quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:44 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij gokt ze gewoon maar waten niet eens de moeite nemen voor een TT
Iedereen die hier post krijgt +1 op superioriteit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is wel duidelijk wie hier een superieure topicopener is.
Veel plezierquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, ik ga vliegen. Toedeledokies.
Doeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, ik ga vliegen. Toedeledokies.
Nope. Ben jij wel van plan om daar naar toe te gaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand van plan om er heen te gaan?
Dat moet toch geen probleem zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien, ik ken iemand die in de organisatie zit en hij zegt dat ik echtt moet komen. Haha. Maar het is zoo ver.
Is het verplicht dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie vieren toch ook Newruz?
Dat is ook waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het verplicht dan?Ja meestal probeert mijn moeder wel wat te doen elk jaar, maar dit jaar is ze er niet, dus ik betwijfel het of we er iets aan gaan doen...
Nee, dat zeg ik toch niet? Maar omdat het bij Azeri's gebruikelijk is om het te vieren dacht ik dat jullie misschien eerder naar zo'n feest zouden gaan. Mijn ouders weten niet eens wat Newruz is, laat staan dat ze het vieren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is het verplicht dan?Ja meestal probeert mijn moeder wel wat te doen elk jaar, maar dit jaar is ze er niet, dus ik betwijfel het of we er iets aan gaan doen...
3 uur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat moet toch geen probleem zijn? Hoe lang duurt het reizen dan? 2 uur?
Jep, maar ze belt wel elke dagquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is ook waar... je moeder is er niet. Wanneer komt ze terug?
Woah, dan is ze best lang wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jep, maar ze belt wel elke dagde 28ste
Misschien ontmoet je daar wel leuke vriendenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik ben weer eens alleen. Waarom heb ik saaie vrienden?
Hij gaat niet, terwijl hij in Den-Haag woont.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien ontmoet je daar wel leuke vrienden. Je hebt toch GB, hij is niet saai. Toch
?
Haha neequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Maar omdat het bij Azeri's gebruikelijk is om het te vieren dacht ik dat jullie misschien eerder naar zo'n feest zouden gaan. Mijn ouders weten niet eens wat Newruz is, laat staan dat ze het vieren.
Jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha neeDat klopt ja, maar ik zie mijn vader niet zo snel naar den haag gaan voor een feest
Misschien wil het Licht wel meegaan? Ik denk dat hij zulke feestjes wel waardeert. Ook denk ik dat hij nu meeleest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Feesten? Weet ik veel.
Waarschijnlijk gewoon veel optredens en dansen enzeu.
Haha.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien wil het Licht wel mee gaan? Ik denk dat hij zulke feestjes wel waardeert. Ook denk ik dat hij nu meeleest.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien wil het Licht wel mee gaan? Ik denk dat hij zulke feestjes wel waardeert. Ook denk ik dat hij nu meeleest.
Balenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Vriendin is gezakt voor haar rijexamen. Nu heb ik nog steeds geen chauffeur.
Geen geld, geen tijd, geen zin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Balen. Waarom ga jij zelf niet leren rijden
![]()
? Het is nooit fijn om afhankelijk te zijn van iemand
.
Rijlessen zijn erg duur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:16 schreef Ayca het volgende:
Jij hebt nooit geld, tijd of zinJe ziet waarschijnlijk nog steeds geen smileys
Rijexamensquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Vriendin is gezakt voor haar rijexamen. Nu heb ik nog steeds geen chauffeur.
Doe maar alvast ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef Ayca het volgende:
Helaas wel ja, misschien moet ik al beginnen met sparen![]()
Dat dacht ik al![]()
maar ach het is geen ramp ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |