abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79531327
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik snap z'n punt wel, hoor. Porsche-puristen hebben de 996 lichtpartij altijd als een misser gezien (ben ik met ze eens, trouwens). Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die om die reden geen 996 willen.
[..]

editted to add:
[..]


Op puristen hou je geen merk draaiend.

De boxster (en de 996) waren de redding voor het bijna failliete Porsche.
pi_79532386
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Op puristen hou je geen merk draaiend.

De boxster (en de 996) waren de redding voor het bijna failliete Porsche.
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die de koplampen van de 996 mooier vinden dan die van de 997. De boxster was inderdaad een redding omdat hij voor veel mensen betaalbaar was en ze hadden tóch een porsche.. Eigenlijk net als de cayenne nu een cashcow.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79532446
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:33 schreef Googolplexian het volgende:

Ik snap z'n punt wel, hoor. Porsche-puristen hebben de 996 lichtpartij altijd als een misser gezien (ben ik met ze eens, trouwens). Ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die om die reden geen 996 willen.
De 996 is (was?) de meest succesvolle 911 ooit...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79532628
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:34 schreef draaier89 het volgende:

Wat wou je er allemaal in hebben dan? Slicks? Rolkooi? Ik zou niet weten wat er niet op de 997 leverbaar is maar wel op de 996.

Dat jij dat niet weet vind ik niet bijster interessant om heel eerlijk te zijn.

Je mag er voorshands vanuit gaan dat ik mijzelf in de materie heb verdiept. Maar om je een idee te geven: meer opties aangaande onderstel, meer opties aangaande tuning (veel meer...), meer opties aangaande remmerij, enz. enz.

Het is ook logisch. Degenen die een nieuwe Porsche kopen zijn doorgaans niet degenen die er mee het circuit op gaan. Die kopen gewoon een nieuwe RS. De markt voor dit soort zaken is dus veel groter als de auto 5 jaar of ouder is. Plus dat e.e.a. moet worden ontwikkeld. Natuurlijk is een bedrijf als Ruf er altijd wel snel bij, maar Ruf is weinig flexibel en ook gewoon prijzig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79532798
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

De 996 is (was?) de meest succesvolle 911 ooit...
Hij heeft ook iets meer tijd gehad om te verkopen...
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79532899
Af en toe een uitstapje naar een bepaald onderwerp is niet erg,
maar kunnen we weer onze droomauto's posten?
pi_79533020
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat jij dat niet weet vind ik niet bijster interessant om heel eerlijk te zijn.

Je mag er voorshands vanuit gaan dat ik mijzelf in de materie heb verdiept. Maar om je een idee te geven: meer opties aangaande onderstel, meer opties aangaande tuning (veel meer...), meer opties aangaande remmerij, enz. enz.

Het is ook logisch. Degenen die een nieuwe Porsche kopen zijn doorgaans niet degenen die er mee het circuit op gaan. Die kopen gewoon een nieuwe RS. De markt voor dit soort zaken is dus veel groter als de auto 5 jaar of ouder is. Plus dat e.e.a. moet worden ontwikkeld. Natuurlijk is een bedrijf als Ruf er altijd wel snel bij, maar Ruf is weinig flexibel en ook gewoon prijzig.
Leuke reactie, joh. Ik was gewoon benieuwd wat je er allemaal aan zou willen veranderen mits je er een hebt.

En natuurlijk, als je op het circuit gaat dan koop je een 997 GT3 RS of 997 GT3 RS MKII... Ik snap je punt niet want er staat nergens over welk type het gaat, alleen over de serie 996 of 997?
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:28:01 #208
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_79533278
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:28 schreef draaijer het volgende:

[..]

2 jaar US en je mag het 1 keer doen
1 jaar buiten Europa waarvan de auto minstens een half jaar in jouw bezit is en voor dagelijks gebruik ingezet is. Zie www.belastingdienst.nl onder verhuisboedels.

Ik heb geen droomauto. Ik droom van elke auto die ik bezit op het moment dat ik hem bezig. Momenteel is dat mijn Jeep JK:
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_79534017
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef draaier89 het volgende:

Leuke reactie, joh. Ik was gewoon benieuwd wat je er allemaal aan zou willen veranderen mits je er een hebt.

En natuurlijk, als je op het circuit gaat dan koop je een 997 GT3 RS of 997 GT3 RS MKII... Ik snap je punt niet want er staat nergens over welk type het gaat, alleen over de serie 996 of 997?
Volgens mij begrijpen wij elkaar wederzijds verkeerd...

Kort dan, om Anne niet over de pis te krijgen:

Ik heb een 996 turbo en die is vanuit Porsche Motorsport geheel voorzien van GT2 aeropakket en GT2 remmen (maar dan staal, want PCCB van de eerste generatie kan circuitgebruik niet aan en dat is hetzelfde als 996 GT3 cup remmen). Verder komt er komende week eindelijk een Manthey onderstel onder. Daarnaast is de auto getuned naar 530 pk, maar zit ik te overwegen om een stap verder te gaan, beetje afhankelijk van de vraag of met het nieuwe onderstel meer vermogen zinnig is (ik vermoed van wel en dan gaan we naar 600pk).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79534213
Jongens, een eigen Porsche topic openen om daar over koplampen te discussieren was geen optie?
pi_79537529
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

De 996 is (was?) de meest succesvolle 911 ooit...
Wat heeft dat met puristen te maken?
Calm down, please!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:09:05 #212
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_79541226
Mijn droomauto --> Nissan GT-R

Mijn aankomende auto --> Nissan Murano




[ Bericht 12% gewijzigd door raimen op 24-03-2010 19:16:27 ]
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_79548797
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijpen wij elkaar wederzijds verkeerd...

Kort dan, om Anne niet over de pis te krijgen:

Ik heb een 996 turbo en die is vanuit Porsche Motorsport geheel voorzien van GT2 aeropakket en GT2 remmen (maar dan staal, want PCCB van de eerste generatie kan circuitgebruik niet aan en dat is hetzelfde als 996 GT3 cup remmen). Verder komt er komende week eindelijk een Manthey onderstel onder. Daarnaast is de auto getuned naar 530 pk, maar zit ik te overwegen om een stap verder te gaan, beetje afhankelijk van de vraag of met het nieuwe onderstel meer vermogen zinnig is (ik vermoed van wel en dan gaan we naar 600pk).
Dat denk ik ook. Maar ja, dat heb je wel eens.

Manthey is altijd goed hè. Zal de wegligging flink verbeteren. Misschien Sparco(?) kuipstoeltjes voor meer gewichtsbeperking tenzij je hem als dagelijks vervoer gebruikt?

Heb je pics trouwens? Ben altijd wel in voor wat leuke plaatjes, via pm mag ook hoor

EDIT: Sorry Anne, had je bericht niet gezien
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:21:43 #214
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_79553374
Chevrolet Bel-Air Convertible uit 1957


En een van de weinige niet (oude) Amerikaanse auto's die ik graag zou willen hebben:
Porsche 911 cabrio uit 1987:
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:06:38 #215
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_79554747
Altijd stuk, en niet te berijden. maar toch mijn droomauto.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_79555657
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef draaier89 het volgende:

Heb je pics trouwens?
Stond er al, maar goed bij dezen.



Dagelijks vervoer en circuit auto. Mix dus, maar daarom geen racekuipen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79557841
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Stond er al, maar goed bij dezen.

[ afbeelding ]

Dagelijks vervoer en circuit auto. Mix dus, maar daarom geen racekuipen.
hoe komt die over drempels heen met zo'n lage voorkant
pi_79558435
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hoe komt die over drempels heen met zo'n lage voorkant
Niet echt een foto om de hoogte van de auto van af te lezen
Carrousel, Nurburgring ... auto is nogal ingeveerd en de weg loopt in een soort "knik" in het midden met het hoogste punt bijna onder z'n auto op die foto.

edit : ga er maar van uit dat de foto met een hogo sluitertijd is genomen en dattie daar best hard rijdt
Calm down, please!
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:49:39 #219
182073 invine
blablabla etc.
pi_79562017
Hoge sluitertijd? Laag toch..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_79563191
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:49 schreef invine het volgende:
Hoge sluitertijd? Laag toch..
Een hoge sluitertijd is een snelle of korte sluitertijd
Hoog slaat meer de performance van de camera dan op de breuk.
quote:
De sensor is erg lichtgevoelig, de sluitertijd is daarom vaak maar heel kort, fracties van seconden. Sluitertijd wordt uitgedrukt in waarden zoals 1000, 640, 250, 20 etc. Dit betekent eigenlijk 1/640 seconde, 1/250 seconde, etc. Hoe hoger het getal, hoe sneller de sluiter weer dicht gaat en hoe minder licht er op de sensor valt.
[/offtopic]
Calm down, please!
pi_79563231
Morgan Aero 8



[ Bericht 29% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 25-03-2010 18:39:41 (plaatje was dood) ]
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  donderdag 25 maart 2010 @ 17:56:16 #222
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_79578221
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat de mensen in PTA die hun droomauto hebben op de vingers van 1 hand te tellen zijn

En ik ben er een van


quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:03 schreef draaier89 het volgende:
Even off-topic:

Laatst hoorde ik dat als je een jaar in het buitenland hebt gewoond, bijvoorbeeld voor een multinational waarvan je ergens anders moet werken, en je komt terug, dat je dan over de auto die je daar hebt gekocht geen BPM hoeft te betalen als hij op Nederlands kenteken wordt gezet. Heb al wat op google gezocht maar kon niks vinden.

Iemand enig idee?

BTW: carrera GT
Voor mij is het zo (in de VS) dat ik er langer dan een jaar moet zitten en de auto minstens een half jaar in het bezit moet hebben en aantoonbaar gebruikt hebben (ik geloof dat dat iets van 6000km is). In Nederland moet ik hem vervolgens ook nog minimaal een jaar in het bezit hebben; verkoop ik hem eerder kan ik alsnog even de BPM aftikken.
Nee echt niet.
pi_79578691
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

hoe komt die over drempels heen met zo'n lage voorkant
Nou, dat gaat niet altijd goed om heel eerlijk te zijn... maar zo laag als op de foto lijkt ligt hij niet.

Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79579390
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef Okeuj het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
[..]

Voor mij is het zo (in de VS) dat ik er langer dan een jaar moet zitten en de auto minstens een half jaar in het bezit moet hebben en aantoonbaar gebruikt hebben (ik geloof dat dat iets van 6000km is). In Nederland moet ik hem vervolgens ook nog minimaal een jaar in het bezit hebben; verkoop ik hem eerder kan ik alsnog even de BPM aftikken.
Okee, bedankt!

Mooie M3 trouwens. Goede kleur ook, al is donkerrood met zwart dak ook echt een aanrader! Hij is daar ook een stuk betaalbaarder hè?

Dat dus.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_79579662
deze hoop ik ooit eens voor mijn deur te hebben!
maar dat blijft wel een droom denk ik

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')