En omdat foto's zo veel meer zeggen dan gezever

en jullie graag plaatjes kijken ...
![]()
Linusje wilde absoluut even een live concert geven op de zolder

feestje om te vieren dat de ruwe werken min of meer klaar zijn ... enkel nog dagkantjes vensters, lampen ophangen en het trapgat + trap ... dat laatste wachten we offerte van af ... de rest zal wel ergens in de loop van deze week gedaan raken! Ook zijn we aan het kijken om aan de doosopbergkanten deurtjes te laten maken ... mijn schoonbroer is schrijnwerker maar heeft al veel werk dus we gaan kijken wat hij zegt

anders wordt het tijdelijk gordijn tot hij wat rustigere periode heeft.
![]()
Hier doen we het allemaal voor he

ik had geen bureau meer en nu dus wel terug ... alles mooi aangesloten, kabels samen gedaan, 2 monitors opgehangen ... en er dan achter gekomen dat ik geen wireless heb in mijn pc

dus ergens deze week even een wifi kaartje scoren

Kleinigheid over mijn pctje ... gewoon voor de geintresseerden. AMD dual core athlon volledig passief gekoeld! ook Passieve voeding dus geen geluid. Er is 1 fan die op zeer zeer lage toeren draait en die hoor je echt niet. Ik heb een hekel aan pc's die lawaai maken! Verder zit er een gforce kaart in ... geen idee welke maar ook passief

en 1 GB geheugen ... dan een tvtuner die niet in gebruik is (voor analoog capturen) en een soundblaster live waarvan ik enkel de hoofdtelefoon gebruik

2 AOC 22 inch beeldschermen. 2 TB harddisk en 8 GB ram geheugen. Ik werk met Ubuntu Linux 64 bit.
![]()
Voila een oude Marantz radio + versterker met 4 kanalen gevonden op kapaza en bij mij in de buurt voor 60 euro. Werkt perfect en ik ben nogal Marantz fan. Geluid is zeer zeer aangenaam, meer dan genoeg vermogen en ik heb voor 35 euro ook een passende platenspeler op de kop kunnen tikken ... niet dat ik zo fervent platen aanhanger ben maar voor 35 euro in perfecte staat wilde ik dat er wel bij

![]()
en dan de ikea monitor houders ... echt perfect! Zeer fijne oplossing
![]()
Andere kijkhoek, oh ja ... cherry keyboard en het lampje komt uit de ikea maar is omgebouwd van 12 volt 30 watt halogeen naar 15 ultra bright warm White LED's 3,4 watt in totaal... 2 jaar geleden eens mee geammuseerd. De lamp heeft 2 standen 1 fel en 1 minder fel. Ik dacht dat dat niet zou werken bij leds maar dat werkte dus wel.
![]()
Kunstwerk opgehangen en nespresso geinstalleerd -> Linux -> Werken -> moet koffie bij

![]()
Mijn vrouw haar tijdelijke bureau

met haar Imac.
![]()
Kunstwerk gemaakt door een bevriend kunstenaar Johan Nieuwbord jaja ik werk in de IT dus het is wat in die trand.
![]()
Ook van Johan Nieuwborg Gemaakt van oude electronica componenten en dergelijke.
![]()
En direct al de trein opgebouwd

goedgekeurd door onze zoon!
![]()
Vrouwtje heeft nu volwaardige hobbykamer heb nog snel een houten bureau voor haar gemaakt extra dik en bescherming tegen de muur. Tevens halve cirkel uit gezaagd zodat ze beter kan knutselen

wat ze presies doet? Daar gaat het hier niet over

Verder ook op de foto's zichtbaar wat ikea aankopen

- 2 vloer onderleg rol bescherm dingen (geen idee hoe dat presies heet)
- bureau beschermer in zelfde kunstof
- papier sorteer ding in grijs met 3 schuifbakjes
- 2 glazen bollen als bij verlichting met daarin 2 x 11 watt spaarlamp E14
[ Bericht 4% gewijzigd door HaerdenC op 17-05-2010 23:58:14 ]