Zeëeendeneierenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten er bij voorbeeld drie in het woord 'veertje'.
*telt*quote:
Ja, als je dat woord op tafel gooit op een verjaardagsfeestje bij je schoonfamilie, dan wordt het heel stil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Kussentjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik ging slapen. Truste volluk!![]()
Kusjens!
wil je er over praten?quote:
okee...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik even niet meer wat helpt, maar probeer gewoon van alles.
Alles om jou te ontlastenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Paddo? Let je op?
*verplaatst haat langzaam naar Tombola*
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
Paddo? Let je op?
*verplaatst haat langzaam naar Tombola*
That's mequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajajaja, jij met je zuivere intenties!
quote:Eric moet geduld hebben
17 maart 2010
IJsbeer Eric en zijn nieuwe partner Olinka zijn blij met elkaar. Het mannetje en het vrouwtje hebben elkaar woensdag voor het eerst weer in Blijdorp ontmoet.
Het was duidelijk dat Eric en Olinka elkaar vlot herkenden. Ze speelden met elkaar en Eric mocht zijn nieuwe vriendin ook behagen. Hoewel het mannetje trek in meer had, besloot Olinka om Eric nog even op afstand te houden. Hij moet nog even geduld hebben.
Het stel had eerder in de Weense dierentuin een relatie, waaruit in november 2007 een tweeling op de wereld kwam.
Eric uit Blijdorp en Olinka uit Wenen worden geacht om ook in Diergaarde Blijdorp voor nageslacht te zorgen in het kader van het Europese fokprogramma. Een eerdere poging van Blijdorp om Eric zijn partner Tania te laten bevruchten mislukte. Daarom is Olinka door de dierentuin van Wenen tijdelijk uitgehuwelijkt.
Heuy je hebt 't wel tegen een Blijdorp abo-houderquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet je ons iets vertellen, of gaat het hier echt over ijsberen?
Stalk jij die ijsberen of zo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heuy je hebt 't wel tegen een Blijdorp abo-houder
Neuh, ze worden niet wild van mij.quote:
Ik wacht de PM gerust afquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze worden niet wild van mij.
Wel als Greys met dr bipsebaps tegen het raam staat te schuren, daar is zelfs nog film van
Maes zag ik duidelijk. Bipsebaps niet, of wil jij zeggen dat Greys in het water ligt en helemaal niet zulke bruine billen heeft?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
Die ijsbeer werd helemaal gek erna natuurlijk.
En je hoort/ziet Maes nog als je goed oplet
Greys is een beetje de tegenhanger van die vrouw die Bokito op zat te hitsen. Ze had natuurlijk eerst te lonken naar die ijsbeer en beetje wulps langs dat glas wandelen. En toen werd dat beest helemaal wild.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maes zag ik duidelijk. Bipsebaps niet, of wil jij zeggen dat Greys in het water ligt en helemaal niet zulke bruine billen heeft?
(nu ze toch niet on-line is kan je net zo goed eerlijk zijn)
Zijn dat nou jouw billen waar de klauwen in worden gezet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
En deze heb ik nog voor Tombola. Ik bedoel er verder niets mee.
[ afbeelding ]
Neeeeequote:Op donderdag 18 maart 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze worden niet wild van mij.
Wel als Greys met dr bipsebaps tegen het raam staat te schuren, daar is zelfs nog film van
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 08:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zijn dat nou jouw billen waar de klauwen in worden gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |