Nu je Noek hebt weggepest ga je aan mij beginnen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noek gaat weg en meteen gaan die newbies door slotjes heen posten, waar moet 't heen met de verhoudingen binnen RLS.
Ja ontzettend zelfs. Daar zit je dan met je meeste zon-uren de bewolking te vieren!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is het bij jullie zonnig eigenlijk? Had mij echt op vandaag verheugd qua weer maar het valt mij een beetje tegen
Wij sparen de uren op tot het ook echt aangenaam warm is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ontzettend zelfs. Daar zit je dan met je meeste zon-uren de bewolking te vieren!![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu je Noek hebt weggepest ga je aan mij beginnen?
Ja iets engs met medicijnen of zo! Prednison? Wat een bakkes hè!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt niet eens meer op zichzelf. Wat heeft die gedaan??
Volgende week vakantie. Da's wel fijn.quote:
We kwamen langs het stadion en moesten heel erg aan jou denken, vandaarquote:
"Heel erg!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kwamen langs het stadion en moesten heel erg aan jou denken, vandaar![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is iets mis gegaan. Ik had het zo uitgewerkt dat als Noek op zwart ging de pleuris uit zou breken, RLS een strenge doch rechtvaardige modhand nodig zou hebben en Remlof niet anders kon dan mij te vragen...
Waar is de pleuris?!
Waar ga je heen? Lekker zeg, gewoon zo tussendoor. Met de kinderen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgende week vakantie. Da's wel fijn.
Vraag het in FB!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die nog WEL blauw is mijn verse FB even stickerst maken zodat die pleuris idioten uit mijn topique blijven?
Ik niet want ik ben bang voor Pietje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die nog WEL blauw is mijn verse FB even stickerst maken zodat die pleuris idioten uit mijn topique blijven?
Nee zonder!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Lekker zeg, gewoon zo tussendoor. Met de kinderen?
Toch??quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij ligt mijn telefoon oplader ding kabeltje nog in Klundert
Nee! Ik moet de eerste zijn en jij moet in mijn kielzog hetzelfde posten. Niet andersom. Pertinent niet!quote:
hij is aan het krassenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft FANN een masturberende tovenaar in haar post?!
Ik doe wel even wat rustiger dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik moet de eerste zijn en jij moet in mijn kielzog hetzelfde posten. Niet andersom. Pertinent niet!
Zonder?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee zonder!verrassing van Buum.
Hij gaat wel mee.
![]()
En jouw sig.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zullen allemaal blij zijn om te horen dat ik mijn oplader heb gevonden
Mijn gemiddelde gaat weer omhoog!quote:statistieken
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 47970 (gemiddeld 42 per dag)
"Niemand maakt zijn eigen kind alleen", zongen die twee. Ja, het was een knap stukje tekstquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Zonder?How very Natasia of you.
![]()
Niemand slaat zijn eigen kind alleen.. Dat zong die draak toch met Vlemmix?
Alleen als ik zin heb in een kopje thee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er serieus mensen die een koffiepad voor de Senseo 2x gebruiken?
waardeloze post zonder voorbeeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze zouden de designer van het nieuwe Pepsi leaugeaux tegen de muur moeten zetten, serieus.
Sorry, liefste.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
waardeloze post zonder voorbeeld
Dat meen je niet? En dat na al die moeite om een nieuw logo te maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is fucking lelijk, ik heb een fles voor mijn neus staan, op de dop staat het oude logo nog, FAIL
wtmf?!?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, liefste.
[ afbeelding ]
http://sorayasha.com/blog(...)09/07/pepsi-logo.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook geen toeval dat al die merken (en bijvoorbeeld ook voetbalclubs) de kleur rood gebruiken, rood is een warme kleur.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Lekker hè? Ik heb de hele ochtend in de tuin lopen rommelen.quote:
Het is heerlijk buiten, ik moet helaas werken, maar ben net even buiten de deur wezen lunchen en iedereen is meteen een stuk vrolijkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker hè? Ik heb de hele ochtend in de tuin lopen rommelen.![]()
Is er al nieuws over poes? Het kan zijn dat ik het gemist heb.
Verrek!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ubikann.com/wp(...)02/pepsi_bottles.jpg
De wereld ziet er gewoon anders uit als het zonnetje schijnt. Ik hoop dat dat ook voor mij gaat gelden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Het is heerlijk buiten, ik moet helaas werken, maar ben net even buiten de deur wezen lunchen en iedereen is meteen een stuk vrolijker![]()
Helaas, nog niets van of over poes gehoord. Ik heb een heel klein beetje hoop dat ze door de kou een nieuw huis heeft gevonden en misschien gaat ze met het mooiere weer naar buiten en vindt ze haar oude huis weer terug.
Ja echt he? Ze hebben wel meteen een pro uitgekozen dat zie je meteenquote:
Ik hoop dat voor jou het zonnetje ook weer een beetje gaat schijnen Bee, misschien wil de lente daar een beetje aan meehelpen, na deze voor jou hele donkere winter.Lukt het allemaal een beetje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De wereld ziet er gewoon anders uit als het zonnetje schijnt. Ik hoop dat dat ook voor mij gaat gelden.![]()
Oh, ik hoop met je mee. Grote kans dat je gelijk hebt en komt ze binnenkort gewoon weer aanlopen bij haar eigenste bazinnetje.
John lijkt wel een verloren zoon van Leo Beenhakkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt niet eens meer op zichzelf. Wat heeft die gedaan??
Nee, het gaat voor geen meter maar daar ga ik in de SC maar niet op in. Je weet nooit wie er meeleest hè? als je begrijpt wie/wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat voor jou het zonnetje ook weer een beetje gaat schijnen Bee, misschien wil de lente daar een beetje aan meehelpen, na deze voor jou hele donkere winter.Lukt het allemaal een beetje?
Ik dacht laatst heel even dat Vic weer terug was vanwege de foto's die je had van de zonwering in Eemnes
Is goed. Ik begrijp dat het moeilijk is dus wilde ik er niet zomaar aan voorbij gaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het gaat voor geen meter maar daar ga ik in de SC maar niet op in. Je weet nooit wie er meeleest hè? als je begrijpt wie/wat ik bedoel
Ik stuur je binnenkort wel een PM.
Makkelijker gezegd dan gedaan skattie. Je bent wel liev.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
BeQu! Ga lekker in de zon op een terras zitten zuipen!
Ik niet, maar dan gaan we toch leuk met zijn alle googlenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van zelf een boek(je) maken/laten drukken?
Heb vermoedelijk wel een Roemeens adresje voor je. Een Nederlandse armoedzaaier die daar zit regelt dat soort dingen (schrijft zelf ook). Weet alleen niet hoe hoog de oplage moet zijn en hoe serieus je bent.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij mag datquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan skattie. Je bent wel liev.![]()
Nee Meer, ik sjans niet hoor.
Als het over digitaal aanleveren gaat wel. Scheelt enorm in de kostenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
komma.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik ook een vraag:
Wie kan mij vertellen onder welke toetsen het "groter dan"teken zit?
< bedoel je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik ook een vraag:
Wie kan mij vertellen onder welke toetsen het "groter dan"teken zit?
Ik lever de hele zooi digitaal aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het over digitaal aanleveren gaat wel. Scheelt enorm in de kosten![]()
Als je het moet láten DTP-en door de drukker betaal je je blauw.
Begrijp ik meis.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef Deisyy het volgende:
Is goed. Ik begrijp dat het moeilijk is dus wilde ik er niet zomaar aan voorbij gaan![]()
Sowieso vind ik het wel leuk dat je in deze SC bent.
Nou, in principe heb ik er maar één nodig ofzo. Hoewel iets meer me ook wel leuk lijkt zodat ik er een paar kan weggevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb vermoedelijk wel een Roemeens adresje voor je. Een Nederlandse armoedzaaier die daar zit regelt dat soort dingen (schrijft zelf ook). Weet alleen niet hoe hoog de oplage moet zijn en hoe serieus je bent.
Dan moet je het vooral hier neer gaan gooienquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En eigenlijk was de truc dat Mera het juist NIET te zien zou krijgen tot het af is
Ze mag wel weten dat ik er mee bezig benquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral hier neer gaan gooien
Senk joe.quote:
Gewoon <= gebruiken, betekent hetzelfde tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Er moet ook nog een streepje onder de >
De boot komt zoquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp ik meis.
Ik voel me een soort van herintreder.
Mooi, ik ben dol op garnalen.quote:
't Kan volgens mij ook in heel kleine oplages. Maar dan moet je volgens mij nog steeds aan een stuk of 30 denken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, in principe heb ik er maar één nodig ofzo. Hoewel iets meer me ook wel leuk lijkt zodat ik er een paar kan weggeven
Ik ben first en foremost heel benieuwd wat zo'n stunt ongeveer kostquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kan volgens mij ook in heel kleine oplages. Maar dan moet je volgens mij nog steeds aan een stuk of 30 denken.
Mocht je het hem willen vragen, dan hoor ik het wel
Pietje, je bent de bestequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon <= gebruiken, betekent hetzelfde toch?
Okee, dan leg ik het even simpel uit:quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En eigenlijk was de truc dat Mera het juist NIET te zien zou krijgen tot het af is
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Of je flikkert de hele PDF in een Hema online fotoalbum, en dan kun je voor 12 euro je gebonden boek zo ophalen.
Er zijn ooit wel boeken uitgegeven als forum zijnde, met verhalen van prikkers. Dat was echt niet duur. Die waren ongeveer 10 euro per stuk dacht ik, met een hele kleine oplage. (dacht iets van 100) En dan was er nog sprake van winst (die ging naar een goed doel)quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben first en foremost heel benieuwd wat zo'n stunt ongeveer kost
Ik heb daar echt geen verstand van
Ik zat al te kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik meen het, volgens mij werkt dat prima.
Hebben ze die in Nederland al?quote:
Maar als het je aanzoek op papier is, is de fun er zo ook wel weer vanaf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan ik het toch maar beter gewoon aan Meer laten zien
Die kan dan even aangeven wat ik het beste kan doen
Zo makkelijk laat je je toch niet in de pan hakkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien kan ik het toch maar beter gewoon aan Meer laten zien
Die kan dan even aangeven wat ik het beste kan doen
Zijn aanzoek kan hij ook pm-en, toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als het je aanzoek op papier is, is de fun er zo ook wel weer vanaf.
Ian wel, die is zo in de pan gehakt dat het een papventje is geworden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk laat je je toch niet in de pan hakken?
Komt wel goed, stel wankersquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo makkelijk laat je je toch niet in de pan hakken?
Ja! Bij de Appie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze die in Nederland al?
Chocolate Chip cookies met ijs, toch?
Hoeveel zitten er in een pak?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef Noek het volgende:
Ja! Bij de Appie.
Ik stond paf!Gauw gekocht en opgesmikkeld. Zo, smullen zeg.
Neen, het is stap één van mijn ingenieuze plan geld te verdienen aan de psychopatische fantasiewereld in mijn hoofd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar als het je aanzoek op papier is, is de fun er zo ook wel weer vanaf.
Hoe dan? Is het een hele grote koek dan? Die zijn toch meestal wel per 4, 8 of misschien wel 300.000 verpakt?quote:
Ik had, ik had, ik had nooit geboren moeten worden. Dan had jij dit nooit getikt jongeman.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou nou!
Je had "nee" moeten zeggen.
Het is één ijskoek. Dawast.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dan? Is het een hele grote koek dan? Die zijn toch meestal wel per 4, 8 of misschien wel 300.000 verpakt?
Niet zo bijdehand, jij zwarte!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had, ik had, ik had nooit geboren moeten worden. Dan had jij dit nooit getikt jongeman.
En nu wegwezen!
Ik wil gewoon een family pack en dat ik zo elke keer in mijn diepvrieslades kan grijpen en dat ik dan steeds weer zo'n niet te versmaden koek in mijn knuistjes heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:18 schreef Noek het volgende:
Het is één ijskoek. Dawast.
Maar dat is niet erg want dan koop je er gewoon 5 voor een tientje ofzo.
Opgelost!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:16 schreef Noek het volgende:
[..]
How very gay of you, thank you.
Very much!!
Maar 14 gradenquote:Hoest in het Noorden? Leuk hè?
Zwarte met connecties hè, jongeman!quote:
Het valt hier ook tegen hoor. Net wel een vrouw met rokje gezien, maar "rokjesdag" is het hier zeker niet.quote:
The only gay in villagequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You're very welcome!
[..]
Maar 14 graden
Aaah, Twiddledee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You're very welcome!
[..]
Maar 14 graden
Bijna 17 graden. Heb een uurtje ondanks de sluierbewolking in de tuin gezeten en ben toen het echt dichttrok maar boodschappen gaan doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt hier ook tegen hoor. Net wel een vrouw met rokje gezien, maar "rokjesdag" is het hier zeker niet.
Die vrouw van die Allday"s?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt hier ook tegen hoor. Net wel een vrouw met rokje gezien, maar "rokjesdag" is het hier zeker niet.
Hoe tof!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tv_theme_medley.html
Tof.
Dat doen die jonge gassies ook met die dingen in hun oor dat ze gewoon kunnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef Coos het volgende:
[..]
En weet je wat mij ook opvalt aan die ouwe lui in de super? Veel lullen er in zichzelf.![]()
En ik altijd maar kijken waar de gesprekspartner staat.
Bij de Appie. In jouw geval brengen ze die dus.quote:
Ik doe allebeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doen die jonge gassies ook met die dingen in hun oor dat ze gewoon kunnen
telefoneren maar dan zie je die telefoon niet en dan zeg ik
Whut ??
en dan kijken ze je raar aan alsof IK zo dom ben![]()
AHA gewoon AH dus.. eh snijplanken met messen mag ik die link hier gewoon postenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij de Appie. In jouw geval brengen ze die dus.![]()
Waar heb jij die snijplanken vandaan met die messen. Die is mooi!
Ah, thanks!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
AHA gewoon AH dus.. eh snijplanken met messen mag ik die link hier gewoon posten
ja toch h'e
effe zoeken..
effe naar beneden schrollen daar staat ie![]()
http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_c372/wonen-koken.html
Wat een werk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tv_theme_medley.html
Tof.
Die oudjes hebben meestal ook wel Bluetooth, maar dan in hun muil.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doen die jonge gassies ook met die dingen in hun oor dat ze gewoon kunnen
telefoneren maar dan zie je die telefoon niet en dan zeg ik
Is dit de pre-vrijdag borrel?quote:
Lekker veel zwart-witte blokjes d'r op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef FANN het volgende:
ik vin dat so een geinig klok![]()
http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_13656/test-beeld-groot.html
en kleurtjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Lekker veel zwart-witte blokjes d'r op.
Ik was laatst in de AH hier in de buurt en toen kon ik er met goed fatsoen niet meer uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Die oudjes hebben meestal ook wel Bluetooth, maar dan in hun muil.
De maandelijkse donderdagborrel. En dan moeten we 'spontaan' over 'het vak' ouwehoeren.quote:
Zon in een pot, de boeddha desk organizer...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu zie ik weer allemaal mooie dingetje die ik wil hebben
Dan lig je in/op heel erg zout water te drijven, met haast geen licht en relax muziek, is erg lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef FANN het volgende:
wat is floaten???
http://www.bestelkado.nl/(...)-massage-15-uur.html
nooit van gehoord maar als dat lekker is wil ik dat ook
dat gaat ik een keertje doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan lig je in/op heel erg zout water te drijven, met haast geen licht en relax muziek, is erg lekker
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef FANN het volgende:
wat is floaten???
http://www.bestelkado.nl/(...)-massage-15-uur.html
nooit van gehoord maar als dat lekker is wil ik dat ook
Ja aanrader, werkt erg ontspannendquote:
deze is leuk voor jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zon in een pot, de boeddha desk organizer...
[ afbeelding ]
Voor mijn Ninja-kinderen!
Ik zag laatst in zo'n Sauna-dinges dat je ook beestjes aan je kunt laten zuigen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan lig je in/op heel erg zout water te drijven, met haast geen licht en relax muziek, is erg lekker
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zag laatst in zo'n Sauna-dinges dat je ook beestjes aan je kunt laten zuigen.
En ik ben een echt wijf hè, ik zie overal de leut van in maar dat doe je toch niet!
Dat was niet een cursus 'overwin je angst voor dummies'?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef Noek het volgende:
Ik zag laatst in zo'n Sauna-dinges dat je ook beestjes aan je kunt laten zuigen.
En ik ben een echt wijf hè, ik zie overal de leut van in maar dat doe je toch niet!
Dat is heel gezond hoor, medicinale bloedzuigers enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef FANN het volgende:
ik laat GEEN beestjes aan me zuigen !
het idee al
*kras bedoel je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:08 schreef FANN het volgende:
[..]
WAAR STONDEN DIE SCHOEN NOUHOU nOEK
ik kan ze niet vinden![]()
jank
ow.. ik zat op die site te zoekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef Noek het volgende:
[..]
*kras bedoel je.
Ik ga ze voor je zoeken. Ik was ze laatst tegengekomen en nu heb ik snel een Google-hit gedaan maar ze moeten ergens te koop zijn.
Niet, morgen nog een laatste rijles en dan heul rijbewijs halen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes!
Welke dag moet je volgende week?
Het kost serieus 40 euro?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef FANN het volgende:
TIS NIE WAAR![]()
![]()
http://www.bestelkado.nl/(...)-voor-1-persoon.html
Ik bedoelde welke dag ze af moet rijden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet, morgen nog een laatste rijles en dan heul rijbewijs halen!
Morgen nog steedsquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke dag ze af moet rijden.
Bij de Blokkert zijn ze volgens mij een tientjequote:
AHA ok'e opgeslagen die sitequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef Copycat het volgende:
http://www.converse.com/?(...)/chucktaylor/113848F
Pop Art High-tops.
Doe 's lief! Trut!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef STOMME ROTNOEK!1!! het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zoek hoor! Echt!
Ik was niet erg duidelijk geloof ikquote:
Oooooh... is het een telefoon...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
geinig
ik zie nu pas dat ze een telefoon in d'r handen heeft
Ik wist even niet wie er niet duidelijk was, dus sloeg ik mezelf maar voor de kopquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was niet erg duidelijk geloof ikMaar ze doet dus morgen nog een laatste les en daarna afrijden
fotoooooooo'squote:Op donderdag 18 maart 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
Wat hebben ze leuke zomerjurkjes bij de H&MHeb er 2 besteld
ook niet als je je baard nog effe laat doorgroeien ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil ook zomerjurkjes, maar ze staan mij niet
Dus je hebt het wel geprobeerd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil ook zomerjurkjes, maar ze staan mij niet
ow maar da's juist wel weer geinigquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:32 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je ze zelf inkleuren. Wan jedoe!![]()
God, ik kom alleen die blauwe maar tegen.
Ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi![]()
vooral die eerste die vind ik het leukste
is ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ooken die zwarte nou ja een little black dress moet je hebben zeggen ze
Alleenquote:
collectie 210 voor de ECHTE MANNENquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tuurlijk, ieder voorjaar weer. In de hoop dat het met de nieuwe collectie beter staat.
tuurlijk dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen.....nu moet ik natuurlijk wel weer schoenen kopen erbij
![]()
Stoer, en waarom ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
collectie 210 voor de ECHTE MANNEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
*gauw in kast kijkt en mompelt nee die schoenen kunnen echt niet meerquote:
Neem jij dat rokkie, neem ik dat erin welquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
dat rooie rokkie vin ik wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Gaat er eens over nadenken of dat kan op het werkquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd vind ik het wel sexyquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zag hem het eerstquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Neem jij dat rokkie, neem ik dat erin wel
Owquote:
dat meeeeeeeeeen je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel sexy
Bij de juiste mannen en de juiste benenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel sexy
ik gaat straks wel effe googelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef Noek het volgende:
Ja, die bovenste is schattig. Die Garden collectie heeft sowieso leuke dingen. Koddig!![]()
Verdomme Fann, zag ik ze, helemaal afgedragen en tweedehands.
Die je in moet kleuren moet je even bij de eigenschappen van die foto kijken.
Ik ga nu even andere dingen doen maar al wordt het mijn dOOt!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
kijk hem effe stoer staan![]()
[ afbeelding ]
lullo
Nee dit is niks.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
lullo
Ja ik ben gestopt met kijken anders blijf ik kopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef Noek het volgende:
Ja, die bovenste is schattig. Die Garden collectie heeft sowieso leuke dingen. Koddig!![]()
Verdomme Fann, zag ik ze, helemaal afgedragen en tweedehands.
Die je in moet kleuren moet je even bij de eigenschappen van die foto kijken.
Ik ga nu even andere dingen doen maar al wordt het mijn dOOt!
nah doe dan een afgeknipt spijkerbroekie ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij de juiste mannen en de juiste benen
Nou zo'n lekkere Schotse Highlanderquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nah doe dan een afgeknipt spijkerbroekie ofzo
latersquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
Goed, ik ga mijn kindjes halen die moesten weer bij vriendjes spelenlaters
Ik vind het ook echt wel grappig hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nah doe dan een afgeknipt spijkerbroekie ofzo
mmm geil dat zwarte pakjequote:
Zoals dat daar semi-geil staat in zijn plooirokquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
lullo
Was hij ziek dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sprak net FritsvanEgters en hij is ok.
ik zou echt never in zo een rokje lopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
lullo
Wie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sprak net FritsvanEgters en hij is ok.
ach, gewoon zeggen dat hij 20 jaar mag zitten. kijken of hij dan ook nog symbolisch wil zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:13 schreef Coos het volgende:
Goedkope mediahoer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-boetedoening.dhtml
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ach, gewoon zeggen dat hij 20 jaar mag zitten. kijken of hij dan ook nog symbolisch wil zitten.
cosyquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:19 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Maar wat een stel smeerlappen die dienaars van god en het houdt maar niet op.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)apje-opgedoken.dhtml
Afschieten die gasten!!!
Ik doe een lentemaaltijd. groentensoep kabeljouwfilet met worteltjes en een rauwkostsalade.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cosy![]()
ga ff eten, lasagna en rucola met allerlei dinguh + een goede rode wijn
schijnt mode te zijn ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Mannen in rokken, mannen in jurken. Is dat expres?
't Wordt tijd dat mannen zich eens wat vrouwelijker gaan gedragenquote:
Bij die priesters al jaren toch?quote:
hehe wanneer zien we jou dan in rok?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat mannen zich eens wat vrouwelijker gaan gedragen![]()
Rokjes passen daar prima bij
hmmm, ze liepen gewoon al jaren voorquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij die priesters al jaren toch?
Dat is wel erg kort. Als man moet je natuurlijk wel rekening houden met de lengte van......quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je gaat erg kort rokje dragen? zo kort dat we je hammen zien?
bedenk me net ineens dat mijn neefje weleens in een rokje liepquote:
Mallerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Wordt tijd dat mannen zich eens wat vrouwelijker gaan gedragen![]()
Rokjes passen daar prima bij
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort. Als man moet je natuurlijk wel rekening houden met de lengte van......
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:02 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, de lengte van dat ding waar je ooit een heel topic voor opende?
"eejjjjjjjj"quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ehm, ik begin het steeds vreemder te vinden dat D z'n "eeejjjjj" 's morgens niet meer te lezen is. Dat is helemaal niet des D's
volgens mij ian idd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Deed ik dat ooit? Of was het iemand anders
Ooit zijn vrouwen ook broeken gaan dragen. 't Is even wennen, maar volgens mij is het hartstikke lekker in de zomer, zo'n rok of jurk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Mallerd
*maakt slap zwaaigebaar met hand
Lekker de wind tussen je ballen je penis zo wapperen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooit zijn vrouwen ook broeken gaan dragen. 't Is even wennen, maar volgens mij is het hartstikke lekker in de zomer, zo'n rok of jurk.
Ja, dat is sowieso wel lekker, vraag maar aan Coosquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker de wind tussen je ballen je penis zo wapperen.
huh? coos loopt al vaker in een rokje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso wel lekker, vraag maar aan Coos
Dat weet ik niet exact, maar er zijn dagen dat hij niet weet wat hij aan moet trekken en dat hij dan ook maar de hele dag blijft twijfelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef gomi het volgende:
[..]
huh? coos loopt al vaker in een rokje?
quote:'Personeel Aldi mag niet buiten lunchen'
UTRECHT (AFN) - Werknemers van Aldi klagen, omdat de supermarkt zich niet aan de cao-afspraken zou houden. ,,Werknemers krijgen niet alle tijd die zij aan het werk zijn betaald. Zij mogen in lunchpauzes niet naar buiten en worden vaker op zaterdag ingeroosterd dan de afspraak is'', meldde FNV Bondgenoten donderdag.
quote:
Ah so. Hij is toch zeker al een jaar weg toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja hij kwam op msn en we hebben even gekletst.
Maar er waren laatst mensen die zich afvroegen waar hij gebleven was, ik wist alleen niet meer wie
Je hebt geluk dat je hem wakker treft, zo tegen de avondquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef Kally het volgende:
Hoe leuk bel je je vriendin, praat je ineens met een Kardinaal![]()
Je hebt het dus niet over D.?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja hij kwam op msn en we hebben even gekletst.
Maar er waren laatst mensen die zich afvroegen waar hij gebleven was, ik wist alleen niet meer wie
Nee, Frits.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet over D.?
Ksssst die troel moet naar sex.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet over D.?
Ik denk nét een jaar of nog nét niet een jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah so. Hij is toch zeker al een jaar weg toch?
Huiswerk dan, kapotte kachel, gras maaien IETS iigquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Huiswerk dan, kapotte kachel, gras maaien IETS iig
\quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
F5 voor de zekeheid maar even in je forum
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
F5 voor de zekeheid maar even in je forum
Forum Opties | |
---|---|