maar jouw eigen auto is dus niet jouw droomauto, maar een auto 'waar je maar genoegen meeneemt'?
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 14:09:46 #297
18653 crew  D.
pi_79668933
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees nog eens goed...
[..]
Een droomauto is een auto waar jij van droomt, niet waar 'de meesten' van dromen.
Wat 'de meesten' doen zal me worst wezen
pi_79668946
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:02 schreef D. het volgende:

Waarom niet? Niet iedereen stelt hoge eisen?
Ja, Frits Philips reed ook een Volvo 440. Maar ik weet bijna zeker dat het voor hem geen droomauto was, maar dat hij gewoon geen reet om auto's gaf (ik heb het hem echter nooit gevraagd...).
quote:
En al het kunnen kopen de maatstaf is dan kun je onderhand de helft van alle autos in dit topic wel afkeuren
De gemiddelde aanschafwaarde van een auto in NL ligt (kennelijk) op 5.000 euro, dus ik vermoed dat je de Nederlander te hoog in schat met wat hij/zij makkelijk kan betalen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79668967
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:08 schreef D. het volgende:

Maar jouw eigen auto is dus niet jouw droomauto, maar een auto 'waar je maar genoegen meeneemt'?
Ben je nu aan het trollen of kun je niet lezen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79668998
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:09 schreef D. het volgende:

Een droomauto is een auto waar jij van droomt, niet waar 'de meesten' van dromen.

Ik weet zeker dat ik de Nederlandse taal correct heb gebruikt. Waarom kun jij het dan niet lezen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')