Leuke auto, maar waarom met Duits kenteken? Neem, gezien het copyright, aan dat jij de eigenaar bent van deze auto?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:23 schreef arnoldschw1 het volgende:
Ik rij: (z4 3.0i) [ afbeelding ]
Ik wil rijden: (Jaguar XK) [ afbeelding ]
Eerder Italiaans zo te zien...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuke auto, maar waarom met Duits kenteken? Neem, gezien het copyright, aan dat jij de eigenaar bent van deze auto?
rij je dat of is dat je droomauto, aangezien je die dingen voor een prikkie bij de meestal autohandelaren full option kan kopenquote:
Gewoon doen. Laatste jaar studie reed ik als enige auto een 911 3.2. Prima te doen, en je hoeft nooit op zaterdag mee naar de IKEA.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd, voorlopig zit het er helaas nog niet in. Aanschaf zou geen probleem zijn, alleen lopende kosten wel. Zoals het er nu uitziet moet het over 2 jaar wel lukken.
Had jij ze als daily driver? en zo ja, is dat een beetje te doen bij slecht weer?
Dat prikkie is tegen de tienduizend euro's, en dan heb je een redelijk gaar exemplaar. De droom is dus een zo-goed-als-nieuwe Turbo 16s.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
rij je dat of is dat je droomauto, aangezien je die dingen voor een prikkie bij de meestal autohandelaren full option kan kopen
Die kleurquote:
Als het nou een 205 in de Evo 2 uitvoering was...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef Duvel het volgende:
De droom is dus een zo-goed-als-nieuwe Turbo 16s.
OK, en volgens jou hoort ie hier daarom niet te staan? Niettegenstaande het feit dat zo'n auto onder de 5K van niet al te beste kwaliteit zal zijn. Wat een gelul.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het nou een 205 in de Evo 2 uitvoering was...
Maar voor een paar duizend euro vind je al zo'n Saab. Ruime keuze heb je al voor ver onder de 5K.
Willekeurige google images foto.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuke auto, maar waarom met Duits kenteken? Neem, gezien het copyright, aan dat jij de eigenaar bent van deze auto?
Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...quote:
Babyblauw bedoel je. Zilver is zo'n saaie standaard kleur en groen vind men alleen mooi omdat het wordt geassocieerd met het lemans gebeuren. Antraciet is dan wel weer mooi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...
Agreed, dat baby blauw staat hem niet en lijkt net of die door een foute tuner is aangepakt..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maakt dat de DB9/DBS tot uncool behoren aldus de heren van Top Gear. En face it, in kauwgumbal-kermisblauw is ie gewoon minder stylish dan de antraciet, zilver of groen...
Ik vind het blauw 'm wel staan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Babyblauw bedoel je. Zilver is zo'n saaie standaard kleur en groen vind men alleen mooi omdat het wordt geassocieerd met het lemans gebeuren. Antraciet is dan wel weer mooi.
Mja, Ik vind 'm mooi.
De kleuters van Topgear hebben echt niet altijd gelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch oogt die DBS hierboven als een patserbak vergelijkbaar met een uitgebouwde Civic. Goedkoop.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De kleuters van Topgear hebben echt niet altijd gelijk.![]()
a. Een lelijke, maar goede auto, bij voorkeur aanschaffen in het zwart; verder zijn kleurtjes voor nichten en vrouwen.![]()
b. Aston heeft deze lichtblauw-metallic kleur al decennia lang in hun programma net zoals bv. BRG. Blijft er tenminste nog iets van pre-Ford historie bewaard.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het voldoet niet echt aan de term "droomauto" als je voor weinig zo'n auto kan kopen... Een droom is nu eenmaal iets wat niet binnen handbereik is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:20 schreef Duvel het volgende:
OK, en volgens jou hoort ie hier daarom niet te staan?
Sorry, maar jij beweerde dat een gare al 10K kost en ik zie al voor 2K exemplaren. Die zullen best gebreken hebben, maar dat doet niets af aan het feit dat jij de prijs van zo'n auto wezenlijk te hoog in schat.quote:Niettegenstaande het feit dat zo'n auto onder de 5K van niet al te beste kwaliteit zal zijn. Wat een gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |