Die. Sex op wielen.quote:
dude.. dat is geen mustang, dat is een body kit...quote:
1970 Chevrolet Chevelle SS LS6quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Maharbal het volgende:
Misschien beter om er bij te zeggen dat de auto ook (ooit) haalbaar zal moeten zijn. Anders krijg je allemaal willekeurige google pics van onbereikbare auto's.
Dus dit. Of elke andere oude camaro.quote:
Zo'n prelude stond hier in de omgeving vorig jaar nog te koop voor een appel en een ei.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Honda Prelude 4th Gen 2.2i VTEC 4WS 200PK
[ afbeelding ]
Honda S2000 2.0 16v VTEC 240PK
[ afbeelding ]
Z4 2.5i 24v Dual Vanos Steptronic![]()
[ afbeelding ]
dus jij gauw naar de super markt een appel en een ei kopen en weer ruilen voor die auto??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo'n prelude stond hier in de omgeving vorig jaar nog te koop voor een appel en een ei.
Weet je wat jij vooral niet zou moeten doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus jij gauw naar de super markt een appel en een ei kopen en weer ruilen voor die auto??![]()
![]()
![]()
ik ben nr 2quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat de mensen in PTA die hun droomauto hebben op de vingers van 1 hand te tellen zijn![]()
En ik ben er een van
Als je hem hebt valt er weinig te dromen geloof ik. Waarom realistisch dromen, fuck...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dat de mensen in PTA die hun droomauto hebben op de vingers van 1 hand te tellen zijn![]()
En ik ben er een van
Wow. minstens 600 euro aan boetes op wielen... (hoewel uberstoer)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef T42 het volgende:
[..]
ik ben nr 2
[ afbeelding ]
poetsen en blinken? das voor watjes
Heb je enige idee hoeveel plezier ik er alleen al aan beleef nu uit mn raam te kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je hem hebt valt er weinig te dromen geloof ik. Waarom realistisch dromen, fuck...
en apkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wow. minstens 600 euro aan boetes op wielen... (hoewel uberstoer)
Alles dat rijdt is dat betreft genot, das de vrijheid van een auto. Maar als ik het overhad en kon missen zou ik toch voor een andere wagen gaan als droomauto.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je enige idee hoeveel plezier ik er alleen al aan beleef nu uit mn raam te kijkenAls jij de droomauto wilt bekijken, zoek je een plaatje... Ik kijk naar buiten... En de sleutel zit in mn broekzak
Tank vol benzine... GENOT!
Ik droomde al sinds ik een jaar of 7 was van deze auto, een kleine 20 jaar is geen 2 jaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alles dat rijdt is dat betreft genot, das de vrijheid van een auto. Maar als ik het overhad en kon missen zou ik toch voor een andere wagen gaan als droomauto.
Anders had dit topic beter kunnen heten wat wil je over een jaar of 2 rijden. Je moet iets hebben om over te dromen, ook al haal je het nooit van je leven.
Wij zitten op dezelfde lijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb mijn droomauto ook al:
[ afbeelding ]
En mócht ik ooit geld over hebben..
[ afbeelding ]
Iig realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef Meike26 het volgende:
@ Draaier :![]()
Als je een GT2 wil, dan ga je toch voor een 993 ?
[ afbeelding ]
De 993 is er ook wel eentje om verliefd op te worden inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en is iets bereikbaarder dan de 997)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef Meike26 het volgende:
@ Draaier :![]()
Als je een GT2 wil, dan ga je toch voor een 993 ?
[ afbeelding ]
Ook prachtig natuurlijk. Stukje meer hardcore dan de huidige generatie, maar ik zou toch gaan voor de 997. Die auto is vrij perfect als je het mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
Onzin. Mijn realistische droomauto:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je hem hebt valt er weinig te dromen geloof ik. Waarom realistisch dromen, fuck...
kerel verstand van auto's hebben ofniet dan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:25 schreef wimjongil het volgende:
'69 Camarro SS of een Aston DBS (of de DBR9).
Toen ie nog in PUB stond was ie andersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef T42 het volgende:
ik zie allemaal auto's voorbij komen maar:
Welke droomauto heb jij?
is lezen nu zo moeilijk? want geloof nie dat 80% van de auto's in diti topic ook in bezit is
Als jij aan je vriendin vraagt "welke droom heb jij", dan ga je toch ook niet lopen mekkeren dat je vriendin niet echt een geel-groen-paarse pony in de huiskamer heeft staan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef T42 het volgende:
ik zie allemaal auto's voorbij komen maar:
Welke droomauto heb jij?
is lezen nu zo moeilijk? want geloof nie dat 80% van de auto's in diti topic ook in bezit is
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ie nog in PUB stond was ie anders
En de TT kan je ook anders opvatten, want het is niet voor niets een droomauto
Kijk, nog iemand met een goed verstand, wel in het rood hè, dan kunnen we 'm delen als 't moetquote:
Mooi, dan heb ik de hagelwitte voor mezelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef draaier89 het volgende:
[..]
Kijk, nog iemand met een goed verstand, wel in het rood hè, dan kunnen we 'm delen als 't moet
uuh die staat er jah....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als jij aan je vriendin vraagt "welke droom heb jij", dan ga je toch ook niet lopen mekkeren dat je vriendin niet echt een geel-groen-paarse pony in de huiskamer heeft staan?
Wat is je droomauto wordt dan ook bedoeld lijkt me.
Vandaar dat ik de toevoeging maakte dat het wel om bereikbare auto's zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:07 schreef T42 het volgende:
[..]
uuh die staat er jah....
dan is dit topic 380 met droom auto's
Saaiheidquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Onzin. Mijn realistische droomauto:
[ afbeelding ]
En dan in het liefst nog donkerder grijs of heel donkerblauw (lees: bijna zwart).
Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |