Hé! Mijn baby is NIET groot!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Mijn uitgangspunt bij deze actie is kindjes blij maken, klein of groot!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hé! Mijn baby is NIET groot!![]()
![]()
We zijn weer terug en.............................tromgeroffel.......................................
NIKS AAN DE HAND!!![]()
![]()
![]()
Beide heupjes zagen er perfect uit! (en ze waren daar zo enthousiast over m'n draagdoek dat ik zelf een demonstratie heb gegeven)
Wat ellendig, wat een zorgen maak je je dan he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef sproet-je het volgende:
tja, we halen de 600 al weken niet.... sinds de provocatietest is het drinken verschrikkelijk. En tranen, check die zijn er nog vol op! Ze is ook erg allert.
Zou het aan de naam liggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef octopussy het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verdrietig nuHannah heeft de laatste paar dagen zichtbaar last van omhoog komende melk. Ze spuugt een uur na de voeding nog melk op (zowel naar buiten als binnensmonds) en ik kan haar eigenlijk niet zo goed neerleggen want dan is het gelijk brullen. En als ik haar neerleg terwijl ze slaapt ligt ze steeds te kreunen en te gorgelen. Soms gaat ze vanuit het niets krijsen
Ik leg haar nu telkens op haar zij want ik ben zo bang dat ze stikt in haar spuug. Zelf slaap ik nauwelijks en ben tot overmaat van ramp flink aan de dunne inclusief heftige buikpijnen. Bah bah bah
Awww sproetjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:12 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, ze heeft een heftige koemelkallergie.
Ik heb net de dietiste gebeld en die gaat nu overleggen met de Kinderarts.
We gaan het weekend naar mijn moeder in Friesland en dan vind ik het wel fijn om het gecheckt te hebben. En de tranen vloeien hier rijkelijk, wat een zorgen kan je toch hebben over je kindje.
quote:LK is weer weg (na anderhalf uur)
Ze horde het aan, snapte het ook niet, productie is inderdaad wel weg...
Tot ze Florian zag huilen, toen snapte ze het meteen. Zijn tong zit vast.
Hij kan hem niet ver genoeg uitsteken. En het ligt niet aan zijn tongriempje, maar echt de hele onderkant zit vast. Ze kon ook aan hem zien dat hij echt te weinig had gehad![]()
Ze zei dat alles dan wel op z'n plaats viel. De eerste twee weken komt er genoeg melk na een beetje zuigen en doen en daarna moet hij echt zijn best gaan doen en dat kon hij dus niet. Hij zuigt de tepel dan ook niet goed vacuüm.
En ze zag mij kolven, zag dat ik binnen 10 seconden paarse tepels had en ook dat het niet aan de grootte van de schelp lag, maar aan het feit dat mijn tepels dat vacuüm blijkbaar niet aankunnen. Ze vond het vrij heftig voor raynaulds. Ja, dat vond ik ook al
Het goede nieuws: we doen niks fout en het ligt niet aan mij (voelt ergens wel fijn)
Het slechte nieuws: Zo doorgaan werkt dus niet....
Na de laatste voeding had ik niet meer gekolfd, ik had geen bv in huis dus en na de voeding die zij geobserveerd had had hij nog veel honger, dus 40 cc KV bijgegeven omdat voeding nu even het belangrijkste is.
Plan van aanpak nu:
Aanleggen met borstcompressie (deed ik al)
Zo veel mogelijk kolven, niet als het echt niet gaat.
Sowieso bijvoeden tot hij minimaal 80 cc heeft gehad in totaal (blij dat die weegschaal er staat) dan wel met gekolfde melk, danwel met KV als er geen kolfmelk is.
En dan hopen dat mijn productie zo stijgt dat hij het er weer makkelijker uitkrijgt.
En dan is het nog maar de vraag of hij met zijn drinktechniek ooit mijn productie op peil kan houden.
Dus: als mijn productie goed is en hij genoeg bij mij drinkt in de gaten blijven houden. Als hij dan weer de productie om zeep helpt met zijn drinktechniek gaan we over op KV. Ook omdat zij aangaf dat langdurig kolven voor mij met mijn tepels absoluut geen optie was.
Dus.
Mixed feelings![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef Sorbootje het volgende:
Het mooiste was nog dat de echoscopiste zei: "Da's ook hartstikke goed voor de heupjes"
Aan zijn tongetje is niks te doen inderdaad...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef DaviniaHR het volgende:
sorbo, wat fijn!en geniaal dat je een draagdoek demo hebt gegeven. daar maak je je dan zo druk om!
mini-sproet, wat sneu! wel goed dat je in contact bljft met deze en gene met medische kennis, want het klinkt wel eng, zo weinig drinken...
jemig, free, wat een conclusie!
is er niks te doen aan zijn tongetje?
dat verwacht je toch niet na leander 18 mnd succesvol te hebben gevoed!
maar dat je zo heftig reageert op kolven!mss kan je in een warme badkamer kolven? dat je helemaal lekker warm bent?
Omdat ik te lui ben om 's nachts flesjes te maken,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef leonieke het volgende:
Freecell, wat jammer dat je zo'n mixed feelings hebt overgehouden aan het gesprek, maar ik kan me wel voorstellen waar ze vandaan komen.
Alle respect trouwens dat je nog steeds bv gaat geven. Is er een bepaalde reden waarom je niet overschakelt op kv? Ik zou dat alleszins doen in die situatie
Is dat alles??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om 's nachts flesjes te maken,
omdat het fijn is,
omdat TARA eczeem en hooikoorts heeft,
omdat het beter is,
omdat Leander ook 15 maanden gedronken heeft
omdat het gezellig is
omdat het goed voor mijn lijn is
omdat het een aantrekkelijk verpakt voedingsmiddel is
omdat je niet het eten kan vergeten mee te nemen
omdat het altijd op de goede temperatuur is
omdat het meeveranderd met je kind
anders nog?
Dit zijn prima redenen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om 's nachts flesjes te maken,
omdat het fijn is,
omdat TARA eczeem en hooikoorts heeft,
omdat het beter is,
omdat Leander ook 15 maanden gedronken heeft
omdat het gezellig is
omdat het goed voor mijn lijn is
omdat het een aantrekkelijk verpakt voedingsmiddel is
omdat je niet het eten kan vergeten mee te nemen
omdat het altijd op de goede temperatuur is
omdat het meeveranderd met je kind