heyyy asy wij gaan ook die week naar de Eiffelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben bijgelezen, maar het lukt echt niet om op iedereen te reageren
Ik las wel heel goed nieuws voor de jongens van simmu!
En we hebben 'afscheid' moeten nemen van een paar grote baby's![]()
Ook zag ik iets voorbij komen over vakanties...
Wij gaan begin mei een weekje naar de Eiffel. We hebben er enorm zin in. Ik moet alleen nog wat gaan doen aan mijn conditie want anders wordt het wandelen niks...
Verder gaat hier alles prima. Morgen ga ik proberen om weer te gaan wegen om te zien of hij genoeg aangekomen is, maar de luiers blijven geel dus ik denk dt het wel goed zit...
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Fijn Leonieke! Misschien ten overvloede, hoor, maar heb je al Infacol geprobeerd?
Ze hebben er niet niks aan gedaan hoor! Zoals ik al schreef heeft hij veel fysio gehad (van een bitch, maar dat terzijde) en een maand later hebben we er ook chiropractor tegenaan gegooid. Die kwam erachter dat hij waarschijnlijk bij geboorte (met vacuümpomp) een sleutelbeen gebroken had. Misschien is dat de aanleiding voor zijn voorkeurshouding en overstrekking geweest. Juist in die eerste periode werd het heel snel erger, per dag bijna. We hebben het eigenlijk te laat ontdekt. Zijn koppie leek wel een driehoek, hij had het plat vanaf zijn oor tot net ff over het midden van zijn achterhoofd. En dat is gelukkig toch aardig verbeterd. Ik was wel blij dat het mijn eerste kind was, want achteraf was het wel intensief met al die oefeningen en afspraken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:07 schreef lily het volgende:
Mammietje, waarom hebben ze nooit iets aan die voorkeurshouding van je zoontje gedaan dan?
edit; ik lees het al. Helmtherapie werd afgeraden....
Wat een heftige gevolgen, die motorische achterstand. Heeft hij hij er nu nog last van? En hoe kan dat eigenlijk?
Op die manier kan je een elftal krijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:05 schreef Troel het volgende:
Nee, hier geen anticonceptie. anticonceptie op hormoonbasis werkt niet voldoende bij mij, dus waarom dat gaan gebruiken terwijl Jochem nog deels borstvoeding krijgt. De hardhandige manier mag pas als het jongste kind een half jaar oud is.
Hier gewoon helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier kan je een elftal krijgen
Hier is het condooms tot er weer een cyclus is en dan NFP
Hormonen zijn hier niet zo'n goed idee en ik wil ook zeker zijn dat het niet abortief werkt.
En Leonieke, 6 weken? Ik knip al vanaf 2 weken heel voorzichtigMaar Florian had ook meteen vrij stevige nageltjes, niet van die vliesnageltjes zoals Leander in het begin.
Oefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier gewoon helemaal nietsIk vind het risico te groot
Dan maar een paar maanden afzien, maar ik wil dus echt gewoon niet meer zwanger raken.
Het grote voordeel is dat we geen van beiden zien zitten dat ik weer zoveel maanden uitval, maar nu met 2 kleine kotersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Oef
Dat zou hier ook niet goedkomen geloof ik....
Wat leuk! Wij gaan in een Duits appartementquote:Op maandag 22 maart 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyyy asy wij gaan ook die week naar de Eiffelvan 3-10 mei naar zo;n sunparkspark
nou ja, 6 maanden is natuurlijk nog maar klein hehquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:25 schreef Sorbootje het volgende:
Lente![]()
Tot snel....gek idee hoor...dat je alweer zó groot bent!
Het ligt echt aan het vergelijken hoe groot dat isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:00 schreef lily het volgende:
[..]
nou ja, 6 maanden is natuurlijk nog maar klein heh
preciesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Het ligt echt aan het vergelijken hoe groot dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |