abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 december 2010 @ 17:14:20 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_89880324
Oja, zal nog even editten dan :') .
Huilen dan.
pi_89880334
quote:
17s.gif Op maandag 13 december 2010 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi :W . Even bijlezen.

xJillx, als je niet normaal kan doen heb ik liever dat je oprot. Gaat dat (eerste) lukken denk je?
Misschien moet je dat zelf maar doen?
  maandag 13 december 2010 @ 17:16:11 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_89880391
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef xJillx het volgende:

[..]

Misschien moet je dat zelf maar doen?
Blijkbaar vind je het hier leuk genoeg om te posten, wil je dat kunnen blijven doen dan zou ik me toch iets anders gaan gedragen.
Huilen dan.
pi_89880516
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Blijkbaar vind je het hier leuk genoeg om te posten, wil je dat kunnen blijven doen dan zou ik me toch iets anders gaan gedragen.
Willen blijven doen? Nja er zitten hier super veel kansloze volwassen (volwassen nog wel)
die het niet echt leuk maken hier
Een topic starten hier is al onmogelijk, laat staan meepraten met dingen
Iedereen is hier asociaal, maar ik mag het niet ja ja..
Ohja en ik mag me niet zo gedragen maar anderen wel?? Beetje vreemd
pi_89881864
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef xJillx het volgende:

[..]

Willen blijven doen? Nja er zitten hier super veel kansloze volwassen (volwassen nog wel)
die het niet echt leuk maken hier
Een topic starten hier is al onmogelijk, laat staan meepraten met dingen
Iedereen is hier asociaal, maar ik mag het niet ja ja..
Ohja en ik mag me niet zo gedragen maar anderen wel?? Beetje vreemd
Tip: lees je voordat je actief wordt op een forum eens in, kijk wat rond en proef de sfeer een beetje. Heb je dat gedaan, discussieer dan mee op de manier zoals de rest ook met elkaar discussieert.

Besluit je als verse fotoacademie-student echter om meteen maar eens in een X-aantal topics iedereen de waarheid te gaan vertellen, omdat een fotoacademie-student nu eenmaal weet hoe het zit, dan is de kans vrij groot dat alle andere forumleden zich tegen je gaan keren. En dat geldt niet alleen voor het fotografieforum hier op FOK!, dat geldt voor elk ander (fotografie of niet-fotografie)forum.

Kortom: als dit forum je wel bevalt, ben je ongetwijfeld wat iedereen betreft van harte welkom om hier op een normale manier mee te praten en je foto's te laten zien, maar doe dan wel wat aan je enorme attitude. Zelfde geldt voor alle andere FVS-studenten die zich vandaag en gisteren hebben aangemeld, voor zover het niet om dezelfde persoon gaat.

Indien troll: gefeliciteerd, je bent een van de betere. :)
  maandag 13 december 2010 @ 18:09:08 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_89882289
Dat wat hij zegt.
Huilen dan.
pi_89882550
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef Omniej het volgende:

[..]

Tip: lees je voordat je actief wordt op een forum eens in, kijk wat rond en proef de sfeer een beetje. Heb je dat gedaan, discussieer dan mee op de manier zoals de rest ook met elkaar discussieert.

Besluit je als verse fotoacademie-student echter om meteen maar eens in een X-aantal topics iedereen de waarheid te gaan vertellen, omdat een fotoacademie-student nu eenmaal weet hoe het zit, dan is de kans vrij groot dat alle andere forumleden zich tegen je gaan keren. En dat geldt niet alleen voor het fotografieforum hier op FOK!, dat geldt voor elk ander (fotografie of niet-fotografie)forum.

Kortom: als dit forum je wel bevalt, ben je ongetwijfeld wat iedereen betreft van harte welkom om hier op een normale manier mee te praten en je foto's te laten zien, maar doe dan wel wat aan je enorme attitude. Zelfde geldt voor alle andere FVS-studenten die zich vandaag en gisteren hebben aangemeld, voor zover het niet om dezelfde persoon gaat.

Indien troll: gefeliciteerd, je bent een van de betere. :)
Nja in het begin deed k nog normaal maar zodra je hier je mening post wordt je meteen afgezeken
En ik heb alleen gezegd dat ik in de M stand fotografeer en waarom thats it
Maar vervolgens moet iedereen daar commentaar op leveren en doen alsof ik 'uit de hoogte doe' alsof ik alles al weet :P
Mja schijnbaar heb ik een enorme attitude..
Als ik dat al heb wat hebben die anderen dan wel niet? Ik ben ondertussen al uitgemaakt voor vn alles en nog wat omdat ik mn mening geef; dom en hersenloos
Als ik iets zeg hoe ik het geleerd krijg is dat ook niet goed..
En dan begin k n eigen topic (dat laatste) zodat mensen er serieus over gaan discussieren zijn er nog vn die zielige mensne bij de het verzieken
En wat betreft de rest vn mn medestundten; voor hen ben ik niet verantwoordelijk.

En wat ik nog het grappigste vind is dat de FVS studenten erop aangekeken worden en de rest hier die zich niet gedraagd of de sfeer verziekt wordt straal genegeerd...
ja daar heb ik een punt.

En het is nog belachelijk ook hoe jullie denkpatroon in elkaar zit: clonen, trolls...
yeah right.

Ohja en nog iets, het merendeel hier is volgens mij wel stukken ouder dan ik
maar als je dan ziet hoe ze zich gedragen, belachelijk gewoon.
Van een kind verwacht je zoiets, niet van een volwassene
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 december 2010 @ 18:26:12 #258
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89882852
We verwachten dat je wat moeite in een Openingspost stopt, dus niet:

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:42 schreef xJillx het volgende:
In dit topic mogen mensen hun werkwijze in de fotografie plaatsen en commentaar en tips geven!
Algemeen topic.
Dat werkt bagger in de hand, dus niet wenselijk.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:49 schreef xJillx het volgende:
Sorry dat ik allochtoon ben, maar daar gaat dit topic niet over.
Dit gaat nergens over en zit je zelf je topic te verneuken.

Moet ik doorgaan?
En dat is nog maar 1 topic wat ik zo even naar boven haal.
Als ik een normale user zou zijn zou ik ook totaal geen zin hebben om gezellig mee te gaan praten als jij langzittende users gaat schofferen.

Dus het lijkt mij een goed idee dat je topics gaat maken met een mooie op waar werk in zit en je wat anders gaat gedragen tegenover de mensen hier.
Anders ga je nooit een normaal antwoord krijgen als je nog eens hulp nodig hebt met iets.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_89883083
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Netsplitter het volgende:
We verwachten dat je wat moeite in een Openingspost stopt, dus niet:

[..]

Dat werkt bagger in de hand, dus niet wenselijk.

[..]

Dit gaat nergens over en zit je zelf je topic te verneuken.

Moet ik doorgaan?
En dat is nog maar 1 topic wat ik zo even naar boven haal.
Als ik een normale user zou zijn zou ik ook totaal geen zin hebben om gezellig mee te gaan praten als jij langzittende users gaat schofferen.

Dus het lijkt mij een goed idee dat je topics gaat maken met een mooie op waar werk in zit en je wat anders gaat gedragen tegenover de mensen hier.
Anders ga je nooit een normaal antwoord krijgen als je nog eens hulp nodig hebt met iets.
Nou sorry hoor. Weet ik veel dat hoe dit werkt. Ik heb nog nooit op een forum gezeten. Je kan ook iets fatsoendelijk uitleggen, achteraf lullen is altijd makkelijk. maar normaal doen is voor jullie mensen HEEL erg moeilijk schijnbaar. Er had ook iemand even fatsoendelijk kunnen zeggen van dit is niet hoe je een forum begint, maar nee.. zoals ik zei volwassen doen is moeilijk.

Oh dus langzittende users mogen anderen wel belachelijk maken en afbitchen, DAT mag dus schijnbaar wel? vreemd hoor.
Als iemand niet normaal tegen me doet, sorry hoor maar dan doe ik net zo aso terug:P
Mja zoals ik al zei, andere komen overal mee weg maar als je hier nieuw bent ho maar!
Zeer vriendelijk overigens
  maandag 13 december 2010 @ 18:33:55 #260
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_89883171
Je was vooral goed bezig jezelf belachelijk te maken, daar had je niemand anders voor nodig hoor. Neemt niet weg dat je alsnog welkom bent, natuurlijk.
Huilen dan.
pi_89883219
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Je was vooral goed bezig jezelf belachelijk te maken, daar had je niemand anders voor nodig hoor. Neemt niet weg dat je alsnog welkom bent, natuurlijk.
Welkom? Als ik een topic begin wordt het telkens gesloten. En die laatste was serieus, maar zelfs daar wordt je afgebitcht
  maandag 13 december 2010 @ 18:35:16 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89883221
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef xJillx het volgende:

[..]

Nja in het begin deed k nog normaal maar zodra je hier je mening post wordt je meteen afgezeken
Heb ik nooit last van gehad.
quote:
En ik heb alleen gezegd dat ik in de M stand fotografeer en waarom thats it
Nee, jij/jullie hebben vanaf het begin min of meer volgehouden dat professionele mensen op M schieten, en amateurs op av/tv.
quote:
Maar vervolgens moet iedereen daar commentaar op leveren en doen alsof ik 'uit de hoogte doe' alsof ik alles al weet :P
Tja, als je ergens nieuw bent, en je gaat doen alsof je het allemaal al weet, ook al weet je het beter, dan zal je inderdaad dat soort dingen horen. Als je (zoals omniej aangaf) eerst kijkt hoe het allemaal gaat, en dan pas echt commentaar gaat leveren zul je niet zo bekritiseerd worden.
quote:
Mja schijnbaar heb ik een enorme attitude..
Als ik dat al heb wat hebben die anderen dan wel niet? Ik ben ondertussen al uitgemaakt voor vn alles en nog wat omdat ik mn mening geef; dom en hersenloos
Als ik iets zeg hoe ik het geleerd krijg is dat ook niet goed..
Dat is misschien omdat wat jij aangeleerd krijgt niet de "beste" methodes zijn. Maargoed, dat is weer een discussie die hier los van staat.
quote:
En dan begin k n eigen topic (dat laatste) zodat mensen er serieus over gaan discussieren zijn er nog vn die zielige mensne bij de het verzieken
Dat komt dan weer doordat je medestudenten daar op dezelfde manier doorposten als in de andere topics, en je (zoals Netsplitter al aangaf) niet echt moeite in je topic hebt gestopt.
Kijk anders eens in een paar andere topics. Dan kan je zien hoe andere mensen dat soort centrale topics hebben aangepast.
quote:
En wat betreft de rest vn mn medestundten; voor hen ben ik niet verantwoordelijk.
Dat klopt, maar je doet wel met ze mee. Dus als je nou van hun distantieert (tenminste, hier op het forum), dan neemt iedereen je een stuk serieuzer.
quote:
En wat ik nog het grappigste vind is dat de FVS studenten erop aangekeken worden en de rest hier die zich niet gedraagd of de sfeer verziekt wordt straal genegeerd...
Tja, dat hangt denk ik een beetje van je perspectief af.
quote:
ja daar heb ik een punt.

En het is nog belachelijk ook hoe jullie denkpatroon in elkaar zit: clonen, trolls...
yeah right.
Klonen zijn meerdere accounts van 1 user.
Trollen is het expres verzieken van topics etc. Maar de term troll wordt hier op FOK! door bijna iedereen misbruikt.
quote:
Ohja en nog iets, het merendeel hier is volgens mij wel stukken ouder dan ik
maar als je dan ziet hoe ze zich gedragen, belachelijk gewoon.
Van een kind verwacht je zoiets, niet van een volwassene
Mensen zijn vrij om zich te gedragen zoals ze willen. En ik denk om eerlijk te zijn dat iedereen zich net zo gedragen heeft als jullie.

Nou, op naar MMA, over 3 uur ben ik er weer :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89883229
Ohja en toen ik hier net op zat deed ik wel normaal, maar gezien het gedrag van de rest konden we het ff niet laten ': ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 december 2010 @ 18:38:21 #264
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89883333
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef xJillx het volgende:

[..]

Nou sorry hoor. Weet ik veel dat hoe dit werkt. Ik heb nog nooit op een forum gezeten. Je kan ook iets fatsoendelijk uitleggen, achteraf lullen is altijd makkelijk. maar normaal doen is voor jullie mensen HEEL erg moeilijk schijnbaar. Er had ook iemand even fatsoendelijk kunnen zeggen van dit is niet hoe je een forum begint, maar nee.. zoals ik zei volwassen doen is moeilijk.

Oh dus langzittende users mogen anderen wel belachelijk maken en afbitchen, DAT mag dus schijnbaar wel? vreemd hoor.
Als iemand niet normaal tegen me doet, sorry hoor maar dan doe ik net zo aso terug:P
Mja zoals ik al zei, andere komen overal mee weg maar als je hier nieuw bent ho maar!
Zeer vriendelijk overigens
Daarom dus ook eerst inlezen, dan weet je hoe het werkt enzovoorts. :)
Niemand mag iemand anders belachelijk maken uiteraard.
Maar als jij al hoog van de toren begint te blazen dan vraag je er wel om.
Blijkbaar zit je het je nog steeds zeer hoog aangezien wij hier normaal antwoord en suggesties geven, maar jij maar in de aanval blijft gaan. :)
Dus je kan twee dingen doen, of zo door blijven gaan als je nu gaat met als uitkomst dat je overal genegeerd gaat worden of je neemt de gegeven adviezen ter harte en doet er iets mee. :)
Ik ga er van uit dat je voor de laatste optie gaat aangezien iedereen welkom is hier en het ook zeer gewaardeerd wordt als mensen hun ervaringen of ideeën posten. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 december 2010 @ 18:38:37 #265
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89883346
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef xJillx het volgende:
Ohja en toen ik hier net op zat deed ik wel normaal, maar gezien het gedrag van de rest konden we het ff niet laten ': ]
Wie is we?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_89883395
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef xJillx het volgende:

[..]

Nou sorry hoor. Weet ik veel dat hoe dit werkt. Ik heb nog nooit op een forum gezeten. Je kan ook iets fatsoendelijk uitleggen, achteraf lullen is altijd makkelijk. maar normaal doen is voor jullie mensen HEEL erg moeilijk schijnbaar. Er had ook iemand even fatsoendelijk kunnen zeggen van dit is niet hoe je een forum begint, maar nee.. zoals ik zei volwassen doen is moeilijk.

Oh dus langzittende users mogen anderen wel belachelijk maken en afbitchen, DAT mag dus schijnbaar wel? vreemd hoor.
Als iemand niet normaal tegen me doet, sorry hoor maar dan doe ik net zo aso terug:P
Mja zoals ik al zei, andere komen overal mee weg maar als je hier nieuw bent ho maar!
Zeer vriendelijk overigens
Het hele punt is gewoon dat je geen normale, vriendelijke reacties zult ontvangen wanneer je zelf continu de nadruk blijft leggen op zgn. onvolwassenheid. Ook als je andere users afbitcht, ongeacht of het nou langzittende users, ervaren fotografen, etc. zijn of niet, zullen mensen dat nou eenmaal onthouden waardoor je ook in een serieus bedoeld topic negatieve (tegen)reacties zult krijgen.

Geen probleem als je geen forums gewend bent, maar nogmaals, probeer dan eerst even de sfeer te proeven voordat je jezelf in het diepe gooit en je iedereen tegen je krijgt. Als je naam eenmaal besmet is, kom je daar niet zo snel vanaf. (of je moet met een ander account opnieuw beginnen)

En nee, als langzittende user krijg je niet ineens het recht om anderen belachelijk te mogen maken en af te bitchen, maar je moet je wel realiseren dat hier nou eenmaal een hoop fotografen zitten die elkaar al dan niet persoonlijk kennen en die zich ondertussen al ruimschoots bewezen hebben. Als je als FVS-student juist die fotografen aan gaat vallen (ik noem een Ouwesok of PK) en hén gaat vertellen hoe ze zouden moeten werken, is het volstrekt logisch dat dat bij de vaste users in het verkeerde keelgat schiet.

Had je eerst de kat uit de boom gekeken voordat je begon met posten, had je dat kunnen weten.
pi_89883426
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Heb ik nooit last van gehad.

[..]

Nee, jij/jullie hebben vanaf het begin min of meer volgehouden dat professionele mensen op M schieten, en amateurs op av/tv.

JULLIE. dat is wat je zegt.

[..]

Tja, als je ergens nieuw bent, en je gaat doen alsof je het allemaal al weet, ook al weet je het beter, dan zal je inderdaad dat soort dingen horen. Als je (zoals omniej aangaf) eerst kijkt hoe het allemaal gaat, en dan pas echt commentaar gaat leveren zul je niet zo bekritiseerd worden.

Oh ja schijnbaar doe ik alsof ik het allemaal beter weet *rotl met ogen*, dan wil ik niet weten wat de rest dan doet want we werden nogal neergehaald als 'hersenloos' en 'dom'
Mja het ligt geheel aan mij jw. Ohja en weet ik veel hoe een forum in elkaar zit, ik dacht dat je vrij mocht posten. Sorry hoor dat ik niet meteen alles door ga lezen, want ja ik heb ZO veel vrije tijd.

[..]

Dat is misschien omdat wat jij aangeleerd krijgt niet de "beste" methodes zijn. Maargoed, dat is weer een discussie die hier los van staat.

[..]

Dat komt dan weer doordat je medestudenten daar op dezelfde manier doorposten als in de andere topics, en je (zoals Netsplitter al aangaf) niet echt moeite in je topic hebt gestopt.
Kijk anders eens in een paar andere topics. Dan kan je zien hoe andere mensen dat soort centrale topics hebben aangepast.

[..]

Dat klopt, maar je doet wel met ze mee. Dus als je nou van hun distantieert (tenminste, hier op het forum), dan neemt iedereen je een stuk serieuzer.

Nou wat mijn medestudenten doen moeten ze maar lekker zelf weten. Maar als ik op hun dingen wil reageren doe ik dat gewoon:P

[..]

Tja, dat hangt denk ik een beetje van je perspectief af.

[..]

Klonen zijn meerdere accounts van 1 user.
Trollen is het expres verzieken van topics etc. Maar de term troll wordt hier op FOK! door bijna iedereen misbruikt.

Ja dat weet ik, maar het is nogal ziekelijk dat mensen zowat denken. Welke idioot doet zich daar de moeite voor? Denk eens na man. Ik heb nog wel een leven

[..]

Mensen zijn vrij om zich te gedragen zoals ze willen. En ik denk om eerlijk te zijn dat iedereen zich net zo gedragen heeft als jullie.

Nou, op naar MMA, over 3 uur ben ik er weer :D
pi_89883534
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Daarom dus ook eerst inlezen, dan weet je hoe het werkt enzovoorts. :)
Niemand mag iemand anders belachelijk maken uiteraard.
Maar als jij al hoog van de toren begint te blazen dan vraag je er wel om.
Blijkbaar zit je het je nog steeds zeer hoog aangezien wij hier normaal antwoord en suggesties geven, maar jij maar in de aanval blijft gaan. :)
Dus je kan twee dingen doen, of zo door blijven gaan als je nu gaat met als uitkomst dat je overal genegeerd gaat worden of je neemt de gegeven adviezen ter harte en doet er iets mee. :)
Ik ga er van uit dat je voor de laatste optie gaat aangezien iedereen welkom is hier en het ook zeer gewaardeerd wordt als mensen hun ervaringen of ideeën posten. :)
Ja dat inlezen is nu wel duidelijk.
En het is echt dikke onzin. in het begin heb ik alleen gezegd dat ik in de m stand fotografeer en waarom
en ik zei bijvoorbeeld dat een camera dom is en toen was het van ja je bent dom bla bla bla
zonder dat er gevraagd wordt wat je ermee bedoeld
dat maar als voorbeeld te nemen.
pi_89883540
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wie is we?
Medestudenten vd FVS
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 december 2010 @ 18:45:28 #270
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89883656
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef xJillx het volgende:

[..]

Je punt is?
Dat je nog steeds voor de aanval kiest ipv te zeggen, misschien hebben jullie wel een punt?
Misschien had ik inderdaad wat meer moeite moeten doen voor een goede OP zodat het een goed topic zou worden?
Is dat zoveel moeite om dat toe te geven?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 13 december 2010 @ 18:46:07 #271
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_89883682
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef xJillx het volgende:

[..]

Medestudenten vd FVS
En die zat met jou account te posten?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_89883730
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Omniej het volgende:

[..]

Het hele punt is gewoon dat je geen normale, vriendelijke reacties zult ontvangen wanneer je zelf continu de nadruk blijft leggen op zgn. onvolwassenheid. Ook als je andere users afbitcht, ongeacht of het nou langzittende users, ervaren fotografen, etc. zijn of niet, zullen mensen dat nou eenmaal onthouden waardoor je ook in een serieus bedoeld topic negatieve (tegen)reacties zult krijgen.

Geen probleem als je geen forums gewend bent, maar nogmaals, probeer dan eerst even de sfeer te proeven voordat je jezelf in het diepe gooit en je iedereen tegen je krijgt. Als je naam eenmaal besmet is, kom je daar niet zo snel vanaf. (of je moet met een ander account opnieuw beginnen)

En nee, als langzittende user krijg je niet ineens het recht om anderen belachelijk te mogen maken en af te bitchen, maar je moet je wel realiseren dat hier nou eenmaal een hoop fotografen zitten die elkaar al dan niet persoonlijk kennen en die zich ondertussen al ruimschoots bewezen hebben. Als je als FVS-student juist die fotografen aan gaat vallen (ik noem een Ouwesok of PK) en hén gaat vertellen hoe ze zouden moeten werken, is het volstrekt logisch dat dat bij de vaste users in het verkeerde keelgat schiet.

Had je eerst de kat uit de boom gekeken voordat je begon met posten, had je dat kunnen weten.
Nja ik wil er even op wijzen dat ik me in het begin wel gedroeg, maar iedereen deed nogal dom maar dan ben ik het toch schuld?? ik laat me echt niet uitmaken voor dom of hersenloos hoor.

En wij kwamen hier om wat te leren vn fotografen mja wat weten wij nou, wij zijn maar studenten:P

En nja over dat fotografen gedoe ga ik niet eens meer beginnen ik vroeg me alleen af hoe anderen het doen maar bijna iedereen werkt hier analoog volgens mij
pi_89883755
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En die zat met jou account te posten?
Uhm nee die hebben hun eigen account
pi_89883783
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je punt is?
Dat je nog steeds voor de aanval kiest ipv te zeggen, misschien hebben jullie wel een punt?
Misschien had ik inderdaad wat meer moeite moeten doen voor een goede OP zodat het een goed topic zou worden?
Is dat zoveel moeite om dat toe te geven?
Ja jullie hebben een punt nu goed? pfff
pi_89883813
Kunnen we er geen showcase van maken? Hoeven we daar in ieder geval niet meer voor te stemmen.. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')