abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78677199
...omdat het best een goed topic was, hier dan een vervolg, zonder de vervelende discussies over hele wensenlijstjes (hoop ik)
Deel 3:
Beschamende redenen om op iemand af te knappen #3
Deel 2:
Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
Deel 1:
Beschamende redenen om op iemand af te knappen :)

om zelf af te trappen:

- Ben ooit afgeknapt omdat een meisje erg op m'n moeder leek (althans zoals m'n moeder op jeugdfoto's eruit zag; trok ik heel slecht...
- Een donssnorretje en een onwelriekende geur uit de giechel; toen ze me zoende op m'n wang stonk 'r spuug gewoon zo erg...
- Dialect-taalgebruik; vooral toen ze boos was op me gebruikte ze dat; ergerde me er heel erg aan..
- Taalgebruik in de mail, weglaten van interpunctie, of achter elke zin één of meerdere uitroeptekens plaatsen...:S
- Een meisje dat - vlak nadat ik haar voor het eerst had gezoend op de dansvloer - tegen me zei 'ga niet weg...' (toen ik zei dat ik even naar 't toilet ging...:S)
- Een meisje dat op voetbal zat(afknapper) en zo onzeker was als wat, toen we wat gingen afspreken (ja dat was al een beetje tegen beter weten in...)al aangeven op msn dat ze er hartstikke zenuwachtig van was en al helemaal dacht dat 't misschien wel wat kon worden...
- Een meisje dat - terwijl ik gewoon a/h discussiëren was met een vriend - zei dat we niet zo moesten ruziën....
.
say what?
pi_78677471
Paar voorbeelden dan....

*zichzelf overal bekijken of dat nu in spiegel of etalage was
*na 2 weken al constant handjes vast willen houden en voorstellen aan familie
*onsmakelijk eten
*na 1 min conversatie al vragen: ''neuken?'' (vooral populair bij de meeste Fok!kers )
*slechte persoonlijke verzorging (vooral de tanden yuk)
*belachelijk dronken, zonder remmingen en erg aantastelijk
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:37:19 #3
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_78679982
Ik knap af op:
- Een vrouw die de Telegraaf leest en dat ook echt een goede krant vindt. (of Shownieuws/HvN kijkt ipv NOS journaal of het RTL Nieuws)
- Een vrouw met een magere/dunne kont (ik hou van iets voller)
- Sowieso een hele/te dunne vrouw, heb liever iets te dik dan te mager met nadruk op IETS (ben zelf al slank)
- Een domme of onverzorgde uitstraling
- Een vrouw die geen humor heeft
- Een vrouw die niet normaal Nederlands kan schrijven (Ja tog!)
- Een vrouw die niks om dieren geeft
- Een barbiepop
- Een vrouw die te lief en te vriendelijk is (op zich niks mis mee, maar je moet het kunnen doseren, dan is het pas echt tof)
- Een vrouw die alles altijd normaal wil en al het andere gelijk gek of niet normaal vindt.

Tja, uiteindelijk val je gewoon op iemand zonder de checklist bij de hand te hebben natuurlijk.
Maar bovenstaande zijn wel afknappers. Echt beschamend zijn ze niet bedenk ik me nu...
Ik heb geen signature.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:40:07 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78680126
we houden het beschamend he?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78680402
Blond haar met bruine ogen, ik kan er niets aan doen maar ik vind het he-le-maal niets

Hier en daar een uitzondering natuurlijk
pi_78691516
- Domme uitstraling en slechte stem

sorry Jorien
pi_78693810
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:53 schreef Tornadovis het volgende:
- Domme uitstraling en slechte stem

sorry Jorien
Absoluut. Ik zeg niet dat ze dom is maar ze ziet eruit als dom blondje, afknapper voor mij
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:25:31 #8
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_78706601
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef HighsofAA het volgende:
- Taalgebruik in de mail, weglaten van interpunctie, of achter elke zin één of meerdere uitroeptekens plaatsen...:S
Deze inderdaad. Als ik iemand al in real life ken kijk ik er wel doorheen, maar mocht dat niet het geval zijn gaat ze per direct de digitale prullenbak in.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_78708989
Nog geen beschamende reden gehoord in dit topic.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:59:29 #10
293826 Sebapao
Losgaan.com
pi_78709137
als het een man blijkt te zijn
www.losgaan.com
De stapcommunity van nederland. Upload nu je partypics en kom in contact!
pi_78709494
Wat begrijpen jullie niet aan beschamend?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:08:34 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78709737
- hij slurpte met z#n koffie
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78709741
Beschamende redenen om het uit te maken =

Een domme reden om het uit te maken/elkaar niet meer te zien en waar je achteraf spijt van hebt of dat je toen gewoon van een mug een olifant hebt gemaakt.
pi_78726536
ze hebben in de OP over redenen om af te knappen en dat betekend niet meteen ook uitmaken imo....
De redenen die ik zelf gegeven heb waren ook gewoon irritaties en het uitgaan ging om heel andere redenen
pi_78820789
Dat geurtje van Jean Paul Gautier die enorm veel mannen hebben... Bah!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:11:59 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78820919
Als hij net iets te veel geluid maakt bij het kauwen op z'n eten.. Daar kan ik gewoon écht niet tegen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:15:38 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78821032
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Als hij net iets te veel geluid maakt bij het kauwen op z'n eten.. Daar kan ik gewoon écht niet tegen
so true
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_78824038
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

so true
Als in smakken?
Bah, het idee alleen al. Net als boeren en scheten laten onder het eten, dank je feestelijk. Ik hou wel van een beetje goede manieren.
pi_78824230
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nog geen beschamende reden gehoord in dit topic.
Ok, vooruit dan maar.

Ik heb in de 5e klas een leuk meisje leren kennen en we spraken best vaak in de stad af en bij mij, tot we op een dag naar haar huis gingen. Na beneden een film te hebben gekeken, was het tijd om haar kamer eens te bewonderen en op het 1e oog, was het best een chille kamer. Tot het moment dat mijn oog viel op een CD-rek met erin alle CD's van Frans Bauer.. Het was de laatste avond dat ik haar zag.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78824584
Ik zat met een redelijk leuke jongen op een terras. Op een gegeven moment ging er een vliegje op zijn voorhoofd zitten, hij wil dat vliegje wegvegen en smeert zo dat hele beest over zijn voorhoofd uit.
Hij kon er niks aan doen natuurlijk, maar het was zo'n smerig gezicht, was voor mij in ieder geval een afknapper.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:06:28 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_78824862
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

[..]

Als in smakken?
Bah, het idee alleen al. Net als boeren en scheten laten onder het eten, dank je feestelijk. Ik hou wel van een beetje goede manieren.
Nee niet smakken. Gewoon wel netjes met z'n mond dicht eten, maar dan daarbij net iets teveel geluid maken
pi_78825112
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef kieskleurig het volgende:
Ik zat met een redelijk leuke jongen op een terras. Op een gegeven moment ging er een vliegje op zijn voorhoofd zitten, hij wil dat vliegje wegvegen en smeert zo dat hele beest over zijn voorhoofd uit.
Hij kon er niks aan doen natuurlijk, maar het was zo'n smerig gezicht, was voor mij in ieder geval een afknapper.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_78825431
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:57 schreef kieskleurig het volgende:
erg grappig
pi_78825752
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee niet smakken. Gewoon wel netjes met z'n mond dicht eten, maar dan daarbij net iets teveel geluid maken
Oh, dat je iemand hóórt kauwen. Ja, dat vind ik ook niet zo gezellig.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:00:21 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_78828994
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Oh, dat je iemand hóórt kauwen. Ja, dat vind ik ook niet zo gezellig.
Precies... En kan je nagaan hoe erg écht smakken dan is
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')