Freecell: Een dikke knuffel voor jou!
Davinia: Wat een mens zeg. Zullen we het maar op het generatieverschil en opgroeien in een andere tijdsgeest houden?

(Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor, bah!)
BJ: Voor jou ook een dikke knuffel!

Hopelijk wordt de bacterie niet gevonden en hoef je niet aan de ab. Het lijkt me voor jou prettiger als je zelf kunt beslissen wanneer je gaat stoppen met de bv. En sowieso, die bacterie wil je ws niet.
Faja: Ook voor jou een dikke knuffel!

Ik hoop echt dat 't allemaal meevalt!
Poppejans: Geniet van je vrije dagen met je mannetje!
Claudia: Hoe gaat 't nu met Ivans oogje?
Ssserpente: Bij twijfel gewoon doen zou ik in dit geval zeggen. Gewoon even bellen voor overleg joh.

Hopelijk knapt je meisje snel op!

voor de tand! (Zou ze daar niet ziekjes van zijn geweest?)
Succes met wakker blijven voor Driekus's voeding mefke!

Een knuffel voor iedereen die er 1 kan gebruiken!
Hier gaat het goed! Teigetje is weer van de trilbeademing af sinds gisteren omdat ze het zo goed deed! Ze ligt nu weer aan de gewone beademing en ook dat gaat super!
Inmiddels is ze 830 gram schoon aan de haak!
We mogen ook weer buidelen, ze krijgt weer 24 keer per dag 4,5 mililiter melk en ze is gewoon zo lief en leuk. M'n meisje!
Ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik om een verzoekje te doen aan jullie.
Teigetje heeft sinds eergisteren een nieuwe favoriete knuffel; een poppetje wat ik tijdens mijn 1e bezoek aan de vk kreeg. Het komt uit een Zwitsel tasje en schijnt er in meerdere kleuren te zijn.
Teigetje krijgt deze knuffel (vooral 't mutsje) in haar handjes om te voorkomen dat ze de beademingsbuis uit haar neus smurft, daar is ze namelijk erg goed in!
Ik heb 1 exemplaar en ben op zoek naar nog een aantal van zulke poppetjes! Van Vicky heb ik er al 1 aangeboden gekregen (

) maar ik zoek er nog meer.

Elke knuffel in de couveuse moet 1 keer per week gewassen worden. Daarom heb ik van elke knuffel 2 exemplaren. Dan kan de schone de couveuse in als de vieze mee naar huis gaat om gewassen te worden.
Ook heeft ze sinds vorige week woensdag een ventje naast haar liggen wat ook al zo'n ieniemienie is, voor hem ben ik (namens zijn ouders!) ook op zoek naar 1, liefst twee exemplaren.
Mochten er nou veel mensen zijn die me zo'n popje kunnen sturen dan wil ik de rest aan de afdeling geven zodat ze die uit kunnen delen aan de ouders van nieuwe prematuurtjes op de afdeling!
Morgen bel ik de verloskundige ook, hopelijk kunnen zij me er ook nog wat bezorgen!
Samenvatting:
Wie heeft er zo'n popje thuis liggen, doet er niks mee en wil die naar me opsturen? Ik ben uiteraard bereid om de verzendkosten te betalen!
Het bewuste popje:
![]()
Het popje in actie:
![]()
Mocht je er 1 hebben, wil je me dan PM'en?