Oh goeie..quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja wat is het nou Soury, moet ze blijven of naar sex gaan?
Ik ga golfen met m'n werkquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ik binnenkort met mijn werk ga midgtegolf spelen. Glow in de dark.![]()
Ja, in Groningen ook nogquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus golfen?
Dat lijkt mij ook wel tof
Konten likker sport.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in Groningen ook nog
Misschien raak ik wel hooked. Heb ik er weer een dure hobby bij
Jaja daar ga je al.. Bah. Ik had ook zo'n clubje op het werk die graag gingen golfen..quote:
Op zijn rug zit een niet behaarde plek wat op een penis lijktquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch rimmen?
[ afbeelding ]
Teun, hou je privéfoto's eens privéquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch rimmen?
[ afbeelding ]
Moet je wel wat fantasie hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zijn rug zit een niet behaarde plek wat op een penis lijkt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Errr is weer een nieuwe partij, arrr.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_mee___.html?p=5,1
Dacht dat ik hier thuis wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Teun, hou je privéfoto's eens privé
Nee al tig keer naar gekeken en het is een erectie !!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
jij kijkt er tig keer naar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee al tig keer naar gekeken en het is een erectie !!!!!!!!!!!!!!!
Als hij het hoort zegtie "Je kunt m'n rug op"quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sta je al lang droog Soury?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij het hoort zegtie "Je kunt m'n rug op"
Flikker op zegquote:
piet piraat als opvolger van harry potterquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie is jullie premier?....Nou Piet Piraat..... of die Steven Stil misschien wel beter
Yep, toverballenland hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
piet piraat als opvolger van harry potter
nl is een fantasy land
Oh Yes !!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
die behaarde vent werkt lustopwekkend?
Wat is dat dan voor speeltjequote:
Een Nintendo DS met camera en dat soort meuk, maar met een groter beeldscherm, dan ziet mama ook nog wat ze speeltquote:
Nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
of ze kunnen toveren met hun ballen weet ik niet hoor
Nou doe maar niet hoor. Haar all over is leuk voor huisdierenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, morgen een toupet voor mijn rug halen
Euh???quote:
Ook niet, stofzuig me gekquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou doe maar niet hoor. Haar all over is leuk voor huisdieren
Maar die liggen niet in je nest. Of welquote:
maar dan kunnen er zeker alleen legale spelletjes op?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Een Nintendo DS met camera en dat soort meuk, maar met een groter beeldscherm, dan ziet mama ook nog wat ze speelt
Welk spelletje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb nog zo'n spelletje uit 1980 (ongeveer). Die dingen schijnen nu geld waard te zijn.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die liggen niet in je nest. Of wel
Remlof had gelijk, 't was een privé fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, morgen een toupet voor mijn rug halen
Geen idee ik, zal toch ook wel weer zo'n kaartje voor zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan kunnen er zeker alleen legale spelletjes op?
Mijn eerste atari weggegeven. Zucht !!! Dat vind ik nog steeds de leukste spelletjes. Wel de eerste nintendo nog hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb nog zo'n spelletje uit 1980 (ongeveer). Die dingen schijnen nu geld waard te zijn.
gelukkig dacht al dat ik gek werd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou doe maar niet hoor. Haar all over is leuk voor huisdieren
Dan ligt het er maar net aan welk spelletje er op staat of die geld waard isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
DIe lijkt op die Nintendo. Er zit alleen maar één spelletje op.
[ afbeelding ]
ws wel, maar steeds als ze met een nieuwe komen, duurt t toch ff voor t met kaartje kan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee ik, zal toch ook wel weer zo'n kaartje voor zijn
Je wordt ouder, dat is het! Dan zijn dingen van nu vaak net iets minder leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste atari weggegeven. Zucht !!! Dat vind ik nog steeds de leukste spelletjes. Wel de eerste nintendo nog hier
Ik heb de nintendo 64 nog hier, daar zitten ook nog erg leuke spelletjes opquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste atari weggegeven. Zucht !!! Dat vind ik nog steeds de leukste spelletjes. Wel de eerste nintendo nog hier
had ik vroeger ook. zo een donkey kong, en 2 en junior enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
DIe lijkt op die Nintendo. Er zit alleen maar één spelletje op.
[ afbeelding ]
Pfffff, ff kijken of ik hem zo snel kan vinden. Heb er verder ook geen aandacht aan besteed, hoorde het ooit een keerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ligt het er maar net aan welk spelletje er op staat of die geld waard is
Ik heb geen idee, dat zal ik dan eerst uit moeten zoeken, maar de gewone ds spelletjes kunnen er wel op dus spelen kan ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ws wel, maar steeds als ze met een nieuwe komen, duurt t toch ff voor t met kaartje kan?
Ja donkey kong met tonnen gooienquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik vroeger ook. zo een donkey kong, en 2 en junior enzo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik vroeger ook. zo een donkey kong, en 2 en junior enzo
Je mag nie hotlinken niequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Donkey Kong II, deze is het
[ afbeelding ]
Wehe, noob.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Donkey Kong II, deze is het
[ afbeelding ]
Ik moest altijd ruzie met broerlief maken voor ik eindelijk mochtquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah heel simpel spel eigenlijk, maar heb me er uren mee vermaakt
Dat hoorde ik een jaar of wat geleden, dat die dingen geld waard werden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die is dus geld waard?
heb volgens mij al die spelletjes nog wel ergens op zolder liggen
ja wij hier ook. ieder wel eigen spelletjes, maar iedereen wilde altijd dezelfde spelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest altijd ruzie met broerlief maken voor ik eindelijk mocht
Ik zie een ander plaatje dan jij bedoelt, er staat in dat je niet mag hotlinkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet?
Jij wilt een foto dattie hier op de bank ligt?
laat ik ze nog maar ff lekker op zolder liggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoorde ik een jaar of wat geleden, dat die dingen geld waard werden.
Ik heb nog een lynxquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had gelijk ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ja wij hier ook. ieder wel eigen spelletjes, maar iedereen wilde altijd dezelfde spelen.
had vroeger ook nog zo een horlotge met pacman erop.
stiekem op school spelen tot t werd afgepakt. ging de meester er zelf mee spelen
ik heb nog zo een oude gameboy liggen. zo een groot log dingquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hen nog een lynx
[ afbeelding ]
Maar die hou ik. Eerste hand game in kleur
Cool he ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb nog zo een oude gameboy liggen. zo een groot log ding
Valt ook wel mee volgens mij, met dat geld waar zijn. Op Marktplaats zie ik er eentje 25 euro voor biedenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
laat ik ze nog maar ff lekker op zolder liggen
ik haat dat soort dingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een lynx
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat dat nu weer is, maar ik heb ook nog zoiets dat er op lijkt, met tetris eropquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een lynx
[ afbeelding ]
Waaromquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Valt ook wel mee volgens mij, met dat geld waar zijn. Op Marktplaats zie ik er eentje 25 euro voor bieden
Oh wacht de leverworst voor je neus. Dat speelt beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef FANN het volgende:
bliep bliep bliep bliep
word ik helemaal knetter van
geef mij maar Bingo
Neuh, volgens mij is dat ongeveer twee keer de kostprijs? Ik weet het niet eens meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
daar loopt de zilvervloot niet direct mee binnen idd
Ja tief op zegquote:
ik heb geen flauw idee meer hoeveel die dingen toen kosttenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij is dat ongeveer twee keer de kostprijs? Ik weet het niet eens meer
Ik ook niet maar weet wel dat het batterijen vrat. Beter met een snoertje in het stopcontact. Tja dan is het niet echt een handig ding meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee meer hoeveel die dingen toen kostten
Ik kocht hem in Oostenrijk, dat weet ik nog wel. In Inzell, dan is ie vast meer waard?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee meer hoeveel die dingen toen kostten
Gatverdammequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
wisten jullie dat gekookte aardappeltjes met bietjes en twee groentenkroketten (van Dobbe)
een hele lekkere combinatie is.
Niet?
nah dan weten jullie het nu
was lekker
inzell is toch duitsland?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kocht hem in Oostenrijk, dat weet ik nog wel. In Inzell, dan is ie vast meer waard?
goed zo denk ik dan maar...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb besloten minder alcohol te drinken
De light uitvoering van Coca Cola is sowieso niet te zuipen inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pepsi is lekkerder dan Coca vind ik. Vooral de light uitvoering smaakt beter.
P(ro)ost wat minderquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb besloten minder alcohol te drinken
ik had geen idee, maar weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
wisten jullie dat gekookte aardappeltjes met bietjes en twee groentenkroketten (van Dobbe)
Niet?
was lekker
Ik vind al die light meuk niet te drinkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pepsi is lekkerder dan Coca vind ik. Vooral de light uitvoering smaakt beter.
Ik hoorde vanavond op de terugweg (radio 2) dat er meer vis was verkocht vorig jaar. Daar noemde de één of andere bekende Nederlandse kok als lekkernij "vis met chocoladesaus". Volgens hem een culinair hoogstandjequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef FANN het volgende:
Niet?
was lekker
't Is wennen, net als thee en koffie zonder suiker. Eenmaal gewend is mét suiker goorquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind al die light meuk niet te drinken
gadverdammequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond op de terugweg (radio 2) dat er meer vis was verkocht vorig jaar. Daar noemde de één of andere bekende Nederlandse kok als lekkernij "vis met chocoladesaus". Volgens hem een culinair hoogstandje
Pepsi MAXquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar volgens hem, en hij was bloedserieus, is het verschrikkelijk lekker.quote:
Drink ik ook niet, mijn vriend liters..quote:
ik drink sowieso bijna geen frisdranken. drink liters water, thee en koffie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Drink ik ook niet, mijn vriend liters..
Was niet van plan er aan te wennenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is wennen, net als thee en koffie zonder suiker. Eenmaal gewend is mét suiker goor
Ik ook, en cola alleen met Bacardiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik drink sowieso bijna geen frisdranken. drink liters water, thee en koffie.
groene thee heerst.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Soury het volgende:
Ik ben een beetje aan de groene thee tegenwoordig.. Niet slaan
Wrom slaan, is lekker vooral met citroen smaakquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Soury het volgende:
Ik ben een beetje aan de groene thee tegenwoordig.. Niet slaan
Pfff gelukkig. Maar Rooibos shit komt niet in da housequote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou, rustig maar, ik dwing je niet
Ik heb het nu met vanille verse van Simon leveltquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wrom slaan, is lekker vooral met citroen smaak
precies, dat is van dat nepthee. wil graag thee zijn, maar blijft slechts een slap aftreksel van de echte theequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff gelukkig. Maar Rooibos shit komt niet in da house
Nouquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
ik drink tegenwoordeig
Tropical
ALOE VERA DRINK citroensmaak
is heeeeeeeeel lekker en ahum vetafdrijvend![]()
dus na elk ijsje zo'n drankie zeg maar
ow trouwens... voordat ik het vergeet
die magnums witte chocolade met aarbei erin zijn wel heeeeeeel lekker![]()
is wel weer kut dat ik die nou lekker vind![]()
maar ik denk ik meld het toch maar even
ouwe slagroomspuitertquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Ik drink meestal koffie. Of Grolsch
Als het maar bitter is
Een collega van mij doet die verkopen die aloe vera drankjes, hij heeft een thuisbedrijfje erbij zeg maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
ik drink tegenwoordeig
Tropical
[ afbeelding ]
dus na elk ijsje zo'n drankie zeg maar
ow trouwens... voordat ik het vergeet
die magnums witte chocolade met aarbei erin zijn wel heeeeeeel lekker![]()
is wel weer kut dat ik die nou lekker vind![]()
maar ik denk ik meld het toch maar even
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou
Fijn hoor
Dat je ons dat even laat weten![]()
Waar zouden we anders zijn
Ik dacht, ik vertel het je toch maar even
Voordat je weer als een SPEER wel bent gegaan![]()
ah bier ook idd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Ik drink meestal koffie. Of Grolsch
Als het maar bitter is
zou ik het effe op een dealtje gooien met hem als ik jou wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Een collega van mij doet die verkopen die aloe vera drankjes, hij heeft een thuisbedrijfje erbij zeg maar
Nou ik zal ff aan hem vragen hoe duur enzo het isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
zou ik het effe op een dealtje gooien met hem als ik jou was
Ja, die zit daar godver te typen met een regelafstand van drie centimeters of ze geeft over dubbele enters, één van beidequote:
in de winkel 99 eurocentquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik zal ff aan hem vragen hoe duur enzo het is
Als ze alles aanéén plakt is het ook niet goed. Vind het wel lekker lezenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die zit daar godver te typen met een regelafstand van drie centimeters of ze geeft over dubbele enters, één van beide![]()
't Is dat wel lief is, maar anders
ja is een gewoontequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die zit daar godver te typen met een regelafstand van drie centimeters of ze geeft over dubbele enters, één van beide![]()
't Is dat wel lief is, maar anders
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze alles aanéén plakt is het ook niet goed. Vind het wel lekker lezen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even tussendoor, de humor van Rita![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is het met mij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja
Het heeft ook wel wat
Vooral als je wat met je ogen hebt
Dat kan het best handig zijn
Dat heb ik wel een met een OP, vooral in R&P hebben ze daar een handje van staatquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze alles aanéén plakt is het ook niet goed. Vind het wel lekker lezen
Eén spaassie minder danquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja is een gewoonte
kan er ook niks aan doen
sorry heur
Ja, dat denkt die partner van ze meestal ook, daarom zitten ze dan ook in R&Pquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat heb ik wel een met een OP, vooral in R&P hebben ze daar een handje van staat
er een heel aVIERTJE aan tekst aan elkaar geplakt en dan denk ik na 4 regels
la maar zitten
IK?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe lang sta jij al droog?
moest het vragen van die slagroomspuitert
Ik lees daar best vaak. Best nou ja leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat denkt die partner van ze meestal ook, daarom zitten ze dan ook in R&P
ehh... wat was MED ook alweerquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij zit vol met grapjes![]()
Die schrijft hij meestal achterlangs bij users of in MED
Heel af en toe, maar 't is daar vaak zo'n drama, dat ik dan terstond de hand aan mijzelf slaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees daar best vaak. Best nou ja leukmaar vermakelijk leerzaam
ik zit ook wel eens te zappen daar heurquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees daar best vaak. Best nou ja leukmaar vermakelijk leerzaam
nou zoveel doet het me nou ook weer nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel af en toe, maar 't is daar vaak zo'n drama, dat ik dan terstond de hand aan mijzelf sla
Kijk, hier schrijft ie danquote:
heb jij zo'n sjiek nespresso dingquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef Soury het volgende:
Ik heb vanmiddag weer 100 nespresso dingen ontvangen...
ach laat ze tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk, hier schrijft ie dan![]()
Forum-Banmeldtopic
Of hier:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Vinden ze leuk
Vorige week was het geloof ik. Zag ik daar (of in WGR) weer zo'n topic van twee die ruzie krijgen over het feit dat de één meer zakgeld heeft dan de ander, want hij verdient meer dan zij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou zoveel doet het me nou ook weer niet
Ik volg dequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit ook wel eens te zappen daar heur
Vind het wel tof van Noek, dat die er schoon genoeg van heeft, al dat geschrijf, en dat ze er mee gestopt isquote:
Hè Piet, je bent wat afzijdig de laatste dagen. Hoe komt 't?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vorige week was het geloof ik. Zag ik daar (of in WGR) weer zo'n topic van twee die ruzie krijgen over het feit dat de één meer zakgeld heeft dan de ander, want hij verdient meer dan zij.![]()
Als je toch zo een relatie moet ingaan, dat bekekene, dan kun je beter gelijk stoppen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vorige week was het geloof ik. Zag ik daar (of in WGR) weer zo'n topic van twee die ruzie krijgen over het feit dat de één meer zakgeld heeft dan de ander, want hij verdient meer dan zij.![]()
Als je toch zo een relatie moet ingaan, dat bekekene, dan kun je beter gelijk stoppen.
Squirt dayquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daarom krijgen we morgen regen, Yvonne d'r schuld
Druk druk, net een pak gekocht. M'n broer gaat over 4 weken trouwen, gisteravond een verjaardag. Af en toe beetje werkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè Piet, je bent wat afzijdig de laatste dagen. Hoe komt 't?
maar toen was je ws jaar of 14 ofzo neem ik aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zakgeld ?
nah toen wij begonnen hadden we niks noppes nada
ons eerste drankje samen was een milkshake bij Mac Donald met 2 rietjes omdat we geen geld
hadden voor 2 Milksjakes![]()
en tis toch nog goed gekomen![]()
ken je nagaan
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg de
Beschamende redenen om op iemand af te knappen part 4
Deel 4 alweer.
Kut krijg die link er niet in
Beschamende redenen om op iemand af te knappen part 4
Soo
16quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
maar toen was je ws jaar of 14 ofzo neem ik aan
Zat ik laatst ook nog te denken. In sommige topics zitten ze die babyboomers nogal eens onderuit te halen. Soms niet helemaal onterecht, maar ze vergeten dat zij op dit moment alles hebben wat ze zich maar wensen kunnen. Ouderen hadden vroeger niet zoveel, als ze al iets hadden. Meestal begonnen ze ook nog bij pa en ma thuis, met z'n vieren in een kot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zakgeld ?
nah toen wij begonnen hadden we niks noppes nada
ons eerste drankje samen was een milkshake bij Mac Donald met 2 rietjes omdat we geen geld
hadden voor 2 Milksjakes![]()
en tis toch nog goed gekomen![]()
ken je nagaan
Yep en ik ben er dolblij mee. 0ok een melkschuimer ding erbij .Vandaag 100 nieuwe cups ontvangen. Voor mij is het geweldig. Als je de hele dag koffie slurpt is het een dure hobbyquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij zo'n sjiek nespresso ding![]()
mijn zus heeft er ook eentje wel lekkere koffie maar dan moet je steeds die dingen
gaan bestellen enzo, is weer lastig vin ik
Banaal hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat is echt zo suf dat je t bijna niet zou geloven
die jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zat ik laatst ook nog te denken. In sommige topics zitten ze die babyboomers nogal eens onderuit te halen. Soms niet helemaal onterecht, maar ze vergeten dat zij op dit moment alles hebben wat ze zich maar wensen kunnen. Ouderen hadden vroeger niet zoveel, als ze al iets hadden. Meestal begonnen ze ook nog bij pa en ma thuis, met z'n vieren in een kot.
Heeft ie een leuke bitch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Druk druk, net een pak gekocht. M'n broer gaat over 4 weken trouwen, gisteravond een verjaardag. Af en toe beetje werken.
ik hou het nog wel effe bij mijn senseootjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep en ik ben er dolblij mee. 0ok een melkschuimer ding erbij .Vandaag 100 nieuwe cups ontvangen. Voor mij is het geweldig. Als je de hele dag koffie slurpt is het een dure hobby
Me slap gelachenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
effe snel een tvpeetke gezet wel lekker leesvoer voor vanavond ofzo![]()
die had ik nog niet gezien
Zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ie een leuke bitch?![]()
Anders hoeft ie van mij niet te trouwen hoor
Een pak fann, dat zei ik net.quote:
Nopequote:
Zat er net ff te lezen, ik lach me rot iddquote:
ow... het gaat een beetje snel en dan mis ik wel eens een postquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een pak fann, dat zei ik net.
Pic´squote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een pak fann, dat zei ik net.
Ben je al bij de ´oma `quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Zat er net ff te lezen, ik lach me rot idd
Neuhquote:
Nerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, mijn kledingsmaak is inmiddels een uitgekauwd onderwerp.
Nee zat dat stukkie van dat vliegje op zijn voorhoofd te lezenquote:
Gelijk heb je Piet. Ze vragen het alleen maar aan je om nadien een emmer stront over je uit te kunnen gooien. Laat je dan ook nog je schoenen zien, maak er dan maar tien emmers van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, mijn kledingsmaak is inmiddels een uitgekauwd onderwerp.
Fuck dan ben je eral voorbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zat dat stukkie van dat vliegje op zijn voorhoofd te lezen
mannen dragen geen rokjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... het gaat een beetje snel en dan mis ik wel eens een post![]()
![]()
solly
dus geen rokje?
Ik zoek wel ffquote:
Dan moet je effe het vorige topic doorlezen,quote:
Neuh, daarom vragen ze 't niet. Maar 't blijft een uitgekauwd onderwerp.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je Piet. Ze vragen het alleen maar aan je om nadien een emmer stront over je uit te kunnen gooien. Laat je dan ook nog je schoenen zien, maak er dan maar tien emmers van.
Kutwijven zijn 't
quote:
Goed zo Fann.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
ik drink tegenwoordeig
Tropical
Nah, zo mooi is dat niet om te zien hoor. Esthetisch zijn zo'n penis en die ballen eronder nauwelijks verantwoord.quote:
ik zag t staan idd. al die foto's ook. maar dat proberen ze ons al een paar jaar wijs te maken. en elk jaar trapt er niemand inquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je effe het vorige topic doorlezen,
mannen in rokjes wordt helemaal hip deze zomer![]()
en dat het maar hard mag gaan waaien
quote:
Dat zijn ook homo'squote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
In Schotland wel, of op de Highland Games
Ooit gaat het gebeuren, daar ben ik wel van overtuigdquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zag t staan idd. al die foto's ook. maar dat proberen ze ons al een paar jaar wijs te maken. en elk jaar trapt er niemand in
ze willen dat t mode wordt, t wordt alleen nooit mode
Nee sorry als Beckham er mee gaat lopen werkt dat ook niet, bedoel moet wel een vent zijn dan hequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zag t staan idd. al die foto's ook. maar dat proberen ze ons al een paar jaar wijs te maken. en elk jaar trapt er niemand in
Oh jahwel, alleen moet eerst een george clooney 't dragen. Net zoals blanke vrouwen hoofddoekjes gaan dragen, binnen 10 jaar is 't super hipquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef gomi het volgende:
ja ok, schotten mogen wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
In Schotland wel, of op de Highland Games
sorry, maar ik zeg net dat ik dat nooit zal doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee sorry als Beckham er mee gaat lopen werkt dat ook niet, bedoel moet wel een vent zijn dan he
Trust me mijn buurman is echt geen homoquote:
50 jaar geleden droegen de vrouwen in NL veelal hoofddoekjes Pieterman.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh jahwel, alleen moet eerst een george clooney 't dragen. Net zoals blanke vrouwen hoofddoekjes gaan dragen, binnen 10 jaar is 't super hip.
Kally hep 't met de buurman gedaan!!!!1111quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Trust me mijn buurman is echt geen homo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, maar ik zeg net dat ik dat nooit zal doen
Neem dan zo'n flessie spul toe schat.quote:
Gevonden Kally Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Trust me mijn buurman is echt geen homo
Zeg nooit nooit Gomiquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
sorry, maar ik zeg net dat ik dat nooit zal doen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kally hep 't met de buurman gedaan!!!!1111
nog wel langer geleden ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
50 jaar geleden droegen de vrouwen in NL veelal hoofddoekjes Pieterman.
Jij zegt hetquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kally hep 't met de buurman gedaan!!!!1111
jah mop doe ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Neem dan zo'n flessie spul toe schat.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevonden Kally Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
O klik op de spoiler
oma omaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
O klik op de spoiler
Oh, ja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg ben jij Albert Verlinde ofzo, neuh hij gaat met een vriendin van mij, volgende week woensdag gaan ze trouwen
true, ik hou t op dat de kans klein zal zijn dat ik ooit een rok aan zal doen.quote:
Als mijn jurkje binnen is mag je hem lenen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
true, ik hou t op dat de kans klein zal zijn dat ik ooit een rok aan zal doen.
ik hou t wel bij mijn jurkjes
hehehehe wat een mafkeesquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
O klik op de spoiler
sjesusquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
O klik op de spoiler
Nou serieus wat denken dat soort mannen wel niet..quote:
Voor een paar maandenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus![]()
nou dan ben je wel gelijk droog
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Als mijn jurkje binnen is mag je hem lenen hoor
Bijj zo'n debiel voor altijdquote:
quote:
Ja duh, maar die dump je dan ook meteenquote:
Oh uh jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ken je d'r nog beter eentje hebben die voor het neuken een gebedje opzegd![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef FANN het volgende:
ONZE lIEVE hEER mag ik u bedanken voor deze fijne avond
Nou nee ik wacht 3 dagen .. Nee echt ik zou dat echt niet trekkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh, maar die dump je dan ook meteen
Daar zit ie ook niet op te wachten denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik wacht 3 dagen .. Nee echt ik zou dat echt niet trekken
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik wacht 3 dagen .. Nee echt ik zou dat echt niet trekken
Daar heb ik een paar jaar over nagedacht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jaha
ga daar maar eens heeeeeeel diep over nadenken
Vrouwen onder elkaar hè, berg je maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef FANN het volgende:
waar moet dat heen vanavond en tis nog niet eens 10 uur
stelletje goorlappen
Waar is die sex modquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef FANN het volgende:
waar moet dat heen vanavond en tis nog niet eens 10 uur
stelletje goorlappen
jajaja en dan voor t zingen de kerk uit hequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef FANN het volgende:
ONZE lIEVE hEER mag ik u bedanken voor deze fijne avond
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar jaar over nagedacht.
die zijn het ergst hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar hè, berg je maar
o wacht dat zei je vorige keer al 7 jaar toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
da's eigenlijk best lang
hoeveel jaar eigenlijk?
And loving every minute of itquote:
Oef 4/5 ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
da's eigenlijk best lang
hoeveel jaar eigenlijk?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ken je d'r nog beter eentje hebben die voor het neuken een gebedje opzegd![]()
Maar het is wel waar, vrouwen zijn erg onder elkaar, en ik heb altijd van die oeps momentjes met vriendinnen dan, bijv. net hard praten om boven de muziek uit te komen en dan net neuken zeggen, dat de ober naast je staat en de muziek ineens stopt....o hoi doe maar een ijstheequote:
*gezellig naast Teun gaat zitten op de bank met een biertje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
*wacht rustig af op wat er nog komen gaat
ik ga effe een bakkie leut zettenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
*wacht rustig af op wat er nog komen gaat
en dan vraagt hij: nu of na t neuken mevrouw?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het is wel waar, vrouwen zijn erg onder elkaar, en ik heb altijd van die oeps momentjes met vriendinnen dan, bijv. net hard praten om boven de muziek uit te komen en dan net neuken zeggen, dat de ober naast je staat en de muziek ineens stopt....o hoi doe maar een ijsthee
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het is wel waar, vrouwen zijn erg onder elkaar, en ik heb altijd van die oeps momentjes met vriendinnen dan, bijv. net hard praten om boven de muziek uit te komen en dan net neuken zeggen, dat de ober naast je staat en de muziek ineens stopt....o hoi doe maar een ijsthee
Tsja, jullie zijn daar niet bij, maar mannen kunnen er ook wat van hoor. Het gaat er soms best grof aan toe onder elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar had Teun al een plaatje van gezet hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Coos het volgende:
Trouwens Ned2 is ook wel leuk.
De Dolle Mina tijd.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan vraagt hij: nu of na t neuken mevrouw?
Dat heeft een kerel verzonnen, kan niet andersquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Soury het volgende:
Nou ja je kan ook een ijs vibrator winnen hier op fok. Wie wil in godsnaam een ijsklop op haar klit NOU ???
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Soury het volgende:
Nou ja je kan ook een ijs vibrator winnen hier op fok. Wie wil in godsnaam een ijsklop op haar klit NOU ???
Moet wel.. Heb je ook wel es met je tong vastgezeten aan een ijsjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heeft een kerel verzonnen, kan niet anders
Met het risico dat het blijft plakken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet wel.. Heb je ook wel es met je tong vastgezeten aan een ijsje![]()
![]()
Mijn vriendin zat een verhaal te vertellen, te smerig voor woorden, en ook steeds harder praten, ineens muziek weg en meteen in dezelfde zin heel adrem zeggen: en waarom zeg ik dit zo hard, nou echt ik heb zo zitten lachen op dat terrasquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel eens van die ''oeps'' momentjes met zijn zus gehad![]()
die gaat keihard praten als ze een borrel op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |