abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:05:05 #26
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79323494
free wat klote zeg!

claudia, alexa heeft ook heel lang iedere keer snotogen gehad. Wij deden het zo veel mogelijk schoonmaken,
ze doen er verder niet veel aan....

BJ voor jouw werkdag van gisteren

serpente, hoest deze nacht gegaan?

mama_papa wat een ellende.....

leah binnenkort weer werken.... wellicht dat de komende twee weken nog een aantal mooie dagen gaan geven voor je!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_79323555
Claudia, ik heb dat ook hoor, dat ik doordat ik Isabeau nu niet meer altijd om me heen heb ik nog intenser geniet van de tijd die we wel samen doorbrengen. Ik zou ook absoluut nooit een thuisblijfmoeder kunnen zijn. Hulde aan de vrouwen die dat kunnen, ik vind het een te grote opoffering.
pi_79323585
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:11 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, mn zw verlof is na vandaag voorbij, maar ik heb ouderschapsverlof tot half mei.
ik moest nog aan je denken vanmiddag. heeft de osteopaat je weer recht kunnen zetten?

Ah okay. Ik neem mijn ouderschapsverlof 1 dag per week op waardoor ik maar 2 dagen werk ipv 3. Nee, ik kan pas 30 maart bij de kraker langs. Hij heeft het erg druk.
pi_79323680
Keshet, ik zal even kijken voor je (de afdeling) maar hij komt me niet bekend voor eigenlijk (maar ja, na zoveel knuffeltjes gekregen te hebben raak je een beetje het overzicht kwijt).
Lily ook al weer bijna aan den arbeid... zal wel effe wennen weer zijn denk ik of nie?
Ik heb vandaag een vrij dagje, want het kdv heeft studiedag vandaag. Dus we gaan zo lekker naar een vriendinnetje toe in mijn nieuwe autootje! Jippie... ben zo blij dat ik nu eindelijk niet meer met de bus hoef (dat was echt een drama met ophalen van het kdv).

Oh en zijn er al weer beebs die groot genoeg zijn voor het volgende topic?? Lotte bijna... nog 1 dagje klein zijn...
pi_79323692
Hihi Isabeau is nu aan het wakker worden. Ze kraait echt in alle denkbare toonhoogten!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:21:07 #31
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79323747
takkie, lily gaat werken, niet leah

bj, wat een dag geb je gehad idd! wanneer komt er uitsluitsel over de mogelijke ab?

sorbo, veel succes in het zkh!

octo, kan je mss jbpm gebruiken tegen het spugen?

keshet, ik heb dat popje nog nooit gezien. kan je daar dus niet aan helpen. maar wel fijn dat je weer hebt kunnen buidelen en dat ze zo goed groeit. krijgt ze gekolfde bv? en zijn jullie nog geslaagd voor het kopen van meubeltjes? dat vind ik echt heel hoopvol, dat jullie zijn gaan winkelen

free, hoe is het vannacht gegaan? ga je trouwens florian door een ka laten nakijken?

zo, deze addict gaat douchen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79323764
Laat mijn vraag mbt dat poppetje maar zitten.. Had niet goed gelezen. Als de rest naar het ziekenhuis gaat, gaat dat voor op Isabeau uiteraard.. Dan koop ik er wel gewoon een.
pi_79323812
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:22 schreef Sorbootje het volgende:
Laat mijn vraag mbt dat poppetje maar zitten.. Had niet goed gelezen. Als de rest naar het ziekenhuis gaat, gaat dat voor op Isabeau uiteraard.. Dan koop ik er wel gewoon een.
Dilemma!! Ik heb dus een oranje en van mij mag Isabeau deze ook hebben hoor! Keshet, heb je al veel reacties op de poppetjes?

Leah is er vroeg bij, alweer aan de slag

Lijnloos, lekker op pad met je eigen autootje!!! Ben je lekker van het OV af! Veel plezier!
pi_79323871
Lief van je, maar laten we idd eerst maar kijken of Keshet er genoeg heeft.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:36:12 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79323951
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:09 schreef lily het volgende:

Ssserpente, vervelend die gebroken nachten. Ik hoop echt dat ze binnenkort weer door gaat slapen. Leah heeft trouwens ook nog nooit een nacht doorgeslapen
het huilen stond me vannacht nader bij dan het lachen. Ik was zo moe, en werd helemaal uit mn slaap gerukt toen Fabi wakker werd.
En toen wilde hij 2 uur later weer, maar ik heb hem een speen gegeven en het een uurtje kunnen rekken.
Ben écht helemaal aan het einde van mijn latijn, nu al.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:37:18 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79323969
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:17 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ik zal even kijken voor je (de afdeling) maar hij komt me niet bekend voor eigenlijk (maar ja, na zoveel knuffeltjes gekregen te hebben raak je een beetje het overzicht kwijt).
Lily ook al weer bijna aan den arbeid... zal wel effe wennen weer zijn denk ik of nie?
Ik heb vandaag een vrij dagje, want het kdv heeft studiedag vandaag. Dus we gaan zo lekker naar een vriendinnetje toe in mijn nieuwe autootje! Jippie... ben zo blij dat ik nu eindelijk niet meer met de bus hoef (dat was echt een drama met ophalen van het kdv).

Oh en zijn er al weer beebs die groot genoeg zijn voor het volgende topic?? Lotte bijna... nog 1 dagje klein zijn...
hoera voor je eigen auto!
Veel plezier!
pi_79324067
Oh Amaranta, dat klinkt niet tof... Heb je vandaag een beetje rustig dagje? Hoop dat je nog een beetje slaap kunt pakken !
pi_79324104
Balen Amaranta! Die gebroken nachten zijn echt niet fijn (understatement!)!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:47:30 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79324170
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Amaranta, dat klinkt niet tof... Heb je vandaag een beetje rustig dagje? Hoop dat je nog een beetje slaap kunt pakken !
Helaas, tenzij ik mijn vader bel of hij Eva op komt halen. Maar ze heeft alweer standje ADHD aanstaan. Hoewel ze nu chill voor de tv zit dus voor mij ene uitstekend moment om broertje te gaan voeden

zucht...2 jarigen... net wilde ze de melk, op tafel, het glas op het boekje... en ze stopt pas met zeuren als het glas op het boekje staat
pi_79324564
haha, Nee, Leah hoeft nog even niet aan het werk.
Ik heb er wel zin in maar Leah achterlaten niet zo...

Amaranta, balen dat het niet doorslapen van Fabian je zo uitput. Ik heb ook geen tips (mijn eigen baby wil ook nog 1 a 2 keer drinken).
Wel fijn dat je dan aaneensluitend ouderschapsverlof hebt...heb je nog even.
Ik neem het net als Faja ook 1 dag per week en werk dan nog 3 dagen (ik werk normaal 4 dagen)

Leah heeft gisteren 2 flinke prikken gehad en heeft bijna de hele dag geslapen.
Ze wilde ook niet zo goed drinken...kleine beetjes.
Vannacht om 3 uur was ze blijkbaar uitgehongerd want toen heeft ze beiden (zeer volle) borsten compleet leeg gedronken maar nu slaapt ze alweer even (komen net van school af).
Ze lijkt toch nog niet helemaal haarzelf
pi_79324659
Amaranta, ik heb bij Leander ook nachten huilend zitten voeden hoor. En gewoon mazzel dat Florian maar max. 2x komt 's anchts (vannacht maar 1 keer, gisteren 23:30, vannacht 4:00 en vanmorgen om 7:00, maar toen was ik er toch al uit.

Mijn moeder zij gisteren dat zij bij alle 7 's nachts wel eens had zitten brullen en mijn moeder is heul stoer! Ze zei: 'dan dacht ik: 'iedereen is blij dat we een baby hebben, maar ík zit hier '
Arme mams

Die popjes... volgens mij heb ik daar een paar van, ik ga even zoeken!

Vanacht... Nou, waar hij gisteren steeds 10-40 cc dronk met moeite.... En dan nog 30 of 40 er achteraan met de fles...

23:30: 30 cc
4:00: 60 cc
7:00: 50 cc
8:15: 30 cc

te weinig? Ja, dat denk ik wel. Maar wél vooruitgang in productie. Vooral omdat 7:00 en 8:15 zo dicht op elkaar zitten

Nu hopen dat ik de ochtend zo kan plannen dat ik een hongerige baby heb als de lactatiekundige komt om 2 uur.
Ow en om te bewijzen dat hij heus stoer is, lachte hij vanmorgen echt voluit naar me Echt zo'n kleine-baby-mond-open-lach
pi_79324695
Klinkt allemaal zeer hoopvol, freecell
pi_79324842
Feecell wat fijn dat er (een beetje) vooruitgang in lijkt te zitten!!
pi_79324993
Ik ben gematigd positief hoor, want zijn gewicht gaat absoluut nog niet omhoog.

Als ik terug denk, denk ik dat maandag de bv redelijk acuut gestopt is Vanaf toen was hij af en toe erg mopperig na het voeden en kwam hij soms eerder weer.
En ik had ineens geen razende honger meer vanaf maandag
pi_79325204
Freecell wat fijn dat de productie toe lijkt te nemen!!! Super dat de LK ook zo snel kan komen!
Maf hoor dat de productie plotseling zo afgenomen was, zuigt Florian dan toch niet krachtig of lang genoeg ofzo, want hij kwam wel steeds iig om de drie uur toch? Succes met de LK die heeft vast antwoorden en oplossingen

Amaranta

Keshet wat een super foto's
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:02 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79325625
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef octopussy het volgende:
Freecell
je hebt er gelukkig al weer wat in gekregen bij Florian zie ik. Heb je kunstvoeding in huis eigenlijk? Ik snap dat je het liefst moedermelk geeft, maar wanneer je je zo rot voelt over Florianders groei dan is het misschien toch wel een idee om te proberen om hem bij te voeden met kunstvoeding. Het is niet zo dat alle effecten van borstvoeding gelijk teniet worden gedaan en volgens mij heb je ook niet meteen een borstweigeraar als je een flesje geeft. Bij Hannah is dat in ieder geval wel goed gegaan. Overigens krijgen babies met vingervoeden wel heel veel lucht binnen (=darmkrampjes) dus wat dat betreft is een flesje (zoals de s-fles van difrax) toch handiger.
Maar goed, ik snap dat je eerst de LK wilt spreken.
Dat klopt niet helemaal hoor!
Harry heeft een hele week zijn eten (mede) verkregen door fingerfeeding en hij heeft nooit darmkrmapjes gehad! Nu smekt hij zelfs nog af en toe ten teken dat hij dus wat lucht naar binnen zuigt, maar hij hoeft zelfs zelden te boeren na of tijdens het voeden...
Hij heeft 1 nacht krampen gehad en dat was toen ik erwtensoep gegeten heb

Wat jammer dat ze spuugt. Is het echt heel veel wat ze spuugt? Want een mondje mag sowieso wel.

En over dat tegenop zien dat je haar ergens moet gaan achterlaten: ik ben me erg aan het verheugen dat ik weer aan het werk kan na ruim een half jaar niks gedaan te hebben. Eindelijk weer eens iets anders dan de 4 muren van ons huis. Alleen dat wegbrengen van Harry inderdaad... Hij is nog maar zo klein... <sucht>

Sorbo, succes met de echo

Pff, gebroken nachten zijn vervelend. Ik bof echt met een ventje dat een behoorlijke lange ruk maakt (5-6 uur)

Fijn dat het vooruitgaat freecell!
Ow opeens bedenk ik me dat we thuis met Harry nog het volgende gedaan hebben. Hij dronk dus niet zoveel waardoor hij (volgens de vroedvrouw) ook niet snel het gevoel had dat zijn maag alweer leeg was. Zo hebben we hem dus eerst een flinke shot bijvoeding (bv) gegeven (dat was toen ruim 20cc) en toen meldde hij zich 3 uur later ineens wél en deed hij wel woeste pogingen tot drinken. Alsof er opeens een knopje omgegaan was...
En dat hij nog niet aankomt dat kan, als hij maar niet nog meer afvalt...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:02:57 #47
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79326018
Mogguh!

Davinia: Geslaagd voor de meubeltjes zijn we zo ongeveer wel!
De rest van de spullen nog niet helemaal, ik vond het niet zo tof om in de Prenatal te zijn waar voor mijn gevoel iedereen of ongeveer net zo ver zwanger was als ik had moeten zijn of met een klein babietje liep. Ik was het er snel zat.
Gelukkig hebben ze ook een webshop.
Meh, ik ga binnenkort wel weer. We hebben nog wel even voor ze thuis is!
Ze krijgt inderdaad nog afgekolfde melk, aangevuld met 'breast milk fortifier' en extra vet via het infuus. Ze wordt echt volgestopt met krachtvoer. Ze krijgt nu 24 keer per dag 4,5 mililiter melk!

Ik heb echt al superveel popjes aangeboden gekregen, echt geweldig!
Er gaan een hoop kindjes en papa's en mama's blijgemaakt worden!

Dus, als iemand een popje voor Isabeau heeft dan mag er natuurlijk ook 1 die kant op! (Ik heb je een PM gestuurd Sorbo!)
Als tegenprestatie zien we natuurlijk graag een foto van Isabeau met haar popjes!

Voor mij is het lastiger om die foto te maken; als ik alle popjes in de couveuse stop dan:
1. Zie je Teigetje niet meer
2. Moeten ze allemaal weer mee naar huis voor een tweede wasbeurt voordat ze naar een ander kindje mogen.

Maar, er komt een foto! Hoe dan ook!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:08:19 #48
100412 mefke79
komt goed!
pi_79326211
Amaranta
Free, vast een klein juichje en veel succes met de lk.

Onze kleine baby is echt pleitte. We hebben em net hier even gewogen en gemeten: 8.8 kilo en 71 cm
zelfs met correctie van hier thuis meten ipv op het cb is het gewoon veel. Ik vond em al zo zwaar worden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_79326553
Wow mefke wat is Driekus al groot inderdaad. Xeentje is een dag jonger maar 2,7 kilo lichter.
Ik vind die foto in het zwembad in het fototopic zo leuk!

Sorbootje, nog even terugkomend op wat ik eerder las: mijn ervaring bij het maken van de echo is dat degene die de echo maakte totaal geen oog had voor de kindjes zelf, laat staan hoe ze daar naartoe vervoerd waren. Hij keek echt alleen maar naar de monitor en vertelde een assistent hoe we Xeentje moesten draaien. Daarna hadden we een afspraak met een kinderarts en die was dan weer wel geinteresseerd in van alles, maar ook niet hoe ze vervoerd werd.
Succes vanmiddag! Ik hoop dat je goed nieuws zult krijgen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:21:36 #50
100412 mefke79
komt goed!
pi_79326675
Sorbo, succes!

Xenia, Driekus moet ook 1.97 meter worden, dus hij heeft wat te doen. En zijn geboortegewicht was ook ietsje hoger dan van xeentje, hij speelt vals hoor, nu al.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')