abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79461505
Lente
Dág!
pi_79462440
Dag Lente!

Wat een prachtige foto
pi_79462463
Het bezoek van de verpleegkundige is goed meegevallen Thomas doet blijkbaar goed zijn best. Op dag 3 woog hij het minste (3370 gr) en vandaag op dag 17 weegt hij 4040 gr. Hij is dus goed bijgekomen Meten hebben ze niet gedaan, maar dat zal voor een volgende keer zijn.
En de krampen 's avonds horen er blijkbaar bij. Alleen jammer dat hij dan zo afziet
pi_79463174
Verrek, da's idd morgen pas!

Dan mag ik dus nog even blijven, fijn!

Ik heb nog een kleine baby!
pi_79463217
Fijn Leonieke! Misschien ten overvloede, hoor, maar heb je al Infacol geprobeerd?
pi_79463521
Wat een mooie foto van een prachtige Lente en wat een mooi mama verhaaltje
pi_79463674
Wat zijn jullie lief!

Op die foto is ze twee dagen oud. Hij staat op d'r geboortekaartje. Ik zie nu alleen pas dat ze d'r pinkje een beetje eng houdt...
pi_79463805
Dat is inderdaad een flexibel pinkje!

Serpente, geniet nog even van je kleine babyt'je, morgen is ze een groot babytje!
pi_79465517
Oh Ssserpente en Lente (hihi, dat rijmt) tot snel bij de grote babies hoor! En wat een mooie foto... zo lief, schattig, klein... en dan nu al een hele meid!

Leo, die is flink gegroeid hoor.. mag je trots op zijn, allemaal door jou!

Poppejans, ook al afplatting/voorkeur bij Wolf... het wordt wel hip met al die helmpjes, straks wordt het nog mode joh! Ik gok dat wij er ookw el een opmerking weer over krijgen want het is bij Minke ook wel te zien/voelen... maar eigenlijk redelijk recht, maar wel plat. Ze heeft dus een voorkeur naar voren. In der slaap omleggen heeft echt nul zin.. wordt ze alleen maar wakker van en da's nie handig. Wel ligt ze op het kdv nu veel op haar buik, ze noemen haar daar ook buikslapertje... thuis doet ze dat bijna niet.

Wij mogen donderdag weer naar het cb, ben zo benieuwd hoe zwaar ze nu is en hoe lang alweer... mijn kleine magere ding. Mijn moeder riep vandaag ook al dat ze het beetje raar gevoel vond dat ze bij het oppakken haar ribbetjes zo goed kan voelen. Tja, snap ik ook niet, erg gaat genoeg in (5x 180 en soms 1 van 210 ipv 180).. nou ja, ze is gewoon een klein ding
  maandag 22 maart 2010 @ 21:23:33 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79465739
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben bijgelezen, maar het lukt echt niet om op iedereen te reageren

Ik las wel heel goed nieuws voor de jongens van simmu!

En we hebben 'afscheid' moeten nemen van een paar grote baby's

Ook zag ik iets voorbij komen over vakanties...
Wij gaan begin mei een weekje naar de Eiffel. We hebben er enorm zin in. Ik moet alleen nog wat gaan doen aan mijn conditie want anders wordt het wandelen niks...
Verder gaat hier alles prima. Morgen ga ik proberen om weer te gaan wegen om te zien of hij genoeg aangekomen is, maar de luiers blijven geel dus ik denk dt het wel goed zit...
heyyy asy wij gaan ook die week naar de Eiffel van 3-10 mei naar zo;n sunparkspark

en jeetje Lente en Ssserpente gaan ons verlaten! tot over 2,5 maand!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 22 maart 2010 @ 21:31:36 #211
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79466272
Ik loop alweer achter, man wat gaan jullie toch snel!!!
Hoe zit het nou met kindertjes die flesvoeding krijgen, gaat toch op gewicht hoeveel ze krijgen of gaat het ook op hoeveel weken ze zijn? Tessa is nu 6 weken en 3 dagen en krijgt om de 4 uur 90 Ml water (meestal meer water, mocht van het CB) en 3 schepjes. De laatste keer dat ze gewogen was, was ze 3290 gram.
Moet 29 maart naar het ziekenhuis voor Tessa en 6 april naar het CB. Misschien toch even handig om morgen even langs het CB te gaan en kijken hoeveel kleine meid nu weegt!

Morgen moet ik voor mezelf naar het ziekenhuis en ben zo zenuwachtig Ben toch wel een beetje bang

Verder gaat het super met Tessa! Slaapt, eet, poept, plast goed en lacht enorm veel naar me

Zo nu eerst even bijlezen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79468104
Nieuwe rage, helmpjes Ook handig bij het vallen
Wat dat betreft was het iets voor Leander geweest, maarja, die is hartstikke rond (en lag altijd op z'n zij, evenals zijn broertje nu. En op de zij liggen kan je afwisselen, dat is het voordeel er van)

Hebben er eigenlijk wel eens mensen dom commentaar op die helmpjes?
pi_79468196
En mama-papa: ik zou ook zenuwachtig zijn hoor, niet meer dan logisch Heel veel succes morgen! (en laat je hb ff nakijken )
pi_79468525
Lente nog 1 dag een kleine beeb

Maar dan zeg ik ook maar alvast tot snel!!

Lijnloos: nou ze drinkt dan inderdaad genoeg lijkt me. Zal ze van zichzelf lekker slank zijn toch Ben benieuwd naar donderdag. Hier vrijdag weer naar het CB, ben ook wel benieuwd want hier wordt juist al weken slecht gedronken.

Dyon is hier nu ook ziek. Vanmorgen was de koorts wel over, maar vanavond ineens weer 39.8. Hij heeft vandaag nog maar rond de 200cc gedronken, meer ging er echt niet in. Straks nog even wakker maken en proberen.
pi_79470290
MP, heel veel succes morgen. Ik snap je zenuwen wel, maar zo blijven vloeien lijkt me ook niet goed. Ben benieuwd hoe (het gesprek) verloopt morgen. Ik leef met je mee. Hoe laat moet je morgen?

Mijn oudste (5 jaar) heeft een sterk afgeplat koppie door een voorkeurshouding en een overstrekking. En niet alleen kosmetisch (de scheve schedel, afwijkend oortje en minder ontwikkeld oogje) is dat een probleem, maar het werkt in de hele motoriek door. Vanaf 3 maanden tot ongeveer een jaar) kreeg hij fysio, vanaf 4 maanden tot 4 jaar chiropractie (laatste 2 jaar halfjaarlijkse controle). Vanaf 3 jaar opnieuw fysio omdat hij motorisch toch achterliep. Het werd ons 5 jaar terug afgeraden om een helmpje te dragen omdat het vrij nieuw was en de gevolgen op lange termijn niet bekend waren. Als hij onder de douche staat of net geknipt is, valt het heel erg op, maar meestal is het wel onder het haar te verbergen. Het baart me wel eens zorgen over hoe het zich gaat ontwikkelen in de toekomst en of hij er mee gepest gaat worden. Maar goed... het is niet anders en we kunnen er toch niets meer aan doen.
pi_79470620
Meimel met ziek kindje Volgens mij heerst er weer eens wat trouwens. Ik hoor veel mensen en kindjes met buikgriepjes enzo. Zelf vorige week ook last van gehad, maar dat is nu gelukkig helemaal over.

Freecell, gelukkig dat het de goede kant op gaat met Florian en je moedermelk Die kleine komt er wel (zeker met zo'n moeder!).

MP, succes in het ziekenhuis morgen. Je hebt nu in ieder geval een idee waarom je zo zou kunnen bloeden, dan zal het allicht niet rauw op je dak vallen.

Serpente, is Lente alweer zo groot
Wat mooi zoals je over haar schrijft. Volgens mij ben jij een hele lieve mamma.

Dames met vakantieplannen, wat heerlijk Misschien moet ik ook maar eens na gaan denken over wat goed te doen is met mijn kleine muppet en lief. Vakantie is er vorig jaar een beetje bij ingeschoten aangezien we toen een huis hebben gekocht en ik daarna zwanger was (en geen vakantiedagen meer over had ). Gelukkig straks beginnen met een volledig verlofsaldo

Ik ben nog een beetje aan het aanmodderen met Hannah. Er zit totaal geen ritme in de dag en de nacht en ze is vooral 's nachts erg onrustig in haar slaap. Ze ligt veel te kreunen en geeft tot 2 uur na de voeding zelfs nog melk met slijm/maagzuur op. Kan haar nog steeds niet wakker neerleggen, want dat gaat ze hard huilen. Ze zit dus veel bij ons, al dan niet in de draagdoek.
Er werd eerder geopperd dat ze misschien last heeft van reflux, en ik denk inderdaad dat ze dat wel heeft. Ik word in ieder geval niet vrolijk van de verhalen uit het topic mbt de oplossing/medicatie.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:54:47 #217
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79471468
Moet morgen om 10:15 er al zijn Dat word vroeg opstaan! Het is inderdaad fijn dat ik hier gelezen heb dat het inderdaad daardoor kan komen dat ik nog steeds zoveel bloed anders zou ik me morgen een ongeluk schrikken Hoop alleen wel dat mocht het zo zijn, dat ik dan zelf mag kiezen of ik een ruggenprik krijg of algehele narcose! Dan ga ik zeker voor de ruggenprik!!

Lente alweer een grote baby

Ik wil ook op vakantie! Zal er denk niet inzitten aangezien mn partner en ik beide geen auto/rijbewijs hebben Ach komt vanzelf wel

voor alle kindjes die een helmpje moeten, maar het zal er vast goed (nog beter) uit komen te zien
voor de andere dames

Ik ga nu naar bed en morgen horen jullie wel wat er uit het gesprek is gekomen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:22:49 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79477554
mornings

@mama-papa; fijn dat je vrij snel terecht kan. Ik hoop voor je dat het meevalt. lijkt me erg vervelend allemaal...

@meimeltje; beterschap met Dyon. naar dat zo'n kleintje zo ziek is en je zo weinig kan doen. Hoe is het van8 gegaan? en gaat het drinken alweer een beetje?

@Lente en Ssserpente; nu gaan jullie echt he? jammer... veel plezier bij de grote beebjes!

@Freecell: weet je al of je eerder terecht kan bij de arts met Florian? ik hoop het echt voor jullie! 3 weken wachten is gewoon veeeeeeel te lang met zo'n kleintje..

heel veel succes met kleine Hannah. Ik hoop dat ze geen reflux heeft. Maar haar klachten klinken er wel naar.. misschien langs de HA?

Wij hebben Evie gister dus maar 5 flesjes gegeven:

6:30: 170 ml
10:30: 150 ml
14:15: 195 ml
18:30: 175 ml
22:30: 175 ml (KV).

en ze ligt nog in bed normaal krijgt ze de laatste fles meestal rond middernacht! en ik ben nu alvast aan het kolven. Straks flesje en dan lekker beide nog even weer naar bed. Heerlijk!
vandaag weer an die arbeit. Late dienst. Dus Evie gaat vanmiddag weer een paar uurtjes naar het KDV. (van 14:30 tot 18 uur).
pi_79477568
M_P, succes straks!

BJ, het experiment is geslaagd dus! Fijn dat het goed gegaan is!
pi_79477676
M_P, succes straks

Wat vervelend, octopussy, als Hannah reflux zou hebben. Dat komt toch ook best vaak voor lees ik hier...

Mammietje, waarom hebben ze nooit iets aan die voorkeurshouding van je zoontje gedaan dan?
edit; ik lees het al. Helmtherapie werd afgeraden....
Wat een heftige gevolgen, die motorische achterstand. Heeft hij hij er nu nog last van? En hoe kan dat eigenlijk?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:17:02 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_79477728
Hier ligt een vrolijk jochie heerlijk te spelen in de box. De afgelopen twee dagen heeft hij wel wat moeite met aan de borst drinken, op een of andere manier lijkt er wat te veel spanning op te staan (lees: twee keer zuigen en je dan bijna verslikken). Na een keer of drie gaat het dan wel goed, dus het zal wel met een toeschietreflex te maken hebben ofzo. Jochem gaat overigens overduidelijk te politiek in. Hij praat echt de oren van je kop, maar hij zegt helemaal niets
Ben hem wel bij elke verschoonbeurt van top tot teen aan het checken voor waterpokken

Octo, wat vervelend van die reflux. Jochem heeft af en toe wel dat hij ineens moet overgeven, bij voorkeur 's nachts in zijn bed, maar dat is nu ook al een tijdje niet meer zo geweest (afkloppen )

m_p succes!

Voor de dames die ook meer dan 1 kind hebben: hadden jullie ook zoveel verschil in weer gaan menstrueren na de verschillende zwangerschappen? Aan de ene kant vind ik het helemaal niet erg dat het nog niet weer begonnen is, aan de andere kant heb ik liever dat ik weet waar ik aan toe ben en niet ineens opgeschrikt wordt. Heb al wel meerdere keren gedacht dat het er aan zat te komen, maar tot op heden dus niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79478011
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn Leonieke! Misschien ten overvloede, hoor, maar heb je al Infacol geprobeerd?
Nog nooit van gehoord.
Ik schrijf het alleszins in het boekje dat ik gekregen heb zodat ik er kan naar vragen.
pi_79478089
Troel, bij mij duurde het bij Leander... uhm... ik weet het niet, ik was weer zwanger 9 maanden dus waarschijnlijk. Zwanger op de eerste eisprong.
Maar ik hoop inderdaad ook dat het hier nu wat sneller gaat.
pi_79478393
freecell was dat goed gemikt of een groot toeval? Wel fijn lijkt me dat

Wat ik me eigenlijk afvraag: gebruiken jullie ook al terug anticonceptie? De laatste dag van mijn verblijf in het ziekenhuis heb ik een voorschrift gekregen voor een minipil.

En krabben jullie kindjes zich ook zo vaak? Ik dacht: ah kom, ik neem zijn wantjes even weg. Direct drie krabben op zijn wang
pi_79478425
Groot toeval. Héél groot toeval zelfs

En ik vond het niet echt fijn, want ik had dus 9 maanden geen idee wanneer ik vruchtbaar was en dat weet ik liever wel ongeveer

En krabben was hier de eerste twee weken,daarna was het over
pi_79478477
Hmz... zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Het fijne zag ik eerder in: "wat leuk dat het zo vlot gelukt is" (alhoewel ik waarschijnlijk eventjes serieus zou schrikken zo 9 maand na de bevalling, maar ik ben dan ook een panikeur dus dat hoort bij mij )

En laat ons dan maar hopen dat die drie evenwijdige krabben de laatste zijn uit zijn carrière (toch van die die hij zonder dat hij het beseft aanbrengt ). P. zal weer content zijn dat ik zijn wantjes 3 minuten heb uitgedaan
pi_79478572
Leonieke, Hannah krabt zich ook wel eens. Meestal is de krabbel dan na een nachtje niet eens meer te zien. Ik knip/vijl nu wel haar nageltjes en dat helpt al erg goed

Anticonceptie ga ik deze week mee beginnen (nuvaring)
pi_79478736
Leonieke, Isa krabt zichzelf ook regelmatig. Het is nu wel een stuk minder dan in het begin. Ik probeer de nageltjes kort te houden, maar dat is een grote uitdaging! Vijlen schiet niet op en knippen vind ik een beetje eng.
pi_79478776
Ja, die krabbels verdwijnen idd wel na een dag, dus dat valt nog mee (gelukkig maar... ) maar nagels knippen/vijlen mag ik nog niet doen. Moet ik mee wachten tot hij 6 weken is.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:05:03 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_79478953
Nee, hier geen anticonceptie. anticonceptie op hormoonbasis werkt niet voldoende bij mij, dus waarom dat gaan gebruiken terwijl Jochem nog deels borstvoeding krijgt. De hardhandige manier mag pas als het jongste kind een half jaar oud is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79479336
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:07 schreef lily het volgende:
Mammietje, waarom hebben ze nooit iets aan die voorkeurshouding van je zoontje gedaan dan?
edit; ik lees het al. Helmtherapie werd afgeraden....
Wat een heftige gevolgen, die motorische achterstand. Heeft hij hij er nu nog last van? En hoe kan dat eigenlijk?
Ze hebben er niet niks aan gedaan hoor! Zoals ik al schreef heeft hij veel fysio gehad (van een bitch, maar dat terzijde) en een maand later hebben we er ook chiropractor tegenaan gegooid. Die kwam erachter dat hij waarschijnlijk bij geboorte (met vacuümpomp) een sleutelbeen gebroken had. Misschien is dat de aanleiding voor zijn voorkeurshouding en overstrekking geweest. Juist in die eerste periode werd het heel snel erger, per dag bijna. We hebben het eigenlijk te laat ontdekt. Zijn koppie leek wel een driehoek, hij had het plat vanaf zijn oor tot net ff over het midden van zijn achterhoofd. En dat is gelukkig toch aardig verbeterd. Ik was wel blij dat het mijn eerste kind was, want achteraf was het wel intensief met al die oefeningen en afspraken.
Die motorische achterstand is ook heel gemakkelijk te verklaren: als je op een zij gaat liggen met je hoofd, ligt het met de rest van je lichaam ook lekkerder op die kant. En als je dan toch al zo ligt, doe je met de arm die boven ligt, al het werk en als je gaat draaien, draai je altijd dezelfde kant op; je ligt tenslotte dan al halverwege! Die andere arm en been gebruik je dan nauwelijks en dat ontwikkeld dan gewoon domweg minder. (Zo ook met oogje, hoewel dat bij hem wel meeviel, hij heeft gewoon 2 slechte ogen, haha!) Hij heeft er nu geen last meer van, hij heeft vanaf zijn 3e nog een ruim half jaartje fysio gehad bij een heel lief mens die hem weer helemaal bijgespijkerd heeft.
Hij heeft er zelf eigenlijk ook nooit last van gehad, het was een akelig bezig mannetje die zelf wel oplossingen voor zijn problemen zorgde. Zo heeft hij tot 1,5 jaar geen stap gezet, maar hij kon werkelijk rennen op zijn knieën, niet bij te houden!
pi_79479605
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef Troel het volgende:
Nee, hier geen anticonceptie. anticonceptie op hormoonbasis werkt niet voldoende bij mij, dus waarom dat gaan gebruiken terwijl Jochem nog deels borstvoeding krijgt. De hardhandige manier mag pas als het jongste kind een half jaar oud is.
Op die manier kan je een elftal krijgen

Hier is het condooms tot er weer een cyclus is en dan NFP
Hormonen zijn hier niet zo'n goed idee en ik wil ook zeker zijn dat het niet abortief werkt.

En Leonieke, 6 weken? Ik knip al vanaf 2 weken heel voorzichtig Maar Florian had ook meteen vrij stevige nageltjes, niet van die vliesnageltjes zoals Leander in het begin.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:32:40 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79479619
Mogge dames...

Hier wederom een ziek meisje. Alexa sliep gisterenavond al heel onrustig, om 1 uur 's nachts bleef ze maar draaien en toen Manlief haar oppakte uit bed, kotste ze werkelijk waar alles uit wat ze gedronken had... .. Niet normaal, het kwam zelfs uit haar neusje ...
Daarna maar helemaal omgekleed, en toen bleek ze ook weer diarree te hebben wat een sneu meisje. Manlief is deze keer maar bij haar thuis gebleven, ik had nog zoveel inhaallessen op mijn werk Zo sneu, zo sneu

Oh enover het krabben... Alexa krabt zich ook vaak. Bij het verschonen ligt ze krassen te maken op haar buik.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:38:23 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_79479767
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Op die manier kan je een elftal krijgen

Hier is het condooms tot er weer een cyclus is en dan NFP
Hormonen zijn hier niet zo'n goed idee en ik wil ook zeker zijn dat het niet abortief werkt.

En Leonieke, 6 weken? Ik knip al vanaf 2 weken heel voorzichtig Maar Florian had ook meteen vrij stevige nageltjes, niet van die vliesnageltjes zoals Leander in het begin.
Hier gewoon helemaal niets Ik vind het risico te groot Dan maar een paar maanden afzien, maar ik wil dus echt gewoon niet meer zwanger raken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79479773
Arme Alexa Dat is wel heel sneu inderdaad...
pi_79479790
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:38 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier gewoon helemaal niets Ik vind het risico te groot Dan maar een paar maanden afzien, maar ik wil dus echt gewoon niet meer zwanger raken.
Oef
Dat zou hier ook niet goedkomen geloof ik....
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:43:42 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_79479899
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Oef
Dat zou hier ook niet goedkomen geloof ik....
Het grote voordeel is dat we geen van beiden zien zitten dat ik weer zoveel maanden uitval, maar nu met 2 kleine koters
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:53:55 #238
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79480238
Ff tussendoor: Teigetje is net op een echte weegschaal geweest. 870 gram!
A grand adventure has begun.
pi_79480944
super Teigetje
pi_79480988
wow, super Keshet

Duidelijk verhaal, mammietje. Toch heftig allemaal, en dat alleen door een voorkeurshouding. Wat zielig ook dat ze een eventueel gebroken sleutelbeen niet ontdekt hebben toen.
Mijn oudste zoon heeft trouwens ook een motorische achterstand (liep pas met 25 maanden). Heeft niet met een voorkeurshouding en dus scheef hoofd te maken hoor...
pi_79481327
Teigetje! You go girl!

Arme Alexa, zo ziekjes Klinkt hetzelfde als wat wij hier een week of drie geleden hadden. Xeentje begon (overgeven, diarree) en wij volgden een paar dagen later. Was een hele heftige griep. Ik vermoed dat het het Rota virus was. Sterkte Takkembah en beterschap voor je meisje

Xeentje heeft een sprongetjes-weekend gehad volgens mij. Ze kan ineens zoveel meer, met gisteren als grote klapper van haar rug naar haar buik gedraagd. Lang geprobeerd, en eindelijk gelukt. Ze keek zo supertrots En zaterdag haar eerste groentehapje gegeten: worteltjes. Ik verwachtte een heel vies gezichtje, maar zo vond het gewoon lekker. Ze bleef maar haar mondje open doen voor meer hapjes
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:15:45 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79483201
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyyy asy wij gaan ook die week naar de Eiffel van 3-10 mei naar zo;n sunparkspark
Wat leuk! Wij gaan in een Duits appartement
Ben vergeten hoe het heet. Het plaatsje heet in elk geval Schalkenmehren am See (of zoiets ).
Wie weet komen we elkaar nog wel tegen

Meimel, beterschap met je kleine man!

mama_papa, hoe is het gegaan?

Alexa, beterschap meissie!

Xeentje, lekker hè, worteltjes...

Teigetje
pi_79483542
Lente

Tot snel....gek idee hoor...dat je alweer zó groot bent!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:50:37 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79484462
hoihoi!

@Alexa; ahhhhh wat heb jij een pech meid... alweer ziek... ik hoop dat je je snel wat beter voelt

@Asy; lekker vooruitzicht he? nog even weekje er lekker uit. Ik heb dr veel zin in! Lekker de draagdoek mee, wandelen, relaxen, misschien beetje zwemmen met ons minimensje...

@keshet; wat ontzettend fijn dat Teigetje zo goed groeit!!! super hoor!

Evie haar schema gaat goed! denk de 3e fles pas op het KDV vandaag
pi_79484843
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Lente

Tot snel....gek idee hoor...dat je alweer zó groot bent!
nou ja, 6 maanden is natuurlijk nog maar klein heh
pi_79485392
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:00 schreef lily het volgende:

[..]

nou ja, 6 maanden is natuurlijk nog maar klein heh
Het ligt echt aan het vergelijken hoe groot dat is

Hier vanmorgen precies 300 gram meer dan vorige week woensdag Yay!
pi_79485518
Lente tot over iets meer dan 3 weken

Teigetje wat groei jij goed

Xeentje aan de rol, knap hoor.

Jamie z'n hoesten lijkt iets te verbeteren sinds dat hij weer aan de pufjes is, hij spuugt in ieder geval niet zo erg meer. Wij willen gaan beginnen met groente hapjes, hoeveel geef je de eerste keer? Een paar hapjes voor de smaak of gewoon tot dat ze niet meer willen?
Gister even zn kostuum gepast, staat hem echt leuk Alleen jammer dat hij er gelijk op spuugde.... dus ik kon het gelijk weer uitspoelen. Maar we weten in ieder geval wel dat de maat goed is
pi_79485529
Teigetje wat ben je goed gegroeid meissie!!

En Florian ook!!!

YAY!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79485678
Alexa, ik hoop dat je snel weer beter wordt!
En teigetje
Xeentje aan de worteltjes Wij moeten nog een paar weken wachten maar ik heb er ook al zo'n zin in!!

En Free, ik moest even googlen wat nfp was.. Zou je daar helemaal op vertrouwen?
Hier gebruiken we helemaal niets. Minisproetje is met icsi gekomen dus mocht er een wonder gebeuren dan zijn we alleen maar heel erg blij.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79485957
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Het ligt echt aan het vergelijken hoe groot dat is

precies
tegenover mijn zoontjes van 5 en 9 die ook ooit baby waren bijvoorbeeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: