Absoluut. Ik zeg niet dat ze dom is maar ze ziet eruit als dom blondje, afknapper voor mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Tornadovis het volgende:
- Domme uitstraling en slechte stem
sorry Jorien
Deze inderdaad. Als ik iemand al in real life ken kijk ik er wel doorheen, maar mocht dat niet het geval zijn gaat ze per direct de digitale prullenbak in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef HighsofAA het volgende:
- Taalgebruik in de mail, weglaten van interpunctie, of achter elke zin één of meerdere uitroeptekens plaatsen...:S
so truequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Als hij net iets te veel geluid maakt bij het kauwen op z'n eten..Daar kan ik gewoon écht niet tegen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Als hij net iets te veel geluid maakt bij het kauwen op z'n eten..Daar kan ik gewoon écht niet tegen
Als in smakken?quote:
Ok, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nog geen beschamende reden gehoord in dit topic.
Nee niet smakken. Gewoon wel netjes met z'n mond dicht eten, maar dan daarbij net iets teveel geluid makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
[..]
Als in smakken?
Bah, het idee alleen al. Net als boeren en scheten laten onder het eten, dank je feestelijk. Ik hou wel van een beetje goede manieren.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zat met een redelijk leuke jongen op een terras. Op een gegeven moment ging er een vliegje op zijn voorhoofd zitten, hij wil dat vliegje wegvegen en smeert zo dat hele beest over zijn voorhoofd uit.
Hij kon er niks aan doen natuurlijk, maar het was zo'n smerig gezicht, was voor mij in ieder geval een afknapper.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zat met een redelijk leuke jongen op een terras. Op een gegeven moment ging er een vliegje op zijn voorhoofd zitten, hij wil dat vliegje wegvegen en smeert zo dat hele beest over zijn voorhoofd uit.
Hij kon er niks aan doen natuurlijk, maar het was zo'n smerig gezicht, was voor mij in ieder geval een afknapper.
Oh, dat je iemand hóórt kauwen. Ja, dat vind ik ook niet zo gezellig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet smakken. Gewoon wel netjes met z'n mond dicht eten, maar dan daarbij net iets teveel geluid maken
Precies... En kan je nagaan hoe erg écht smakken dan isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Oh, dat je iemand hóórt kauwen. Ja, dat vind ik ook niet zo gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |