Morgen iets warmer, dinsdag nog iets warmer (15 C), daarna winterquote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Asgard het volgende:
Zijn er al nieuwe vooruitzichten? Word het weer warmer?
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef Adelante het volgende:
Onzin, het blijft gewoon 10 graden gemiddeld
Winter?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Morgen iets warmer, dinsdag nog iets warmer (15 C), daarna winter
Yup. http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradarquote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef Drassss het volgende:
Zie flink wat onweer in noord-Frankrijk/ België...
Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat die buien wel uitdoven voordat ze NL bereiken, is het niet?
Dat is mijn geheime spionage radarquote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef marcel-o het volgende:
wat is dat voor n toffe radar met die vliegtuigjes?
temperatuur is nog te laag hier denk ik.quote:
Ja... 12°C is te koud.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
temperatuur is nog te laag hier denk ik.
Hier ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Oeh... wat gemeen van jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Niet eerlijk.
Jullie hebben al een toffe winter gehad, vandaag warm weer en nu ook dat nog. Ik hoop dat jullie de hele zomer lang 16 graden en regen krijgen.![]()
je ziet ze idd zo ontstaan in het noordoosten.quote:
Er stond ook "dit jaar"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef marcel-o het volgende:
Whehedat denk k niet
daar zijn wast hogere temps voor nodig.
Deze zomer gaat dat zeker wel gebeuren, aangezien het zo'n 38 graden gaat worden.
Ik woon in 't hartje van het land. (Vianen)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef horned_reaper het volgende:
Er worden in het zuiden van het land inderdaad shelfclouds en rolwolken gemeld.....
t is dan ook n beste scherpe randquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef horned_reaper het volgende:
Er worden in het zuiden van het land inderdaad shelfclouds en rolwolken gemeld.....
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alstu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat waren foto's van een uurtje terugquote:
jippie-a-f*king-yeahquote:
Vaak wel heftig, maar hoeft echt niet. Maar ziet er mooi uit altijd!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:58 schreef RiKe het volgende:
Oke die was niet te verwachten!
Zag hem hier (Leiden) ook over komen, heb alleen de apparatuur niet voor goede foto's..
Even een "new guy" vraagje hoor, gaat zo'n shelf niet normaal gepaard met hevig weer?
Want hier gebeurt echt niets nu...behalve een beetje mot regen.
Normaal wel, maar dit was niet echt een Shelfcloudquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:58 schreef RiKe het volgende:
Oke die was niet te verwachten!
Zag hem hier (Leiden) ook over komen, heb alleen de apparatuur niet voor goede foto's..
Even een "new guy" vraagje hoor, gaat zo'n shelf niet normaal gepaard met hevig weer?
Want hier gebeurt echt niets nu...behalve een beetje mot regen.
Zoiets als op 16-07-07?:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Normaal wel, maar dit was niet echt een Shelfcloud![]()
Het was gewoon een arcus structuur dat symptomen had van een shelf.... er was genoeg opwaardse kracht om deze structuur te veroorzaken maar simpelweg te weinig energie in de lucht om er hevig onweer aan te koppelen.... als we dezelfde instabiele lucht zouden hebben gehad bij 25 graden en een bovenliggend koudefront had het heel wat heftiger kunnen aflopen
Precies, dat is een typische shelfcloud (boven Enschede)... je ziet hoe de rolwolk vooraan vannuit onder de kern voor de regen omhoog trekt en zo de machtige shelf veroorzaakt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zoiets als op 16-07-07?: [ afbeelding ]
Daar reed ik toen onderdoor op de Puch Maxi....kon nog net op tijd een tunneltje in duiken, anders had ik een snorkel in m'n helm nodig!
Het is dat ik toevallig uit het raam keek anders had ik hem ook gemist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef kree het volgende:
Hmm niks van gemerkt en volgens buienradar is ie hier al voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |