dat de TT (Topic Title) pijn doet.. jouW werkwijze...quote:
Dat je allochtoon bent is irrelevant, het gaat om de spellingquote:Op maandag 13 december 2010 12:49 schreef xJillx het volgende:
Sorry dat ik allochtoon ben, maar daar gaat dit topic niet over.
Aha, dus je gaat er al van uit dat iedereen digitaal fotografeert...quote:Op maandag 13 december 2010 12:44 schreef xJillx het volgende:
Ik wil wel eens weten wie er gebruik maakt van het histogram!
Niet zo miere neukequote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat je allochtoon bent is irrelevant, het gaat om de spelling
Zeiverchinees.quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Aha, dus je gaat er al van uit dat iedereen digitaal fotografeert...
Eh ja sorry hoor. Ik fotografeer niet analoog en wil graag meer weten over digitaal. Dit is immers de 21e eeuw.quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Aha, dus je gaat er al van uit dat iedereen digitaal fotografeert...
Ok, misschien is 90% ietwat overdreven, het zal rond de 70% liggen...quote:Op maandag 13 december 2010 12:51 schreef xEefjee het volgende:
Serieus.. Ik irriteer me er zo aan dat mensen zeggen dat 90% van de fotograaf wereld de A gebruikt.. Het is gewoon niet zo. Waar baseren jullie dat op?
Haha, hoe oud ben je, 16?quote:Op maandag 13 december 2010 12:52 schreef xJillx het volgende:
[..]
Eh ja sorry hoor. Ik fotografeer niet analoog en wil graag meer weten over digitaal. Dit is immers de 21e eeuw.
Ik ben een amateur, of ook wel liefhebber (letterlijke betekenis). Doet dat er ook maar iets toe?quote:Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef DeniseRaij het volgende:
infp2009 ben jij prof fotograaf ? of ben je amateur fotograaf ?
Auw waar slaat dat nou weer op? nee geen 16. hoie.quote:Op maandag 13 december 2010 13:00 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ok, misschien is 90% ietwat overdreven, het zal rond de 70% liggen...
[..]
Haha, hoe oud ben je, 16?
[..]
Ik ben een amateur, of ook wel liefhebber (letterlijke betekenis). Doet dat er ook maar iets toe?
Kunnen alle newbies aub eerst even leren om te quoten, want dit is superirritant. Of zijn dit toevallig drie klonen?
Ow sorry dat ik je kloon afviel, die me impliciet voor opa uitmaakte omdat ik film mooier vind dan digitaal.quote:Op maandag 13 december 2010 13:01 schreef xJillx het volgende:
[..]
Auw waar slaat dat nou weer op? nee geen 16. hoie.
Dat vroeg ze waarschijnlijk omdat ze dat wilde weten.
Jezus kunnen mensen ook eens fatsoendelijk doen op een forumsite..
Omg doe ff normaal ey, niemand hier is een kloonquote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ow sorry dat ik je kloon afviel, die me impliciet voor opa uitmaakte omdat ik film mooier vind dan digitaal.
1976 belde net voor je, ze willen je terug !quote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ow sorry dat ik je kloon afviel, die me impliciet voor opa uitmaakte omdat ik film mooier vind dan digitaal.
Heb ik dat ooit gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef xJillx het volgende:
[..]
Omg doe ff normaal ey, niemand hier is een kloon
Ga maar naar een ander topic als je niet serieus kunt zijn.
Zoiets noemt zich dan volwassen..
En ik maar denken dat fotografie een kunstvorm is...quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef xEefjee het volgende:
Het kan best dat het mooier is.. maar we leven nu en niet vroeger.
Ik wil graag meer weten over digitale fotografie, klaar.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef xEefjee het volgende:
Het kan best dat het mooier is.. maar we leven nu en niet vroeger.
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
1976 belde net voor je, ze willen je terug !
nee. maar gedraag je dan wel volwassen, dit is een serieus topic.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit gedaan?...mezelf volwassen genoemd?
[leer de newbie hoe dit forum werkt]Daar heb je de topictitel dan voor he...[/leer de newbie hoe dit forum werkt]quote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik wil graag meer weten over digitale fotografie, klaar.
evy fok off xD bij fotografie gebruik je geen viltstiftenquote:
Sneu figuur:Pquote:Op maandag 13 december 2010 13:06 schreef infp2009 het volgende:
[..]
[leer de newbie hoe dit forum werkt]Daar heb je de topictitel dan voor he...[/leer de newbie hoe dit forum werkt]
Ow ja, nu zie ik het.quote:Op maandag 13 december 2010 13:06 schreef xJillx het volgende:
[..]
nee. maar gedraag je dan wel volwassen, dit is een serieus topic.
quote:Op maandag 13 december 2010 13:06 schreef xJillx het volgende:
[..]
evy fok off xD bij fotografie gebruik je geen viltstiften
en nu wil ik wel eens weten vn anderen hoe ze te werk gaan!
enzo..
Ik ook, werkt 9 vd 10 x nog het bestequote:
Er worden wel eens polls op fora gehouden met fotografen. Zoals op rangefinderforum... kan het zo snel nu niet vinden maar goed, als voorbeeld:quote:Op maandag 13 december 2010 13:10 schreef xEefjee het volgende:
Ik wil nog steeds graag antwoord op mijn vraag. Waarop baseer jij dat zoveel mensen in de A stand fotograferen?
Oh oke maar zijn dat 'amateurs' / mensen die het doen voor de hobby of echt profs (bekende fotografen)?:Oquote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Er worden wel eens polls op fora gehouden met fotografen. Zoals op rangefinderforum... kan het zo snel nu niet vinden maar goed, als voorbeeld:
http://www.digital-photog(...)hich-is-most-popular
Daar is het zo'n 50% (goed, minder dan mijn schatting, maar wel duidelijk het meeste).
Too bad:(quote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef xEefjee het volgende:
En over analoog.. Ik zou het geweldig vinden om analoog te fotograferen (zowel gewoon, als thuis) maar op school hebben we er gewoon weg de middelen niet voor. Thuis is het gewoon heel duur met laten en ontwikkelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |