niet slecht, alleen die stem is echt kutquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
Zo m'n contest inzending is af:
Voor een allereerste poging met video montage etc kon het slechter :p
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knulligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef StM het volgende:
Ik weet het :p Computerstem, maar zelf inspreken was nog veel kutter(Geen goede mic, kut stem ervoor etc :p)
Ik had MC Da Syndrome gevraagd en die leek het wel leuk, maar die laat niks meer horen helaas
Klopt, als ik hem weg laat vagen, begint hij opnieuw met een hele korte opbouw. Zonder voldoende kennis van audio en audio bewerkingssoftware kon ik hem die uitloop niet netjes laten herhalen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:20 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Ik vind hem vet, apocalyptisch muziekje en robot stem geven wel een vette sfeer mee. Alleen als de muziek op het einde weg is, klinkt dat "will you join us" een tikkie knullig
Het spijt me zeer maar ik vind um goed te pruimenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef luckass het volgende:
Om maar aan te haken hier:
[Hardstyle #137] Out with a bang!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:29 schreef Trekfiets het volgende:
Door wie worden de vocals van de Toneshifterz trouwens ingesproken? Klinkt echt als Daffy Duck![]()
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Die melodie van 'The MF Point of Perfection' blijft echt altijd in mijn hoofd zitten nadat ik het nummer geluisterd heb. Meer mensen last van?
Ik heb de track om 7 uur ofzo geluisterd en daarna bijna geen andere muziek meer geluisterd en nu zit hij nog steeds in mijn hoofd...
Niet echt, maar je gaat een vervolgopleiding doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ook last van, terwijl ik 'm al anderhalve week niet meer gehoord heb ofzo.
ff opzetten nu.
BTW: Iemand ervaring met 21+ test (toelatingsexamen) voor het HBO? (Informatica/Systeembeheer)
Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668quote:Q-dance Radio heeft er vanaf maart een nieuwe hardstyle radioshow bij!
The Monthly Hardstyle Mix, powered by Dance-Tunes wordt elke derde zondag van de maand om 20.00 uur uitgezonden op Q-dance Radio.
De eerste mix is 21 maart te beluisteren, vanaf 20.00 uur. Hierdoor begint de uitzending van "The Best of In Qontrol" een uurtje later.
De mix wordt verzorgd door DJ Royal X.
Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef StM het volgende:
Altijd leuk, concurrentiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat laatste stukje lijkt wel een klein beetje op die van mij, maar ik ben nog lang niet klaar, dus ik hoop dat je niet denkt dat ik je idee gestolen heb
Was eigenlijk al van plan geen andere inzendingen te bekijken zodat mijn fantasie niet beïnvloed zou worden, maar omdat je in dit topic reageerde toch maar even gekeken
May the best man win![]()
Woot idd! Vetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Volgens mij zit je filmpje in de Q-dance nieuwsbrief! Dan moet je toch wat goed gedaan hebben![]()
Zit heel erg te twijfelen of ik dit jaar op vakantie zal gaan of dat ik elk festival dat ik kan bedenken af zal gaan... Ik wil eigenlijk al sowieso mysteryland, decibel, q-base en als ik een kaartje kan krijgen defqon meepakken dus er is voor de festivals al wel een goeie basis gelegd..
Aha... leuk voor 'mquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://q-dance.nl/q/list_messages/10668
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Trekfiets het volgende:
Leuk dat ze Black vanavond uitzenden. Helaas slaan ze 80% van de acts over en krijgen we Jeff-E. Rot toch op
Jeff Equote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... dat is toch die stakker die de helft van de namen verkeerd uitspreekt of de titels niet kent toch?
Idd een flinke faal dat ze die man nog vragen voor dit soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |