Ze lopen allemaal door elkaar qua inhoud zodat je, als je geïnteresseerd bent, alles wel moet lezen en overzien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nogmaals, we zijn ermee bezig. Die 'vergaarbak' wordt georganiseerd. Op welke topics doel je precies? Het prijzengeld? De prijs van de streams? Allemaal prima en relevante topics.
Wtf!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal door elkaar qua inhoud zodat je, als je geïnteresseerd bent, alles wel moet lezen en overzien.
Zijn de Vlemmix topics relevant? Toch zijn er twee van geopend. Voor elk wissewasje een topic.
Maar goed, jullie keus.
Uiteindelijk worden de secret story topiques samengevoegd tot 1 grote FAQ denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lopen allemaal door elkaar qua inhoud zodat je, als je geïnteresseerd bent, alles wel moet lezen en overzien.
Zijn de Vlemmix topics relevant? Toch zijn er twee van geopend. Voor elk wissewasje een topic.
Maar goed, jullie keus.
Wat mij betreft hoe meer posters hoe beter, maar ik zeg je eerlijk dat ik het irritant vind dat je zoveel topics opent.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is dit voor sektementaliteit?
het komt op mij over dat je hier niet welkom bent als je niet tot het RLS SC kliekje behoort.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoe meer posters hoe beter, maar ik zeg je eerlijk dat ik het irritant vind dat je zoveel topics opent.
Onzin.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het komt op mij over dat je hier niet welkom bent als je niet tot het RLS SC kliekje behoort.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht 'ik doe het nog een keer over'?
[..]
En dan antwoordt Gert dat er binnenkort orde in de tent komt. Als Maanvis zijn topicdiarrhee dan ook nog zou willen inperken, dan zou dat enorm schelen.
daar gaat het niet om Mera, lees eens goed wat ik schreef, maar ben er klaar mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Van mij mag Maanvis doorgaan met zijn topicdiarree hoor, hoort toch ook gewoon bij een druk bezocht forum?
Ik las serieus ''Klaagvis''quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Van mij mag Maanvis doorgaan met zijn topicdiarree hoor, hoort toch ook gewoon bij een druk bezocht forum?
Praat niet zo over mn vliesje jonguhhhhhquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een stelletje maagden hier... serieus.
Omdat één iemand iets vindt. Dramaqueen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het komt op mij over dat je hier niet welkom bent als je niet tot het RLS SC kliekje behoort.
Hij heeft wel een beetje gelijk ergens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat één iemand iets vindt. Dramaqueen!
Vind ik wel. Ik vind de levendigheid en hoeveelheid qua topics ook juist leuk. Maar één iemand vindt dat net wat minder en dan ligt het aan de sc. Nou ja, ook goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:35 schreef BONG4002 het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk ergens.
Merk het zelf ook bij mij dus zo vergezocht is het niet imho.
ja en een rls dat niet bij het rls forum wordt geplaatst. . .jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Copycat het volgende:
Een RLSsubforum zonder RLS. Ik vind het raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |