Meer lol dan naar een forum dat je anders nooit bezoekt te komen om daar je digitale diarree achter te laten, meathead.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:56 schreef rubje het volgende:
ff serieus: wat is nou de lol hieraan behalve het vermelden?![]()
Nog zo'n lutserquote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat TS op de 1 of andere manier betrokken is bij dit kleuterprojectje.
jij bent toch niet goed bij je hoofd ?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Kleine impressie van afgelopen dinsdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel een juiste conclusie.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent toch niet goed bij je hoofd ?
of wel?
Misschien kun je dan eens uit de doeken doen waarom je zo'n buitengewoon oninteressant iets zo ophemelt.quote:
Misschien als jij eerst eens uit de doeken doet waarom je een forum waar je normaal nooit komt komt binnenvallen en direct in het eerste de beste topic op luidruchtige wijze een waardeoordeel over de inhoud denkt te moeten geven.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Misschien kun je dan eens uit de doeken doen waarom je zo'n buitengewoon oninteressant iets zo ophemelt.
Ik hoef me niet te verantwoorden voor de plaatsen waar ik post en wat mijn motief is om een bepaald iets te posten. Ik spreek een vermoeden uit en het is onderhand wel duidelijk dat je daar maar matig mee kunt omgaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien als jij eerst eens uit de doeken doet waarom je een forum waar je normaal nooit komt komt binnenvallen en direct in het eerste de beste topic op luidruchtige wijze een waardeoordeel over de inhoud denkt te moeten geven.
Dat is hetzelfde als dat ik per ongeluk door jouw buurt rij en plompverloren bij je aanbel om te zeggen dat ik jouw Tokkie-car die voor de deur staat niet mooi vind.
Dat zal ik dan ook niet doen. Het heropvoeden van mensen met tokkiegedrag is niet mijn taak. Bovendien: It'd be quicker to train a monkey.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:37 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden voor de plaatsen waar ik post en wat mijn motief is om een bepaald iets te posten. Ik spreek een vermoeden uit en het is onderhand wel duidelijk dat je daar maar matig mee kunt omgaan.
Als jij jouw mening komt geven over mijn auto dan haal ik 1x mijn schouders op en vraag of je anders nog wat te melden hebt. Echt, het zal mij een rotzorg zijn wat jij ervan vindt.
Verder ben je niet verplicht om op mijn post in te gaan.
Stel je dan in het vervolg direct niet zo huilerig en kleinzielig op. Laat het gewoon lekker links liggen en draai er niet zo belachelijk omheen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal ik dan ook niet doen. Het heropvoeden van mensen met tokkiegedrag is niet mijn taak. Bovendien: It'd be quicker to train a monkey.
Zeker gaaf! En dat uurtje quizzen met Tonja iedere dinsdag is gewoon superleuk, niks meer, niks minder. Er is niks mee te winnen, maar de lol die je onderling met elkaar hebt is priceless. Het leuke is dat er iedere week meer Fok!kers inloggen en na een keertje de kat uit de boom kijken ook mee gaan doen. Het is gewoon een wekelijks uurtje samenzijn van de leden van het RLS forum, waarbij anderen uiteraard ook welkom zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
Ik ben zeker de enige die het wel weet te waarderen
Pictionary is gaaf!!![]()
http://www.isketch.net/
Wat kom je hier nou eigenlijk doen? Ik stel mij jou eerlijk gezegd echt voor als een typetje Dirk van Koot en Bie. Asociaal ergens binnen komen vallen en op een lager dan VMBO-niveautje even in een snelle oneliner de boel komen afkraken.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Stel je dan in het vervolg direct niet zo huilerig en kleinzielig op. Laat het gewoon lekker links liggen en draai er niet zo belachelijk omheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |