En terecht. Alleen "nu al" ridiculiseert de zaak enigszins, aangezien we al drie dagen verder zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar zijn we nog steeds trots op, dat we dat toen mochten.
Zo dan. En als het straks drukker wordt niet meer zo miereneuken aub, want dan is er geen tijd meer om er iets mee te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En terecht. Alleen "nu al" ridiculiseert de zaak enigszins, aangezien we al drie dagen verder zijn.
Volgens Remlof komt het vooralsnog gewoon hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:13 schreef PC eend het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen of jullie de secret story hier gaan doen of dat er misschien wel een eigen sub-forum voor komt?
Dit zou ik graag willen weten ivm mijn inslijm tactieken die ik dan doeltreffend kan afstemmen op de juiste mods en andere desbetreffende crewleden
Dan kan hij hier mooi wel even komen bukken zodat ik hem persoonlijk kan bedanken voor de fantastisch nieuwe lay-out die ik voor mijn kiezen kreeg en mijn bek niet meer uitkrijgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens Remlof komt het vooralsnog gewoon hier
Als dat -bovenstaande- je inslijm techniek is geef ik je weinig kansquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan hij hier mooi wel even komen bukken zodat ik hem persoonlijk kan bedanken voor de fantastisch nieuwe lay-out die ik voor mijn kiezen kreeg en mijn bek niet meer uitkrijg![]()
Hij is niet dood.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef PC eend het volgende:
Bukken zodat ik hem in zijn reet kan kruipen natuurlijk![]()
Wan ik kreeg er wel even een nare smaak van in mijn bek, maar na een poosje gewenning, zie ik de nieuwe lay-out als een soort 3-maanden beugel die alles op den duur weer netjes recht zet
Posts overzetten kan niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand de off-topic postings uit FOK! reist af naar Secret Story-villa in Portugal!!! even overbezemen naar [RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2 ?
Anders blijven de ot-reacties daar binnenkomen. Fok!kers zijn gewillig, maar de drang om toch te antwoorden is sterker dan de mens zelf, ondanks de goede wil
Dus als ik het goed begrijp biedt de techniek op een uiterst modern en technisch vernuftig forum als Fok! niet de mogelijkheid die een doe-het-zelfforum als phpBB wel biedt???quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Posts overzetten kan niet.
Heb daarstraks voor de tweede keer vriendelijk aangegeven dat er een ander topic is voor algemene zaken.
Mocht het erg off topic verder gaan dan verwijderen we wel wat posts. Dan gaat men vanzelf wel in het daarvoor bestemde topic verder hopelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |