Nu je Noek hebt weggepest ga je aan mij beginnen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noek gaat weg en meteen gaan die newbies door slotjes heen posten, waar moet 't heen met de verhoudingen binnen RLS.
Ja ontzettend zelfs. Daar zit je dan met je meeste zon-uren de bewolking te vieren!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
Is het bij jullie zonnig eigenlijk? Had mij echt op vandaag verheugd qua weer maar het valt mij een beetje tegen
Wij sparen de uren op tot het ook echt aangenaam warm is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ontzettend zelfs. Daar zit je dan met je meeste zon-uren de bewolking te vieren!![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu je Noek hebt weggepest ga je aan mij beginnen?
Ja iets engs met medicijnen of zo! Prednison? Wat een bakkes hè!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt niet eens meer op zichzelf. Wat heeft die gedaan??
Volgende week vakantie. Da's wel fijn.quote:
We kwamen langs het stadion en moesten heel erg aan jou denken, vandaarquote:
"Heel erg!"quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kwamen langs het stadion en moesten heel erg aan jou denken, vandaar![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Er is iets mis gegaan. Ik had het zo uitgewerkt dat als Noek op zwart ging de pleuris uit zou breken, RLS een strenge doch rechtvaardige modhand nodig zou hebben en Remlof niet anders kon dan mij te vragen...
Waar is de pleuris?!
Waar ga je heen? Lekker zeg, gewoon zo tussendoor. Met de kinderen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgende week vakantie. Da's wel fijn.
Vraag het in FB!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die nog WEL blauw is mijn verse FB even stickerst maken zodat die pleuris idioten uit mijn topique blijven?
Ik niet want ik ben bang voor Pietje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand die nog WEL blauw is mijn verse FB even stickerst maken zodat die pleuris idioten uit mijn topique blijven?
Nee zonder!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Lekker zeg, gewoon zo tussendoor. Met de kinderen?
Toch??quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij ligt mijn telefoon oplader ding kabeltje nog in Klundert
Nee! Ik moet de eerste zijn en jij moet in mijn kielzog hetzelfde posten. Niet andersom. Pertinent niet!quote:
hij is aan het krassenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heeft FANN een masturberende tovenaar in haar post?!
Ik doe wel even wat rustiger dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Ik moet de eerste zijn en jij moet in mijn kielzog hetzelfde posten. Niet andersom. Pertinent niet!
Zonder?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee zonder!verrassing van Buum.
Hij gaat wel mee.
![]()
En jouw sig.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zullen allemaal blij zijn om te horen dat ik mijn oplader heb gevonden
Mijn gemiddelde gaat weer omhoog!quote:statistieken
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 47970 (gemiddeld 42 per dag)
"Niemand maakt zijn eigen kind alleen", zongen die twee. Ja, het was een knap stukje tekstquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Zonder?How very Natasia of you.
![]()
Niemand slaat zijn eigen kind alleen.. Dat zong die draak toch met Vlemmix?
Alleen als ik zin heb in een kopje thee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er serieus mensen die een koffiepad voor de Senseo 2x gebruiken?
waardeloze post zonder voorbeeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze zouden de designer van het nieuwe Pepsi leaugeaux tegen de muur moeten zetten, serieus.
Sorry, liefste.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
waardeloze post zonder voorbeeld
Dat meen je niet? En dat na al die moeite om een nieuw logo te maken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is fucking lelijk, ik heb een fles voor mijn neus staan, op de dop staat het oude logo nog, FAIL
wtmf?!?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, liefste.
[ afbeelding ]
http://sorayasha.com/blog(...)09/07/pepsi-logo.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook geen toeval dat al die merken (en bijvoorbeeld ook voetbalclubs) de kleur rood gebruiken, rood is een warme kleur.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Lekker hè? Ik heb de hele ochtend in de tuin lopen rommelen.quote:
Het is heerlijk buiten, ik moet helaas werken, maar ben net even buiten de deur wezen lunchen en iedereen is meteen een stuk vrolijkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker hè? Ik heb de hele ochtend in de tuin lopen rommelen.![]()
Is er al nieuws over poes? Het kan zijn dat ik het gemist heb.
Verrek!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ubikann.com/wp(...)02/pepsi_bottles.jpg
De wereld ziet er gewoon anders uit als het zonnetje schijnt. Ik hoop dat dat ook voor mij gaat gelden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Het is heerlijk buiten, ik moet helaas werken, maar ben net even buiten de deur wezen lunchen en iedereen is meteen een stuk vrolijker![]()
Helaas, nog niets van of over poes gehoord. Ik heb een heel klein beetje hoop dat ze door de kou een nieuw huis heeft gevonden en misschien gaat ze met het mooiere weer naar buiten en vindt ze haar oude huis weer terug.
Ja echt he? Ze hebben wel meteen een pro uitgekozen dat zie je meteenquote:
Ik hoop dat voor jou het zonnetje ook weer een beetje gaat schijnen Bee, misschien wil de lente daar een beetje aan meehelpen, na deze voor jou hele donkere winter.Lukt het allemaal een beetje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
De wereld ziet er gewoon anders uit als het zonnetje schijnt. Ik hoop dat dat ook voor mij gaat gelden.![]()
Oh, ik hoop met je mee. Grote kans dat je gelijk hebt en komt ze binnenkort gewoon weer aanlopen bij haar eigenste bazinnetje.
John lijkt wel een verloren zoon van Leo Beenhakkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt niet eens meer op zichzelf. Wat heeft die gedaan??
Nee, het gaat voor geen meter maar daar ga ik in de SC maar niet op in. Je weet nooit wie er meeleest hè? als je begrijpt wie/wat ik bedoelquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat voor jou het zonnetje ook weer een beetje gaat schijnen Bee, misschien wil de lente daar een beetje aan meehelpen, na deze voor jou hele donkere winter.Lukt het allemaal een beetje?
Ik dacht laatst heel even dat Vic weer terug was vanwege de foto's die je had van de zonwering in Eemnes
Is goed. Ik begrijp dat het moeilijk is dus wilde ik er niet zomaar aan voorbij gaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het gaat voor geen meter maar daar ga ik in de SC maar niet op in. Je weet nooit wie er meeleest hè? als je begrijpt wie/wat ik bedoel
Ik stuur je binnenkort wel een PM.
Makkelijker gezegd dan gedaan skattie. Je bent wel liev.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
BeQu! Ga lekker in de zon op een terras zitten zuipen!
Ik niet, maar dan gaan we toch leuk met zijn alle googlenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van zelf een boek(je) maken/laten drukken?
Heb vermoedelijk wel een Roemeens adresje voor je. Een Nederlandse armoedzaaier die daar zit regelt dat soort dingen (schrijft zelf ook). Weet alleen niet hoe hoog de oplage moet zijn en hoe serieus je bent.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij mag datquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan skattie. Je bent wel liev.![]()
Nee Meer, ik sjans niet hoor.
Als het over digitaal aanleveren gaat wel. Scheelt enorm in de kostenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
komma.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik ook een vraag:
Wie kan mij vertellen onder welke toetsen het "groter dan"teken zit?
< bedoel je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik ook een vraag:
Wie kan mij vertellen onder welke toetsen het "groter dan"teken zit?
Ik lever de hele zooi digitaal aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het over digitaal aanleveren gaat wel. Scheelt enorm in de kosten![]()
Als je het moet láten DTP-en door de drukker betaal je je blauw.
Begrijp ik meis.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef Deisyy het volgende:
Is goed. Ik begrijp dat het moeilijk is dus wilde ik er niet zomaar aan voorbij gaan![]()
Sowieso vind ik het wel leuk dat je in deze SC bent.
Nou, in principe heb ik er maar één nodig ofzo. Hoewel iets meer me ook wel leuk lijkt zodat ik er een paar kan weggevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb vermoedelijk wel een Roemeens adresje voor je. Een Nederlandse armoedzaaier die daar zit regelt dat soort dingen (schrijft zelf ook). Weet alleen niet hoe hoog de oplage moet zijn en hoe serieus je bent.
Dan moet je het vooral hier neer gaan gooienquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En eigenlijk was de truc dat Mera het juist NIET te zien zou krijgen tot het af is
Ze mag wel weten dat ik er mee bezig benquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je het vooral hier neer gaan gooien
Senk joe.quote:
Gewoon <= gebruiken, betekent hetzelfde tochquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Deisyy het volgende:
Er moet ook nog een streepje onder de >
De boot komt zoquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begrijp ik meis.
Ik voel me een soort van herintreder.
Mooi, ik ben dol op garnalen.quote:
't Kan volgens mij ook in heel kleine oplages. Maar dan moet je volgens mij nog steeds aan een stuk of 30 denken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, in principe heb ik er maar één nodig ofzo. Hoewel iets meer me ook wel leuk lijkt zodat ik er een paar kan weggeven
Ik ben first en foremost heel benieuwd wat zo'n stunt ongeveer kostquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kan volgens mij ook in heel kleine oplages. Maar dan moet je volgens mij nog steeds aan een stuk of 30 denken.
Mocht je het hem willen vragen, dan hoor ik het wel
Pietje, je bent de bestequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon <= gebruiken, betekent hetzelfde toch?
Okee, dan leg ik het even simpel uit:quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
En eigenlijk was de truc dat Mera het juist NIET te zien zou krijgen tot het af is
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |