Nu je Noek hebt weggepest ga je aan mij beginnen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noek gaat weg en meteen gaan die newbies door slotjes heen posten, waar moet 't heen met de verhoudingen binnen RLS.
Ja ontzettend zelfs. Daar zit je dan met je meeste zon-uren de bewolking te vieren!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is het bij jullie zonnig eigenlijk? Had mij echt op vandaag verheugd qua weer maar het valt mij een beetje tegen
Wij sparen de uren op tot het ook echt aangenaam warm is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ontzettend zelfs. Daar zit je dan met je meeste zon-uren de bewolking te vieren!![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu je Noek hebt weggepest ga je aan mij beginnen?
Ja iets engs met medicijnen of zo! Prednison? Wat een bakkes hè!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt niet eens meer op zichzelf. Wat heeft die gedaan??
Volgende week vakantie. Da's wel fijn.quote:
We kwamen langs het stadion en moesten heel erg aan jou denken, vandaarquote:
"Heel erg!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kwamen langs het stadion en moesten heel erg aan jou denken, vandaar![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is iets mis gegaan. Ik had het zo uitgewerkt dat als Noek op zwart ging de pleuris uit zou breken, RLS een strenge doch rechtvaardige modhand nodig zou hebben en Remlof niet anders kon dan mij te vragen...
Waar is de pleuris?!
Waar ga je heen? Lekker zeg, gewoon zo tussendoor. Met de kinderen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgende week vakantie. Da's wel fijn.
Vraag het in FB!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die nog WEL blauw is mijn verse FB even stickerst maken zodat die pleuris idioten uit mijn topique blijven?
Ik niet want ik ben bang voor Pietje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die nog WEL blauw is mijn verse FB even stickerst maken zodat die pleuris idioten uit mijn topique blijven?
Nee zonder!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Lekker zeg, gewoon zo tussendoor. Met de kinderen?
Toch??quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij ligt mijn telefoon oplader ding kabeltje nog in Klundert
Nee! Ik moet de eerste zijn en jij moet in mijn kielzog hetzelfde posten. Niet andersom. Pertinent niet!quote:
hij is aan het krassenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft FANN een masturberende tovenaar in haar post?!
Ik doe wel even wat rustiger dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik moet de eerste zijn en jij moet in mijn kielzog hetzelfde posten. Niet andersom. Pertinent niet!
Zonder?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee zonder!verrassing van Buum.
Hij gaat wel mee.
![]()
En jouw sig.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zullen allemaal blij zijn om te horen dat ik mijn oplader heb gevonden
Mijn gemiddelde gaat weer omhoog!quote:statistieken
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 47970 (gemiddeld 42 per dag)
"Niemand maakt zijn eigen kind alleen", zongen die twee. Ja, het was een knap stukje tekstquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Zonder?How very Natasia of you.
![]()
Niemand slaat zijn eigen kind alleen.. Dat zong die draak toch met Vlemmix?
Alleen als ik zin heb in een kopje thee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er serieus mensen die een koffiepad voor de Senseo 2x gebruiken?
waardeloze post zonder voorbeeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze zouden de designer van het nieuwe Pepsi leaugeaux tegen de muur moeten zetten, serieus.
Sorry, liefste.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
waardeloze post zonder voorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |