quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:50 schreef Poppejans het volgende:
Oh Davinia, ik zou ze de deur hebben uitgeKEKEN , wat een stomme ongevraagde bemoeienis zeg!
Al zou je Aviva ronddragen in slaap tot haar 5e jaar, dan nog hebben anderen daar geen bal mee te maken hoor.
En bij baby's werkt een ''moeten'' echt niet, haar gewoon lekker laten slapen waar zij en jij prettig vindt
Freecell, wat intensief moet je nu bezig zijn met voeden zeg... pff zware kluif lijkt meKnap dat je dit toch allemaal (wilt) doen. (maar weet dat als je het absoluut niet meer zou trekken, er ook zoiets als kv is uitgevonden he).
Fijn dat je eerste dagje werken gister goed was gegaan BJ!
Ik ben nog heerlijk van mijn 8 vrije dagen aan het genieten (heb een 4wekelijks rooster met veel vrij), ik wil echt geen seconde van Wolf missen, en met dat heerlijke weer van vandaag en dan met hem buiten lopen voel ik me zo trots als een pauw, wat een rijkdom!!!
Daar zit ook wel weer wat in! Maar als we het financieel breed hadden, koos ik acuut voor stoppen met werken en zou ik fulltime gaan moederen de eerste paar jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het juist fijn om Ivan te missen. Al die momenten samen beleven we nog bewuster en worden nog bijzonderder.
Wacht!!! Ik heb hem wel!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:55 schreef NieuweUser het volgende:
Ik heb helaas niet zo'n popje, anders had je deze zeker gekregen!
Ah okay. Ik neem mijn ouderschapsverlof 1 dag per week op waardoor ik maar 2 dagen werk ipv 3. Nee, ik kan pas 30 maart bij de kraker langs. Hij heeft het erg druk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:11 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, mn zw verlof is na vandaag voorbij, maar ik heb ouderschapsverlof tot half mei.
ik moest nog aan je denken vanmiddag. heeft de osteopaat je weer recht kunnen zetten?
Dilemma!! Ik heb dus een oranje en van mij mag Isabeau deze ook hebben hoor! Keshet, heb je al veel reacties op de poppetjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:22 schreef Sorbootje het volgende:
Laat mijn vraag mbt dat poppetje maar zitten.. Had niet goed gelezen. Als de rest naar het ziekenhuis gaat, gaat dat voor op Isabeau uiteraard.. Dan koop ik er wel gewoon een.
het huilen stond me vannacht nader bij dan het lachen. Ik was zo moe, en werd helemaal uit mn slaap gerukt toen Fabi wakker werd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:09 schreef lily het volgende:
Ssserpente, vervelend die gebroken nachten. Ik hoop echt dat ze binnenkort weer door gaat slapen. Leah heeft trouwens ook nog nooit een nacht doorgeslapen
hoera voor je eigen auto!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:17 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ik zal even kijken voor je (de afdeling) maar hij komt me niet bekend voor eigenlijk (maar ja, na zoveel knuffeltjes gekregen te hebben raak je een beetje het overzicht kwijt).
Lily ook al weer bijna aan den arbeid... zal wel effe wennen weer zijn denk ik of nie?
Ik heb vandaag een vrij dagje, want het kdv heeft studiedag vandaag. Dus we gaan zo lekker naar een vriendinnetje toe in mijn nieuwe autootje! Jippie... ben zo blij dat ik nu eindelijk niet meer met de bus hoef (dat was echt een drama met ophalen van het kdv).
Oh en zijn er al weer beebs die groot genoeg zijn voor het volgende topic?? Lotte bijna... nog 1 dagje klein zijn...
Helaas, tenzij ik mijn vader bel of hij Eva op komt halen. Maar ze heeft alweer standje ADHD aanstaan. Hoewel ze nu chill voor de tv zit dus voor mij ene uitstekend moment om broertje te gaan voedenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Amaranta, dat klinkt niet tof... Heb je vandaag een beetje rustig dagje? Hoop dat je nog een beetje slaap kunt pakken!
Dat klopt niet helemaal hoor!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef octopussy het volgende:
Freecell![]()
je hebt er gelukkig al weer wat in gekregen bij Florian zie ik. Heb je kunstvoeding in huis eigenlijk? Ik snap dat je het liefst moedermelk geeft, maar wanneer je je zo rot voelt over Florianders groei dan is het misschien toch wel een idee om te proberen om hem bij te voeden met kunstvoeding. Het is niet zo dat alle effecten van borstvoeding gelijk teniet worden gedaan en volgens mij heb je ook niet meteen een borstweigeraar als je een flesje geeft. Bij Hannah is dat in ieder geval wel goed gegaan. Overigens krijgen babies met vingervoeden wel heel veel lucht binnen (=darmkrampjes) dus wat dat betreft is een flesje (zoals de s-fles van difrax) toch handiger.
Maar goed, ik snap dat je eerst de LK wilt spreken.
Ik heb van de huisarts dingen meegekregen om het spul in op te vangen zodat ze dat in het laboratorium kunnen bekijken en gericht een antibioticum kunnen geven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:09 schreef lily het volgende:
Claudia, Leah heeft ook sinds haar geboorte een vies oogje. Ik moet het een paar keer per dag schoonmaken. Het is een verstopt traanbuisje en ze doen er niks aan tot ze een jaar is (zucht).
Ik doe het meestal met afgekoeld gekookt water maar dat heb ik niet altijd bij de hand en veeg het dus ook soms gewoon af met een doekje.. (of mijn pinknagelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:03 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn kraamhulp vertelde me trouwens dat je oogjes met afgekoeld gekookt water schoon moet maken, maar de huisarts garandeerde me dat het gewoon met kraanwater mag. Die informatie heeft ze van een oogarts.
Oohh nou kan ik niet kiezen (ben ik sowieso al slecht in..)!!! Sorbootje of Keshet..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:02 schreef Keshet het volgende:
Mogguh!
Davinia: Geslaagd voor de meubeltjes zijn we zo ongeveer wel!
De rest van de spullen nog niet helemaal, ik vond het niet zo tof om in de Prenatal te zijn waar voor mijn gevoel iedereen of ongeveer net zo ver zwanger was als ik had moeten zijn of met een klein babietje liep. Ik was het er snel zat.
Gelukkig hebben ze ook een webshop.![]()
Meh, ik ga binnenkort wel weer. We hebben nog wel even voor ze thuis is!
Ze krijgt inderdaad nog afgekolfde melk, aangevuld met 'breast milk fortifier' en extra vet via het infuus. Ze wordt echt volgestopt met krachtvoer.Ze krijgt nu 24 keer per dag 4,5 mililiter melk!
![]()
Ik heb echt al superveel popjes aangeboden gekregen, echt geweldig!
Er gaan een hoop kindjes en papa's en mama's blijgemaakt worden!
Dus, als iemand een popje voor Isabeau heeft dan mag er natuurlijk ook 1 die kant op! (Ik heb je een PM gestuurd Sorbo!)
Als tegenprestatie zien we natuurlijk graag een foto van Isabeau met haar popjes!
Voor mij is het lastiger om die foto te maken; als ik alle popjes in de couveuse stop dan:
1. Zie je Teigetje niet meer
2. Moeten ze allemaal weer mee naar huis voor een tweede wasbeurt voordat ze naar een ander kindje mogen.
Maar, er komt een foto! Hoe dan ook!
Wat kan zo'n kleintje je onzeker maken hè?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef freecell het volgende:
Die prutoogjes zijn vervelend inderdaad. Ik bedenk me nu pas dat we die hier nu niet hebben, tel uw zegeningen
Zonder speen slaapt Florian dus echt niet inHij is op een dag meer dan een keer zo lang wakker sinds de speen aan de kant is....
Maar van slapen groeien ze toch beter dan van wakker zijn?
* freecell twijfelt of ze er wel goed aan doet zo....
Hoi!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:27 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Oohh nou kan ik niet kiezen (ben ik sowieso al slecht in..)!!! Sorbootje of Keshet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |