quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:44 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij gokt ze gewoon maar waten niet eens de moeite nemen voor een TT
Iedereen die hier post krijgt +1 op superioriteit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier een superieure topicopener is.
Veel plezierquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, ik ga vliegen. Toedeledokies.
Doeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, ik ga vliegen. Toedeledokies.
Nope. Ben jij wel van plan om daar naar toe te gaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van plan om er heen te gaan?
Dat moet toch geen probleem zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien, ik ken iemand die in de organisatie zit en hij zegt dat ik echtt moet komen. Haha. Maar het is zoo ver.
Is het verplicht dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie vieren toch ook Newruz?
Dat is ook waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het verplicht dan?Ja meestal probeert mijn moeder wel wat te doen elk jaar, maar dit jaar is ze er niet, dus ik betwijfel het of we er iets aan gaan doen...
Nee, dat zeg ik toch niet? Maar omdat het bij Azeri's gebruikelijk is om het te vieren dacht ik dat jullie misschien eerder naar zo'n feest zouden gaan. Mijn ouders weten niet eens wat Newruz is, laat staan dat ze het vieren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het verplicht dan?Ja meestal probeert mijn moeder wel wat te doen elk jaar, maar dit jaar is ze er niet, dus ik betwijfel het of we er iets aan gaan doen...
3 uur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat moet toch geen probleem zijn? Hoe lang duurt het reizen dan? 2 uur?
Jep, maar ze belt wel elke dagquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is ook waar... je moeder is er niet. Wanneer komt ze terug?
Woah, dan is ze best lang wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jep, maar ze belt wel elke dagde 28ste
Misschien ontmoet je daar wel leuke vriendenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik ben weer eens alleen. Waarom heb ik saaie vrienden?
Hij gaat niet, terwijl hij in Den-Haag woont.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien ontmoet je daar wel leuke vrienden. Je hebt toch GB, hij is niet saai. Toch
?
Haha neequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Maar omdat het bij Azeri's gebruikelijk is om het te vieren dacht ik dat jullie misschien eerder naar zo'n feest zouden gaan. Mijn ouders weten niet eens wat Newruz is, laat staan dat ze het vieren.
Jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha neeDat klopt ja, maar ik zie mijn vader niet zo snel naar den haag gaan voor een feest
Misschien wil het Licht wel meegaan? Ik denk dat hij zulke feestjes wel waardeert. Ook denk ik dat hij nu meeleest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Feesten? Weet ik veel.
Waarschijnlijk gewoon veel optredens en dansen enzeu.
Haha.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien wil het Licht wel mee gaan? Ik denk dat hij zulke feestjes wel waardeert. Ook denk ik dat hij nu meeleest.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien wil het Licht wel mee gaan? Ik denk dat hij zulke feestjes wel waardeert. Ook denk ik dat hij nu meeleest.
Balenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Vriendin is gezakt voor haar rijexamen. Nu heb ik nog steeds geen chauffeur.
Geen geld, geen tijd, geen zin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Balen. Waarom ga jij zelf niet leren rijden
![]()
? Het is nooit fijn om afhankelijk te zijn van iemand
.
Rijlessen zijn erg duur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:16 schreef Ayca het volgende:
Jij hebt nooit geld, tijd of zinJe ziet waarschijnlijk nog steeds geen smileys
Rijexamensquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Vriendin is gezakt voor haar rijexamen. Nu heb ik nog steeds geen chauffeur.
Doe maar alvast ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef Ayca het volgende:
Helaas wel ja, misschien moet ik al beginnen met sparen![]()
Dat dacht ik al![]()
maar ach het is geen ramp ofzo
Doei Zelihaquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik ben weg Turkjes en Wik. Doeg doeg.
Dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon een deal met je ouders sluiten: dat je tot je 18e niet zal roken of zo.
Of een paar maanden geen kledinggeld. Zo ga ik het wel doen, in ieder gevalquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat gaat niet werkenDan zeggen ze vast zoiets als 'was je dat van plan dan?!
'
Dan zeg je 'nu welquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat gaat niet werkenDan zeggen ze vast zoiets als 'was je dat van plan dan?!
'
Kledinggeld krijg ik sowieso nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Of een paar maanden geen kledinggeld. Zo ga ik het wel doen, in ieder geval.
Die krijg ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet? Hoe kom je dan aan kleren
???
Dan een paar maanden geen kledingquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die krijg ikveel handiger dan kledinggeld als je het mij vraagt
Whehequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan een paar maanden geen kleding. Dan bedoel ik nieuwe kleding
.
Wat aardig van zequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik moet het subtieler aanpakkenmaar ik denk dat mijn ouders sowieso wel mee zullen helpen
Dat is echt zo hollands.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon een deal met je ouders sluiten: dat je tot je 18e niet zal roken of zo.
Ik heb al jouw quiz's ingevuld en gister boter kaas en eieren met je gespeeld.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:13 schreef Ayca het volgende:
Bedankt voor het verspillen van 1.54 min. van mijn tijd.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:10 schreef IHVK het volgende:
Check deze gorilla genieten van de aandacht dan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt mequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb al jouw quiz's ingevuld en gister boter kaas en eieren met je gespeeld.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Was ik die gorilla maar, dan kreeg ik ook zoveel aandacht.
HAHA HE'S WAVINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mensen zijn ook veel te blij daarmee.![]()
![]()
Hehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
HAHA HE'S WAVING![]()
Die mensen zijn ook veel te blij daarmee.![]()
Wat moet ik doen om het goed te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik denk dat ik deze klap toch wel even moet verwerken.
Begint ze weer over chinezen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe.
Net als dit: http://www.telegraaf.nl/b(...)_China__.html?p=17,2
Pluk een roos zet hem op mijn hoed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om het goed te maken?
Dit is grappig en lief. Dus nee. Maar eigenlijk wel weer, want we zitten op FOK!quote:
Ik moest lachenquote:
Ik vind dat lied nog steeds geweldigquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef Ayca het volgende:
Ik moest net opeens aan dat lied denken 'bu aksam olurum'ik vond dat vroeger zo'n geweldig lied
Ja eigenlijk wel hequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind dat lied nog steeds geweldig.
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
Whahahaerg he als fok je dagelijkse leven beinvloedt
![]()
Bedankt voor deze vakantiewensen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:06 schreef Ayca het volgende:
Arggik hoop dat hij wordt gestoken door heel veel insecten
nee grapje
![]()
Volgens mij is het hetzelfde. 'niye?'. Betekent ook hetzelfde maar dat is informeel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neden?
Wat is trouwens het verschil tussen neden en niçin?
Gaat prima hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
alles goed Rook? las ik nou dat jij een SCHOONMAAKSTER hebt?
Pffff Turks is moeilijk. Bepaalde woorden kunnen zoveel dingen betekenen en andersom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij is het hetzelfde. 'niye?'. Betekent ook hetzelfde maar dat is informeel.
Ohquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat prima hoor![]()
Nee, was het leven maar zo'n feestIk had het over de schoonmakers die staken op Utrecht CS en er een teringzooi van maken en in de weg lopen als je een trein moet halen
KLM mang, EgyptAir doe ik niet meer aan.quote:
Heb je die foto net genomen, jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is ook wel nodig met al die zon:
[ afbeelding ]
Ze zitten er al sinds maandagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is vervelend.
Ach gun die mensen ook een dag vrij.
Groot vliegtuig nog voor een relatief korte afstand toch, zat ie vol?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
KLM mang, EgyptAir doe ik niet meer aan.
KLm is echt een verademing vergeleken met EgyptAir en consorten. Nieuwe boeing 777-200
. De service
. De snelheid
. De nuchterheid
. Het eten en drinken
. De films+ eigen tv
.
Yup, gezeve # eins heeft gelijk. Zo ken ik het iig ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Julis het volgende:
Neden = waarom
Niçin = Waarvoor
Toch? Zo weet ik het.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Yup, gezeve # eins heeft gelijk. Zo ken ik het iig ook.
Ohh, vandaar. Dat is dus hetzelfde als dat veel Turken 'waarvoor' zeggen in het NL's wanneer ze 'waarom' bedoelen. Of 'moet je wat drinken?' in plaats van 'wil je wat drinken?'. Al zeg ik dat laatste zelf ook heel vaak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Julis het volgende:
Neden = waarom
Niçin = Waarvoor
Toch? Zo weet ik het.
Leuke feestjes zijn dat:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohh, vandaar. Dat is dus hetzelfde als dat veel Turken 'waarvoor' zeggen in het NL's wanneer ze 'waarom' bedoelen. Of 'moet je wat drinken?' in plaats van 'wil je wat drinken?'. Al zeg ik dat laatste zelf ook heel vaak.Waar je mee omgaat..
Ik verbeterde hem altijd 'Nee het is WIL je wat drinken', en nu zeg ik het zelf en krijg ik een 'moet je?'![]()
Het is wel heel duidelijk een compoundquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het uitzicht van mijn kamer.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuke feestjes zijn dat:
"Wat moet je drinken?"
""
Just jokingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha doe normaal.Als je de persoon kent die het zegt dan weet je dat het goed bedoeld is.
Nee ook niet volgens mij. Dan is het nog 'wat wil je drinken?' Toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Just jokingAls je zegt "wat moet je drinken?
" dan is het normaal
![]()
En anders andere vrienden zoeken
Jongens.. tsk tsk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Just jokingAls je zegt "wat moet je drinken?
" dan is het normaal
![]()
En anders andere vrienden zoeken
Ligt serieus aan de toon en je gezichtsuitdrukking hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee ook niet volgens mij. Dan is het nog 'wat wil je drinken?' Toch?
Ja, bij mannen ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ligt serieus aan de toon en je gezichtsuitdrukking hoor![]()
Maar aangezien het antwoord 9 van de 10 keer "Biertje" is snap je de situatie wel
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
Ja lekker. Maar dan moet je ook een meze klaarmaken.
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies![]()
Bij een meisje zou het "Wat wil je drinken? Een wijntje of iets anders benevelends?" zijn
Siroop?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.Meestal een sapje/jus 'd orange ofzo. En bij m'n Turkje ook. Wij drinken siroop.
![]()
![]()
Is dat niet gewoon een rip-off van tapas?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is lekker, moet je op brood doen. Maar een echte meze hoort er zo uit te zien:
[ afbeelding ]
Rip-off? Turken eten dit al sinds eeuwen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een rip-off van tapas?
Nee joh, maar net hoe sterk je 'm maakt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Siroop?Dat is echt ranzig zoet
Als je dan ooit aan de alcohol gaat, begin met Safari, 20% alcohol, maar je kan het aan een peuter geven en zelfs die zet het nog weg omdat het zo zoet is, glazuur spat van je tanden
![]()
Maar sapjes
Tot midden in de nacht? Dat alleen in de zomer hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Lente, een rosetje en tot midden in de nacht terassen.
Spanjaarden misschien ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Rip-off? Turken eten dit al sinds eeuwen.
Dan moet je het ook niet nemen, maar jij had toch wel vaak limoncello?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee joh, maar net hoe sterk je 'm maakt.
Ik heb heus wel eens alcohol op hoor, maar ik vind het meeste (lees; bijna alles) gewoon niet lekker. Ik dronk wel eens passoa-jus enzo. Nu alleen soms een Italiaanse likeur omdat dat hoort bij het avondeten, en soms een zoette witte wijn of een rosé op een feestje.
Midden in de nacht is het 10 graden, maar voor de rest is hetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Lente, een rosetje en tot midden in de nacht terassen.
Ja je hebt gelijk, in de zomer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tot midden in de nacht? Dat alleen in de zomer hoor.Lente is daarvoor nog te koud.
Dus? Ik heb ook niet gezegd dat zij het niet hebben overgenomen van Spanje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook niet gezegd dat zij het hebben overgenomen van ons.
En wat betekent het woordje ''rip-off'' dan volgens jou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dus? Ik heb ook niet gezegd dat zij het hebben overgenomen van Spanje.
Dementiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wat betekent het woordje ''rip-off'' dan volgens jou?
Ja klopt, maar het is bijna op. Maar m'n ouders vertrekken over 2 weken weer naar Italië dus dan nemen ze weer een flinke voorraad mee, tot we in juli/augustus weer gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet nemen, maar jij had toch wel vaak limoncello?Mijn fles uit Italië is op
![]()
Zoetekauw
Jawel anders is het in de avond te koud.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se zomer te zijn daarvoor, hoor.
Ik moet waarschijnlijk nog tot juli wachtenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het is bijna op. Maar m'n ouders vertrekken over 2 weken weer naar Italië dus dan nemen ze weer een flinke voorraad mee, tot we in juli/augustus weer gaan.
Er vanaf scheuren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wat betekent het woordje ''rip-off'' dan volgens jou?
Een rustige buurt, zo gezien op de fotoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het uitzicht van mijn kamer.
Het is afgesloten voor alle Egyptische paupersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Een rustige buurt, zo gezien op de foto.
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is afgesloten voor alle Egyptische paupers
Wik zei toch dat het een compound was, een soort park met huizen voor de meer vermogende mensen met beveiliging, zodat je geen last heb van de criminele luiquote:
Very nice, look at DVD's man, it's the real shit, you want DVD man? I sell! No sell? Motherfucker!quote:
Onze buurman is een Azeri pauper/nationalist. Met z'n rainbow flag in z'n voortuinquote:
Ach, leuker dan exclusief in de GS topic tochquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ben ik gezeve nummer één, ja
? Dat heb ik wel te danken aan jou . Jij vroeg aan mij waarom ik nooit in het Turken topic postte
. Nu post ik, is het nog steeds niet goed.
Gevezequote:
Hè, wat? Nationalisme? Dat kennen wij niet...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onze buurman is een Azeri pauper/nationalist. Met z'n rainbow flag in z'n voortuin. Of misschien is het de ambassadeur, dan vergeef ik het hem
.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onze buurman is een Azeri pauper/nationalist. Met z'n rainbow flag in z'n voortuin. Of misschien is het de ambassadeur, dan vergeef ik het hem
.
Ah zo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik zei toch dat het een compound was, een soort park met huizen voor de meer vermogende mensen met beveiliging, zodat je geen last heb van de criminele lui
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach, leuker dan exclusief in de GS topic toch
[..]
GevezeTypo is snel gemaakt met die rare Turkse woorden
GMTAquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
HET topic. De topic klinkt gewoon niet.
Vind vbl (incl GS topic) gewoon saai met die nieuwe vbl-forum. En al die andere Turken zijn hem ook gesmeerd lijkt 't wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De GS topic is een beetje dood
.
Wat probeer je hiermee te bereikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:01 schreef Ayca het volgende:
Dat heb je in Turkije ook genoegnooit gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die goede oude tijdenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind vbl (incl GS topic) gewoon saai met die nieuwe vbl-forum. En al die andere Turken zijn hem ook gesmeerd lijkt 't wel.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te bereiken...
?
Vorig jaar zag ik er iig heel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens nu we het hier over hebben, ik ben benieuwd of mijn moeder al wat heeft gekocht![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Heh. Ik ben jaloers op dat plaatje. Ik wil ook een boxmaatje
![]()
!
Ik let daar eigenlijk niet veel opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ik er iig heel wat![]()
Trouwens nu we het hier over hebben, ik ben benieuwd of mijn moeder al wat heeft gekocht
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik let daar eigenlijk niet veel op.
Dan moet je haar spreken.
Blijkbaar niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke, ik hou niet van quotenen toch doe ik het, voor jullie!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:52 schreef Ayca het volgende:
mcflurry oreo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cool story, Hansel.
Je aders?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb dringend een fietslicht nodig.. als je er een hebt pm me en ik geef je m'n aders.
wat lief van je..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef Ayca het volgende:
Ik heb er wel een, maar die mag je dan mooi komen ophalenik ga niet naar zaandam
Nee dat kon niet want ik had beloofd dat ik zou koken, en onder koken verstaat m'n moeder geen döner/friet/etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:56 schreef Ayca het volgende:
Had dan een broodje gehaald![]()
Ik moet nog steeds een durum halen.
De 22:00 snack is hier je uitkomstquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil broodje döner. Maar we eten kipsatéschnitzel. En ja dat heb ik zelf gekookt.
Ik zie hem nog?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is mijn R.I.P Fobo plaatje uit mijn fotoboek weg?
Niets bijzonders eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk.![]()
Ik heb net 1,5 uur zitten kletsen in de kantine met m'n vriend + collega's. Ze zaten aan 't bier enzo. Krijg ik net smsjes van m'n Turkje;
'Je was echt moi bndaag'
'Je was heek mooi in min oge'
'Heekmooi'
'heel mooi'
Ik; 'Waarom? Er was toch niets speciaals? 't Bier smaakte goed zeker?'
'Nee serieus. Je bent mooi.'
Beetje zatjes. Hij drinkt nooit.
Aaaah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt verliefd he?
![]()
Ja. Al 2,5 jaar.quote:
Serieus ik dacht dat ik jou ge-PM'd had de afgelopen week.. maar kan er naast zitten. Ik zeg toch dat het nu beter gaat tussen ons? Ik wil hem gewoon niet kwijt en hij beseft dat zelf ook steeds meer en meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig zijn jullie 'gewoon' vrienden, bedoelt ie er niks speciaals mee, doet het je niks en weet hij dat hij geen kans meer bij je maakt...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk.![]()
Ik heb net 1,5 uur zitten kletsen in de kantine met m'n vriend + collega's. Ze zaten aan 't bier enzo. Krijg ik net smsjes van m'n Turkje;
'Je was echt moi bndaag'
'Je was heek mooi in min oge'
'Heekmooi'
'heel mooi'
Ik; 'Waarom? Er was toch niets speciaals? 't Bier smaakte goed zeker?'
'Nee serieus. Je bent mooi.'
Beetje zatjes. Hij drinkt nooit.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk dat het weer wat beter gaat tussen jullie
![]()
Ja, echt heel fijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaleuk dat het weer wat beter gaat tussen jullie
Best wel. Maar ik word ook 'nooit' verliefd, daarvoor moet echt heel wat gebeuren bij mij. Ik heb voor hem maar één vriendje gehad en dat was niet echt serieus. M'n Turkje is echt m'n 'eerste echte liefde' haha. Zo cheesy.quote:
Ik heb je gepm'dquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja. Al 2,5 jaar.![]()
![]()
Serieus ziekelijk, nog nooit meegemaakt.
[..]
Serieus ik dacht dat ik jou ge-PM'd had de afgelopen week.. maar kan er naast zitten. Ik zeg toch dat het nu beter gaat tussen ons? Ik wil hem gewoon niet kwijt en hij beseft dat zelf ook steeds meer en meer.
Haha, tof. Ik word nooit verliefd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:49 schreef maartjeh het volgende:
Best wel. Maar ik word ook 'nooit' verliefd, daarvoor moet echt heel wat gebeuren bij mij. Ik heb voor hem maar één vriendje gehad en dat was niet echt serieus. M'n Turkje is echt m'n 'eerste echte liefde' haha. Zo cheesy.
JA een vriend van mij ook. Daar had ik het net nog over met m'n moeder, dat ik echt NIET begrijp hoe sommige mensen zo snel echt verliefd kunnen zijn. Ik kan me daar echt totaaaal niet in verplaatsen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, tof. Ik word nooit verliefd.Een vriendin van mij wordt altijd vet snel verliefd, zij is ook nooit alleen en heeft altijd een relatie. Ik snap zulke mensen echt niet.
Hoe durf jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is mijn R.I.P Fobo plaatje uit mijn fotoboek weg?
Haha, maar het lijkt me wel tof hoor. Verliefdheid is een leuk gevoel en als je het snel wordt en er ook nog eens snel overheen komt heb je alleen maar geluk, vind ik dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
JA een vriend van mij ook. Daar had ik het net nog over met m'n moeder, dat ik echt NIET begrijp hoe sommige mensen zo snel echt verliefd kunnen zijn. Ik kan me daar echt totaaaal niet in verplaatsen.
Ja, dat wel. Maar dan is het niet meer speciaal. Sowieso wil ik geen 3 verschillende vriendjes voor ik ga trouwen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, maar het lijkt me wel tof hoor. Verliefdheid is een leuk gevoel en als je het snel wordt en er ook nog eens snel overheen komt heb je alleen maar geluk, vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |