Zeëeendeneierenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten er bij voorbeeld drie in het woord 'veertje'.
*telt*quote:
Ja, als je dat woord op tafel gooit op een verjaardagsfeestje bij je schoonfamilie, dan wordt het heel stil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Kussentjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik ging slapen. Truste volluk!![]()
Kusjens!
wil je er over praten?quote:
okee...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik even niet meer wat helpt, maar probeer gewoon van alles.
Alles om jou te ontlastenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Paddo? Let je op?
*verplaatst haat langzaam naar Tombola*
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Paddo? Let je op?
*verplaatst haat langzaam naar Tombola*
That's mequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajajaja, jij met je zuivere intenties!
quote:Eric moet geduld hebben
17 maart 2010
IJsbeer Eric en zijn nieuwe partner Olinka zijn blij met elkaar. Het mannetje en het vrouwtje hebben elkaar woensdag voor het eerst weer in Blijdorp ontmoet.
Het was duidelijk dat Eric en Olinka elkaar vlot herkenden. Ze speelden met elkaar en Eric mocht zijn nieuwe vriendin ook behagen. Hoewel het mannetje trek in meer had, besloot Olinka om Eric nog even op afstand te houden. Hij moet nog even geduld hebben.
Het stel had eerder in de Weense dierentuin een relatie, waaruit in november 2007 een tweeling op de wereld kwam.
Eric uit Blijdorp en Olinka uit Wenen worden geacht om ook in Diergaarde Blijdorp voor nageslacht te zorgen in het kader van het Europese fokprogramma. Een eerdere poging van Blijdorp om Eric zijn partner Tania te laten bevruchten mislukte. Daarom is Olinka door de dierentuin van Wenen tijdelijk uitgehuwelijkt.
Heuy je hebt 't wel tegen een Blijdorp abo-houderquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet je ons iets vertellen, of gaat het hier echt over ijsberen?
Stalk jij die ijsberen of zo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heuy je hebt 't wel tegen een Blijdorp abo-houder
Neuh, ze worden niet wild van mij.quote:
Ik wacht de PM gerust afquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze worden niet wild van mij.
Wel als Greys met dr bipsebaps tegen het raam staat te schuren, daar is zelfs nog film van
Maes zag ik duidelijk. Bipsebaps niet, of wil jij zeggen dat Greys in het water ligt en helemaal niet zulke bruine billen heeft?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
Die ijsbeer werd helemaal gek erna natuurlijk.
En je hoort/ziet Maes nog als je goed oplet
Greys is een beetje de tegenhanger van die vrouw die Bokito op zat te hitsen. Ze had natuurlijk eerst te lonken naar die ijsbeer en beetje wulps langs dat glas wandelen. En toen werd dat beest helemaal wild.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maes zag ik duidelijk. Bipsebaps niet, of wil jij zeggen dat Greys in het water ligt en helemaal niet zulke bruine billen heeft?
(nu ze toch niet on-line is kan je net zo goed eerlijk zijn)
Zijn dat nou jouw billen waar de klauwen in worden gezet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
En deze heb ik nog voor Tombola. Ik bedoel er verder niets mee.
[ afbeelding ]
Neeeeequote:Op donderdag 18 maart 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze worden niet wild van mij.
Wel als Greys met dr bipsebaps tegen het raam staat te schuren, daar is zelfs nog film van
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 08:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zijn dat nou jouw billen waar de klauwen in worden gezet?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog een foto van een zeldzame trekvogel.
Maar die zal ik maar niet plaatsen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook nog een foto van een zeldzame trekvogel.
Maar die zal ik maar niet plaatsen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent boos dat ze die niet plaatst? Nou Greys... je leest het.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
Die ijsbeer werd helemaal gek erna natuurlijk.
En je hoort/ziet Maes nog als je goed oplet
Als je het zo zegt dan is dat eigenlijk best wel vertederend.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Goodbye het volgende:
Als Maes het glas aait, is die tweede hand nou van mij of van jou Greys? Draag je een ring om je linkerhand?![]()
Morrrrning btw. StudieBuikpijn
Jaaaa, dat weten we allebei niet meer. Ten minste, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was nou ook alweer de inlog voor dat fotoalbum?
Doe eens PM'en naar me Gb of Greys
quote:
Goed om de dag zo te beginnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Perseus deed mee aan een discuswerpwedstrijd, hij was de beste en gooide zo ver dat de discus in het publiek terecht kwam en zijn grootvader raakte. Die was op slag dood.
[ afbeelding ]
Ll heeft een beetje een fascinatie voor rammelende/zwangere vrouwen en beebie, hè Ll?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Perseus deed mee aan een discuswerpwedstrijd, hij was de beste en gooide zo ver dat de discus in het publiek terecht kwam en zijn grootvader raakte. Die was op slag dood.
[ afbeelding ]
Rammelend wel. Zwanger dan weer nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ll heeft een beetje een fascinatie voor rammelende/zwangere vrouwen en beebie, hè Ll?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja you tell me, bij jou begon het ook als buikpijn en toen was het mini
Nouquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Sinds wanneer heb je buikpijn als je zwanger wordt, wat denk je van buikpijn als je juist niet zwanger bent, piemelBiologie gemist?
Misselijk ja maar pijn en krampenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou![]()
Zo'n beebie in je pens doet toch ook wel pijn, misselijk, overgeven, krampen e.d.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou![]()
Zo'n beebie in je pens doet toch ook wel pijn, misselijk, overgeven, krampen e.d.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij rammel jij een beetje LL. Je weet wat ze zeggen over mensen die naar anderen wijzen...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja 9 maanden krampen.
Je moet iets minder de Tina lezen
Niks TINAquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja 9 maanden krampen.
Je moet iets minder de Tina lezen
quote:
Ja, alleen een beetje balen dat ik kut heb geslapen vannacht!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ben je thuis aan de studie GB? Lekker!
Mogguh!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Daar hebben Gb en ik laatst een halve avond naar lopen zoeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
Wat was nou ook alweer de inlog voor dat fotoalbum?
Doe eens PM'en naar me Gb of Greys
En nee, ik doe niet aan ringenquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef Goodbye het volgende:
Als Maes het glas aait, is die tweede hand nou van mij of van jou Greys? Draag je een ring om je linkerhand?![]()
Morrrrning btw. StudieBuikpijn
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dirkh, godver, roep es wat
Oefenenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL is er zo vol van, dat ie de conceptie, zwangerschap en bevalling beschrijft, tegelijk![]()
Je bent wel op dreef zo om 9 uur alDat is een wapperrrrrrrrr waard.
Ik hou me uit de buurt bij zwangere vrouwen. En bij zijn ze al zwanger op het moment dat ze een dag over tijd zijn, dan neem ik de benen en nooit meer achterom kijken. Run! Run Forrest! Run!quote:
Heb je ook een dagboek bijgehouden toen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oefenen![]()
Conceptie![]()
zwangerschap![]()
![]()
bevallingeitje
Ja tegenwoordig schiet dat ook niet meer op met al die vaderschapstesten en DNA-onzin enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hou me uit de buurt bij zwangere vrouwen. En bij zijn ze al zwanger op het moment dat ze een dag over tijd zijn, dan neem ik de benen en nooit meer achterom kijken. Run! Run Forrest! Run!
Wel hoor.quote:
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook een dagboek bijgehouden toen?
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hoor.
Soms met de gedroogde stembandjes van zijn buurkinderen.
Dat geeft zo'n dromenvanger effect.
In ieder geval geen eierstokken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is iets anders wat rammelt bij jou Dirk.
Check mijn 1 second of fame in dat filmpje danquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben Gb en ik laatst een halve avond naar lopen zoeken.
We weten de inlog niet meer![]()
[..]
En nee, ik doe niet aan ringen
Ja en mijn 0 seconds of famequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check mijn 1 second of fame in dat filmpje dan
I wish!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel hoor.
Soms met de gedroogde stembandjes van zijn buurkinderen.
Dat geeft zo'n dromenvanger effect.
kuchkutwijfkuchquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
Ll, weet jij uberhaupt de inlog nog? Niet het wachtwoord, maar dat andere?
Trouwens, wel tof dat ze je herkenden he, wildvreemden, in Blijdorp in het Aquarium!
Que?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
Ll, weet jij uberhaupt de inlog nog? Niet het wachtwoord, maar dat andere?
Trouwens, wel tof dat ze je herkenden he, wildvreemden, in Blijdorp in het Aquarium!
quote:
Op niks, het was een verkapte tvpquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees even terug waar je op reageert?
Ll en ik waren ff in een donker hoekje van het aquarium en toen riep er een familie 'Kijk dan, wat een kwal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op niks, het was een verkapte tvp. Ik denk, laat ik er een mythologielesje van maken.
Kom dan met een lesje van Eros. Past beter.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op niks, het was een verkapte tvp. Ik denk, laat ik er een mythologielesje van maken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll en ik waren ff in een donker hoekje van het aquarium en toen riep er een familie 'Kijk dan, wat een kwal!'.
Dus ik heb die mensen er even op gewezen dat ik dat ook wel weet, maar dat het niet netjes is dat ze dat zo hardop roepen.Ohja, ik weet het al weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Awwwwwwwwquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
Snel weer mijn verkering opzoeken in Blijdorp
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll en ik waren ff in een donker hoekje van het aquarium en toen riep er een familie 'Kijk dan, wat een kwal!'.
Dus ik heb die mensen er even op gewezen dat ik dat ook wel weet, maar dat het niet netjes is dat ze dat zo hardop roepen.Dat lijkt meer op wat drijft in de jacuzziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan je gewoon aaien in Blijdorp, die komen gewoon voor je neus zitten. En het is ook gewoon open, zonder glas enzoquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:22 schreef Greys het volgende:
Snel weer mijn verkering opzoeken in Blijdorp
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check mijn 1 second of fame in dat filmpje dan
Ik dacht dat jij wel alles al van zijn liefdespijlen af wist, en eigenlijk ook wel van zijn loden haatpijlen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom dan met een lesje van Eros. Past beter.
Ieuwquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op wat drijft in de jacuzzi
Ja uuhh jij hebt 'm aangemaakt. Welke mail heb je ervoor gebruikt dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ik baal dat we die inlog niet meer hebben, want daarin staan de foto's van ons zelf
Een niet bestaande geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uuhh jij hebt 'm aangemaakt. Welke mail heb je ervoor gebruikt dan?
Bij mijn andere photobucket heb ik die mail echt nog nooit nodig gehad.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef Greys het volgende:
He kom, we hadden vast iets makkelijks als inlog, dat kan niet anders.
Effe denken
Ik wil ook een leuk werkje! Ik moet straks in een meeting lullen over Twitter en Facebook.. en dan kan ik niet op FOK! (ja op mobiel, maar dat valt zo op)quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef Ml-etje het volgende:![]()
muziekje en leuk werkje
![]()
![]()
ff de lamellen nog open mikken en dan ook nogzon!
Uhuh, en dan weet je de accountnaam, en dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Het zál wel iets met 'blijdorp' er in zijn.
Denk ik hoor.
Zit ook binnen hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk werkje! Ik moet straks in een meeting lullen over Twitter en Facebook.. en dan kan ik niet op FOK! (ja op mobiel, maar dat valt zo op)
En het is binnen, dus niet in de zon!
Gezellige collega's de deur uitgeschopt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit ook binnen hoor
En mijn eigenlijke werkplek is een donker hok![]()
Wel een leuk onderwerpkun je best wat van maken
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, en dan weet je de accountnaam, en dan.
Oh dan laat je het password mailen naar het opgegeven email adres bij 'forgot my password'.
Oh nee wacht!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gezellige collega's de deur uitgeschopt?
Meestal als ik het ene weet, schiet het andere me wel weer te binnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, en dan weet je de accountnaam, en dan.
Oh dan laat je het password mailen naar het opgegeven email adres bij 'forgot my password'.
Oh nee wacht!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Meestal als ik het ene weet, schiet het andere me wel weer te binnen
Maar anders heb ik de foto's vast nog wel op mijn camera staan.
Hoop ik...
Succes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef Dirkh het volgende:
Weg is... kijken hoe kort we deze meeting kunnen maken.
Tot laterrrquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef Dirkh het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef Dirkh het volgende:
Oh dat is wel heel leuk. Misschien dat ik er in de zomer een keer heenga.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kan je gewoon aaien in Blijdorp, die komen gewoon voor je neus zitten. En het is ook gewoon open, zonder glas enzoDus dan kan je er echt leuke foto's van maken.
quote:
Wel volgens mijn portemonnee.quote:
Ja, maar men wil altijd in het weekend dat soort dingen doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je studeert toch nog, heb je toch een OV
Waar woon jij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Woont er dan iemand bij mij in de buurt? Ik dacht dat jullie allemaal van die Rotterdammerts waren
.
Degenen die hier komen zijn van all over tha place hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Woont er dan iemand bij mij in de buurt? Ik dacht dat jullie allemaal van die Rotterdammerts waren
.
quote:
Ha madammeke ik heb een leeevuuhhhquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalala, ouwe verensmijter!
Dat valt tegen hoor...quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ha madammeke ik heb een leeevuuhhh
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, we hebben geen Belgische contacten.
Alhoewel....Tombolalalalla
Note to self: als Ll ook op een meet komt, thuisblijven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee sorry, we hebben geen Belgische contacten.
Alhoewel....Tombolalalalla
Nou inderdaad, wat denktie wel nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Note to self: als Ll ook op een meet komt, thuisblijven.
Belg... wat denkt ie wel niet?!
mja... baaldagje...quote:
Ow.... wat ist dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja... baaldagje...![]()
Zelfs bonbonbloc helpt niet...
Van alles bij elkaar, en los is t niks maar bij elkaar is t gewoon ff kut...quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van alles bij elkaar, en los is t niks maar bij elkaar is t gewoon ff kut...
Komt wel weer goed
Gister nog nietquote:
Hmm verdenk de postbode van post deleten..laat maar ff weten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gister nog niet
Ben nu niet thuis
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:voor Tombolalala.
En een lief/vrolijk/lente-ig liedje erbij.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
voor Tombolalala.
En een lief/vrolijk/lente-ig liedje erbij.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Tombola! Als je hier niet vrolijk van wordt!
Klinkt goedquote:
Die heb ik even gemaildquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Tombola! Als je hier niet vrolijk van wordt!
quote:
Idd leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]best vol te houden hoor en leuke clip ook (wat ik ervan gezien heb dan
)
En hoe doe je dat dan vanaf een mobiel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Dirkh het volgende:
We zijn er uit, Twitter is iets op internet of zo.
*dubbel klaptquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Dirkh het volgende:
We zijn er uit, Twitter is iets op internet of zo.
Nu wens ik morgen te zien hoe jij mobiel internetquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan vanaf een mobiel?
Heb je dan hele lange snoeren nodig?
Ja en een BiFi-routerquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe doe je dat dan vanaf een mobiel?
Heb je dan hele lange snoeren nodig?
Braddiequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tis in elk geval beter![]()
En hee, zo erg heb ik het niet:
Problemen met mijn leven!
Nu heb ik trek..waar kan ik die bestellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en een BiFi-router
[ afbeelding ]
Begon gewoon te lezen en keek toen naar de TS-naamquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Bezint eer ge ehm... nou ja...
http://www.telegraaf.nl/b(...)foto_s__.html?p=14,1
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
OMGquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Aan wie dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest meteen aan een bekende denken
Nou, als dat prive foto's waren die ze op haar computer had staan, gewoon zélf dus, en die zijn er vanaf gejat door een hacker en overal verspreid... dan is dat toch wel een vorm van smaad jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Maar hoezo smaad? Het is toch geen onwaarheid als het op de foto staat?
Eentje die ook dusdanige foto's had en die ook ineens online stonden. Heeft zelfs ook nog in het AD gestaanquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_nr._67__.html?p=9,2
Getverdemme gisteravond had men het op naailes het over iemand die daarvoor gewoond had..en dan die laatste alinea..
zit ze op fok?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje die ook dusdanige foto's had en die ook ineens online stonden. Heeft zelfs ook nog in het AD gestaan![]()
En is nu ook docente op een gristelijke school.
En jong.
En d'r naam begint met een A
Oh ik weet wie je bedoelt ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje die ook dusdanige foto's had en die ook ineens online stonden. Heeft zelfs ook nog in het AD gestaan![]()
En is nu ook docente op een gristelijke school.
En jong.
En d'r naam begint met een A
Leg eens uit?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daarover gemaild naar de Telegraaf![]()
En nu wil FOK! het als column plaatsen
oh...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, is een vage bekende van Ll zelf
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, is een vage bekende van Ll zelf
Ik vind het een godsgeklaagd slecht geschreven artikel.quote:
Niet waar dus...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Goh, lekker weertje he
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daarover gemaild naar de Telegraaf![]()
En nu wil FOK! het als column plaatsen
Oh dát.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het een godsgeklaagd slecht geschreven artikel.
Het slaat helemaal nergens op, raakt kant noch wal, staat vol aannames en onjuistheden en is gewoon stemmingmakerij.
Dus dat heb ik gemaild, en gecopy/paste in het 'Milly-topic' in NWS. En nu wil Fiets het als column laten plaatsen
Maar da's op zich toch niet zo heel opzienbarend?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het een godsgeklaagd slecht geschreven artikel.
Het slaat helemaal nergens op, raakt kant noch wal, staat vol aannames en onjuistheden en is gewoon stemmingmakerij.
Dus dat heb ik gemaild, en gecopy/paste in het 'Milly-topic' in NWS. En nu wil Fiets het als column laten plaatsen
oh wat een walgelijke krant is dat toch, het is al een drama, maar dan zuigen ze het nog zo uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_nr._67__.html?p=9,2
Getverdemme gisteravond had men het op naailes het over iemand die daarvoor gewoond had..en dan die laatste alinea..
quote:Sander V. was 'hun politieman'
quote:Maar er schuilt een monster in de agent van de surveillancedienst die op zijn Hyvespagina als een ware narcist zijn blote, gespierde torso toont en her en der op datingsites figureert. Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.
quote:Maar Milly, net haar beugel kwijt en reikhalzend uitkijkend naar het 'echte leven', had geen schijn van kans tegen de verknipte politieman.
gatverdamme wat een zuigend kutartikel, profiteren van het drama van iemand anders, en er lekker een heel verhaal omheen verzinnen zodat het nog meer "schokkend" wordtquote:Horrorhuis
Ja ik had ook zoiets van ehh wat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dát.
Ja, dat vond ik ook meteen toen ik het las.
Het is echt een staaltje riooljournalistiek van heb ik jou daar.
"Hij kwam waarschijnlijk met de kitten op zijn arm aan de deur".
Sure
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar da's op zich toch niet zo heel opzienbarend?
Het is de Telegraaf?
Laat ze nou eerst afwachten tot uit de sectie blijkt of hij echt een pedoseksueel roofdier is...quote:Maar er schuilt een monster in de agent van de surveillancedienst die op zijn Hyvespagina als een ware narcist zijn blote, gespierde torso toont en her en der op datingsites figureert. Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goedemorgen!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat ze nou eerst afwachten tot uit de sectie blijkt of hij echt een pedoseksueel roofdier is...Ja vroeg me ook al af is dat al bekend dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh nou dan kan ik echt wel de hoek in, heb er zelfs een zaterdag abbo.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar jij bent een predator IN A GOOD WAY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah, ok...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een predator IN A GOOD WAY!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nouja goed, ik heb dit dus gemaild
goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je mail is echt prima hoor, daar echt niet van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Mjahquote:Sander V. dronk bier op Milly's graf
door Stefan op 18-03-2010 @ 09:31
Onder het motto van 'Zo, en nu eerst een Bavaria' dronk Sander V., de dag nadat hij de 12-jarige Milly Boele had vermoord en begraven in de tuin, een biertje op haar graf.
Buren zagen de 26-jarige moordenaar met vrienden bier drinken in zijn tuin, gezellig kletsend en lachend. Opmerkelijk is dat de buren hem goed konden zien maar dat niemand hem op de avond van de moord zag graven in de tuin. Volgens de buurvrouw die hem zag moet 'Sander knettergek zijn'.
Intussen staat Sander ook levensgroot in de Telegraaf en zonder balkje. In vrijwel alle kranten krijgt de politie veel kritiek op het lakse onderzoek.
Ook kansloosquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mail is echt prima hoor, daar echt niet van.
Maar als ze het op de FP willen zetten, daar staat dit ook:
[..]
Mjah
Cat is hier niet volgens mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef Ynske het volgende:
Cat hier?
Oeh, Cat, ken jij de Lichtenberg in Weert?
Ik heb het echt niet zelf verzonnen, dus dan zal het er wel uitgehaald zijn jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
En het is trouwens al it het artikel ofzo?
Sander V. dronk bier op Milly's graf
Ik zie 't niet iig
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet zelf verzonnen, dus dan zal het er wel uitgehaald zijn ja
Dat was een berichtje van de FPquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ha, betrapt! Jij werkt gewoon stiekem voor de telegraaf!
![]()
Ja, dat is gewoon je dekmantelquote:
Ha vlammenwerper, jou moest ik net hebben!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
Loopt Greys weer met haar emmertje olie rond?
Stokert
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha vlammenwerper, jou moest ik net hebben!
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Nouja goed, ik heb dit dus gemaild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Jij mocht toch niet mee naar Madeira van Paddestoel? Dus ik ben op zoek naar nieuwe slachtoffersquote:
wat had je?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mocht toch niet mee naar Madeira van Paddestoel? Dus ik ben op zoek naar nieuwe slachtoffers
Als jij mag van paddestoel...quote:
Heeerlijke salade met zeevruchtenquote:
oeh, klinkt goed!quote:
Bronquote:Oekraïne trekt inzending Songfestival terug
KIEV - Oekraïne heeft vandaag plotseling compleet nieuwe plannen gemaakt voor de inzending voor het Eurovisie Songfestival. Weken geleden werd aangekondigd dat zanger Vasyl Lazarovich het land zou vertegenwoordigen met het lied I Love You, maar plotseling heeft de omroep andere plannen.
In allerijl werd vanmiddag een persconferentie gehouden. Daar werd aangekondigd dat er morgen audities voor het Songfestival worden gehouden; dat er vrijdag een halve finale wordt gehouden en zaterdag een nationale finale zal plaatsvinden. Iedereen mag meedoen. Ook Lazarovich mag zich inschrijven.
De plotselinge ommekeer in de plannen van de omroep zijn het gevolg van een abrupte directiewisseling.
De omroep moet haast maken, want aanstaande zondag moeten alle inzendingen voor het Eurovisie Songfestival officieel op een bijeenkomst in Oslo zijn aangemeld.
quote:
Omdat het me geen flikker kon boeienquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
waarom heb je dat gister dan niet geroepen? Nou, nou, nou??
Medemens Ll medemensquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het me geen flikker kon boeien
quote:
8-tot-5-poesjes?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
1 van mijn 8-tot-5-poesjes is vanochtend overleden.
Ik is verdrietig
De poessies van mijn werkgevert, waar ik dus 4 dagen in de week van 8 tot 5 surrogaatvrouwtje van benquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
8-tot-5-poesjes?![]()
Wat is er gebeurt dan
Vervelend zeg...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De poessies van mijn werkgevert, waar ik dus 4 dagen in de week van 8 tot 5 surrogaatvrouwtje van ben![]()
Poes was al tijdje niet fit. sinds gisteren ook benauwd, dus DA, niets meer aan te doen, spuitje, dood
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De poessies van mijn werkgevert, waar ik dus 4 dagen in de week van 8 tot 5 surrogaatvrouwtje van ben![]()
Poes was al tijdje niet fit. sinds gisteren ook benauwd, dus DA, niets meer aan te doen, spuitje, dood
5 jaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik had het niet verwacht, aangezien hij nog maar 5 jaar was.
Maar toen ze terugkwam keek ik haar es aan en toen wist ik genoeg.
Was heul gezellig hier vanmorgen
5 jaar!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik had het niet verwacht, aangezien hij nog maar 5 jaar was.
Maar toen ze terugkwam keek ik haar es aan en toen wist ik genoeg.
Was heul gezellig hier vanmorgen
Jep, was helemaal niets meer aan te doen helaas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
5 jaar![]()
Das wel jong ja. Beestje mankeerde dus wat ofzo?
Tja, maar goed...ik kan er hier niet te ver op ingaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
5 jaar!
Maar als ze dan al een tijdje niet fit is (en zo jong), waarom dan nu pas naar de DA?
Eetse, en sterkte. Tis nooit leuk als er beessies overlijden, zeker niet zo jongquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, was helemaal niets meer aan te doen helaas.
Dus m'n andere 8-tot-5-poes is vandaag de hele dag de lul.
Die moet steeds op de arm...bij mij![]()
Nou jaaaaa....eerst maar es een bammetje naar binnen werken....met een tomaatje erbij
Snap ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, maar goed...ik kan er hier niet te ver op ingaan
quote:
Blasfemie!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
nou jongens, zullen wij ook nog even een andere act kiezen voor het songfestival
Je kan nooit te veel ESF-SC'en, je kan nooit teveel Toffifees eten en je kan nooit genoeg Greysen zien en last but not least, je kan nooit te veel aan Dirkh denken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk ik heb aan je gedacht, Toffifee gehaald
En ik dacht dat er een Greys look-a-like achter me bij de kassa stond.
Conclusie; ik ESF-SC teveel
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk ik heb aan je gedacht, Toffifee gehaald
En ik dacht dat er een Greys look-a-like achter me bij de kassa stond.
Conclusie; ik ESF-SC teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |