wat klote zeg!
 wat klote zeg!  voor jouw werkdag van gisteren
 voor jouw werkdag van gisteren 
 wat een ellende.....
 wat een ellende.....  wellicht dat de komende twee weken nog een aantal mooie dagen gaan geven voor je!!!
  wellicht dat de komende twee weken nog een aantal mooie dagen gaan geven voor je!!!

Ah okay. Ik neem mijn ouderschapsverlof 1 dag per week op waardoor ik maar 2 dagen werk ipv 3. Nee, ik kan pas 30 maart bij de kraker langs. Hij heeft het erg druk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:11 schreef DaviniaHR het volgende:
faja, mn zw verlof is na vandaag voorbij, maar ik heb ouderschapsverlof tot half mei.
ik moest nog aan je denken vanmiddag. heeft de osteopaat je weer recht kunnen zetten?

Dilemma!! Ik heb dus een oranje en van mij mag Isabeau deze ook hebben hoor! Keshet, heb je al veel reacties op de poppetjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:22 schreef Sorbootje het volgende:
Laat mijn vraag mbt dat poppetje maar zitten.. Had niet goed gelezen. Als de rest naar het ziekenhuis gaat, gaat dat voor op Isabeau uiteraard.. Dan koop ik er wel gewoon een.

Veel plezier!
 Veel plezier!

het huilen stond me vannacht nader bij dan het lachen. Ik was zo moe, en werd helemaal uit mn slaap gerukt toen Fabi wakker werd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:09 schreef lily het volgende:
Ssserpente, vervelend die gebroken nachten. Ik hoop echt dat ze binnenkort weer door gaat slapen. Leah heeft trouwens ook nog nooit een nacht doorgeslapen

hoera voor je eigen auto!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:17 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ik zal even kijken voor je (de afdeling) maar hij komt me niet bekend voor eigenlijk (maar ja, na zoveel knuffeltjes gekregen te hebben raak je een beetje het overzicht kwijt).
Lily ook al weer bijna aan den arbeid... zal wel effe wennen weer zijn denk ik of nie?
Ik heb vandaag een vrij dagje, want het kdv heeft studiedag vandaag. Dus we gaan zo lekker naar een vriendinnetje toe in mijn nieuwe autootje! Jippie... ben zo blij dat ik nu eindelijk niet meer met de bus hoef (dat was echt een drama met ophalen van het kdv).
Oh en zijn er al weer beebs die groot genoeg zijn voor het volgende topic?? Lotte bijna... nog 1 dagje klein zijn...

!
 !

Helaas, tenzij ik mijn vader bel of hij Eva op komt halen. Maar ze heeft alweer standje ADHD aanstaan. Hoewel ze nu chill voor de tv zit dus voor mij ene uitstekend moment om broertje te gaan voedenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:43 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Amaranta, dat klinkt niet tof... Heb je vandaag een beetje rustig dagje? Hoop dat je nog een beetje slaap kunt pakken!

Ze zei: 'dan dacht ik: 'iedereen is blij dat we een baby hebben, maar ík zit hier
 Ze zei: 'dan dacht ik: 'iedereen is blij dat we een baby hebben, maar ík zit hier   '
 ' 

Vooral omdat 7:00 en 8:15 zo dicht op elkaar zitten
 Vooral omdat 7:00 en 8:15 zo dicht op elkaar zitten  
  Echt zo'n kleine-baby-mond-open-lach
 Echt zo'n kleine-baby-mond-open-lach  

Vanaf toen was hij af en toe erg mopperig na het voeden en kwam hij soms eerder weer.
 Vanaf toen was hij af en toe erg mopperig na het voeden en kwam hij soms eerder weer.  

Super dat de LK ook zo snel kan komen!
  Super dat de LK ook zo snel kan komen! Succes met de LK die heeft vast antwoorden en oplossingen
 Succes met de LK die heeft vast antwoorden en oplossingen   

Dat klopt niet helemaal hoor!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef octopussy het volgende:
Freecell
je hebt er gelukkig al weer wat in gekregen bij Florian zie ik. Heb je kunstvoeding in huis eigenlijk? Ik snap dat je het liefst moedermelk geeft, maar wanneer je je zo rot voelt over Florianders groei dan is het misschien toch wel een idee om te proberen om hem bij te voeden met kunstvoeding. Het is niet zo dat alle effecten van borstvoeding gelijk teniet worden gedaan en volgens mij heb je ook niet meteen een borstweigeraar als je een flesje geeft. Bij Hannah is dat in ieder geval wel goed gegaan. Overigens krijgen babies met vingervoeden wel heel veel lucht binnen (=darmkrampjes) dus wat dat betreft is een flesje (zoals de s-fles van difrax) toch handiger.
Maar goed, ik snap dat je eerst de LK wilt spreken.

Ze krijgt nu 24 keer per dag 4,5 mililiter melk!
 Ze krijgt nu 24 keer per dag 4,5 mililiter melk!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |