Hoe zit het trouwens? Fokkers hebben voorrang op normaal publiek? Of is de servers alleen voor fokkers?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef trance_fan het volgende:
De naam van server is nu : [FoK!] Dutch HardCore Server - Ranked
Fokkers hebben voorrang op normaal publiek, aangezien het een public server is kan iedereen erop wanneer hij of zij dat wilquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens? Fokkers hebben voorrang op normaal publiek? Of is de servers alleen voor fokkers?
Zie vorige pagina:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De server is niet debranded = dus geen eigen logo, zie post hiervoor.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef dekkered het volgende:
zo server is als het goed is goed ingesteld (op het HardCore + minimap na).
Ik heb net de debranded pack betaald. dit moeten ze alleen even aanvinken bij ons op de server en dat doen ze zo.
Net idd nagecheckt op clanforge. de server is debranded. Ladies and gentlemen: start your paintskilzz doe toch maar photoshop ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef trance_fan het volgende:
De naam van server is nu : [FoK!] Dutch HardCore Server - Ranked
Ik log op de TS in met mijn forum naam, zal ik dit veranderen naar mijn bc2 nik voor meer duidelijkheid?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef Nuck.Chorris het volgende:
We gebruiken geen reserved slots. dit omdat de server deze plekken dan ook echt leeg gaat houden totdat diegene inlogt. Gelukkig hebben we 8 admins die voor een fokker plaats kunnen maken. Het is dan ook van belang dat spelers op ts zijn of een fok tag in de naam hebben staan zodat we geen fokker uit de server verwijderen.
Fok! Ambachtelijke teabagging sinds 1853 ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
Net idd nagecheckt op clanforge. de server is debranded. Ladies and gentlemen: start your paintskilzz doe toch maar photoshop ofzo
Ik zal eens kijken zondag of ik wat kan maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Nuck.Chorris het volgende:
[..]
Net idd nagecheckt op clanforge. de server is debranded. Ladies and gentlemen: start your paintskilzz doe toch maar photoshop ofzo
De admins kunnen kicken terwijl ze ingame zijn. Het ts scherm zullen de meesten dus toch niet nakijken. Over het algemeen kennen we de namen van fokkers nu wel. een tag zorgt ervoor dat je in ieder geval niet per ongeluk wordt gekickt. Ts zorgt ervoor dat je een brul kan geven als je (per ongeluk) toch gekickt wordt. Voorlopig is dit nog niet aan de orde aangezien de server tot nu toe een max aantal players van 10 had.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik log op de TS in met mijn forum naam, zal ik dit veranderen naar mijn bc2 nik voor meer duidelijkheid?
graag op ts je bc2 nick en dan tussen haakjes je forum nickquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik log op de TS in met mijn forum naam, zal ik dit veranderen naar mijn bc2 nik voor meer duidelijkheid?
Aight.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
graag op ts je bc2 nick en dan tussen haakjes je forum nick
zo dus: kogelvoer[NL] (dekkered)
Jezus, krijg je zelfs betaald om Fok bannertjes te maken? :pquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef J.Clarkson het volgende:
5 minuten paint en klaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Jezus, krijg je zelfs betaald om Fok bannertjes te maken? :p
Lijpe shit ouwe
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:25 schreef Deetch het volgende:
ik vind het "teabagging since" lettertype niet zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |