Nou dan vraag ik me wel af "hoe" maar goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens het artikel hebben ze op die manier wel degelijk e.e.a. geleerd hoe de Nederlandse(!) inburgeringscursussen verbeterd kunnen worden.
Een voorbeeldje uit het artikel:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:46 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik me wel af "hoe" maar goed.
De coffeeshop in Veenendaal was 't niet, die is afgefikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Was het goed spul? Hoe heet die coffeeshop?
en dit heeft correlatie tot?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ah ja, Universiteit Utrecht, waar islamlesjes worden gegeven? http://www2.hum.uu.nl/studie/master/islam/
En waar cencuur werd gepleegd? http://www.ublad.uu.nl/We(...)d/archief?id=1025945 bij het afscheidscollege over de Islam van professor Van der Horst?
Diezelfde UU die Winnie Mandela een eredoctoraat gaf en later ter discussie werd gesteld doordat zij bij aanzetten tot moord in Zuid-Afrika betrokken bleek te zijn?
je heb wel meer als 1 coffeeshop in veenendaal hoor....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
De coffeeshop in Veenendaal was 't niet, die is afgefikt.
Ik ken zelfs een dorp met nog geen 2K inwoners waar ze last hebben an de mocro-jeugd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:01 schreef Gallorini het volgende:
[..]
De VVD is een goede 2e, maar het CDA heeft het de afgelopen jaren verprutst natuurlijk. Natuurlijk is de Islam het probleem niet (althans, niet hier in Nederland). On the other side zijn het wel (bijna) altijd Islamieten (lees Marokkanen) die de boel verneuken.
En geloof mij, het zijn echt niet maar een paar jochies die de boel voor een grotere groep verzieken. In bijna iedere gemeente met meer dan 35k inwoners spelen dit soort problemen.
Islamisering omdat er Marokkaanse politici rondlopen. Donner (liefst een politici) wil volgens jou de sharia invoeren. Het ligt echter een stuk genuanceerder . Donner heeft verklaard dat als de meerderheid voor invoering van de sharia zou zijn, dan moet dat in zijn ogen kunnen. Maar er is er geen meerderheid en die zal er ook nooit komen. Niet alleen omdat Nederlanders ruim in de meerderheid zijn, maar ook omdat het gros van de moslims die hier wonen helemaal geen trek hebben in de sharia.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nouja, je zit er niet ver naast inderdaad. De sharia mag als het aan Donner ligt in worden gevoerd. Immers, we kennen een systeem wat dat toelaat. Als we even, ik noem maar een jaartal, vanaf 1980 ofzo, gaan kijken naar de islamisering van de politiek zien we toch duidelijk dat er in Nederland langzaam maar zeker meer invloed komt van mensen met een islamitische achtergrond.
Albayrak, Marcouch, Aboutaleb. Genoeg gezegd? Nog even en we hebben een Marokaanse premier?
Ja, dan kan ik beter naar Marokko verhuizen, want daar leggen ze tenminste nog echte straffen op om dat tuig aan te pakken. Daar wel ja. Het probleem is dat de Nederlanders hier te zachtzinnig zijn en komen met een taakstrafje enzo. Ach, ik hoef dat allemaal niet meer uit te leggen toch?
Het probleem van rellende Marokkanen (let op, dit is een kippenvel momentje voor je) zijn WIJ.
Wij hebben teveel toegelaten in al die jaren. Wilders wil dit terugdraaien, en dat stuit nu teveel op weerstand. Niet zo gek nee, maar WIJ zijn het probleem dat de multiculturele samenleving niet wil slagen, omdat wij zo geestelijk gestoord waren (en nog steeds zijn) om ze hier heen te halen en ze alles maar te geven.
Nederlanders zijn dom weetje, wallah, zij geven autkiering en ik rai ien bmw, HAHAHA NIEDERLAHNDERZ SAIN DOM WEETJE HAHAHA!!!!![]()
Eigenlijk best wel erg dat ik zat Marrokanen ken die zo denken. Laatst werd er een buurthuis geopend, gelijk stroomt het vol met Marrokanen en die beginnen dingen te slopen en te schreeuwen. De wethouder die erbij was deed net of ze het niet zag en keek de andere kant op. Triest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:59 schreef Gillette_M5 het volgende:
Nederlanders zijn dom weetje, wallah, zij geven autkiering en ik rai ien bmw, HAHAHA NIEDERLAHNDERZ SAIN DOM WEETJE HAHAHA!!!!![]()
Maar alleen vanaf een bepaald niveau, neem ik aan. Bij een cursus op A1-niveau kun je toch moeilijk verwachten dat de cursisten in de taal zelf met elkaar spreken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:56 schreef Amos_ het volgende:
Toch vreemd want de algemeen heersende opvatting in de didactiek is toch echt dat een vreemde taal het beste beheerst wordt als ook het leren daarin plaatsvindt.
Jawel, dat voeren ze ook op basisscholen in nu. Beginnen met simpele dingen enzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar alleen vanaf een bepaald niveau, neem ik aan. Bij een cursus op A1-niveau kun je toch moeilijk verwachten dat de cursisten in de taal zelf met elkaar spreken.
Nee, dit zijn de verdachten van in ieder geval 1 beroving. Andere beschrijvingen die gelden nog steeds.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef Mister1979 het volgende:
De leugen regeert deel 20:
Het zijn niet eens Marokkanen.
Dit zijn de schoften van Veendendaal
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_Veenendaal__.html
Maar geldt het ook voor volwassenen? Immers, bij volwassenen gaat het heel erg systematisch, met rijtjes en vervoegingen leren. Met een heel beperkte taalkennis kun je de complexe logica daarvan nog niet in de taal zelf uitleggen. Bij kleine kinderen gaat het taalonderwijs heel anders. Of niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jawel, dat voeren ze ook op basisscholen in nu. Beginnen met simpele dingen enzo.
De politie gaat uit van een en dezelfde dader (groepje)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de verdachten van in ieder geval 1 beroving. Andere beschrijvingen die gelden nog steeds.
Klopt, waaronder zo'n debiele sjonnie als op de foto te zien is. Maar men roept nu alweer dat het alleen maar die blonde jongen is schijnbaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De politie gaat uit van een en dezelfde dader (groepje)
Dan kan het topic wel dicht. Als het geen Marokkanen zijn is het ook niet erg. Hoeft niet dicht trouwens, als het geen Marokkanen zijn bloedt het vanzelf wel dood.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef Mister1979 het volgende:
De leugen regeert deel 20:
Het zijn niet eens Marokkanen.
Dit zijn de schoften van Veendendaal
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_Veenendaal__.html
Je zou wat meer beter het nieuws moeten volgen. Gisteren zei men in SBS Hart van Nederland dat de daders die mensen beroofden , vervolgens uitkleden en op het spoor hadden gegooid allemaal Marokkanen waren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de verdachten van in ieder geval 1 beroving. Andere beschrijvingen die gelden nog steeds.
Natuurlijk is het niet alleen die blonde knaap. Dat is onmogelijk. Maar ik vind dat de discussie niet moet gaan over etniciteit, maar over hoe vreselijk het is wat die jongens hebben gedaan. Veel PVV-aanhangers gebruiken dit incident om af te geven op Marokkanen, terwijl het eigenlijk niet uitmaakt welke nationaliteit de daders hebben: het blijft erg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Klopt, waaronder zo'n debiele sjonnie als op de foto te zien is. Maar men roept nu alweer dat het alleen maar die blonde jongen is schijnbaar.
Hoop dat ze dit tuig hard aanpakken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet alleen die blonde knaap. Dat is onmogelijk. Maar ik vind dat de discussie niet moet gaan over etniciteit, maar over hoe vreselijk het is wat die jongens hebben gedaan. Veel PVV-aanhangers gebruiken dit incident om af te geven op Marokkanen, terwijl het eigenlijk niet uitmaakt welke nationaliteit de daders hebben: het blijft erg.
Volgens mij heeft de PVV het in zoverre op etniciteit voorzien dat alleen moslim-rellers het moeten ontgelden als de PVV het voor het zeggen krijgt. Over bijvoorbeeld criminele Antillianen hoor je ze nooit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef Bastard het volgende:
Daarbij.. ik denk dat de PVV het dan ook niet voorzien heeft op de enticiteit, het gaat om het tuig op straat wat eens wat respect en manieren bijgebracht moet gaan worden.
En het geven van een gesubsieerde jeugdhonk, theaparty's, praatgroepen horen gewoon niet bij het bijdragen van een oplossing.
Militaire plicht invoeren, kinderbijslag korten, opvoedkampen, dat zijn de oplossingen waar we aan moeten durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |