Oh goeie..quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja wat is het nou Soury, moet ze blijven of naar sex gaan?
Ik ga golfen met m'n werkquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat ik binnenkort met mijn werk ga midgtegolf spelen. Glow in de dark.![]()
Ja, in Groningen ook nogquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus golfen?
Dat lijkt mij ook wel tof
Konten likker sport.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in Groningen ook nog
Misschien raak ik wel hooked. Heb ik er weer een dure hobby bij
Jaja daar ga je al.. Bah. Ik had ook zo'n clubje op het werk die graag gingen golfen..quote:
Op zijn rug zit een niet behaarde plek wat op een penis lijktquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch rimmen?
[ afbeelding ]
Teun, hou je privéfoto's eens privéquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch rimmen?
[ afbeelding ]
Moet je wel wat fantasie hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zijn rug zit een niet behaarde plek wat op een penis lijkt
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Errr is weer een nieuwe partij, arrr.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_mee___.html?p=5,1
Dacht dat ik hier thuis wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Teun, hou je privéfoto's eens privé
Nee al tig keer naar gekeken en het is een erectie !!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
jij kijkt er tig keer naar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee al tig keer naar gekeken en het is een erectie !!!!!!!!!!!!!!!
Als hij het hoort zegtie "Je kunt m'n rug op"quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sta je al lang droog Soury?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij het hoort zegtie "Je kunt m'n rug op"
Flikker op zegquote:
piet piraat als opvolger van harry potterquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie is jullie premier?....Nou Piet Piraat..... of die Steven Stil misschien wel beter
Yep, toverballenland hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
piet piraat als opvolger van harry potter
nl is een fantasy land
Oh Yes !!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef gomi het volgende:
[..]
die behaarde vent werkt lustopwekkend?
Wat is dat dan voor speeltjequote:
Een Nintendo DS met camera en dat soort meuk, maar met een groter beeldscherm, dan ziet mama ook nog wat ze speeltquote:
Nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
of ze kunnen toveren met hun ballen weet ik niet hoor
Nou doe maar niet hoor. Haar all over is leuk voor huisdierenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, morgen een toupet voor mijn rug halen
Euh???quote:
Ook niet, stofzuig me gekquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou doe maar niet hoor. Haar all over is leuk voor huisdieren
Maar die liggen niet in je nest. Of welquote:
maar dan kunnen er zeker alleen legale spelletjes op?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Een Nintendo DS met camera en dat soort meuk, maar met een groter beeldscherm, dan ziet mama ook nog wat ze speelt
Welk spelletje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb nog zo'n spelletje uit 1980 (ongeveer). Die dingen schijnen nu geld waard te zijn.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die liggen niet in je nest. Of wel
Remlof had gelijk, 't was een privé fotoquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, morgen een toupet voor mijn rug halen
Geen idee ik, zal toch ook wel weer zo'n kaartje voor zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan kunnen er zeker alleen legale spelletjes op?
Mijn eerste atari weggegeven. Zucht !!! Dat vind ik nog steeds de leukste spelletjes. Wel de eerste nintendo nog hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb nog zo'n spelletje uit 1980 (ongeveer). Die dingen schijnen nu geld waard te zijn.
gelukkig dacht al dat ik gek werd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou doe maar niet hoor. Haar all over is leuk voor huisdieren
Dan ligt het er maar net aan welk spelletje er op staat of die geld waard isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
DIe lijkt op die Nintendo. Er zit alleen maar één spelletje op.
[ afbeelding ]
ws wel, maar steeds als ze met een nieuwe komen, duurt t toch ff voor t met kaartje kan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee ik, zal toch ook wel weer zo'n kaartje voor zijn
Je wordt ouder, dat is het! Dan zijn dingen van nu vaak net iets minder leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste atari weggegeven. Zucht !!! Dat vind ik nog steeds de leukste spelletjes. Wel de eerste nintendo nog hier
Ik heb de nintendo 64 nog hier, daar zitten ook nog erg leuke spelletjes opquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste atari weggegeven. Zucht !!! Dat vind ik nog steeds de leukste spelletjes. Wel de eerste nintendo nog hier
had ik vroeger ook. zo een donkey kong, en 2 en junior enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
DIe lijkt op die Nintendo. Er zit alleen maar één spelletje op.
[ afbeelding ]
Pfffff, ff kijken of ik hem zo snel kan vinden. Heb er verder ook geen aandacht aan besteed, hoorde het ooit een keerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ligt het er maar net aan welk spelletje er op staat of die geld waard is
Ik heb geen idee, dat zal ik dan eerst uit moeten zoeken, maar de gewone ds spelletjes kunnen er wel op dus spelen kan ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ws wel, maar steeds als ze met een nieuwe komen, duurt t toch ff voor t met kaartje kan?
Ja donkey kong met tonnen gooienquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik vroeger ook. zo een donkey kong, en 2 en junior enzo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
had ik vroeger ook. zo een donkey kong, en 2 en junior enzo
Je mag nie hotlinken niequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Donkey Kong II, deze is het
[ afbeelding ]
Wehe, noob.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Donkey Kong II, deze is het
[ afbeelding ]
Ik moest altijd ruzie met broerlief maken voor ik eindelijk mochtquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah heel simpel spel eigenlijk, maar heb me er uren mee vermaakt
Dat hoorde ik een jaar of wat geleden, dat die dingen geld waard werden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die is dus geld waard?
heb volgens mij al die spelletjes nog wel ergens op zolder liggen
ja wij hier ook. ieder wel eigen spelletjes, maar iedereen wilde altijd dezelfde spelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest altijd ruzie met broerlief maken voor ik eindelijk mocht
Ik zie een ander plaatje dan jij bedoelt, er staat in dat je niet mag hotlinkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet?
Jij wilt een foto dattie hier op de bank ligt?
laat ik ze nog maar ff lekker op zolder liggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoorde ik een jaar of wat geleden, dat die dingen geld waard werden.
Ik heb nog een lynxquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had gelijk ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ja wij hier ook. ieder wel eigen spelletjes, maar iedereen wilde altijd dezelfde spelen.
had vroeger ook nog zo een horlotge met pacman erop.
stiekem op school spelen tot t werd afgepakt. ging de meester er zelf mee spelen
ik heb nog zo een oude gameboy liggen. zo een groot log dingquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hen nog een lynx
[ afbeelding ]
Maar die hou ik. Eerste hand game in kleur
Cool he ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb nog zo een oude gameboy liggen. zo een groot log ding
Valt ook wel mee volgens mij, met dat geld waar zijn. Op Marktplaats zie ik er eentje 25 euro voor biedenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef gomi het volgende:
[..]
laat ik ze nog maar ff lekker op zolder liggen
ik haat dat soort dingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een lynx
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat dat nu weer is, maar ik heb ook nog zoiets dat er op lijkt, met tetris eropquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog een lynx
[ afbeelding ]
Waaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |