abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:39:43 #251
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79319507
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, ik zoek geen spijkers op laag water, ik zoek graag een oplossing die ook daadwerkelijk het probleem oplost. -knip-
Het essentiële punt is dus dat je de juiste oplossing voor het juiste probleem moet hebben. Beide moeten met elkaar matchen. En bij veel van de voorstellen van de PVV zie ik die match (met de problematiek in Veenendaal) niet.
Dat is ook niet zo vreemd, want:
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik zou het zo gauw niet weten. Maar ik weet ook niet zeker dat de maatregelen die de PVV voorstelt niet werken.

Mij persoonlijk lijkt gewoon van niet.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Kijk, in mijn wijk hebben we heel andere soorten problemen. Vorig jaar erg veel schietpartijen, bijvoorbeeld. Dan zou je kunnen overwegen om huiszoekingen makkelijker te maken om beter illegale wapens te kunnen opsporen. Maar voor de problematiek in Veenendaal schiet die maatregel natuurlijk helemaal niks op.
Tja, jouw wijk. Dat is zeker te vergelijken met de rest van Nederland?

Het helpt zeker wel, gezien het aantal overvallen in Veenendaal.

Nee joh! De Marokkanen daar zijn super eerlijk, en hebben geen wapens nodig bij een overval.
Scheer je weg!
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:43:56 #252
108367 Gallorini
über alles..
pi_79319662
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jezus christus. Het zij je vergeven omdat je waarschijnlijk niet helemaal goed bij je hoofd bent. Natuurlijk mengen imams zich in deze kwestie. Het is hun bevolkingsgroep. Zij worden er ook op aangekeken. Deze mensen proberen een breug te bouwen tussen de jongeren (die toch hun kinderen zijn, religieus of niet) en en de mensen die overlast hebben.

Maar ik snap dat zo´n denkpatroon teveel gevraagd is. Je hebt immers nog niets nuttigs bij kunnen dragen aan FOK! Behalve je blinde haat. Droeftoeter.
Hij zegt het dan wel erg zwart-wit. Maar als jij en je Hollandse vriendjes een aantal keer Marokkaanse meisje in elkaar rost is er echt geen enkele dominee die zich ermee gaat bemoeien hoor.
Hoi mam..
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:45:55 #253
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79319728
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neehee, jezus. Ben je nou echt zo simpel? Die imams beseffen maar al te goed dat hun complete bevolkingsgriep in een kwaad daglicht komt te staan dankzij deze ettertjes. Dus biedt hij zijn hulp aan, in plaats van zich afzijdig te houden. Maar waarschijnlijk snap jij niet hoe zoiets werkt. Als je zelf de correlatie niet snapt, dan houdt het ook op.
agossie Wacht, ik vergis me Ik maak die arme imam die het zo goed heeft bedoeld zwart, wat dom van me

Nee, inderdaad, ik zie de correlatie niet. Deze man probeert bruggen te bouwen. Nu pas, nu het te laat is. Het is al 2010. Ze zouden allemaal het goede voorbeeld moeten volgen.... Het zijn slechts een 'paar' ettertjes die het voor de algehele gemeenschap verpest

En héél Nederland wil dit maar niet inzien! Het zijn maar een 'paar' ettertjes. Waarom gelooft niemand ons

Zie je nou zelf wat je schrijft? Serieus, waren die oogkleppen erg duur? Dat moet wel van goede kwaliteit zijn! Tering, ik heb medelijden met je.

Oh wacht, nu kan de PVV wel opdoeken. Probleem opgelost dankzij een imam met inzicht
Scheer je weg!
pi_79319737
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:43 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Hij zegt het dan wel erg zwart-wit. Maar als jij en je Hollandse vriendjes een aantal keer Marokkaanse meisje in elkaar rost is er echt geen enkele dominee die zich ermee gaat bemoeien hoor.
Klopt. Maar de protestantse of katholieke gemeenschap wordt er dan ook niet op aangekeken als ik zoiets doe. Terwijl Wilders eenverband heeft gelegd tussen geloof en straatterroristen. Dat is het verschil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:46:35 #255
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79319754
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:43 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Juist.
Scheer je weg!
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:47:27 #256
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79319789
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terwijl Wilders eenverband heeft gelegd tussen geloof en straatterroristen. Dat is het verschil.
Nee, dat blijkt al uit het feit dat de imam er aan te pas moet komen dombo.
Scheer je weg!
pi_79319814
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

agossie Wacht, ik vergis me Ik maak die arme imam die het zo goed heeft bedoeld zwart, wat dom van me

Nee, inderdaad, ik zie de correlatie niet. Deze man probeert bruggen te bouwen. Nu pas, nu het te laat is. Het is al 2010. Ze zouden allemaal het goede voorbeeld moeten volgen.... Het zijn slechts een 'paar' ettertjes die het voor de algehele gemeenschap verpest

En héél Nederland wil dit maar niet inzien! Het zijn maar een 'paar' ettertjes. Waarom gelooft niemand ons

Zie je nou zelf wat je schrijft? Serieus, waren die oogkleppen erg duur? Dat moet wel van goede kwaliteit zijn! Tering, ik heb medelijden met je.

Oh wacht, nu kan de PVV wel opdoeken. Probleem opgelost dankzij een imam met inzicht
Nog maar een keer. Speciaal voor jou. Josti.

Het probleem in NL:

Je hebt gelijk. Problemen mogen niet langer onder het tapijt worden geschoven. Maandelijk vallen er honderden zo niet duizenden slachtoffers als gevolg van de multiculturele ellende. Marokkaanse straatguerillas patrouilleren de straten van Den Haag, Rotterdam en Almere op zoek naar Nederlanders om kapot te knallen.

Het is niet gemakkelijk in Nederland anno 2010. Waarom geld sturen naar Afrika? Wij Nederlanders zijn er vele malen beroerder aan toe. Op elke hoek van de straat een moksee die zes keer per dag herrie maakt. Er wat van zeggen mag niet, want dan wordt je voor een sharia-rechtbank geslingerd. Kritiek op de islam wordt niet getolereerd. De profeet ontkennen betekent een enkeltje steniging.

Mijn god, wat is Nederland een vreselijk oord geworden om in te wonen
pi_79319817
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:39 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tja, jouw wijk. Dat is zeker te vergelijken met de rest van Nederland?
Nee, volgens mij juist niet. Daarom is er, denk ik, ook geen universele oplossing die in heel Nederland zou werken.

Je kan wel verschillende probleemgevallen bekijken en proberen tot een soort "toolbox" te komen van maatregelen waaruit men kan putten. Maar de oplossing van een concreet probleem in een specifieke wijk lijkt mij toch echt een kwestie van maatwerk.

Dat lijkt me overigens niet zo zeer een taak van de politiek, maar juist van de politie. Alhoewel de politiek natuurlijk wel ervoor moet zorgen dat de politie z'n werk goed kan doen. Dus de politie voldoende (maar niet te veel) bevoegdheden geven, meer agenten op patrouille en minder agenten die bekeuringen uitdelen voor fietsers die door rood rijden, etc.
quote:
Het helpt zeker wel, gezien het aantal overvallen in Veenendaal.

Nee joh! De Marokkanen daar zijn super eerlijk, en hebben geen wapens nodig bij een overval.
Kijk, zo komen we toch langzaam ergens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 23:49:24 ]
pi_79319869
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Nee, dat blijkt al uit het feit dat de imam er aan te pas moet komen dombo.
Kom op zeg, ben je nou echt simpel? Ik verwacht van een PVV-aanhanger dat hij naar Wilders luistert. Dat doe jij blijkbaar niet. Josti.
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:51:49 #260
108367 Gallorini
über alles..
pi_79319964
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klopt. Maar de protestantse of katholieke gemeenschap wordt er dan ook niet op aangekeken als ik zoiets doe. Terwijl Wilders eenverband heeft gelegd tussen geloof en straatterroristen. Dat is het verschil.
Wilders is een kneus, maar volgens mij wel één van de weinige in Den Haag die het aandurft om deze problemen aan te pakken. Dilemma...
Hoi mam..
pi_79320044
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Wilders is een kneus, maar volgens mij wel één van de weinige in Den Haag die het aandurft om deze problemen aan te pakken. Dilemma...
Dat valt wel mee. Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat de VVD en het CDA zich bijna net zo hard opstellen tegen de straatschoffies. Zij laten alleen het moslim-verhaal erbuiten.
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:59:11 #262
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79320235
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nog maar een keer. Speciaal voor jou. Josti.
Thanx
quote:
Het probleem in NL:

Je hebt gelijk.
Dat weet ik Slotje opgelost .....
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
Problemen mogen niet langer onder het tapijt worden geschoven. Maandelijk vallen er honderden zo niet duizenden slachtoffers als gevolg van de multiculturele ellende. Marokkaanse straatguerillas patrouilleren de straten van Den Haag, Rotterdam en Almere op zoek naar Nederlanders om kapot te knallen.

Het is niet gemakkelijk in Nederland anno 2010. Waarom geld sturen naar Afrika? Wij Nederlanders zijn er vele malen beroerder aan toe. Op elke hoek van de straat een moksee die zes keer per dag herrie maakt. Er wat van zeggen mag niet, want dan wordt je voor een sharia-rechtbank geslingerd. Kritiek op de islam wordt niet getolereerd. De profeet ontkennen betekent een enkeltje steniging.

Mijn god, wat is Nederland een vreselijk oord geworden om in te wonen
Nouja, je zit er niet ver naast inderdaad. De sharia mag als het aan Donner ligt in worden gevoerd. Immers, we kennen een systeem wat dat toelaat. Als we even, ik noem maar een jaartal, vanaf 1980 ofzo, gaan kijken naar de islamisering van de politiek zien we toch duidelijk dat er in Nederland langzaam maar zeker meer invloed komt van mensen met een islamitische achtergrond.

Albayrak, Marcouch, Aboutaleb. Genoeg gezegd? Nog even en we hebben een Marokaanse premier?

Ja, dan kan ik beter naar Marokko verhuizen, want daar leggen ze tenminste nog echte straffen op om dat tuig aan te pakken. Daar wel ja. Het probleem is dat de Nederlanders hier te zachtzinnig zijn en komen met een taakstrafje enzo. Ach, ik hoef dat allemaal niet meer uit te leggen toch?

Het probleem van rellende Marokkanen (let op, dit is een kippenvel momentje voor je) zijn WIJ.

Wij hebben teveel toegelaten in al die jaren. Wilders wil dit terugdraaien, en dat stuit nu teveel op weerstand. Niet zo gek nee, maar WIJ zijn het probleem dat de multiculturele samenleving niet wil slagen, omdat wij zo geestelijk gestoord waren (en nog steeds zijn) om ze hier heen te halen en ze alles maar te geven.

Nederlanders zijn dom weetje, wallah, zij geven autkiering en ik rai ien bmw, HAHAHA NIEDERLAHNDERZ SAIN DOM WEETJE HAHAHA!!!!

Scheer je weg!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:01:59 #263
108367 Gallorini
über alles..
pi_79320329
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat de VVD en het CDA zich bijna net zo hard opstellen tegen de straatschoffies. Zij laten alleen het moslim-verhaal erbuiten.
De VVD is een goede 2e, maar het CDA heeft het de afgelopen jaren verprutst natuurlijk. Natuurlijk is de Islam het probleem niet (althans, niet hier in Nederland). On the other side zijn het wel (bijna) altijd Islamieten (lees Marokkanen) die de boel verneuken.

En geloof mij, het zijn echt niet maar een paar jochies die de boel voor een grotere groep verzieken. In bijna iedere gemeente met meer dan 35k inwoners spelen dit soort problemen.
Hoi mam..
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:06:44 #264
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79320465
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat de waarheid te pijnlijk is. Maar de islam heeft wel degelijk hiermee te maken dat ze zich zo opstellen. Het is een en al haat.

We kunnen dit dus categoriseren:

Softe Jihad: Marcouch, Aboutaleb, Dibi, enz.
Jihad:: Mohammed B. Hofstadgroep, enz
Er tussenin: Rellende Marokkanen die schijt hebben aan het westen, en toeteren om klokslag 20 uur op 4 mei.

Rode lijn: het zijn moslims.

Duidelijker kan het niet.

Oplossing: islam aanpassen, of weg.
Scheer je weg!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:14:55 #265
108367 Gallorini
über alles..
pi_79320702
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat de waarheid te pijnlijk is. Maar de islam heeft wel degelijk hiermee te maken dat ze zich zo opstellen. Het is een en al haat.

Er tussenin: Rellende Marokkanen die schijt hebben aan het westen, en toeteren om klokslag 20 uur op 4 mei.

Onzin. Het is andersom het geval zoals ik in mijn vorige post al aangeef.
Jij minacht nu toch ook niet elke Katholiek omdat er een paar kinderneukers rondlopen?
Hoi mam..
pi_79320856
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Moet Tofik Dibi het ook al ontgelden.

Jij bent echt enorm angstig aangelegd, ik zou serieus een bezoek aan de psycholoog overwegen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:28:46 #267
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79321051
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:14 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Onzin. Het is andersom het geval zoals ik in mijn vorige post al aangeef.
Jij minacht nu toch ook niet elke Katholiek omdat er een paar kinderneukers rondlopen?
Dat zie ik toch anders, CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland

Misschien een geschikt moment voor de Wilders-bashers eens uit te leggen in hoeverre het deugdelijk is dat moslimlanden hun invloed over het westen uit laten vloeien via hun politieke zetbazen ter plaatse.

De Turkse Premier Recep Tayyip Erdoğan heeft niet alleen gedreigd met een etnische zuivering op de in Turkije levende Armeniërs, maar ook op kosten van de Turkse staat een samenkomst belegd van Turkse politici uit de Europese landen (zie bericht: CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland ).
Scheer je weg!
pi_79321100
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:28 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat zie ik toch anders, CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland

Misschien een geschikt moment voor de Wilders-bashers eens uit te leggen in hoeverre het deugdelijk is dat moslimlanden hun invloed over het westen uit laten vloeien via hun politieke zetbazen ter plaatse.

De Turkse Premier Recep Tayyip Erdoğan heeft niet alleen gedreigd met een etnische zuivering op de in Turkije levende Armeniërs, maar ook op kosten van de Turkse staat een samenkomst belegd van Turkse politici uit de Europese landen (zie bericht: CDA wil geen Turkse inmenging in Nederland ).
Etnische zuivering!

Man ga eens lekker slapen ofzo. Ik was buiten net met vrienden, was best gezellig (in het zo onveilige Rotterdam een wonder dat ik leef natuurlijk)
Dus ik kwam thuis deed mijn PC aan en dacht dit:

Heb je ook hobbie's vrienden een baan en dat soort dingen? Of ben je de hele dag het internet aan het afzoeken naar allemaal linkjes van rechtse websites of die over allochtonen gaan die Nederland gaan overnemen?
pi_79321127
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Gestoord hè, ambtenaren die proberen onze inburgeringscursussen zo effectief mogelijk te maken.

Door naar Marokko te reizen en Arabisch te leren?
Dan begrijp jij duidelijk niet wat inburgeren betekend.

Newspeak zeker?
Omgekeerd inburgeren is inburgeren, wat een grap.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_79321132
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:32 schreef huhggh het volgende:

[..]

Gebeurt dat echt?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:33:12 #271
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79321149
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Etnische zuivering!

Man ga eens lekker slapen ofzo. Ik was buiten net met vrienden, was best gezellig (in het zo onveilige Rotterdam een wonder dat ik leef natuurlijk)
Dus ik kwam thuis deed mijn PC aan en dacht dit:
[ afbeelding ]

Heb je ook hobbie's vrienden een baan en dat soort dingen? Of ben je de hele dag het internet aan het afzoeken naar allemaal linkjes van rechtse websites of die over allochtonen gaan die Nederland gaan overnemen?
Goed argument Uitgeluld dus
Scheer je weg!
pi_79321196
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:33 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Goed argument Uitgeluld dus
Nee hoor, ik ben zeer serieus eigenlijk.

Ga eens naar buiten, het valt mee allemaal. Ik heb nog een vrouw gegroet die haar hond aan het uit laten was om half 12 in een probleemwijk. Kreeg een volmondig ja terug.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:37:47 #273
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79321253
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben zeer serieus eigenlijk.

Ga eens naar buiten, het valt mee allemaal. Ik heb nog een vrouw gegroet die haar hond aan het uit laten was om half 12 in een probleemwijk. Kreeg een volmondig ja terug.
Was het goed spul? Hoe heet die coffeeshop?
Scheer je weg!
pi_79321266
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:37 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Was het goed spul? Hoe heet die coffeeshop?
Cola.
pi_79321291
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:32 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dan begrijp jij duidelijk niet wat inburgeren betekend.

Newspeak zeker?
Omgekeerd inburgeren is inburgeren, wat een grap.
Volgens het artikel hebben ze op die manier wel degelijk e.e.a. geleerd hoe de Nederlandse(!) inburgeringscursussen verbeterd kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2010 00:40:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')