Dacia 1410. De sportversie van de 1310 met een laag dak en coupe in plaats van sedanquote:In 1979, the sedan 1310 was launched, followed by an estate and van the next year.[4] The pickup version was introduced in 1981. In 1983 the whole range was facelifted, the only exception was the pick up, which was facelifted in 1984. A sport version of the car, Dacia 1410 Sport, had only two doors and a lowered roof.[5] In 1985 the drop-side pick up was introduced and in 1987 the hatchback Dacia 1320.[6] In 1989 the production for the facelifted 1310 sedan, van and estate was over, although the pick up continued until 1990. The 1320 stopped in 1990.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Maar de gedachte dat je RWD hebt is toch veel stoerderquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
En nu snap ik wat je bedoeld.. Maar niks mis met FWD voor gewoon normaal gebruik
Mwua.. 90% van de mensen die het hebben merken het verschil toch niet echt.. En een 850 is gewoon heiligquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Maar de gedachte dat je RWD hebt is toch veel stoerder
850 is tof, maar doe mij toch maar de Volvo's van half jaren 50 tot eind jaren 80quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua.. 90% van de mensen die het hebben merken het verschil toch niet echt.. En een 850 is gewoon heilig
Plan B heet een 'warme trui' en eventueel een 'warme deken' voor als het frisjes wordtquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou toch FF een plan B verzinnen voor de kachel, het kan best nog even frips worden voor de zomer begint![]()
En je fiets láten makenwat is er los dan ?? het remanker wat aan het frame hoort te zitten ?? ploatie ??
Dat kan nooit heel erg moeilijk zijn
Maarja 850 is wel stukje comfortabeler/moderner dan een 740 hehquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
850 is tof, maar doe mij toch maar de Volvo's van half jaren 50 tot eind jaren 80
Ik heb een week in een 142 uit '68 rondgereden. Supercomfortabelquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maarja 850 is wel stukje comfortabeler/moderner dan een 740 heh
Maar het model van de 850quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik heb een week in een 142 uit '68 rondgereden. SupercomfortabelAls dat al goed is durf ik bij wijze van spreke een 740 te kopen zonder er eerst in te rijden
Die 5 cilinders zijn tof inderdaad, maar ik loop toch echt warmer voor de belastingvrije meukquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar het model van de 850... En het geluid van de 5 cylinders
Ik normaal ook, maar een 850 is zo'n beetje mijn droomautoquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Die 5 cilinders zijn tof inderdaad, maar ik loop toch echt warmer voor de belastingvrije meuk
Moet je je gordel omdoenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef Tomaspeet het volgende:
Stuurinrichting van de 850 wordt na 300000 kilometer wel wat krakkemikkig.
Tevens wil ik melden dat die gordellampjes boven je hoofd je tot waanzin drijven.
Doe mij deze dan maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Pinkerton het volgende:
Ik zou hier zo blij van worden:
[ afbeelding ]
Precies in die staat
Grafhokquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Pinkerton het volgende:
Ik zou hier zo blij van worden:
[ afbeelding ]
Precies in die staat
Jij bent raar in het zwartquote:
Ah zo.. zijn dat niet van die platte pennen tegenwoordig ?? lijkt me dat je die er niet uitdraait, maar vanafklikt ofzo ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pinnetje van de voordeur is afgebroken, die wil ik dus sowieso vervangen. Bij de achterdeur moet ik het deurpaneel er afhalen.
Slangetje van vacuum dacht ik ook inderdaad. Maar het gaat er nu maar even om dat de deur open gaat en het kinderslot er af kan
Nietesquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet wel hoe ik de deur open moet krijgen als ik eenmaal het deurpaneel er af heb, tenminste, dat vind ik wel uit. Heb ik vaker moeten doen.
Ik dacht, ik post het hier even als iemand toevallig tips heeft om het paneel er af te krijgen is dat altijd handig natuurlijk. Soms Meestal zitten die met van die sterke clipjes vast die afbreken en tergelijke
Bij de ambulanceboer hadden we altijd bakken vol VW interieusrplugjes, omdat die krengen al-tijd afbreken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet wel hoe ik de deur open moet krijgen als ik eenmaal het deurpaneel er af heb, tenminste, dat vind ik wel uit. Heb ik vaker moeten doen.
Ik dacht, ik post het hier even als iemand toevallig tips heeft om het paneel er af te krijgen is dat altijd handig natuurlijk. Soms zitten die met van die sterke clipjes vast die afbreken en tergelijke
Jeh, maar TV kijken met 17 graadjes is ook niksquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Plan B heet een 'warme trui' en eventueel een 'warme deken' voor als het frisjes wordtIn de winter doe ik het grootste gedeelte van de nacht ook zonder verwarming op m'n slaapkamer.
De kabel trekt zich achter steeds los, dat imbus-schroefje wat de boel op z'n plek moet houden wil niet vastdraaien/draait door (en is wat lastig te bereiken omdat er een aftermarket-fietsendrager op zit). Ik denk dat ik gelijk er nieuwe remblokjes op laat (moet) zetten, die zagen er ook erg afgesleten uit. Hoe dan ook, ik heb geen zin in dat gedoe. Ik breng hem morgen langs de fietsenmaker en hoop dat-ie het meteen even wil doen, dan kan ik door naar Dedemsvaart om even bij een 121 te kijken.
Toen ik twee jaar geleden de fiets van stal trok brak bij m'n tweede rit de ketting, dat was een nog iets rotter en duurder gebeuren (tandwielen achter en derailleur moesten dan ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt serieus nog nooit een tweewieler naar de fietsenmaker gebrachtheul vroegah, deed mijn pa het één keer voor, en daarna kon ik het mooi uitzoeken
![]()
Meestal zijn reparaties aan fietsen en brommers ook zoooo simpel dat ik me dood zou schamen als kerel zijnde als ik dat niet voorelkaar zou krijgen.. maja, de ene kerel is de andere niet natuurlijk, en ik ben al oud, generatiekloven en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |